Professioneel

Zeer vriendelijk en een mooi resultaat

Voldoende

na mijn voorgaande beoordeling, is er contact opgenomen en is de behandeling in gang gezet. Ik hoop en vertrouw erop dat een en ander correct wordt afgehandeld. Over de uitvoering van het werk kan ik nog niet oordelen.

De kwaliteit die wij wel hebben verwacht

zeer goed

Perfect in alle opzichten!

Zeer tevreden.

Kwalitatief en prijstechnisch goed prdukt

Je wordt prettig geholpen

Schitterend schone zonneschermen, zien er weer uit als nieuw zelfs een weerplek is verdwenen!

Vriendelijke bedrijf, komt afspraken na. Zonneschermen in een halve dag weer als nieuw! Nette vriendelijke reinigers, heel beleefd. Aanrader!

Sprayhood volgens afspraak gereinigd’ geïmpregneerd .waar nodig stiknaden gereaparerd. De sprayhood[wit] is weer als nieuw.

Ben zeer tevreden over het geheel.

Prima afwerking en service voor herhaling vatbaar.

snel,correct duidelijk

snel correct duidelijk

Prima service !

Van demonteren / ophalen tot weer monteren alles zeer naar tevredenheid ! Zonweringdoeken weer mooi schoon

Markiezen zijn netjes gereinigd.

Markiezen zijn netjes gereinigd. Prijs/kwaliteit verhouding iets aan de hoge kant. Vriendelijke medewerkers. We hebben nog een kleine opdracht openstaan m.b.t. het vernieuwen van de koort. Als deze wordt voldaan geef ik de cijfer 9.

de doeken zijn een stuk schoner maar de knikarmen en erom heen juist viezer

Ik vond het zonde dat de knikarmen niet met een doek zijn afgenomen, dat heb ik achteraf nog zelf moeten doen, tevens was door het spuiten het plafond vol met vlekken hebben we ook weer moeten na reinigen.

Keurig op tijd. Perfect schoon gemaakte markiezen. Top service

Na duidelijke offerte afspraak gemaakt. En na volle tevredenheid alles afgehandeld. De werknemer van zonklaar was aardig en heeft puik werk geleverd. Had weinig eisen. Slecht een waterpunt en elekrta punt was voldoende. Kortom dik tevreden.

Opvallend super vriendelijk, chapeau!

Via via bij jullie terecht gekomen ivm reinigen van oude zeilen die misschien 20jaar niet zijn gebruikt. Vieze vlekken die we niet konden thuisbrengen. Enfin, het resultaat is dat we nu een zeil hebben teruggekregen als nieuw!

boven verwachting

Wij hadden veel te lang gewacht met het reinigen van onze markiezen, dus we hadden er een hard hoofd in, maar de jongens van ZONklaar hebben ze prachtig schoon gemaakt. Verschillende klanten hebben al gevraagd of we nieuwe markiezen hebben! Overleg vooraf was ook erg prettig en behulpzaam.

Service zoals je die altijd wenst te krijgen!

Na telefonisch contact en mail met afmetingen markiezen en uitvalschermen, heel snel scherpe offerte ontvangen, inclusief indicatie reparatie voor een defect scherm. Klein misverstand rondom defect scherm, maar na telefonisch contact helemaal perfect opgelost. Scherm meegenomen, gerepareerd en binnen een week weer teruggehangen, schoongemaakt en wel. Alle andere markiezen en schermen keurig op locatie schoongemaakt. Top bedrijf met aardige en deskundige mensen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer tevreden over ZONklaar. Wij hebben recent onze markies laten reinigen bij ZONklaar. De (telefonische) informatie vooraf was duidelijk en positief, met een duidelijke uitleg en er werd de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. Het resultaat was boven verwachting en voor een zeer gunstige prijs Klein minpuntje: levertijd en commumicatie. We hebben zelf na een aantal weken gebeld of onze markies klaar was, terwijl er was afgesproken dat wij gebeld zouden worden en dat de markies binnen 14 dagen klaar zou zijn (deze termijn werd niet gehaald en voor ons niet duidelijk waarom niet)

super zaak

• Ervaring met: Repareren
  • van uw: Zonwering

Wat een fantastische service! Onze markiezen zijn weer als nieuw, alle vlekken verwijderd en ze zijn weer opnieuw geïmpregneerd. En Zonklaar was meteen bereid hun planning aan te passen aan onze wensen. Een dikke pluim voor dit bedrijf dat in alle opzichten fantastisch werk heeft geleverd. Bedankt Zonklaar.

