zeer posetief

de gemaakte afspraken heel goed nagekomen

Dag Bas, Dank je voor deze mooie beoordeling. We geven de complimenten door aan onze vloerlegger Michel. Ik hoop dat je lang op je nieuwe stekje met de mooie pvc-vloer mag genieten. Groet Wijnand

Prachtige vloer die vakkundig is gelegd.

De vloer is keurig gelegd en ook de voorbereidingen (ondervloer) werden zeer grondig uitgevoerd. Afwerking zoals hoge plinten etcetera. ook keurig. Daarnaast werkten ze schoon en netjes. Top!

Dag mijnheer Meppelder, Fijn dat u zo tevreden bent over onze producten en onze parketteur. Wij geven uw compliment door aan Marco. Veel woonplezier gewenst op uw nieuwe parketvloer Vr. Groet Wijnand van Beek

Prettig bedrijf

Goede ervaring met Holland parket.

Dank u voor de mooie beoordeling mevrouw van Brakel. Wij wensen u veel woonplezier op deze nieuwe vloer. Vr. groet Coby van Beek

Prachtig hout, netjes gelegd!

Zie boven

Hallo heer en mevrouw Luchsinger-Van Appeldoorn, Fijn dat u tevreden bent en dank voor uw reactie. Wij zullen dit doorgeven aan onze parketteur Michel. Veel plezier met uw nieuwe vloer. Team Holland Parket.

Goede kwaliteit en veel kennis

Dag mijnheer Heerebout, Dank voor de mooie beoordeling. Michiel had er een hele klus aan, maar was zelf ook erg tevreden over het resultaat. Ik zal dit compliment aan hem doorgeven Veel woonplezier gewenst op uw nieuwe vloer gewenst

Geweldig klantvriendelijk en deskundig

Zeer goede adviezen en zeer deskundige parketteur die prima werk heeft geleverd. In één woord geweldig.

Dag Henk, Dank voor dit mooie cijfer. De keuken, hal en berging zijn echt mooi geworden met de grote pvc-tegel in cementlook, afgewerkt met mooie hoge zwarte plinten. Ik geef het compliment door aan de verkoop en aan Wouter, onze vloerenlegger

Fantastische vloer en vakmensen

We hebben onlangs een pvc visgraat vloer laten leggen met hoge zwarte plinten. Het is een fantastische vloer geworden. Degene die het kwam leggen heeft ook liefde voor zijn vak. Elk klein detail is over nagedacht waardoor het resultaat nog mooier is dan van te voren bedacht kon worden.

Dag Vera, Dank voor dit mooie compliment. Het geheel, met die zwarte plint waar je eerst nog over twijfelde is echt een mooi plaatje!! Ik geef je compliment door aan Michiel, onze vloerenlegger.

Uiterst tevreden met het eindresultaat!

Grote keuze, vriendelijke hulp en goed advies bij de koop. Ondanks vooraf inmeten kwam er net één doos pvc-tegels tekort. Maar geen probleem: een rit naar de groothandel en de vloer lag toch nog dezelfde dag: wat dat betreft méér dan uitstekende service. Enige kleine minpuntjes: 1) de hoeveelheid afval die achterbleef (kartonnen dozen van de tegels, lege kitspuiten, zakken voor de egalisatie en zo); 2) ondanks egalisatie bleek bij plaatsing keuken er nog een verloop van 2 cm in de vloer. Maar - al met al - nu zeer tevreden met onze mooie nieuwe vloer.

Dag Tom, Dank voor deze review. Ja, Met die grote tegels heb je soms meer snijverlies als gedacht. Maar gelukkig meteen opgelost na een ritje naar Genemuiden! Het achterlaten van het afval was zoals besproken en ook vermeld in onze orderbevestiging. Maar indien gewenst nemen we dit gewoon mee. Als je wilt, halen we het nog even op. Veel woonplezier op je nieuwe vloer. Hartelijke groet, Wijnand van Beek

Vloer is weer supermooi na opschuren en oliën

Wouter heeft onze kastanjevloer opgeschuurd en in de olie gezet. De kieren die er in zaten heeft hij super goed dicht gekregen en vastgezet. Alles super netjes gedaan en heel vriendelijk. Een aanrader!

Goedemorgen Tjitske en Joost, Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. We gaan dit aan Wouter doorgeven. Veel woonplezier op de "nieuwe" vloer. Team Holland Parket.

Heel prettig en professioneel

Onze bestaande vloer is keurig geschuurd en geolied. De werkzaamheden zijn vlot en professioneel uitgevoerd door een ervaren medewerker!

Dag Biep, Dank voor deze mooie beoordeling. Het was vanwege de sterke verkleuring best een uitdaging, maar Wim heeft het met veel plezier gedaan. Ongeveer 25 jaar geleden hebben we de vloer gelegd, en het is altijd mooi om deze na zo'n lange tijd weer als nieuw te maken. Wij wensen jullie veel woonplezier. Groet, Wijnand

Kundige en vriendelijke mensen!

