Vakmanschap ten top!

Onze schuur plus overkapping werd door het team van Verandaspecialist in een dag of 8 zeer vakkundig en in perfectie neergezet. We zijn er erg blij mee.

Tijdens onze oriëntatie naar een kapschuur voor in onze achtertuin wezen vrienden van ons op UwVerandaSpecialist. We zijn even bij ze gaan kijken en inderdaad het zag er geweldig uit. Alles was precies op maat gemaakt. We hebben UwVerandaSpecialist daarop uitgenodigd een offerte te maken. Ferry is bij ons langs geweest om de situatie te bekijken en heeft ons advies gegeven. De offerte ging gepaard met een minutieuze omschrijving van de werkzaamheden, de gebruikte materialen en groot aantal een zeer mooie tekeningen zelfs in 3D. We zijn gevallen voor de constructie van de kapschuur. Er is uitgegaan van vakmanschap en vooral de kapconstructie ziet er geweldig uit. De bouw van onze kapschuur is werkelijk perfect verlopen. De levering van de materialen verliep precies op tijd. Ook de bouwers Martijn, Jip en Jordy waren geweldig. We hebben ze 8 dagen over de vloer gehad en dat is zeer prettig verlopen. Je kon zien dat het echte vakmensen zijn en dat ze genoten van hun werk en het fijn vonden kwaliteit te leveren. Er is werkelijk geen schroefje te zien. Alles is perfect afgewerkt met doken. Ook de elektriciteitskabels zijn in de balken weggewerkt en dus niet zichtbaar. Van de mensen die tijdens de bouw even langsliepen kregen we niets dan complimenten. Als laatste stel ik het zeer op prijs dat we tussentijds en aan het eind van de bouw werden gebeld om te vragen of alles naar wens verliep. De betaling was achteraf. Dus geen aanbetalingen maar gewoon bouwen op basis van wederzijds vertrouwen. Ik begrijp nu wel waarom ze dat doen. Als je zulk mooi werk aflevert, dan ben je als klant ook graag bereid direct de nota die precies overeenkwam met de offerte te betalen. Mannen van UwVerandaSpecialist bedankt en we gaan van jullie kapschuur genieten!!!

Onze verwachtingen overtroffen

Vorige week heeft een Veranda-specialist team bij ons in Odijk (provincie Utrecht) een prachtige tuinkamer met glazen dak gebouwd. Wij zijn er ontzettend blij mee. Timmermannen Thomas en Stefan hebben heel hard en precies gewerkt, zelfs een hele dag in de stromende regen zonder te klagen. Ze waren bovendien prettig in de omgang, met aandacht voor onze wensen en vragen. Kortom: grote complimenten voor het proces en eindresultaat! Het ontwerp van de tuinkamer was op papier al mooi uitgewerkt, maar bij de oplevering zijn onze verwachtingen zelfs nog overtroffen. Het is een geweldige toevoeging aan ons nieuwe huis, als overgang naar de tuin. We moesten wel even geduld hebben, want na ons bezoek aan de showroom en het ontvangen van de offerte bleek dat we ruim een half jaar zouden moeten wachten tot de uitvoering. Dat was even slikken. Maar dat lange wachten was uiteindelijk de moeite meer dan waard. Achteraf snappen we het wel: jullie zijn uitstekende en daarom ook veelgevraagde verandabouwers. Dan ontkom je helaas niet aan een behoorlijke wachtlijst.

Top bedrijf en medewerkers!

