Goed en deskundig werk verricht

Ik heb alleen maar lof over hoe WOZ-Consultants mijn zaak heeft behandeld.

Je wordt constant op de hoogte gehouden van hoe je zaak loopt en je vragen worden snel beantwoord. Ik ben zeer tevreden met de service en het resultaat.

Simpel en effectief!

Via online portal de documentatie aanleveren en vervolgens gaat alles vanzelf tbv communicatie over het bezwaar naar de gemeente zelf. Voor de aanvrager geen verder omkijken meer naar :-)

Maken prima werk van aanvechten woz waarde

Gewoon weer als altijd gewoon goed. Simpel en zorg dat ze goede foto's en omschrijving hebben en rest word gedaan. Gewoon dom als je hier geen gebruik van maken gaat. Geen verborgen kosten oid.

compleet en met succes

Het bezwaarproces werd compleet van me overgenomen en met succes afgesloten.

Snelle advisering

Ik vind dat bij de problematiek die niet alledaags is, goed is geanalyseerd en meegedacht.

Professioneel aangepakt en succesvol afgerond.

Alle noodzakelijke gegevens digitaal aangeleverd en in een overzichtelijk digitaal dossier verwerkt. Binnen 2 maanden was mijn te hoog vastgestelde WOZ-waarde met 20.000 euro verlaagd.

Blinde paarden bereiken nog meer

Dit is een eenzijdige actie van WOZ consultants. Er wordt niet gereageerd op de reactie van de eigenaar van de woning. Mijn inziens is dit geldklopperij bij de gemeente over de rug van de eigenaar. In andere woorden, oplichters

automatische piloot actie, slecht

Er wordt niet gereageerd op reactie client op hun werkzaamheden naar gemeente Er wordt in 1e instantie van een uitermate niet onderbouwde reactie geleverd naar gemeente De reactie ter onderbouwing is slordig en niet correct Vervolgens lijken ze akkoord te gaan met 1e voorstel gemeente waar ze eerst bezwaar tegen aantekenden.

Fijn dat er zo achter je wordt gestaan. 1 nadeel vind ik dat ze maar op 1 bepaald moment in ons huis konden komen kijken en dat er geen ander moment mogelijk was. Gelukkig was het resultaat naar onze wens!

met succes hebben ze onze WOZ waarde naar beneden gekregen!

Het aanmelden ging makkelijk, dossier is makkelijk in te zien. Wijzigingen in dossier krijg je bericht van, maar kunnen wel een paar maanden tussen zitten. Overzichtelijk

Goede afhandeling woz bezwaar

Wordt goed geluisterd naar de reden waarom ik bezwaar indien. Verder duurt de procedure lang. Maar ligt ook aan de gemeente. Bij mij met positief resultaat

zeer tevreden over de uitstekende dienstverlening

alles goed zoals het zou moeten. Ook telefonisch goed bereikbaar en beschikbaar voor informatie

Mijn ervaring is goed.

WOZ consultants is een professionele organisatie met goede informatie voor de belanghebbende. Mijn ervaring is heel goed mits je de juiste en relevante informatie aanlevert.

Ze denken goed mee en proberen er het altijd het uiterst mogelijke uit te halen

Al vele jaren werken wij samen met WOZ-Consultants en dat is niet voor niets. De medewerkers zijn vriendelijk, zeer vakkundig en bekwaam. Je krijgt snel antwoord op je vragen en ze zullen er alles aan doen om er een goed resultaat uit te slepen voor je. Zodra ik alle bescheiden toegestuurd heb valt er altijd een last van mij af. Ik weet dan dat het in goede handen is en dat er mensen naar kijken die er verstand van hebben en - indien zij dat raadzaam achten - voor ons bezwaar zullen maken. Ik heb jarenlang zelf moeten beoordelen of de WOZ waarden reëel waren en bezwaar moeten maken. Het feit dat WOZ Consultants dat nu voor mij doet is vele malen beter en relaxter!

Goede duidelijke dossier vorming .

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je dossier

Duidelijk en vakkundig!!!

Snel, zakelijk en klantvriendelijk

Snel, zakelijk en klantvriendelijk

Ik heb goede ervaring met WOZ en ben helemaal tevreden.

WOZ behandeld bezwaar en eventueel beroep op een duidelijke en doeltreffende manier met goede resultaten. Waarvoor dank. Vr. groet, E van Ginkel.

Efficiënt, steekhoudende argumenten

WOZ consultants maakt goed gebruik van de grote database met woning transacties en weet daarmee het bezwaar te onderbouwen. Het is gelukt!

Indien WOZ-waarde verlaging mogelijk is, dan wordt er alles aan gedaan om het ook voor ekaar te krij

Over de voorbereiding en op de rechtszaak van mijn beroepsprocedure zelf was ik zeer onder de indruk van het handelen van WOZ- consultants. De uitspraak was dan ook positief voor mij.

Resultaat geboekt

Het is WOZ Consultants gelukt de WOZwaarde te verlagen.Waarvoor dank. In ons geval is dit ook geheel kosteloos gegaan voor mij als eigenaar van de woning.

Prima resultaat behaald!

Hoewel ik na minstens een half jaar radiostilte zelf even aan de bel moest trekken om de laatste stand van zaken te vernemen, ben ik vervolgens snel en uitstekend geholpen met een behoorlijke verlaging van de WOZ-waarde als resultaat.

Gewoon zeer doeltreffend!

zeer professionele aanpak en fijn zo te worden ontlast. Het is jullie toevertrouwd! Daarbij duidelijke overview van de lopende zaken vanuit de portal, top!

Fantastisch!

Ik hoop dat ik dit jaar weer door u geholpen mag worden.

Nieuwe Kade 16 6827AB Arnhem

Over WOZ-Consultants

WOZ-Consultants is succesvol uitgegroeid tot een landelijk opererend bedrijf dat gespecialiseerd is in het juist laten vaststellen van de WOZ-waarde voor zowel particulieren als bedrijven. Ons team bestaat uit juridisch medewerkers en taxateurs. In de afgelopen jaren hebben wij duizenden belastingplichtigen geholpen bij het verlagen van de WOZ-waarde.