Vriendelijke vaklui die kwaliteit leveren

Vanaf ons eerste bezoek aan de showroom tot aan het plaatsen is het contact erg prettig verlopen. In 3 dagen tijd hebben ze de overkapping aan onze bestaande schuur gemonteerd. Vriendelijke mannen. Werken netjes. Wij zijn zeer tevreden!

Prachtig resultaat

Onze veranda inclusief berging is begin oktober opgeleverd. In maart hebben wij de opdracht bevestigd. De start zou eerst eind augustus zijn, maar dat is uiteindelijk eind september geworden. Dit is jammer, aangezien we er nu niet echt van kunnen genieten. Maar gezien de drukte van vandaag de dag blijkbaar onvermijdelijk. Het resultaat is echter prachtig en we zijn er erg blij mee.

Met recht een echte specialist

Bouwen gaat snel en goed, monteurs denken mee voor wat betreft de wensen van de klant. Gezellig en vakundig gewerkt, met een mooi resultaat.. Top.

Alleen maar positief

Het was een zeer prettige samenwerking. Er werd netjes gewerkt. De opdracht werd eerder gestart als gepland.

Fantastisch!

Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering alleen maar lof voor al deze top mensen. Zowel in de voorbereiding als tijdens de bouw bevlogen medewerkers. En pure vakmensen

vakkundig gebouwd met eerste klas materialen

Zeer positief door vakkundigheid en gebruik van eerste klas materialen. De veranda is traditioneel gebouwd waarbij de tijd genomen is om vakwerk af te leveren. Er werd goed geluisterd naar de klantwens

Droomveranda gerealiseerd door dit prachtige bedrijf

Van top tot teen wordt alles voor je geregeld. Van tekening tot realisatie waarbij er goede communicatie onderling is. Mooie veranda in de voortuin laten bouwen wat een topplek is om te relaxen en om te werken.

Prachtige veranda, aanwinst voor het huis!

We hebben goed en fijn contact gehad met uw veranda specialist. Meedenkend, goed advies en goede producten. Professioneel. Dit heeft geresulteerd in een schitterende veranda aan ons huis vast, met mooi (steellook) schuifdeur systeem. Super blij mee!!

Alles perfect uitgevoerd

Prima vakwerk geleverd

Top bedrijf uitmuntend

Vandaag veranda expres uit Eindhoven veranda gebouwd. Top werk geleverd uitstekende vakmensen. Super tevreden met resultaat. Fam Vlecken MAASEIK. Die doen wat andere beloven een dikke 10

Efficiënt en betrouwbaar bedrijf

Een efficiënt geleid bedrijf dat producten levert tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding. Pluspunten: kwaliteit, deskundig/vriendelijk personeel, goede communicatie en correcte afwikkeling van de opdracht.

Vakkundig en kwalitatieve veranda geleverd

Het heeft iets langer dan de planning geduurd, maar het resultaat mag er zijn. Zeer netjes en vakkundig gewerkt door zeer behulpzaam personeel. Wij zijn zeer tevreden over het hele traject en het resultaat. Communicatie tijdens het hele project en erna is goed.

Vorige week een veranda laten zetten Medewerkers werken hard en denken mee We zijn er mee in ons nopjes

Prachtige berging met veranda en carport van de specialisten.

We hebben er even op moeten wachten. Het was de moeite waard. We hebben een prachtige berging met veranda en een carport gekregen. Ziet er fantastisch uit. Mooie materialen. Keurig afgewerkt. Fijne, vakkundige mensen gehad die het project hebben uitgevoerd.

Serre, pergola en veranda fantastisch en vakkundig verzorgd!

De vaklui van Uw Verandaspecialist zijn professioneel, vakkundig en klantvriendelijk. De klus is geklaard en we zijn reuze tevreden. Ook was het fijn dat de medewerkers alle vakdisciplines zelf konden uitvoeren (water, electra, dakbedekking, schilder- en timmerwerk). Een aanrader.

Een prachtige veranda laten plaatsen door Uw Veranda Specialist. Zeer tevreden.

Goed en degelijk neergezet door vriendelijke, nette en kundige vakmannen! e

Het begon al met goede adviezen en communicatie rondom de offerte! De wachttijd tussen de offerte en de daadwerkelijke plaatsing vond ik wel vrij lang duren, maar aan de andere kant is dat ook wel weer een goed teken en was het wachten het wel waard! Achteraf gezien ging het vrij snel. De veranda is door vriendelijke vakmannen neergezet! Goede kwaliteit is er neergezet! We zijn blij met het resultaat!