Wij wilden graag een overkapping in de achtertuin en op basis van recensies bij Uw Veranda Specialist terecht gekomen. Ondanks de drukte, kwam er een medewerker langs om ons uitgebreid te informeren over mogelijkheden. Hierna een vrijblijvende offerte ontvangen, welke ons helemaal enthousiast maakte en waarmee we akkoord zijn gegaan. Vervolgens is er wederom iemand langsgekomen om alles definitief te meten en door te spreken. Door de drukte wel bijna een half jaar moeten wachten, maar vorige week was het zover en medewerkers Hans en Thijs stonden op de stoep. Deze mannen hebben echt top werk geleverd. Zij hebben precies de werkzaamheden uitgevoerd zoals van te voren was afgesproken, maar met een verschil, de overkapping is in werkelijkheid nog mooier dan we van te voren gedacht hebben. Wij zijn echt blij en zo enthousiast geraakt over het bedrijf, dat we nu druk aan het sparen zijn voor een carpoort. Die gaat er zeker weten komen, mits de gemeente roet in het eten gaat gooien.

Keurig werk geleverd!

Prachtig tuinhuis, gebouwd door vakmensen. Ze weten waar ze mee bezig zijn! Goede communicatie; van eerste contact tot aan oplevering.

Uitermate tevreden

Ferry en z'n mannen hebben echt prachtig werk afgeleverd! Denken niet alleen mee in het voortraject maar ook tijdens de bouw. Op het laatste moment kan je nog steeds bepaalde zaken wijzigen. Dit ervaar ik als zeer prettig. De veranda zelf is vakkundig in elkaar gezet. Echt schitterend hoe alle stroomkabels zijn weggewerkt. Kortom een prachtig bedrijf met een prachtig product!

Top prestatie, goede kennis en hoog afwerking nivo

De offerte en het plaatsen ging in goed overleg. de juiste expertise is aanwezig. aanpassingen kunnen in goed overleg altijd plaatsvinden Top werk geleverd

De opdracht is met veel gevoel voor service uitgevoerd zoals overeengekomen.

De opdracht werd (na van tevoren door de Veranda specialist zeer goed geïnformeerd te zijn) zeer servicegericht uitgevoerd door vriendelijke, nette, en vakbekwame medewerkers met kennis van zaken. De geleverde materialen waren perfect qua maatvoering en zijn op de plek van bestemming zeer nauwkeurig ingemeten en vervolgens zeer zorgvuldig gemonteerd. Na afloop van de klus werd er door de monteurs schoon en keurig netjes opgeleverd. Als totaalcijfer had ik de uitvoering van de opdracht eigenlijk heel graag het cijfer 10 gegeven. Echter: Helaas gaat de flexibiliteit van EPDM dakbedekking en koude bij het verlijmen jammer genoeg niet helemaal goed samen. Daarom geef ik nu een welverdiende 9. Verder nog leuk om te vermelden is het feit dat ik na oplevering door de Veranda specialist nog even belangstellend werd gebeld met de vraag of alles goed en naar wens verlopen was. Kortom een bedrijf met aandacht voor de klant. Mijn complimenten

Prachtig eindresultaat door vakkundige medewerkers

Prettige samenwerking in voortraject, meedenken voor het beste/mooiste opties en uiteindelijk een prachtig eindresultaat. Medewerkers waren vakkundig en vriendelijk, al met al een prettige samenwerking!

Prachtig eindresultaat

Ze werkten zeer nauwkeurig, het eindresultaat mag er zijn. Er werd goed meegedacht. Er werd goed overlegd waardoor er een prima eindresultaat is ontstaan.

Kwaliteit vanaf het eerste gesprek tot realisatie!

Wat een goed bedrijf om mee samen te werken! Ferry en zijn team hebben klantgerichtheid echt hoog in het vaandel en ze denken in het gehele traject met je mee. Alles is mogelijk. Onze veranda met schuur staat er nu een aantal weken en we hebben er uitsluitend complimenten over gekregen. Zelfs ervaren timmermannen binnen de familie loven de kwaliteit van bouwen! Mocht je een mooie, kwalitatief goede en speciaal voor jou ontworpen veranda willen hebben, dan is UwVerandaSpecialist een perfecte keuze.

Geweldig werk geleverd.