Zie boven

Prima service, goed product.

Het parket ziet er weer uit als nieuw.

Service en advies heel klantgericht, veel te kiezen en parket mooi gelegd

Heel fijn dat bij de eerste stap "het kiezen" een paar keer grote parketstalen aan huis gebracht werden, ook voor wat langere tijd. Uitstel van de legdatum i.v.m. verbouwing was tot 2x toe geen enkel probleem. En bij welk bedrijf vind je nog zoveel vertrouwen dat, zonder aanbetaling, het totaal pas na het leggen betaald hoeft te worden? Kortom alles was soepel en klantgericht georganiseerd bij Holland Parket. De vloer is gelegd volgens de afspraken daarover, binnen de afgesproken tijd en ziet er nog fraaier uit dan verwacht. Geen spijt dat we voor dit bedrijf hebben gekozen!

Goede service en netjes opgeleverd

Vriendelijke service in de winkel en meedenkend in de situatie. Prettig dat je proefborden van de vloer mee kon nemen om te kijken welke het beste in je kamer past. Want het ziet er thuis toch anders uit dan in de winkel. Bij het leggen van de vloer waren er een paar planken bij het keukenblok te kort gelegd waardoor je een gat had tussen vloer en bordplaat van het keukenblok. Direct doorgegeven aan hollandparket en bij het plaatsen van de plinten werd dit probleem direct opgelost en ligt de vloer mooi aangesloten zoals het hoort. De man die de plinten bij ons gelegd heeft had oog voor detail, waardoor zelfs de moeilijkste hoekjes er fantastisch uitzien en de strips tussen vloer en droogloopmat perfect passen bij de kleur van de vloer.

Goede service en nette oplevering

vriendelijk...voorkomend...en vakmensen...wat kun je nog meer wensen..

-afspraak gemaakt -inspectie aan huis -i.v.m. te leveren werkzaamheden -prijsopgaaf ter plaatse na inspectie -afspraak gemaakt voor levering werkzaamheden -op afgesproken datum...werd de kurkvloer gelegd -resultaat....een heel andere kijk op de woonruimte -adembenemend... -wat fijn dat er vandaag de dag nog echte vaklui zijn -bedankt.

Goede service, netjes gelegd.

Goed contact met de mensen van Holland Parket. Afspraken komen ze na. Er is heel netjes gewerkt. Wij zijn heel blij met het resultaat.

deskundig, klantvriendelijke en goede kwaliteit

Denkt met je mee, goed advies en mooie uitvoering.

Dag Ditty en Dick, Fijn dat jullie je positieve ervaring met ons hebben willen delen. We hebben jullie Eikenvloer plm. 10 jaar geleden geschuurd en afgewerkt met naturel olie, nu weer geschuurd en wit geolied, waardoor het weer een volledig andere vloer lijkt. Veel woonplezier op d4e vloer en wellicht tot over 10 jaar! Vr. Groet Wijnand van Beek

Alles keurig op tijd en verzorgd. Prima in orde.

Dag Wim, Dank voor deze mooie beoordeling. Bas heeft de mooie PVC-vloer gelegd, en ik zal hem het compliment doorgeven. Groet, Bert-Jan

niks dan lof, onze wateroverlast zeer vakkundig gerepareerd!!

zoals gezegd, niks dan lof, zowel voor de kantoor medewerkers, planning en de ambachtelijke reparatie van onze waterschade. We hebben weer, net als 7 jaar geleden, een beroep gedaan op Holland Parket en hebben daar geen seconde spijt van. Fijn om met een betrouwbare firma de schade te hebben hersteld!!

Dag mijnheer Krul, Dank u voor deze mooie beoordeling. Deze waterschade was gelukkig goed te verhelpen! Normaliter geven we een compliment door aan de betreffende vloerlegger,(Wim) Maar in uw geval is het een compliment voor iedereen en hangen we deze op het prikbord. Nogmaals: Dank u.

Prima resultaat

Professionele aanpak en zeer vlotte werkwijze

Dag Ine, Fijn dat je ons deze mooie 10 geeft! Wouter heeft er weer een mooie vloer van gemaakt, en ik geef dit compliment aan hem door. Vr. Groet, Wijnand van Beek

Vakkundig en vriendelijk

Na een verbouwing moest onze eikenhouten parket vloer in de keuken aangeheeld en gerenoveerd worden. Met deze vraag zijn wij de winkel in Amersfoort binnen gewandeld. Daar werden wij vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Ook werd er goed meegedacht in de mogelijkheden en planning. Uitvoering zeer netjes. Ook de rest van de vloer laten schuren en in de olie laten zetten. De vloer is tientallen jaren oud maar ziet er weer als nieuw uit. Zeer tevreden.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Team Holland Parket.