uitstekend

Erg prettig zo’n hulp bij het indienen van bezwaar.

Er is me heel veel uit handen genomen. Fijn dat ik gebruik kon maken van het WOZ meldpunt.

Ik heb voor het eerst bezwaar gemaakt, en vind het top dat mijn bezwaar is ingewilligd. Echt fijn zo'n meldpunt.

Perfect geregeld

Na bijna een jaar de uitslag gekregen, en de woz is naar beneden bijgesteld. Nu nog de centjes terug ontvangen. Bedankt wozmeldpunt.

Betrouwbaar, accuraat, goede communicatie .

Komen afspraken na. Communicatie meer dan goed . Men wordt goed op de hoogte gehouden vooraf en na het indienen van de bezwaarprocedure. Ook tijdens de lopende bezwaarprocedure tot en met de uitspraak van Gemeente op de ingediende bezwaren was meer dan goed. Ben blij met WOZmeldpunt. Zolang de Gemeenten hun WOZ-waardebepalingen niet betrouwbaar en integer uitvoeren is een WOZmeldpunt voor de huizenbezitters (inwoners) m.i. onmisbaar. Professioneel tegenspel is ook op dit gebied m.i. noodzakelijk. Een kluitje riet is anders gauw gevonden.

Fijn dat er een meldpunt is

Goed geholpen is niet ingewikkeld

Nette afhandeling met goed resultaat

Tevredenheid alom

Goed geregeld

Heb mijn bezwaar ingediend via dit bedrijf. Goed bereikbare pagina waarin je alles kan uploaden, zoals foto's en documenten. Zij "vertalen" jouw probleem in juridische taal.

Gelukkig nu een redelijke woz

Alles wordt duurder dus de huizen ook maar het moet wel redelijk blijven

Doel bereikt, dankzij WOZ Meldpunt

Met succes is WOZMeldpunt voor mij in bezwaar gegaan en is de WOZ waarde naar beneden bijgesteld. De waarde is nu meer in lijn met vergelijkbare woningen.

goede ervaring met een goed resultaat

Met enige regelmaat op de hoogte gehouden van de vorderingen mbt mijn dossier. Heeft mij het gevoel gegeven, dat er gedurende het proces aandacht bleef voor het door mij ingediende bezwaar.

Heel goed!

Er wordt serieus gereageerd op het bezwaarschrift.Nu nog afwachten hoeveel de aanslag naar beneden gaat.

Teruggave WOZ prima geregeld.

Goed, professioneel opgepakt

Ben blij dat ik dit bureau ingeschakeld heb. Had er het liefst meer uitgehaald, maar ik begrijp uit het verslag, dat dit redelijk is.

Succesvol.

Succesvol ze

X

X

goed geregeld

zonder poespas en gezeur opgelost

Geslaagde actie

Nette communicatie en een goed resultaat

Prima werk geleverd

Goed werk geleverd en met een resultaat wat verwacht is. Bedankt!

Prima geregeld

Ze doen wat ze moeten doen, tevreden!!

Goede ervaring met WOZ meldingen

Uitstekende bijstand

De Woz waarde is van € 253.000 terug gebracht naar € 229.00O

Goed geholpen.

Goed geholpen om de woning naar beneden te krijgen. Helaas is mijn gesteld bedrag niet gehaald. Maar toch blij met het behaalde resultaat. Dankjulliewel. Met vr.gr. Anita

Alles wordt netjes en goed geregeld

Het is fijn dat ze dit goed voor me hebben kunnen oppakken. Er wordt een goed verweer gemaakt. Twijfel je over je WOZ dan kun je met een gerust hart dit aan hun overlaten.