Mijn veranda is op maat gemaakt en geplaatst door Uwverandaspecialist. Niet de standaard veranda en niet het standaard kwaliteit werk. Zeer mooie kwaliteit veranda die heel mooi geplaatst is met oog voor kwaliteit en detail. Super tevreden.

Een pracht produkt uit een goed team

Onze schuur is naar alle tevreden heid geplaatst. Comunicatie is door het hele proces als erg prettig ervaren. Duidelijke afspraken kunnen maken en er werdt telkens goed mee gedacht. zowel tijdens ontwerp en opbouwen van de schuur. We hopen er lang plezier van te hebben.

klantvriendelijk, professioneel.

Het duurde even maar nu staat iets naar onze wens

Vakmanschap, professioneel en meedenkend

In de planning is alles naar wens verlopen. De veranda heeft een mooie afwerking. De medewerkers zijn meedenkend, gezellig en netjes. Ook de buurt werd netjes geïnformeerd over de werkzaamheden. Qua afwerking werd alles netjes opgevolgd. En ook ter plaatse werden aanpassingen goed geregeld. Een verbeterpunt is dat het naderhand wel even duurde voordat ze terugkwamen voor de elektra, maar dat was mbt afstaand en Corona-toestand geen probleem.

Een professioneel bedrijf met oog voor kwaliteit en detail

Wij zijn ontzettend tevreden over het eind resultaat van onze schuur met veranda. Kundige mensen met oog voor detail.

Prima stukje vakwerk geleverd door de VerandaSpecialist

Alle tijd is gekregen om meermaals langs te komen met vragen en deze te bespreken. Vervolgens de afspraken nagekomen en de paar puntjes die er nog waren na oplevering snel opgelost. Zeer tevreden over het eind resultaat!

De échte specialisten!

Niet twijfelen en deze toppers inschakelen. Vooraf duidelijk intakegesprek gehad en conform onze wensen een heldere offerte ontvangen. Kleine aanpassingen gewoon in overleg, veel is mogelijk. Tijdig geïnformeerd over de installatiedatum. Bij de start stond twee specialisten klaar. Ze werken ontzetten netjes en secuur, overleggen met de klant en eind van de dag is alles weer netjes opgeruimd zodat ze de volgende dag weer vroeg van start kunnen. Ook aansluiten elektra gaat op een manier waar een elektricien wat van kan leren. Na afloop staat de veranda zoals is afgesproken en op tekening stond, gebouwd van kwalitatief hoogstaande materialen.

Vakmannen met verstand van zaken

Vanuit kantoor zijn we goed geïnformeerd over de startdatum. Hans en Matthijs hebben bij ons de veranda geplaatst. Eerst hebben ze zich netjes voorgesteld en ze zijn daarna direct aan het werk gegaan. Ondanks dat het af en toe regende zijn ze gewoon aan het werk gegaan. De mannen hebben verstand van zaken en weten wat ze moeten doen. Na afloop keurig netjes uitleg gegeven over de werking van de spotjes en heaters. Uw veranda specialist staat garant voor het plaatsen van een prachtige veranda !

Het was een prachtige ervaring, positieve mannen met een inzet vol passie voor hun werk,als resultaat een zeer tevreden klant.

Dag Sjaak en Tilly, Goed om te horen dat het gehele plan naar wens is verlopen. Het was al met al een mooi project in deze hoekvorm. Ook de shutters aan de voorzijde maken het geheel af. Wij wensen jullie veel plezier met jullie overkapping. Groet, Team Uw Veranda Specialist.

Professionals met verstand van veranda's

Wij zijn erg tevreden over de geplaatste veranda. De veranda is door professionals geplaatst en alles ziet er keurig afgewerkt uit. Kortom niets te klagen en nu lekker genieten van de veranda

Hoi Lex, Mooi dat alles naar wens is verlopen. Het is een mooi geheel geworden in jullie tuin. Nu inrichten en genieten. Veel plezier met jullie nieuwe overkapping. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Vakkundig bedrijf, klantgericht en prettig in de omgang.

