Perfect!

Goed georganiseerd, goed meegedacht en snel voor elkaar. Ik ben blij met m'n mooie vloer.

Goedemiddag Anne Marike, Fijn te horen dat u tevreden bent. Dank voor uw mooie beoordeling en we zullen dit ook aan Michel doorgeven. We wensen u veel plezier met uw "nieuwe vloer". Met vriendelijke groet, Mary Borgers

Gewoon goed

Vrolijke man en werkte vlot

Dag Alma, Dank je voor deze mooie beoordeling. We geven dit compliment aan Michel door. Veel woonplezier op je mooie laminaatvloer gewenst. Wijnand van Beek

Trap vakkundig bekleed met PVC

Goed geholpen in Amersfoort. Goede prijs voor twee trappen bekleden met PVC en zwarte trapneusprofielen. Michiel is een vakman, ontzettend mooi aangelegd, zeer tevreden!

Hallo Pim. Dank je voor de goede beoordeling. Traprenovatie is iets wat we de laatste jaren veel doen. Parket, kurk, laminaat en pvc, het kan allemaal. Blij dat je erg tevreden bent over ons bedrijf in zijn geheel. Ik geef de complimenten ook door aan Michiel. Groet, Bert-Jan

Dé zaak om een vloer aan te schaffen!

Vanaf het oriëntatie gesprek tot en met het plaatsen van onze vloer, het was allemaal meer dan goed. Omdat wij in onze vorige woning jaren geleden heel fijn waren geholpen met het schuren van onze bestaande vloer, namen wij na onze verhuizing naar Friesland contact op met Holland Parket. Er werd ons direct gezegd dat de afstand geen probleem was. Het eerste gesprek met Bert-Jan en het tweede gesprek met Wim was duidelijk en zonder te pushen werden ons de mogelijkheden geboden. De vloer is 2 weken geleden gelegd door Bart en Wim. De vloer leggen nam 2 dagen in beslag en wat een fijn team, niets was teveel, alle tijd werd er genomen, vakkundig, professioneel, plinten plaatsen, alles naar volle tevredenheid. Dank Bart en Wim voor jullie bekwaamheid en gezelligheid ( en zó blij, in de breedte!) .

Dag Johan en Anneke, Fijn dat jullie deze mooie review plaatsen. Ook wij zijn blij met ons hernieuwde contact en vinden het erg leuk dat jullie weer voor ons hebben gekozen. En wat is er leuker dan eens een echte houten vloer in het mooie Nijetrijne te leggen! Wim en Bart hebben het erg goed leuk gehad bij jullie. De verzorging was Top!! Veel woonplezier gewenst op jullie mooie vloer. Groet, Bert-Jan

Aan te raden

Meedenkend, goed advies, professionele leggers

Mevrouw Braakman, Dank voor deze mooie beoordeling van zowel de verkoop alsook de vloerlegger. Michel heeft een mooie laminaatvloer bij u gelegd, waar u nog vele jaren van zult genieten. Vr. groet Wijnand van Beek

Flexibel, klant gericht.

Komen afspraken na, flexibel om planning aan te passen aan onze wensen.

Dank voor de mooie review mijnheer Morren. Wij hebben u een hele mooie kurkvloer met hoge plinten geleverd en u hebt deze zelf gelegd. We zijn blij dat u alles zo positief hebt ervaren. Vr. groet Wijnand van Beek

Geweldig geholpen.

Ik heb een vervelende ervaring gehad doordat een vloer die gelegd was anders eruitzag dan op de staal , hij is daarna ook verwijderd. Dat heb ik gezegd en jullie hebben mij daarna wat pakken van de vloer laten zodat ik kon zien hoe hij eruitzag, en dat was wel hetzelfde als op de staal, dat heb ik erg gewaardeerd vandaar deze hoge waardering.

Dag mevrouw van de Peppel, Dank voor de goede review. Het is wellicht nuttig nog even op te merken dat uw slechte ervaring niet ons, maar een ander bedrijf betreft!! We hebben graag uw verzoek ingewilligd om vooraf in ons magazijn een aantal pakken open te maken zodat u de kleur/struktuur van uw kurkvloer kon beoordelen. Bart en Michel hebben er daarna in uw woning een mooie vloer van gemaakt. Wij wensen u veel woonplezier op deze comfortabele vloer en ik geef uw complimenten door aan onze mensen. Vr. groet Wijnand van Beek

Wij hebben een fijne ervaring met Holland Parket

Een goede cq duidelijke uitleg in de winkel in Amersfoort gehad. Ook met de werkzaamheden een aanrader.

