Goed werk geleverd !

Heel goed!

prettige manier om bezwaar te maken

Wordt goed op de hoogte gehouden van de acties die door uw bureau worden verricht

Bureau heeft mij goed geholpen en mijn bezwaar is gegrond verklaard

Resultaat zonder persoonlijke stress

Geen enkele drukte heeft het mij gekost

Helemaal geweldig

Maak al jaren gebruik van de service. Is laagdrempelig en doet precies wat ie moet doen. Een aanrader.

Goede communicatie.

goed.

Geweldig.

Blij met WOZ- meldpunt in zee te zijn gegaan. Zal dit doorgeven aan eenieder die ooit nog eens in beroep zal gaan.Heel veel dank.

Zeer betrouwbare instantie.

Correcte en duidelijke communicatie en berichtgevingen.

Goed, duidelijk en effectief

Bezwaar gegrond verklaard dankzij woz meldpunt. Chapeau! Gemakkelijk in te voeren, duidelijke vragen voor input en vriendelijk

Door de gemeente duurde het lang.

De gemeente had meer dan een 6 mnd nodig eer er het bezwaar gegrond is verklaard. WIZmeldpunt heeft de zaak goed afgehandeld, mijn dank hiervoor.

Goede aanpak, correcte en juiste terugkoppeling en professioneel.

Een professionele aanpak, handig in gebruik middels het toegepaste systeem en een juiste en altijd correcte tussentijdse terugkoppeling.

Fantastisch!

Ben heel blij met de uitslag en dat is te danken aan jullie …. Toppie Met vriendelijke groeten Ton Keulen

Goed geregeld

Ervaring is positief

Geweldig geholpen

Makkelijk bezwaar kunnen maken, en goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Bedankt voor de inspanning.

Ik ben verheugd dat dit gerechtvaardigd is. Wij wonen nu niet bepaald op een makkelijke toegankelijke plek met meerdere nadelen zoals op 1 km afstand ons bellen voor toegang, geen bezorgers aan de deur, o.a. post, pakketjes of levensmiddelen bezorgers dus wij zijn niet te vergelijken met andere woningen. Dank hiervoor!

Correcte opvolging en groot succes

Andermaal heeft WOZmeldpunt mijn bezwaar in behandeling genomen en succesvol aangekaart.

Perfecte afhandeling, je wordt uitstekend op de hoogte gehouden.

Ik was het niet eens met mijn W.O.Z. Waarden voor mijn appartement toen het heb ik het gratis meldpunt ingeschakeld. En dit mij voor 100 % meegevallen. Ik werd regelmatig tussentijds op de hoogte gesteld hoe een en ander er voor stond en hoe de stand van zaken was. Ik kan het iedereen aan bevelen. Hartstikke bedankt.

prima geholpen .

wij zijn goed geholpen en de communicatie met meldpunt was goed,

Met succes bezwaar aangetekend

Via uw bemiddeling is mijn bezwaar gegrond verklaart waarvoor mijn hartelijke dank.

Ervaring is goed

Trevreden over resultant ,mijn dank hiervoor . Met Vriendelijke Groet Pieter Van der Veen .

Het resultaat is naar tevredenheid

We dachten niets meer te horen, maar kregen uiteindelijk bericht dat 31 december niet gehaald was door de gemeente. Het uiteindelijke resultaat is dat de woz verlaagd is met 21.000 euro. We zijn tevreden met de hulp van WOZMeldpunt

Grandioos

Ik dacht niks mee te horen maar achter de schermen zijn ze hard bezig geweest Wat een verrassing met een positief resultaat

100% valt het mee

zie boven

Top geregeld!

Na het toesturen van diverse foto's en het beantwoorden van enkele vragen is het WOZMeldpunt met succes gelukt om mijn WOZ waarde met EUR 32.000 te verlagen! Ik ben erg tevreden; ik heb er verder niets voor hoeven te doen.

Op een goede en degelijke manier onder de aandacht gebracht.

Het heeft resultaat gehad.