Uw Veranda Specialist heeft laten zien hoe je een zakelijke overeenkomst tot een plezier voor de klant maakt. Goede communicatie, kwaliteit prijsverhouding goed. Uitstekende planning en snelle afwerking. Uiterst vriendelijke mensen waarmee we goede afspraken mee konden maken. Hebben alles keurig netjes achtergelaten. Plezierige en correcte afhandeling. Eind conclusie: Professioneel en betrouwbaar bedrijf. Zeer positief. Kan het anderen aanbevelen. Bovengenoemde kwaliteiten is in mijn persoonlijke ervaring niet voor ieder bedrijf in deze branche weggelegd. Ze doen daarom hun naam eer aan wat mij betreft!

Goedemiddag Jack, Leuk bericht om te lezen. Het was goed passen en meten in het voortraject gezien de ingebouwde tuinkamer. Het eindresultaat mag er zijn. Een prachtige tuinkamer waar jullie het hele jaar door kunnen genieten van het buitenleven, dat moet met jullie wel goed komen. Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Vriendelijke vakmensen

We zijn zeer tevreden over Uw Verandaspecialist. Ze hebben een prachtige schuur/veranda-combinatie voor ons gebouwd. René en Noël werken precies en alles werd steeds netjes opgeruimd. In het voortraject werd ook duidelijk gecommuniceerd, ook toen we wat kleine wijzigingen wilden doorvoeren qua maatvoering en elektra. We kregen steeds een herziene tekening voor akkoord. Het is een flinke investering, maar daar is de kwaliteit ook naar. Alles is heel robuust, degelijk hang- en sluitwerk, zinken afwatering. Totaal niet te vergelijken dus met een blokhut van de bouwmarkt. Petje af, ook voor de mensen in de zagerij die we niet hebben ontmoet.

Met recht dé veranda specialist!

Wij zijn van de tekentafel tot de uitvoering zeer goed geholpen. Na een bezoek aan de showroom te hebben gebracht was de eerste schets al gemaakt. Na een afspraak te hebben gemaakt bij ons thuis kregen wij van (eigenaar) Ferry precies wat we nodig hadden, namelijk advies "op maat". Het laten realiseren van een veranda is immers super persoonlijk en geheel afhankelijk van onze wensen. Na de definitieve tekening(en) goedgekeurd te hebben, gingen de mannen in mei 2020 bij ons (zonder aanbetaling en waar maak je dat nog mee?) aan de slag. Waar wij op gehoopt hadden kwam uiteindelijk ook uit. Niet alleen de man die ons ontving in de showroom (en uiteraard Ferry/de eigenaar), maar ook de mannen die bij ons ruim 1,5 week over de vloer kwamen, waren betrokken (hardwerkende) mannen die hun vak verstaan. Alles ging in overleg en er werden als nodig in het werk keuzes gemaakt om het eindresultaat te verbeteren. Wij zijn dan ook oprecht enorm te spreken over de gang van zaken en het is mooi om te zien dat er nog échte specialisten zijn, waarbij klantgerichtheid hoog in het vaandel staat. Mannen bedankt voor het mooie resultaat.....we genieten er iedere dag van!!

Dag Stefan, Goed om te lezen dat alles volledig naar wens verlopen. In jullie nieuwe tuin staat de overkapping prachtig. Het is mooi in verhouding en ook vanuit de woning is het een prachtig gezicht. Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Vakwerk afgeleverd en goed meegedacht

Tijdens het ontwerp werd al prima meedacht om de schuur te integreren in het geheel. Ook de uitvoering is door Thomas en Stephan prima verlopen het is een team dat vakwerk aflevert. Wij zijn heel blij met deze robuste veranda.

Aurora 10

1716 DP Opmeer