Succesvol bezwaar WOZ waarde

Met het inschakelen van WOZ Meldpunt is de WOZ-waarde van mijn woning succesvol naar beneden bijgesteld. Het aanmelden bij WOZ Meldpunt was duidelijk en eenvoudig, em tussentijds werd ik steeds op de hoogte gehouden wat betreft de stand van zaken.

Prima resultaat met minimale inspanning

We zijn goed op de hoogte gehouden van het proces. Dan ook een voor ons positief resultaat maakt het geheel af.

Bijzonder prettig en accuraat

Het bezwaar werd goed opgepakt. Snel behandeld en perfect afgehandeld. Bijzonder tevreden.

Uitstekend zonder problemen.

In het verleden zelf geprobeerd mijn WOZ waarde te verlagen tot aan de rechter toe. Echter geen positief resultaat. Nu het geprobeerd via WOZ Meldpunt en is het eindelijk gelukt om mijn recht te halen.

Het is erg gemakkelijk om bezwaar te maken.

Bezwaar maken kan online. Het meldpunt neemt vanaf dat moment alles over. Je hebt er geen omkijken meer naar. Je ontvangt een update als dat relevant is. Tussentijds kun je zelf de status van het bezwaar inzien.

Goed bereikbaar

WOZmeldpunt heeft ons probleem snel en met een positief resultaat opgelost.

Ben goed geholpen,maar het heeft wel lang geduurd

Ben goed geholpen,maar het heeft wel lang geduurd

Bedankt

Goed uw best gedaan maar ik had er meer van verwacht.

WOZ waarde verlaagd

Je moet een lange adem hebben maar uiteindelijk is mijn WOZ waarde met €30.000,00 verlaagd !!!

Zeer Positief

Prima resultaat

Zeer goede en rustige begeleiding

Ben op mijn gemak gesteld en zal u ten zeerste aanbevelen

Geweldig!

Wat een fantastisch werk doen deze mensen. Mijn WOZ waarde is door hun aanzienlijk verlaagd en daarmee scheelt me dat een hoop kosten.

Heel goed in één woord geweldig

Kosteloos snel en eenvoudig opgelost. Bedankt ervoor.

geweldig

Ben goed op de hoogte gehouden en telefonische gesprek was duidelijk en beleeft

Afwikkeling zonder omkijken.

Ik heb mijn gegevens ingevuld via internet ben vervolgens netjes op de hoogte gehouden van de voortgang en heb er zelf geen omkijken naar gehad. Duidelijk aangegeven dat het een tijd kon duren en uiteindelijk uitspraak ontvangen die positief is voor mij.

Goeie service, goed op de hoogte gehouden.

Het invullen was makkelijk bij wozmeldpunt. Werd op de hoogte gehouden dat het wel november kon worden. En kreeg toen bericht dat het goed is afgelopen en mijn woz naar beneden ging.

W.O.Z bezwaar sussesvol behandeld

Mijn contact betreffende W.O.Z bezwaarschrift met WOZ Meldpunt heb ik zeer prettig ervaren. hartelijk dank.

WOZ waarde met ruim 30.000 euro omlaag door bemiddeling van WOZ meldpunt

WOZ meldpunt heeft de WOZ waarde van ons huis door bemiddeling met ruim 30.000 Euro omlaag gekregen. Het is dus altijd goed om bezwaar te laten aantekenen

Mijn waarde bedrag niet gehaald,echter dit bedrag is redelijk.

Uw aandachtpunten waren uitstekend, echter mijn streefbedrag naar aanleiding van het steeds jaarlijks verhoogde W.O.Z. bedrag is niet gebruikt. Zal Uw WOZMeldpunt iedereen aanbevelen.

Uitstekend geholpen en goed geïnformeerd.

WOZ meldpunt heeft ons uitstekend geholpen eruit gehaald wat mogelijk was

Geduld en dan een positief bericht.

Ik ben dankbaar voor de succesvolle bemiddeling.

Top geregeld

Er zijn nog mensen in de wereld die het voor de gewone mensen opnemen.

Ik ben heel tevreden met de wijze waarop WOZMeldpunt mijn bezwaar tegen de WOZ waarde gehonoreerd he

Mijn ervaringen met WOZMeldpunt zijn zeer goed. Ik ben tijdens de bezwaarprocedure goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook het eindresultaat is helder en duidelijk weergegeven.

Helder, eenvoudig en succesvol.

Aanmelden was helder en eenvoudig. Vanaf doet WOZMeldpunt alles, je hebt er geen omkijken naar. Ze zijn kundig en succesvol.