Heerlijke en vooral snelle warmte! Ik verwarm nu niet meer meteen het hele huis maar alleen de woonkamer. Geen storende factor in de huiskamer, stabiel, makkelijk verplaatsbaar en goed in te stellen temperatuur. Tip: een gebruiksaanwijzing zou er wel bij mogen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alleen nog maar ervaring gehad met de werking van de radiatoren in de maanden maart, april en september 2017. Dus is de kwaliteit van het toestel en de warmteafgifte nog niet echt te beoordelen. De kwaliteit hangt mede af van de stroomafname in de koudste tijden van het jaar. En daar heb ik nog geen zicht op. De levering van de materialen heeft veel knelpunten gegeven. Na afwikkeling hebben we nu toestellen, die we allemaal afzonderlijk hoger/lager moeten zetten. En dat wilden we juist voorkomen. Kortom; daarom de verklaring van de lagere scores

• Ervaring met: Batirad Radiatoren
  • Kwaliteit van het toestel N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

Behaaglijke warmte, gemakkelijke bediening Kan het energieverbruik moeilijk bepalen

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Lekker licht maar een handvat om te rijden zou handig zijn. Verder een enorme warmteafgifte. Daar hebben we hem ook voor aangeschaft . Voornamelijk voor haar !

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Heat Save ziet er mooi uit en als bij verwarming is het zeer aangenaam en snel warm

• Klantvriendelijkheid en communicatie

fijne kachel, 1 nadeel je kunt de kachel niet instellen op bijv 20 graden. Je moet eerst de temperatuur die je wilt, bereiken en dan even draaien aan de knop zodat de thermostaat zorgt dat het deze temp blijft. Wat betreft verbruik heb ik nog geen zicht op.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Een prettige warmte en onze gas rekening was stukken lager

• Warmte afgifte van het toestel
  • Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

We gebruiken de kachel als bijverwarming op koudere avonden in herfst en voorjaar. Hoeven we de cv niet op te stoken en kan mijn vrouw heerlijk in de straling van de warmte zitten.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

We kochten zowel Radiatoren als een straal kachel. Beiden functioneren uitstekend. Ons vakantiehuis is volledig verwarmt door Heat Save en voelt heel comfortabel.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Geweldig fijn kacheltje. Zeker als je even thuis bent of komt, is het heerlijk vlug warm,zonder weinig kosten!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een mooi toestel... Prettige bij verwarming. Toch verwarmt hij minder dan wij gedacht hadden. Ook dat de kachel 15 min brandt en 15 min niet gaat niet op. Het is meer 15 min branden en 7/8 min niet.. Dit betekent dat het stroomverbruik fors hoger is dan wij verwacht hadden. Alles bij elkaar een aardige bij verwarming maar niet wat wij verwacht hadden.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

sinds onze verhuizing naar Hoorn miste ik onze houtkachel met stralingswarmte , nu hebben we een Heat Save straalkachel en ik geniet er gewoon van als ie aan is geeft een heerlijke warmte en ideaal dat hij uitslaat als de temperatuur bereikt is. we gaan nu sparen voor de Batirad radiaton.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

De eerste kachel die deed het om een of andere reden niet. ( die was dus heel zuinig in gebruik ) Na een telefoontje werd er de andere dag een nieuwe kachel gebracht. Deze doet het prima ben er erg tevreden over. Nu ben ik nog heel benieuw of het wat op gaat leveren op mijn energie rekening. Ik verwarm dus niet mijn hele huisje nog als ik het even wat koud heb of nog wat behoefte aan warmte heb als ik nog even wil zitten bij het laat thuiskomen 's avonds Ik ben er erg tevreden over en daarbij is het geen storende factor in mijn woonruimte. Het zal niet lang duren voor ik de kachel weer in gebruik ga nemen. Dikke pluim.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

we hebben veel plezier van onze straalkachel. het doet precies wat het moet doen, namelijk een aangename warmte geven.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Fijn contact, perfecte levering. Kachel doet wat is beloofd in folder en op site

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hadden de verwarming gekocht voor een stacaravan en dit ook bij de aankoop besproken. De radiator gaf onvoldoende warmte voor de ruimte waarin hij stond en verbruikte wel 3x zoveel als was berekend. Toen we hierover contact opnamen met het bedrijf werden we wel netjes te woord gestaan en erkende ze de fout in de voorlichting en konden we hem retourneren en kregen we het volledige aankoopbedrag terug. Ik kan dus eigenlijk niets zeggen over de kwaliteit en de warmteafgifte als hij voor een geïsoleerd huis wordt gebruikt. Hij was in ieder geval niet geschikt voor een stacaravan.

• Ervaring met: Batirad Radiatoren
  • Kwaliteit van het toestel N.v.t.
  • Warmte afgifte van het toestel N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid en communicatie

Beste Minet van Laar, Bedankt voor uw bericht, helaas konden wij u niet helpen aan een juiste verwarming voor uw stacaravan, toch vinden wij het fijn te horen dat u tevreden bent over de communicatie die wij met u hebben gehad. Met vriendelijke groet, Laura Heat Save

2 sterren: slechter dan verwacht

Kachel voldoet niet aan de verwachting die ik er aan had gesteld. Verwarmd onvoldoende en ik mis toch ook wel een thermostaat.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Beste M. Traa, Bedankt voor uw reactie, wij vinden het erg jammer dat onze kachel niet voldoet aan de verwachting die u hier aan gesteld heeft. Het klopt inderdaad dat u het toestel niet in kunt stellen op een temperatuur, maar op standen van 0-40. Een thermostaat is wel degelijk aanwezig, de klik die u hoort bij het draaien van de bedieningsknop is de temperatuur in de ruimte op dat moment. Als u de kachel vooraf op 5 graden C wilt instellen om de ruimte vorstvrij te houden begrijpen wij dat dit wat lastiger kan zijn. Met vriendelijke groet, Laura Heat Save

Afgelopen winter is de gashaard enkele maanden uitgevallen waardoor we heat save aanschaft hebben. Het is een uitstekende vervanger gebleken.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

ik heb 2 toestellen, ik heb er 1 voldoende warmte in mijn (kleine) huis.

prima toestel

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Deze mensen verdienen een GROTE pluim

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Goed. heb hem nog niet lang maar ben er tevreden over

• Klantvriendelijkheid en communicatie

DE heat save kachel is snel warm en is makkelijk in te stellen met de 3 standen. De thermostaat werkt nauwkeurig. De afgegeven warmte is zeer aangenaam! Deze kachel is zeker een aanrader ! Ik denk alleen dat de aanschafprijs een belemmering kan zijn voor sommige mensen.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Goed toestel Energiezuinigheid moet nog meer bekeken worden.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Mijn woonkamer en woonkeuken zijn nu heerlijk verwarmd dankzij twee voor de woonkamer en een radiator voor de keuken.

Plaza 12

4782 SK Moerdijk

Over Heat Save

Verkoopspecialist in zuinige elektrische radiatoren en straalkachels.