Voldoet volledig aan de verwachtingen

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Prima bedrijf

Goede info, prettig ontvangen in de showroom, en artikel meteen mee kunnen nemen.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Na 6maanden gebruik en een meter stand van 2900 kilowatt . 180 dagen x 16hr dagelijkse werking.kom ik uit op een verbruik van 1 kilowatt per uur. Bij een kamer temperatuur van 21 graden. Inhoud van ruimte is 72m3 welke ruimte goed geïsoleerd is. Geïnstalleerd zijn 2stuks Batirad een van 2000watt en een van 1500watt. We verwarmen niet alleen electrisch .maar koken ook electr en warm water door een boiler . opgewekt door zonnepanelen.zijn daardoor energie neutraal. Deze Batirad zijn daardoor zeer aan te bevelen. Verbruik kan wat hoger uitvallen ivm zachte winter. Maar niettemin buiten gewoon tevreden

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Snel bezorgd en goed verpakt

een straalkachel besteld als probeersel voor bijverwarming en het blijkt dat ik hiermee gas kan besparen, nog even op de afrekening wachten voor het eindresultaat.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

We zijn heel tevreden met alle heatsave kachels. Prettige warmte.

Alle kachels voldoen aan de verwachting, alleen de badkamer kachel in de vorm van steen vind ik persoonlijk wat minder goed warmte geven.

• Ervaring met: Batirad Radiatoren

Prima geholpen, bestelling juist en snel ontvangen.

Prima radiator. Heb nog wel veel onduidelijkheid betreffende de digitale instellingen. Wij gebruiken de verwarming als "bij"- verwarming. Mijn vorige radiator had manuele instellingen en eigenlijk vind ik dat prettiger. Wellicht heeft u nog een advies.

geweldige warmte,verdeling, volkomen geruisloos

De ruimte warmt behoorlijk snel op en blijft dan ook best lang op temperatuur. Ook heel fijn dat het totaal geruisloos is. M'n enige minpuntje is dat de zeer uitgebreide handleiding wat moeilijk is te volgen. Al met al erg blij met deze radiatoren.

Eindelijk echte warmte

Voor enige tijd waren wij op zoek naar een kachel voor de badkamer die zowel snel als comfortabel warmte af kon geven. Met de 3 onafhankelijke buizen kan op elk moment de comfortabele stand worden gekozen en de badkamer is binnen de kortste keren opgewarmd tot de gewenste temperatuur. Het systeem is stil en de warmte plezierig. Het enige minpunt is wellicht dat stof die op de buizen valt, en lastig te verwijderen is, soms even wat stinkt bij het opstarten.

Mooi bedrijf. Geweldige ontvangst

Snelle en goede service.

• Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Prima kachel, de allerbeste service

De HS-2400 doet al 3 jaar zijn best in de woonkamer. Gasverbruik CV met 60% gedaald. Dus ook dit jaar de stekker weer in het stopcontact. Maar na een paar dagen begon ik een brandlucht te ruiken. Eerst dacht ik aan stof op de gloei-elementen. Maar bij nadere inspectie bleek de stekker veel te warm te worden met brandschade aan de stekker als gevolg. Heat Save gebeld en foto gemaild. Ik dacht eerst dat ze het zouden repareren. Maar nee; ik kreeg een hele nieuwe kachel. Dat vind ik nu eens een werkelijk prima service. Team Heat Save; een 10 van een zeer tevreden klant.

behaaglijk

mooi, verrijdbaar kacheltje. Geeft direct warmte.

Knusse warmte in de woning

Helemaal geweldig

• Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

Deze winter regelmatig gebruikt op stand 1. Is voldoende als stralingswarmte. Het stroomverbruik kunnen we pas in september nagaan.

Heel tevreden

• Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

gecombineerd met centrale verwarming prima. Aan de ene zijde van kamer het toestel en ander zijde, de c.v.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Gewoon goede oplossing voor bijvrrwarmen woonkachel bij zonnepanelen. Scheelt heel veel gasverbruik!

• Klantvriendelijkheid en communicatie N.v.t.

Mooie kachel en stroomverbruik is inderdaad lager dan gebruikelijk.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Ben in het bezit van 2 Batirad-keramische radiatoren.ben dik tevreden, enkel is het energieverbruik redelijk hoog.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

nog iets meer vermogen tov mijn ruimte

• Klantvriendelijkheid en communicatie

IK HEB EEN BATIRAD RADIATOR MET THERMOSTAAT VOOR MIJN MUZIEKRUIMTE. DAAR MAG HET NIET VOCHTIG WORDEN EN ALS IK DAAR BEN MOET HET BEHAAGELIJK ZIJN. EN DAT GAAT PRIMA.

Top product

2 sterren: slechter dan verwacht

Onjuiste informatie op site, met name lengte snoeren, deze variëren van 0,6 m tot 1,5 m, én energiebesparing. Energie verbruik neemt alleen maar fors toe. Vervanging van 3 radiatoren heeft 5 maanden geduurd. Energiekosten zouden lager zijn, bljjken dus veel hoger te worden. Advies Heat Save: zonnepanelen nemen! Dus nog meer investeren. Wordt niet vermeld in brochures.

• Klantvriendelijkheid en communicatie

Beste heer Rabou, Wij vinden het jammer dat u gematigd tevreden bent over onze radiatoren. Uiteraard is uw elektra verbruik gestegen ten opzichte van eerst, maar als het goed is bent u dan ook minder gas gaan verbruiken? Tenzij dit een extra ruimte betreft die u voorheen niet verwarmde. Via onze website bij "bereken het verschil" kunt u op voorhand berekenen wat uw maandelijks te verwachten kosten zijn voor het verbruik van de radiatoren. Als u heel de dag thuis bent en verwarmd kan deze berekening hoger voor u uitkomen. Op uw aanwijzingen hebben wij alle lengtes van de kabels extra nagemeten want deze bleken inderdaad per model te verschillen, dit is inmiddels al weer een tijdje geleden aangepast. Wij hopen dat u ondanks dat u gematigd positief bent toch tevreden bent over de aangename warmte die u heeft gecreëerd in de door u uitgekozen ruimtes. Met vriendelijke groet, Laura Heat Save

Gekocht als bij-verwarming, keurig geplaats naast de stoel waar mijn lief veel zit. Werkt zo goed dat de CV thermostaat 5 graden lager gezet kan worden, er nog zelfs vele maanden helemaal uit!

Over Heat Save

Verkoopspecialist in zuinige elektrische radiatoren en straalkachels.