Week prima als bijverwarming in de kamer, lekker directs verwarming. In het voor-en najaar wordt straalkachel in de aangebouwde serre gebruikt.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

De Batirad 2000 w voldoet aan de verwachtingen. Een verbeterpunt is de plaats van het display. Nu aan de zijkant. Klantvriendelijker zou zijn aan de bovenkant of voorzijde.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

De elektrische radiator wij hebben is perfect met de kwaliteit en uitstraling. Sinds kort hebben wij het gas af laten sluiten en draaien volledig op elektra, binnen een aantal weken raak je er aan gewend en leer je omgaan met de warmte die nodig is het huis. De elektrische radiator is hierbij zeer comfortabel en een goed product.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Radiator werkt maar voor 70% Zie mijn mail hierover. Ik zou graag een nieuw exemplaar ontvangen.of een vergelijkbaar type.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Goedemorgen meneer, het kan altijd zijn dat een radiator niet goed blijkt te werken. Daarom geven wij standaard 10 jaar garantie. Wij hebben u 18 januari reeds terug gemaild dat dit onder garantie valt en wij de radiator graag opsturen ter reparatie naar de fabriek. Echter heeft u hier nog niet op gereageerd. Jammer dat u nu een negatieve beoordeling heeft geplaatst, want wij willen u uiteraard een goede service geven. Neemt u snel contact met ons op voor de juiste afhandeling? Alvast bedankt!

Ben zeer tevreden.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Wij gebruiken vanaf oktober/september 2018 twee radiatoren en een straalkachel om het woongedeelte van ons huis te verwarmen. Daarbij maken we ook gebruik van aanwezige vloerverwarming die beperkt aanwezig is. Wij wekken zelf elektriciteit op met zonnepanelen. het gebruik in de maanden november, december en waarschijnlijk januari bedraagt ongeveer 1000 kwh per maand netto. We denken met een verdubbeling van het huidige aantal panelen ongeveer quitte te kunnen draaien en afscheid te kunnen nemen van het gas.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Goed te horen dat de verwarming goed bevalt! Met het oog op gasloos wonen bent u in ieder geval al goed op weg!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben verbaasd dat mijn elektriciteitsrekening omhoog is geschoten sinds ik de radiator gebruik, ik zit meestal alleen, werk overdag wel thuis maar heb nu in mijn appartement een elektriciteitsverbruik van een vierpersoonshuishouden...

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Jammer dat u niet helemaal tevreden bent over onze radiator, let u er wel op dat de radiator in een juiste ruimte staat en dat u genoeg vermogen gebruikt. Dus in een ruimte van 80m3 heeft u 2 radiatoren van 2000 watt nodig. Als dit niet het geval is blijft de radiator doorstoken om de kamer op temperatuur te krijgen, hier kan deze ook stuk van gaan. Let ook op dat de deuren niet open staan in de ruimte. Dit kan er ook voor zorgen dat de radiator onnodig meer stookt.

Gekocht voor bijverwarming in grote camper. Bevalt prima. Vooral goed dat de drie buizen separaat van elkaar aan en uitgezet kunnen worden.

• Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

Wow!! een 10 :-D Dankuwel voor uw beoordeling.

warmt prefect goed ook tijdens deze koude dagen.

• Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

Het is nu koud maar de batirad radiatoren werken fantastisch..

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Zo hoort het ook! Warmte en comfort wanneer u het nodig heeft. Fijn dat u tevreden bent.

Heerlijke bijverwarming voor in de avond. CV wordt lager gezet, de straalkachel houdt de kamer op temperatuur.

• Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

ik heb het toestel nog te kort om een oordeel te geven,ik denk dat wel na deze winter te hebben.!!!!

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Bij aankoop foutje.Radiator zonder problemen retour,alles netjes hersteld. Scheelt veel in gas verbruik.Neemt weinig stroom. Zoals vermeld service uitstekend.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Goed te horen dat onze service afdeling u goed en snel geholpen heeft. Dankuwel voor uw 10 als beoordeling!

Ideaal. Ben alleenstaand, als ik thuiskom is mijn kamer kil. Lekker voor mijn kacheltje tot de kamer weer op temperatuur is. Gebruik nu alle opgewekte energie van mijn zonnepanelen

• Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

Wat fijn dat u de opgewekte energie nu voor comfortabele warmte kunt inruilen! Bedankt voor uw beoordeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze batirad radiator heb ik besteld voor mijn badkamer omdat het met het gebruikelijke verwarming met gas wat moeilijk was en toen kwam ik uit op deze optie. Wat mij vooral aansprak dat het vooral zeer zuinige toestel zou zijn. Ik heb later voor de zekerheid nog even een energie meter er tussen gezet om te zien wat de werkelijk verbruik was. Daar schrok ik nog al van het kwam neer op 3.25 per dag. Stand van het apparaat staat dan op 6, dit kom overeen met 21 graden. het apparaat heet B2000 - 58 x 73. Ik heb hier over een email gestuurd en kreeg het volgende antwoord dat het verwarmen van mijn badkamer 37 euro per maand gemiddeld zou zijn en dus per jaar 444 euro zou kosten. Ze beweren dat ik 6 maanden per jaar stook en de andere 6 maanden niet. In mijn ogen niet realistisch. Als ik de keuze nog een keer moest maken, had ik dit toestel niet gekocht. Het liefst had ik hem terug gestuurd. Als ik toch nog wat positief zou moeten zeggen dat het apparaat de douche ruimte prima kan verwarmen maar dan zit hier wel een prijskaartje aan.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Een zeer service gericht bedrijf, wat meedenkt. Super vriendelijk. de radiatoren waren prima verpakt, zelfs de wieltjes waren al gemonteerd, dus de verpakking eraf en aan. Dan werd het meteen mooi weer, dus helemaal goed. Binnen een half uur was de temperatuur al opgelopen met 1 graad, na een uur zelfs met 2,5 a 3 graden. Dan aanpassen en de temperatuur blijft mooi constant. Totale stilte, geen geur, een aangename uitstralingswarmte aan de voor en achterkant. Daarom heb ik de radiator iets bijgedraaid, dit is lekker simpel door de robuuste wieltjes en als de radiator niet hoeft te werken kan die wat aan de kant gezet worden. Het apparaat ziet er heel mooi, strak, degelijk uit. Al met al een prachtige aanvulling op de opgebrachte energie met de zonnepanelen. Ik had ze alleen wat eerder moeten aanschaffen, maar met kouder weer zit ik er warm bij. Duurzaam en veilig. Ik heb super tevreden.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Ik heb 1 grote woonboerderij waarin 2 gezinnen wonen die ik voorheen alle 2 voorzag van gasgestookte verwarming. Bij mij gaat binnenkort alles van het gas af. Om het binnen toch warm te krijgen, verwarm ik de vloerverwarming met elektrische boiler. Als hoofdverwarming heb ik batirad radiatoren gekozen. Deze kunnen het binnen makkelijk behaaglijk krijgen. Over het stroomverbruik kan ik nu nog weinig zeggen omdat dit alles nog te kort is aangelegd. Over de service kan ik kort zijn, heb deze nog niet nodig gehad.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Een geweldige staalkachel zelfs nu het stevig vriest is het snel warm in de kamer en keuken en in combinatie met zonnepanelen en een paar warmte panelen gebruiken we helemaal geen gas meer .

Prettigcontakt gehad.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Prima product, goed service.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Ik gebruik de Heat Save straalkachel als hoofdverwarming. Gebruikt dan wel behoorlijk wat energie, maar met hulp van voldoende zonnepanelen is het leuk om op deze manier te stoken. De warmteafgifte is geweldig. Heb een redelijk grote woonkamer van ruim 35 m2, waarbij ik de CV installatie sinds de aanschaf van Heat Save niet meer heb aangezet. Heat Save stookt mijn woonkamer op tot ruim 21,5 graden. Mijn Gasverbruik is hierdoor aanzienlijk teruggebracht, zelfs meer dan 75%. Gas wordt de komende jaren alleen maar duurder, dus elektrisch stoken met mijn Heat Save is voor mij erg lucratief en milieubewust want ik wek mijn eigen energie op die ik ook weer verbruik, daarbovenop verbruik ik 75% minder gas. Dus heeft u zonnepanelen, investeer een klein bedrag in een Heut Save straalkachel, welk wellicht al binnen 1 seizoen wordt terugverdiend.

HIJ IS VLUG WARM EN VOOR GEBRUIK IDIAAL

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Wij hadden een hele oude cv installatie die het in huis niet behaaglijk kreeg. We hebben nu overal Batirad radiatoren en het is nu eindelijk behaaglijk warm. De radiatoren zijn mooi om te zien en, zeker in verhouding tot onze oude radiatoren, klein van formaat. Het is nu ook mogelijk om in elk deel van het huis de temperatuur apart te regelen. Wij zijn heel tevreden met de Batirad radiatoren!

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Zeer veel warmte in zeer korte tijd, geluidloos (alleen eerste circa 30 seconden wat geluid niet storend). Warmte is echt net als een houtkachel. Zou niet meer zonder willen.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

De 1800 wat straalkachel wordt gebruikt in een praktijkruimte en ook de klanten zijn enthousiast over de warmte die de kachel afgeeft.

Plaza 12 4782 SK Moerdijk

Over Heat Save

Verkoopspecialist in zuinige elektrische radiatoren en straalkachels.