ZONklaar is niet ‘zo-klaar’, maar pas klaar als alles naar wens is! Ook nog jaren later.

Het meedenken, de vriendelijkheid, het altijd nakomen van afspraken maar bovenal pas nadat wij - de klant - echt tevreden zijn, vertrekken. En dan begint pas de echte beleving. Ook jaren later als je ZONklaar nodig hebt voor een herstel of aanpassing dan staan ze direct voor je klaar met wederom dezelfde vriendelijkheid, begrip en meedenken. Het klinkt simpel, maar je maakt het vandaag de dag vaak genoeg anders mee. ZONklaar is eigenlijk nooit-klaar! Zij staan altijd voor je klaar!

Verwachtingen meer dan overtroffen!!

In de winter van 2021 op 2022 hebben wij onze buiskap laten reinigen en impregneren. Vanwege de kleur (beige) kon niet de behandeling van onze voorkeur uitgevoerd worden ivm het risico op roze strepen in het doek. Daar werden we netjes vooraf over gewaarschuwd en ons werd een prima maar minder sterk alternatief geboden. Inmiddels varen we al weer voor het 2de seizoen en de buiskap ziet er nog steeds als nieuw en zonder een spatje schimmel of spocht! Onze verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen. Goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding.

prima resultaat! Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Goed en zeer snel geholpen. Resultaat boven verwachting.

Klantvriendelijk en zeer goede service

Onze bootkussens vandaag retour ontvangen. Ze zien er weer schoon en fris uit. Zeer vriendelijk personeel en snelle uitstekende service. Dit bedrijf verdiend een grote pluim!

Zonnescherm weer als nieuw

Ons 8 jaar oude zonnescherm, nogal vervuild door vogelpoep en bloedluis uit de boom ernaast, is weer als nieuw. Dit hadden we veel eerder moeten laten doen. En ook nog netjes de ramen gelapt na afloop van het werk!

Super goed werk geleverd

Na een beetje moeilijke start i.v.m.de gemaakte afspraak,zijn we zeer tevreden over de werkzaamheden die geleverd zijn.Het is vakkundig uigevoerd en alles keurig afgewerkt.dus niets dan lof.

Deskundig, snel en netjes.

We wisten niet dat onze zonwering zo kon opknappen. Je zag als het ware het vuil verdwijnen. Omdat we geen buitenkraan hebben werd een goede oplossing bedacht: kraan in de badkamer gebruiken. Ik raad iedereen aan om deze firma in te schakelen als je je zonwering wilt laten schoonmaken. Een nieuwe zonwering kopen is duurder!!

Professionaliteit en klantgerichtheid ten top

Vanaf eerste contact t/m de uitvoering van de opdracht verliep de communicatie goed. Werd tijdig gebeld om de gemaakte afspraak te verzetten wegens ziekte personeel. Gevraagd of ze ook carport schoonmaken. dit was niet zo, maar ik kon aan de chauffeur vragen om het dak te spoelen. Aldus geschiedde.\ en ik ben zeer zeer tevreden.

Klantgerichte organisatie

Bij ZONklaar krijg je wat ze beloven. Onze tent zat vol met schimmel. Vooraf werd al aangegeven dat het reinigen enige tijd in beslag kon nemen. En dat klopt. Echter als je ZONklaar een mailtje stuurt en vraagt om de stand van zaken dan krijg je een per omgaande een helder antwoord. Toen wij onze tent terug kregen hebben we hem geïnspecteerd en hij was werkelijk fantastisch schoon en de schimmel was volledig weg. Ook het verzamelpunt in Almere was prima. Lietn keurig de tent zien voordat ze de rekening opmaakt. Bij elkaar dus een prima bedrijf die doet wat ze zeggen en zijn zeer klant gericht. Top

Doek is kwijtgeraakt

Helaas is het doek dat we wilde laten reinigen zoek geraakt. Na maanden wachten bieden ze nog geen fatsoenlijke oplossing aan.

Beste Arjen, Ik denk dat dit een misverstand is?? U bent bij ons niet bekend. Anders zou ik graag willen dat u contact opneemt want wij zijn niks kwijt en weten niet wat u bedoelt?

geweldig !!!!!!!

Onze caravan voortent , Unico Boulogne , was met schimmel aangetast na een evacuatie langs de IJssel . Het water kwam snel omhoog 15 Julie De voortent was nat opgeborgen !! Na een reinigingsbeurt bij Zonklaar in Sneek was de tent weer als nieuw , ik kan iedereen aanraden deze mogelijkheid van tent reinigen aanbevelen , de kosten vallen alles mee .

dikke duim!