• van uw: Zonwering

Slechts zelden kan men voor dit soort opdrachten een ideale 10 uitdelen. Toch doen wij dit met overtuiging. Onze markiezen zijn perfect gereinigd, geinpregneerd en enkelen in maatvoering aangepast,bij terugplaatsing werd ongevraagd een systeem aangepast zodat het ophalen beter functioneerde tevens was een langere opslag dan voorzien geen probleem.En dat alles voor een zeer redelijke prijs.Volgende keer weer Zonklaar in Sneek!

• van uw: Zonwering

Makkelijk bij een verzamelpunt in te leveren. Prima resultaat!

• van uw: Boottent

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij het afgetnin Sneek werdt ik geholpen door een stagiaire te zo als hij zelf zei en kon me niet mijn vragen beantwoorden. Hij melde dat het rustig was dus het zeil waarschijnlijk snel klaar zou zijn. Na iets meer dan een week kreeg ik een mail dat het zeil klaar was. Dus ik naar Sneek. Iets meer dan een uur rijden. Voor niks bleek. Er was een fout gemaakt en niet mijn zeil was klaar maar dat van iemand anders. De medewerker beloofde dat het zeil vrijdag opgestuurd zou worden. Om 1600 maar eens gebeld. De medewerker wist niks van de afspraak en hij zou zijn collega bellen. Ik zou terug gebeld worden. S'avonds kreeg ik een track en tracé nummer. Helaas het zeil is zaterdag niet binnen gekomen. Ik vermoedt dat het zeil te laat bij postnl afgegeven is. Erg jammer.

• Ervaring met: Impregneren
  • van uw: Zeil

Onze KIP-caravanluifel, precies op maat en vorm gemaakt, was erg vervuild door schimmel (weer) wat zich elk jaar verder uitbreidde. De enige remedie volgens kenners was vernieuwen. Tot vrienden van ons de tip gaven en te praten met ZonKlazr in Sneek, nota bene vlak bij ons. Dat gebeurde met als resultaat dat een volledig van schimmel ontdane, schone en geïmpregneerde luifel weer strak voor onze caravan staat. Hij is niets gekrompen. Wat zijn we hier blij mee en bedanken ZonKlaar dan ook voor hun vakmanschap. Dit is absoluut een aanrader voor andere caravanners met het weer in luifel of voortent en het scheelt heel veel geld t.o.v. een nieuwe.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik moet helaas een slechte recensie schrijven. Al vanaf het begin is alles goutgelopen. Bij het inleverpunt is de tent drie weken blijven liggen. Daarna is de communicatie zeer slecht verlopen en werd niet een keer door Zonklaar geinformeerd zonder zelf steeds te moeten bellen. Ook nog een onderdeel kwijtgeraakt en de factuur klopte ook niet. Wat is wel goed verlopen? Het schoonmaken van de tent. Ik zou het iedereen afraden.

• Professionaliteit

Beste Bergsma, Hartelijk dank voor u e-mail. Onze oprechte excuses voor de nalatigheid in onze communicatie. Wij zijn ons er enorm van bewust dat dit natuurlijk niet kan, en het is ook nooit onze intentie geweest om geen reactie op uw probleem te geven. We zullen kijken hoe we het verloop van binnenkomst nog beter kunnen uitstippelen zodat deze vervelende situatie niet weer kan gebeuren. Graag ga ik nog voor u opzoek voor het ontbrekende bandje, en regel ik desnoods een vervangende. Wel fijn om te horen dat u tevreden bent over het wasproces. We zullen contact opnemen met betrekking tot het missende oprolbandje. Met vriendelijke groet, Feike van ZONklaar