Dag mevrouw en mijnheer Bos, Dank u voor deze mooi review. We zijn altijd blij met dit soort berichten. We geven de complimenten door aan onze medewerkers. Vr. groet Team Holland-Parket

Keurig gewerkt, volgens afspraak

Een prachtig nieuwe oude vloer !

Dank voor de review fam. van de Beek. Wouter heeft uw parketvloer aangeheeld en daarna het geheel geschuurd en afgewerkt. Het mooiste vinden wij dat u vooraf hebt gemeld niet snel tevreden te zijn, Dus vinden we uw reactie nu wel bijzonder mooi!! Wij wensen u veel woonplezier. Groet, Wim en Bert-Jan

Houten vloer netjes gelegd en goede service

We hebben een houten vloer laten leggen en die ligt er goed in. Ook de plinten zijn netjes bevestigd. Service en klantgerichtheid ook goed. Zouden volgende vloer hier weer afnemen.

Dag familie Vreeman, Dank voor deze mooie beoordeling. Michiel en Marco hebben een hele mooie houten parketvloer geplaatst met rondom hoge plinten als afwerking. Een plaatje om te zien! Ik geef de compliment aan hen door. Veel woonplezier gewenst Bert-Jan

Prima voorlichting, deskundig advies en vakmensen voor het leggen.

Niets aan toe toevoegen.

Dag Eelco, Bedankt voor deze review. Wim heeft een pvc-klick vloer bij je gelegd met mooie plinten rondom en zijn best gedaan er iets moois van te maken. Dat is weer gelukt!! Veel woonplezier gewenst, Bert-Jan

Mooie vloer. Prima gelegd

Het hele traject liep goed. Afspraken werden goed nagekomen en vloer is keurig gelegd.

Dag Kees, Bedank voor dit mooie cijfer. We hebben een prachtige pvc-vloer met "klick-systeem" bij je gelegd, waar je hopelijk heel veel jaren van kunt genieten. Namens onze parketteur Michel, bedankt voor het compliment. Hartelijke groet Wijnand van Beek

Wij zijn blij met de prachtige pvc vloer en de goede legservice van Holland Parket.

We zijn heel tevreden met onze mooie PVC vloer die Holland Parket bij ons gelegd heeft. Allereerst hebben we goed en persoonlijk advies ontvangen in de winkel en bij het opmeten thuis. De vloer werd gelegd door Bart, die keurig werkte! Het resultaat is een mooie, en vooral praktische vloer! Top!

Dag mevrouw van Voorst, Dank dat u de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven! Wij vinden het belangrijk dat onze klanten vanaf de binnenkomst in onze showroom tot aan het uiteindelijke leggen van de vloer een vertrouwd gevoel hebben. Het gaat tenslotte om een belangrijke aankoop die een groot deel van de sfeer in uw woning bepaald. We zijn blij dat we dit voor u mochten uitvoeren. Ik zal de complimenten aan de betreffende medewerkers doorgeven. Vriendelijke groet Coby van Beek

Verrassend resultaat!

Op advies van Holland Parket heb ik mijn houten vloer opnieuw laten schuren en behandelen. Het is echt prachtig geworden!

Dag mevrouw Oudijn, Dank voor dit mooi cijfer! Michel heeft erg zijn best gedaan om uw vloer weer als nieuw te maken, en dat is hem weer gelukt! Ik geef het compliment aan hem door.

Uitstekende vakmensen!

Goed werk afgeleverd. Makkelijke mannen in de omgang en prima afspraken met ze te maken als je er zelf even niet bent.

Hallo Willem, Dank voor deze mooie beoordeling. Wouter vond het ook super om weer eens een mooie, traditionele "tapis"visgraatvloer te maken. En rondom de hoge plinten maakt het plaatje helemaal af! Veel plezier op jullie nieuwe vloer. Ik geef het compliment door aan Wouter. Groet, Wijnand van Beek

Goed advies

De vloer is super mooi geworden. We zijn er heel blij mee.

Dag mevrouw Harteveld, Dank voor de mooie beoordeling. Marco heeft van de versleten vloer weer een hele mooi nieuw ogende parketvloer gemaakt. We geven het compliment aan hem door, Vr. Groet Wijnand van Beek

Vloerverwarming en vloer is vakkundig gelegd!

