Ik ben goed geholpen. Super bedankt

Het indienen van de aanvraag vond ik eenvoudig. Goede communicatie vanuit wozmeldpunt.nl Tussentijds ook nog een update ontvangen En succes behaald, WOZ waarde is aangepast.

Alle zorg uit handen genomen! Zeer goed georganiseerd! Heel tevreden Bedankt!!

Prima geholpen

Met een duidelijke instructie vooraf mijn ‘huiswerk’ gedaan. Daarna is dit op professionele wijze overgenomen. Met als resultaat dat mijn niet realistische WOZ-waarde is verminderd.

Ik ben een zeer tevreden Klant.

Duidelijk stappenplan beschreven en goed gecommuniceerd.

De uitkomst was ten gunste van mij, natuurlijk helpt dit. Maar de van tevoren werd helder geschetst welke stappen en vervolg het bezwaar kon opleveren. Dat er tijd overheen zou gaan en heldere communicatie.

Super goede gratis service!

Had tegen mijn nieuw vastgestelde WOZ-waarde beroep aangetekend via dit WOZmeldpunt en gewonnen. Heel erg bedankt voor deze gratis service. Top!

Mijn ervaring is dat ze goed hun best doen om de klant tevreden te stellen en de gemeentes er op wijzen dat ze niet hun gang kunnen gaan om de belastingen zomaar te verhogen

Maken belofte waar

Adequaat en snel opgepakt , met gelukkig een positief resultaat.

Goede communicatie en uiteindelijk een verlaging van de woz waarde en terugbetaling gemeente tot gevolg

Positief

Ben positief als het werkelijk. Klopt en ik het te veel betaalde bedrag terug heb

heel tevreden

ben heel blij met de uitkomst en het kan ook voor de inkomsten belasting worden meegenomen

Prima werk

Heeft mij een hoop gedoe en gezeur bespaard.

Is al jaren goed veel vertrouwen.

Ik ben via kennisen bij deze firma terecht gekomen en ik moet zeggen tot op heden geen spijt gehad, Doen waar ze voor staan hoop hier zeker nog enige jaren met plezier mee samen te werken.

Iedereen in mijn omgeving zei dat wordt toch niks. Ik ben eigenwijjs aangelegd en ben met jullie in zee gegaan omdat ik simpel de regel en wetgeving rondom dit gebeuren niet ken je voor jullie is dit dagelijkse kost. Jullie zijn laagdrempelig te benaderen en kijken ook of het inderdaad zin heeft. Jullie stellen de vragen in Jip en Janneke taal zodat ook iedereen deze kan begrijpen. Natuurlijk zijn wij blij met de uitslag maar dat heeft geen invloed op onze bevindingen van jullie. Jullie doen je best en de uitslag is de uitslag. WIj danken jullie hier zeer voor. BEDANKT

je word goed op de hoogte gehouden.

bezwaar maken tegen je WOZ gaat heel makkelijk via WOZmeldpunt, zij regelen alles voor je en je word goed op de hoogte gehouden omtrendt je bezwaar. de volgende keer zou ik het weer via het WOZmeldpunt laten doen.

Snelle en accurate communicatie en ondersteuning

Snel oppakken en adviseren naar client, prima communicatie met het bureau.

Goed en positief

Heel professioneel, uitermate kundig en snel. Hartelijke dank !

WOZ Rijswijk (Z-H)

Ik ben erg te vreden over het uitspraak. De WOZ waarde wordt verlaagd van de woning. Dus mijn bezwaar is gegrond verklaard. Toen ik begin dit jaar de gemeente Rijswijk hierover belde om mijn zienswijze over de WOZ waarde te bespreken, hadden ze geen oor naar. Uitstekend werk van WOZ meldpunt. Dus de extra kosten die de gemeente Rijswijk heeft moeten maken, hebben ze aan zich zelf te danken.

Duurde lang voor er reactie kwam van zowel meldpunt als gemeente

Afloop zeer goed Negatief. Geen persoonlijk contact Hierdoor erg afstandelijk en niet wetend hoe het er voorstond

Ik ben er erg blij mee, en ik had er niet meer op gerekend.

het heef best wel een tijdje geduurd, dan is dit toch altijd een goed bericht.

Tevreden

Een lovenswaardig resultaat met een terugbetaling op basis van gerechtvaardigde argumenten

WOZ Meldpunt helpt op professionele wijze, ontzorgt en is effectief.

Ik ben zeer content met de inspanningen van WOZ meldpunt. Op efficiente wijze kaarten zij doelgericht het WOZ-onrecht aan bij mijn gemeente en behalen daarbij ook dikwijls goede resultaten, zoals ook in mijn geval.

super professionele behandeling van het dossier en mét succes

na het aanleveren van de benodigde documenten ben ik volledig ontzorgd bij het indienen van het bezwaar tegen de WOZ waarde van mijn woning. En met succes !

Goede uitleg

Snelle reacties op mijn e-mails

Laapersveld 42 1213VB Hilversum