Top act leuke lieve muzikale dames.

Tevens ook flexibel toen de geluidstechniek haperde

Goed ingespeeld op de groep, sfeermakers, 300% tevreden!

Knallend optreden!

De DamesDraaienDoor hebben ons bruiloftsfeest afgesloten met een knallend optreden! De dames (DJ, Vocaliste en Saxophoniste) maakten er samen een super feest van! Ook de communicatie vooraf en bespreking van onze wensen verliep helemaa naar wens.

Enthousiaste dames die echt iets toevoegen aan een event of feestje

De DJ en saxofoniste voelden goed aan welke muziek het beste paste en droegen in hoge mate bij aan de prettige sfeer tijdens ons zakelijke feestje op de beurs.

top

goed en juiste communicatie, uitvoering en entertainment was super ook voor de genodigden.

Deze meiden zijn top, wij werken graag met ze samen en krijg altijd positieve reacties.

Betrouwbaar!

Heel fijn om mee samen te werken. Komen alle afspraken na en entertainment is professioneel.

Dames Draaien Door voor ieder event een feestje! Wij hebben ons 20 jaar bestaan gevierd en tijdens het netwerken en diner speelden de dames prachtige muziek op viool en saxofoon. Echt waanzinnig!

Supervette Female DJ Show

Wij werken geregeld en al geruime tijd met "Dames Draaien Door" en ik kan er blind vanuit gaan dat de show altijd tot in de puntjes perfect geregeld wordt. De DJ's zijn supergoed en zijn allen heel representatief en daarom geschikt voor iedere gelegenheid. Rene en Sophie steken enorm veel energie in het concept en niets is hun teveel of te gek. Kortom één van de beste DJ shows in NL.

Super sfeer neergezet door de DJ & Saxofoniste!

Tijdens de naborrel van een inspiratie event voor 800 gasten zorgen de Female DJ & Saxofoniste voor een topsfeer en muzikaal 'aangeklede borrel', wat het event helemaal af maakte. Wederom een fijne samenwerking!

Een zeer professioneel bureau met hele goede artiesten

Onze ervaring met DamesDraaienDoor is uitstekend. Ze hebben een zangeres en pianist geregeld voor onze zakelijke zomer BBQ en het was helemaal geweldig. Alles goed geregeld en de communicatie verloopt heel prettig. Een aanrader.

Geweldige energieke show met professionele enthousiaste dames!!!

Super fijn om mee te werken!

Top! mooie toegvoeging van ons event

DamesDraaienDoor was een waardevolle toevoeging op het event! Fijn contact en goed passend bij elke gelegenheid

Muzikaal fantastisch verxorgt

Ik vond de dames heel goed, ik heb genoten en de dames voelde goed de sfeer van de avond aan. Mede dankzij DDD een mooi geslaagd feest, en een herinnering om niet te vergeten, nogmaals dank.

Voor herhaling vatbaar

Voor herhaling vatbaar

Energie en professionaliteit in één doorlopende show

Prettig samenwerken met DDD, zowel in het voortraject als tijdens het event.

Top DJs - Reliable, Professional and fun to work with!

I worked with DamesDraaienDoor several times and I can only recommend them. The artist they use are always very professional and reliable! If there are problems they think with and help finding solutions for the customer. A big plus is - communication and booking is quick and its fun to work with them!

Geweldig, want kunnen de dames de sfeer aan proeven en er een feest van maken!

Al vaker de afgelopen jaren heb ik de Dames Draaien Door zelf als gast mee gemaakt, en daarna wegens groot succes zelf een paar keer in gehuurd. Of je nu alleen een Dames DJ uitnodigt of een DJ, zangeres en 2 dames muzikanten met verlichting etc., ze weten exact de juiste sfeer te creeeren. De laatste keer met de grote bezetting, stonden na 2 minuten 50 gasten swingend op de dansvloer en kwamen er niet meer vanaf tot einde avond. De Dames Draaien Door, een absolute aanrader!

Knallend voorkomen met veel passie en sfeer.

Deze dames weten het goed op te bouwen en op het juiste moment door te knallen om er uiteindelijk een geweldig feest van te maken! Er word ingespeeld op de vraag vanuit de gasten waardoor er een geweldige sfeer ontstaat en de voetjes van de vloer gaan. Zeker een hele goede aanrader!

top

Leuke verschijningen die sfeer brengen

Door de dames was ons huwelijk echt compleet!

De dames wisten perfect in te spelen op de gebeurtenissen van de avond zonder vooraf veel af te hoeven stemmen. Pro-actief in het matchen van de nummers met gebeurtenissen in de zaal. Sensitief aanvoelen waar het publiek van geniet. Van een rustiger tempo met de DJ tijdens de receptie tot echt een spetterend feest met alle dames op het podium en in de zaal. Het was geweldig!

DJ Nattal is een geweldige sfeermaker en kan ook nog heel verdienstelijk de cha cha cha dansen

Nattal heeft ons met haar weldoordachte muziekkeuze en vrolijke intermezzo's een meer dan fantastische avond bezorgd. En ze kan nog zingen ook.

Fantastische entertainment!

Al jaren werken wij samen met de Dames Draaien Door. Voor veel zakelijke klanten boeken wij diverse acts en ik ben zeer tevreden over het verloop. Dus wil jij een fantastisch knallend feest of juist een chille beach vibe tijdens je event? Dan raad ik hun zeker aan!

Super DJ, professioneel met een glimlach

Hele fijne samenwerking gehad met Marie afgelopen zaterdag. Ze is professioneel, flexibel en zeer getalenteerd. Viel heel goed in de smaak bij de opdrachtgever en gasten. Een waar feestje om met haar samen te werken!

Altijd passend voor elk evenement

Ik heb ze al voor verschillende evenementen geboekt, zowel de female DJ's als in combinatie met artists. Ze weten altijd precies de juiste sfeer te creëren voor de doelgroep. Ze zijn mega professioneel en de kwaliteit van hun optredens is top-notch. Ze zijn echt een toevoeging aan elk feest!

Volderstraatje 2

5211 JA s-Hertogenbosch

06 523 633 85

Over DamesDraaienDoor

Ons Female Artist Agency vertegenwoordigt de beste Nederlandse female DJ’s & Artists. Alle dames zijn ervaren entertainers met de perfecte combinatie
van elegantie, intelligentie en professionaliteit. Het zijn allen zeer
getalenteerde artiesten die exact weten hoe ze de gasten tijdens
een event moeten vermaken. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, privéfeest, borrel, bruiloft, festival of eender welk event; het draait áltijd om het
creëren van een unieke mix van muziek en live entertainment. De perfecte combinatie:
Beauty, Brains & Professional!