Een groot feest!

Tijdens een bedrijfsfeestje ontzettend genoten van de Dames! Het was echt een feest! Echt top!

Woorden teveel om in 1 zin te kunnen uiten.

Hele diepe buiging meiden wat jullie hebben veroorzaakt bij onze familie en vrienden. Deze avond was een feest van herkenning voor iedere leeftijd. Jullie mooie zang, vioolspel en sax die de mooiste tonen eruit gooide en niet vergeten de DJ die de hele avond alles aan elkaar draaide.

Leuke artiesten en enthousiast

Een olifantastische avond

Tijdens het jaarlijks personeelsfeest van DierenPark Amersfoort hebben de dames de muziek verzorgt en er een olifantastisch feest van gemaakt!

Zeer positief!

Al jaren huren wij bij beurzen en andere evenementen van ons bedrijf DJ'S en Artiesten van de DamesDraaienDoor in. Zeer professioneel en altijd feest!

Fantastisch!

De artiesten van DamesDraaienDoor zijn écht fantastisch. Ze maken mooie muziek en hebben schitterende kleding. Ze zetten een echte performance neer en hebben interactie met het publiek.

Ondanks dat het niet heel druk was, wisten Lotte en Danielle een top sfeer neer te zetten. Veel complimenten van onze gasten en collegas. Dit gaan we vaker doen. Dank jullie wel ladies.

Super fijne samenwerking en altijd feest!

Wij hebben De DamesDraaienDoor een aantal keer gevraagd voor evenementen en het is altijd top! Elke keer in een andere setting, met een andere doelgroep maar het slaat altijd aan. De samenwerking en het persoonlijke contact tijdens de voorbereiding is heel prettig en dat blijft zo op locatie. Naast dat het qua performance goed is zien ze er altijd prachtig uit. Wij zijn fan, op naar de volgende! Liefs.

Wat een energie en wat een feest maken de dames ervan!

Dit is de derde keer dat we de DJ'DamesDraaienDoor geboekt hebben en wederom hebben ze de hele zaal op zijn kop gezet en iedereen in beweging gekregen. Voor afwisseling in muziekstijl draaien zij hun hand (viool of sax) niet om. Prachtige performance, een dikke 10, ook voor de organisatie achter de dames.

Fantastisch boven verwachting !!

Geweldige band, maken er echt een feest van en zijn ook nog eens steengoed !!! Daarnaast zien ze er ook nog fantastisch uit. Echt een top avond gehad met heel veel complimenten van de gasten.

Als damesDraaienDoor op je feest aanwezig is dan weet je zeker dat je een knalfeest hebt. Complimenten naar alle dames!

Een mooi verjaardagsfeest gehad met deze dames

Zeker aan te raden als je een uniek concept zoekt!

Super.

Dames hebben de dag fantastisch ingevuld, last minute aanpassingen waren geen probleem en zeer flexibel!

Geweldige vibe, hele leuke dames, goed op elkaar ingespeeld.

Geweldige vibe, hele leuke dames, goed op elkaar ingespeeld.

Gegarandeerd Feest!!!

Meerdere ervaringen met de dames draaien door , altijd Feest!!

Wij hebben altijd goede ervaring met Dames Draaien door. Wij zetten de dames regelmatig in voor onze events en opdrachtgevers. De dames spelen goed in op de wensen van de doelgroep!

Prettig contact, top optreden!

Goed optreden van beide DJ's en saxofonist! Draaiden precies naar het moment

Fijne partij om mee te werken, aanrader!

Dank voor de fijne samenwerkingen, op naar de volgende! Zeer tevreden!

een ware aanvulling voor elk evenement!

De samenwerking met Dames Draaien Door is ontzettend fijn! Een erg fijne en professionele club mensen met hart voor muziek en publiek. Dames Draaien Door hebben voor ons het voorprogramma verzorgt voor 2x een uitverkocht Rotterdam Ahoy, met hun wervelende performance hebben zij ruim 24.000 mensen uit hun plaat laten gaan. Op naar nog veel meer!

Ontzettend genoten van de muziek en zang!

Last minute besloot ik graag live muziek te hebben tijdens onze verjaardagsborrel. Via DamesDraaienDoor lukte dit amper een week van te voren! Top geregeld en echt genoten!

Geweldig! De dames maken er echt een show van!

De dames hebben werkelijk een feest van de avond gemaakt. Hun optreden was sprankelend en vol energie! Nogmaals hartelijk dank voor de onvergetelijke avond!

Hele goede performance en professionaliteit van begin tot eind

Vanaf het eerste contact verliep het zoals we hoopten. Er wordt meegedacht en je wordt goed op de hoogte gehouden. De dames zijn ontzettend goed en ook heel aardig. Wij hadden DDD Grand met DJ, vocaliste, saxofoniste en percussioniste. Ze zijn geweldig. Wij, onze gasten (en ook de mensen uit de buurt) hebben genoten van de avond en we krijgen er nog steeds complimenten over. Overigens wordt met veel respect omgegaan met volume en eindtijd. Goede techniek, mooi podium en verlichting en het geluid was erg goed. Wij hadden ook extra verlichting geregeld voor buiten (bomen in de tuin waren verlicht) en dat zag er fantastisch uit. Als wij en onze gasten denken aan een goed bruiloftsfeest dan denken we terug aan deze avond met Dames Draaien Door.

Mega vette show

Professioneel, leuke meiden, mooie show, gewoon top.!

Top act leuke lieve muzikale dames.

Tevens ook flexibel toen de geluidstechniek haperde

Goed ingespeeld op de groep, sfeermakers, 300% tevreden!

Volderstraatje 2 5211 JA s-Hertogenbosch

06 523 633 85

Over DamesDraaienDoor

Ons Female Artist Agency vertegenwoordigt de beste Nederlandse female DJ’s & Artists. Alle dames zijn ervaren entertainers met de perfecte combinatie
van elegantie, intelligentie en professionaliteit. Het zijn allen zeer
getalenteerde artiesten die exact weten hoe ze de gasten tijdens
een event moeten vermaken. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, privéfeest, borrel, bruiloft, festival of eender welk event; het draait áltijd om het
creëren van een unieke mix van muziek en live entertainment. De perfecte combinatie:
Beauty, Brains & Professional!