We zijn zeer tevreden over het werk dat de verandaspecialist heeft afgeleverd.

Er is mooi werk geleverd. Goed volgens afspraak gewerkt. Aanpassingen zijn gemakkelijk te bespreken en door te voeren. Prettige sfeer.

Een prachtige veranda in enkele dagen tijd!

Uwverandaspecialist heeft bij ons al eerder een prachtige serre gemaakt enkele jaren geleden. Dus we hadden al goede ervaringen met dit bedrijf. Nu hebben ze onlangs nog een hele mooie veranda gemaakt en dat binnen enkele dagen tijd. Vooraf onze wensen kenbaar gemaakt over de afmetingen en aan de hand hiervan is een duidelijke offerte en tekening uit voortgekomen. Ook waren er nog heel veel extra opties mogelijk en er word goed meegedacht. Betaling achteraf wat ook heel prettig is. Kortom een prima bedrijf om aan te bevelen!

Prachtige veranda

De mensen van UwVerandaspecialist hebben een prachtige veranda opgeleverd. Communicatie vanaf het begin tot het eind is altijd snel verlopen. Duidelijke 3D tekening gekregen. Ook de mannen die de veranda bij ons gebouwd hebben zijn vakmannen. Ze hebben hard gewerkt om alles in 5 dagen gereed te krijgen. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Netjes uitgevoerd door vriendelijk en vakbekwaam personeel personeel

Vakwerk geleverd door personeel die weten waar ze mee bezig zijn . Je hebt er geen omkijken naar . Ze hebben oog voor details . Helaas misten ze soms wat onderdelen of gereedschap waar ze zelf niets aan konden doen maar iedere keer wisten ze dit op te lossen door te improviseren of het werk anders in te delen . Helemaal top !

Vakmensen

Alles boven verwachting!!! Eerst de showroom bekeken zag de houten balken waar de veranda mee gebouwt word en was verkocht. Geen verkoop praatjes maar gewoon de wens van de klant realiseren. 01-03-21 veranda opgeleverd alles boven verwachting top bedrijf met vakmensen die weten waar ze over praten met recht de veranda specialist !!!

TOP ERVARING

Na een teleurstellende ervaring elders kwam ik bij Veranda specialist. En gelukkig maar want zij wisten zoveel meer te adviseren en duidelijk te laten zien! Zonder gevoel van een verkooppraatje naar meer is beter, gaven zij mij diverse opties. Voor mijn tuinhuisje met veranda dachten zij mee in mijn gebruiksdoel. Op maat werd er dus meegedacht. (isoleren; wat wel, wat niet, (deels) zelf doen of niet) Geen vraag was hen teveel en zij kwamen ook met snelle reacties en opties. Uiteindelijk kon ik mijn ruimte ook veel meer benutten door hun advies en staat het prachtig! Het neerzetten werd gedaan door 2 betrokken medewerkers die duidelijk niet "even de opdracht kwamen uitvoeren". Ze deden hun werk, naar hoe ik het beleefde, met plezier en proffesioneel. Gezellig en respectvol in huis als ze aan de koffie of lunch zaten. Het gaf een vertrouwd gevoel om zonder problemen enkele keren naar mijn werk te gaan. Wie nog twijfeld aan hun kwaliteit mag met eigen ogen dit komen bekijken. Uiteraard via Veranda specialist aanvragen, mijn nummer is prive.

Boven iedere twijfel verheven!!

Recent is onze nieuwe veranda gebouwd door Stefan en Thomas van " uw verandaspecialist" uit Obdam. We kunnen niet anders zeggen dat we uitermate tevreden zijn. Vanaf het eerste bezoek tot de oplevering is alles perfect verlopen. Kwaliteit met een hoofdletter! Er werd door Stefan en Thomas netjes en uitermate vakkundig gewerkt en ook het contact verliep zoals het hoort. Kortom: Top bedrijf!!!!

Vakmanschap ten top!

Onze schuur plus overkapping werd door het team van Verandaspecialist in een dag of 8 zeer vakkundig en in perfectie neergezet. We zijn er erg blij mee.

Aurora 10 1716 DP Opmeer

0226-753 255