We waren ons al een tijd aan het oriënteren totdat we bij Holland parket terecht kwamen voor vloerverwarming en een pvc vloer. De medewerkers zijn erg vriendelijk en hanteren een persoonlijke benadering. Je hebt vaak met dezelfde mensen te maken. Ook kunnen ze goed adviseren welke type en kleur pvc vloer goed past. De vloer is heel mooi gelegd. De service was goed, al moesten we soms bellen of mailen om de afspraken rondom planning helder te krijgen. Maar dit heeft niet tot problemen geleid en uiteindelijk is onze vloer volgens afspraak en planning gelegd. Kortom ik ben een heel tevreden klant en zal snel naar Holland parket teruggaan mocht ik in de toekomst nog een vloer nodig hebben!

Dag mevrouw Hopma, Dank u voor deze mooie beoordeling. Het was een compleet plaatje. Bestaande vloer verwijderen, egaliseren, radiatoren verwijderen, vloerverwarming infrezen en aansluiten en vervolgens een mooie pvc-visgraat afgewerkt met hoge plinten. Vanwege de het vaak aanpassen van de planning met aannemer, installateur was het soms wat onoverzichtelijk maar gelukkig is alles toch goed en voorspoedig verlopen. Wij wensen u veel woonplezier op uw nieuwe vloer. Vr. Groet, Bert-Jan

Goed werk door zeer vakkundige mensen

Goed werk door zeer vakkundige mensen

Dag Hans, Dank voor je mooie review. Mooi dat je een oude Grenen plankenvloer weer als nieuw kunt maken! Wij wensen je veel woonplezier op je "nieuwe" vloer.

de vloer is weer als nieuw!!

Michel van Holland Parket heeft ons uitgebreid geinformeerd over de te nemen stappen en de planning. Daarbij uitstekend werk geleverd. We zijn weer superblij met onze geschuurde en opnieuw gekleurde houten vloer.

Dag mijnheer Versteeg, Dank voor uw mooie beoordeling. U kunt weer jaren vooruit met uw mooie Robijn-vloer. Ik geef uw compliment aan Michel door. Vr. groet Wijnand van Beek

Deskundig, klantvriendelijk en correct.

Omdat we goede etvaring hadden, zijn we voor onsze nieuwe vloer weer maar Holland Parket gegaan. We kregen uitgebreide uitleg over de verschillende mogelijkheden, ontvingen een duidelijke offerte en de gemaakte afspraken werden allemaal nagekomen, kortom: we zijn heel tevreden!

Dag mijnheer Broere. Altijd fijn dat bestaande klanten ons weer weten te vinden en ook nu weer helemaal tevreden zijn! Deze keer hebben we vloerverwarming aangelegd en daarna heeft Marco een mooie pvc-vloer gelegd. Bedank voor de mooie beoordeling en ik geef uw compliment ook door aan Marco, Vr. groet Bert-Jan

Goed vakwerk,keurig afgeleverd

Alles volgens een goede planning en op tijd netjes afgeleverd

Daqg Gerard, Dank voor je mooie beoordeling. Wim heeft weer iets moois van de bestaande parketvloer gemaakt. Na het schuren en lakken kan de Beukenvloer weer vele jaren mee. Vr. Groet Bert-Jan

Super zaak

Erg fijne ervaring

Pieter, dank voor de mooie beoordeling. Inmiddels hebben we je hele woning voorzien van mooie vloeren! Omdat het huis een erg golvende houten ondervloer heeft, was dit best een uitdaging! Met droge egalisatiekorrels hebben we alles mooi vlak gekregen en liggen de vloer perfect. Ik geef je complimenten door aan Bart. Hij was ook erg blij met het resultaat! Veel woonplezier gewenst Wijnand van Beek

Aan te bevelen

Afspraken zijn goed nagekomen. De betreffende medewerker maakte een kundige indruk.

Dank u voor de mooie review. Michel heeft uw oude vloer weer als nieuw gemaakt. Wij zullen dit aan hem doorgeven. Veel woonplezier gewenst op uw gerenoveerde vloer

Helemaal goed

Na een teleurstellende ervaring met schuren van mijn oude parketvloer werd eea op perfecte wijze opgelost door plaatsing van een nieuwe laminaatvloer

Dag mijnheer van den Top, Dank voor uw mooie beoordeling. Het was inderdaad jammer dat het schuren van de oude vloer niet ging. Maar gelukkig hebt u dit geaccepteerd en is er uiteindelijk een mooie laminaatvloer gelegd. Wij wensen u veel woonplezier op uw nieuwe, onderhoudsvrije vloer. Wijnand van Beek