Tot mijn grote verbazing zijn alle markiezen weer prachtig helder schoon. Ik maakte mij zorgen wanneer er met agressieve schoonmaakmiddelen gewerkt zou worden, mijn groen/wit gestreepte markiezen verbleekt zouden zijn maar het groen is nog steeds groen en het wit is weer helder wit. Heel mooi! Helaas zaten de ramen nadien vol met impregneerspul maar gelukkig is dit probleem perfect opgelost. Prima service.

super service

zonneschermen alles schoongemaakt, geïmpregneerd ze zijn als nieuw!

topresultaat

Boot tent weer als nieuw, waterdicht en ramen gepolijst. Ook diverse naden opnieuw gestikt en slechte rits vervangen.

Markiezen zijn mooi schoon geworden.

De markiezen zijn mooi schoon geworden. Ik ben alleen bang dat mijn 2 mooie grote hortensiastruiken die dicht bij de markiezen stonden het niet overleven ivm het reinigingsmiddel van de markiezen. Misschien zou het handig zijn om deze af te dekken met plastic voordat er gereinigd wordt. Ben wel erg blij met de schone markiezen.

Netjes volgens afspraak.

Slecht service

Vanaf de start is de communicatie niet goed gegaan, meerdere malen gebeld en e-mails verstuurd over voortgang. Wet van Murphy was hier kennelijk van toepassing. Feitelijk heb ik mij geen klant gevoeld, het lijkt wel de luxe van de onderneming (zoveel werk) dat die ene klant waar het verloop niet goed gaat niet ter zake doet. Zelfs toen werkzaamheden waren verricht moest ik er achteraan of ze wel weer retour zouden komen. Vervolgens mocht ik de rekening bij toeval in mijn spam vinden, waarbij het bedrag 2x hoger uitviel dan de offerte. Nooit een totaalbedrag gezien terwijl van te voren alles was doorgegeven. terwijl iedereen op de hoogte was van deze "misstanden" nooit een excuus mogen ontvangen ps mooiste was nog dat mijn contact met verlof was en die verwees in outlook naar zijn collega en die collega had vervolgens ook al zijn afwezigheid in outlook aan staan.

mijn ervaring is net als de vorige keer, goed.

Wel ben ik van mening, dat je bij zo'n project minimaal 2 personen zou moeten inzetten in verband met o.a. de veiligheid. Bij ons was namelijk slechts 1 medewerker aanwezig, maar ik realiseer mij terdege dat wanneer je een 2e persoon inzet, dat het financiële consequenties zal hebben. Ikzelf heb namelijk als de 2e persoon gefunctioneerd. Dit kun je natuurlijk ook in overleg met de klant regelen. Wat echter jammer is dat onze mooie hortensia's die naast de markies groeien, het helaas niet hebben overleefd, mogelijk als gevolg van het reinigingsmiddel of het impregneermiddel, dit had voorkomen kunnen worden als wij even gewaarschuwd waren. met vriendelijke groeten, Lex Noordhoek

Goede service en kwaliteit

We zijn zeer tevreden met de reiniging van onze 2 markiezen. Toen de ene markies wat moeilijk te reinigen was ter plekke hebben ze die meegenomen naar de werkplaats en weer teruggebracht. Aardig, deskundig en vlot werkend personee.l.

Top bedrijf

Het gevraagde product (ramen spray) gevraagd en gekregen en het is het vermelden waard dat het een bedrijf is wat zeer klantvriendelijk is!!!

Vakkundig, correct, snel en goed.

Onze markiezen die in de voorbije negen jaar bedekt waren door een groen film van algen, ogen weer schoon en klaar tegen de zon. De medewerker die de werkzaamheden uitvoerde was correct en netjes en bovendien keurig op tijd, werkte snel en goed en 'lummelde' niet. Kortom; onze ervaring met ZONklaar is uitstekend.

Wij hebben 2 grote markiezen laten reinigen. Het gehele traject was top geregeld. Degene die de werkzaamheden heeft uitgevoerd was deskundig, vriendelijk en heeft alles heel zorgvuldig schoongemaakt. Wij kijken met plezier de zomer weer tegemoet en kunnen iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen

Uitstekend resultaat

We zijn verrast door de kwaliteit van het werk. Het zonnescherm zag er na de behandeling weer uit als nieuw!

Super resultaat en persoonlijke service!

We zijn heel blij met onze "nieuwe" markiezen die we eigenlijk al wilde gaan vervangen. Na de behandeling zien ze er weer als nieuw uit!

netjes en strak afgemaakt .

mooie doek , dat er mooi en strak omheen zit . een opmerking, wees niet te zuinig met nietjes. viel mij wel op dat, op de laatste plank wat tegen het kozijn aan komt, wat weinig nietjes zit. zitten wat openingen tussen . maar verder, ziet het er goed uit .