Prachtige overkapping gekregen aan schuur in onze tuin!

Heel blij met de overkapping geplaatst door UwVerandaSpecialist.nl. We hebben even moeten wachten alvorens het project van start ging, maar dat is een goed teken. Fijn overleg om de wensen te delen en te komen tot een tekening. Veel mogelijkheden en invulling volledig op maat gemaakt. De offerte en tekening gingen erg soepel en transparant. Ze weten de wensen goed te vertalen in een ontwerp. De bouw ging ook soepel. Binnen 5 dagen stond de gehele overkapping en werd het keurig opgeleverd. Prettige medewerkers en prima overleg. Wij zijn heel blij met het eindresultaat.

Hoi Hendrik Jan, Ja het was een mooie uitdaging om aan jullie prachtige schuur een passende veranda te realiseren. Ook wij kunnen terugkijken om een mooie samenwerking met een schitterend resultaat. Wij wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe veranda. Met vriendelijke groet, Team Uw Veranda Specialist

Goed contact, met duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Verder wordt er goed meegedacht in het bouwproject, door vakkundige en nette medewerkers.

Super tevreden met het hele proces en eindresultaat

Vanaf het moment dat we de showroom binnen kwamen, hadden we een goed gevoel bij dit bedrijf. Het goede gevoel is gebleven. Het eindresultaat, een tuinhuis, is fantastisch. De bouwers op locatie waren hele sociale en leuke gasten. Ter plekke dachten ze mee en werden er zaken anders aangepakt. Het kan dus nog…..tevreden zijn. Ferry en collega’s bedankt.

Hoi Ron, Mooi om te lezen dat jullie het gehele proces naar tevredenheid hebben ervaren. Op deze manier worden de onderdelen waar wij veel waarde aan hechten in de praktijk ervaren. Veel plezier met jullie prachtige overkapping. Met vriendelijke groet, Team Uw Veranda Specialist

Vakwerk met precisie

Onlangs zijn bij ons glazen schuifdeuren geplaatst in de overkapping. In een woord GEWELDIG. Niet alleen is het prachtig, maar de hele aanloop ernaartoe, van inmeten tot bestellen tot plaatsen is super en mega snel verlopen. In deze tijd een bedrijf dat zo snel is, is best bijzonder. En dan leveren ze ook nog een echt vakwerk af. Overal is aan gedacht en over meegedacht. Prachtige afwerking en super schoon en netjes gewerkt. Een top bedrijf en Noël, je bent een echte vakman. Veel dank. Wij genieten volop!

Bedankt voor jullie leuke bericht. Goed om te lezen dat alle onderdelen naar wens zijn verlopen. Wij wensen jullie veel plezier met jullie comfortabele veranda! Met vriendelijke groet, Team Uw Veranda Specialist

In één woord 'Vakwerk'

Soms komen er wel eens bedrijven over de vloer om iets te doen aan je woning of tuin. Als je daar achteraf op terug kijkt heb je soms wel eens het idee dat het beter of anders had gekund. Dat heb ik bij Uw veranda specialist niet gehad. Alles wordt gedaan door vakmensen met oog voor detail. Zij werken niet onder tijdsdruk van een planner maar gaan pas weg als alles tot in de puntjes klaar is. Ook al doen zij daar een dag langer over. Echt een aanrader dus.

Goed geholpen, door vakmensen geplaatst!

Vanaf de tekentafel prettig gecommuniceerd, prima ideeën aangedragen. De planning klopte ( zelfs iets eerder ) en de veranda ( 5X3 ) is geplaatst door vakmensen. We zijn heel tevreden met het eindresultaat!

Professioneel bedrijf met vakmensen

Wij hebben een mooie nieuwe berging en veranda van 11x3 meter dat door vakmensen is gemonteerd. Het proces is vanaf het 1e gesprek, offerte tot en met ontwerp en montage prettig verlopen. Het bedrijf is duidelijk en neemt je als klant mee in de verwachtingen en planning. Planning liep wel iets uit en levering van glaswand was vertraagd (door leverancier) maar dat was minimaal. Wij zijn blij met het resultaat.

Zo ontzettend blij!!

Vanaf het eerste telefoongesprek ging het echt zo goed. Het bezoek aan de showroom, de tekeningen en vooral de communicatie liep perfect. En dan komt de dag dat twee vriendelijke en leuke mannen beginnen met de bouw van de tuinkamer. En dat gaat in de lijn van het voortraject: heel goed. En wat was het warm op de schilderdag. Zonder enige klacht werd er geschilderd tot het klaar was. Wij zijn ontzettend blij en tevreden.

Goed luisteren en een mooie veranda

Vanaf het eerste gesprek werd goed geluisterd naar wat onze wens was. Er werden mogelijkheden aangegeven, maar niet opgedrongen. Hieruit kwam een mooie tekening + prijsopgave. Na een kleine wijziging vanuit onze kant is alles definitief geworden. Het plaatsen van de veranda is prima gedaan. Het is de veranda geworden zoals wij in gedachten hadden. Ook de buren zijn blij met hoe het er aan hun kant uitziet!

Uw mannen, Münür en Noël, hebben uitstekend werk verricht. Ze waren correct en vriendelijk. Het was een project van 32 vierkante meter, met hout en glaswerk, wat een precisiewerk was en naar ons zin zéker is gebeurd. Ook uw kantoorpersoneel heeft ons naar tevredenheid te woord gestaan. Wij zullen uw bedrijf zeker aanbevelen.

Prijzig, maar wel top kwaliteit!

Zeer goede ervaring; geduldige timmermannen, kwaliteit gaat bij de VerandaSpecialist boven kwantiteit, afspraken worden prima nagekomen, ook zeer tevreden over het meerwerk!

Zeer goede ervaring voor een mooie veranda

De gemaakte afspraken worden nageleefd en er wordt meegedacht met de klant. Bij de plaatsing wordt er netjes gewerkt. Zeer goede ervaring en een mooi resultaat.

Prima ervaring van begin tot eind

Vanaf de eerste contacten in de showroom in Obdam, tot de oplevering 9 maanden later, zijn we zeer tevreden over uw verandaspecialist. Helder offertetraject en volgens afgesproken tijdpad geplaatst met een prachtig resultaat. Erg blij mee.

Super tevreden van aanvraag t/m oplevering

Wij zijn super tevreden over het gehele traject. Aan het begin is er goed met ons meegedacht ovder de (on)mogelijkheden. We zijn tussentijds ook goed op de hoogte gehouden en het contact is altijd prettig geweest. Tijdens de bouw waren er vriendelijke monteurs die met je meedenken en advies geven, zo hebben wij in het werk nog flexibel extra's kunnen aanbrengen. We zijn heel blij met het eindresultaat en raden dit bedrijf zeker aan!

Van aanvraag tot eind geweldige ervaring

Het aanvragen was heel goed.Er werd geluisterd hoe wij het graag wilden hebben.We wilden een tuinkamer.En we hebben goede uitleg gekregen over het materiaal en wat er allemaal kon.Wat we in ons hoofd hadden hebben wij ook gekregen.De mannen die het kwamen maken zijn vaklui.Heel erg vriendelijk en werken supernetjes.Prachtig gedaan.Mensen uit de buurt waren ook enthousiast en vroegen om een visitekaartje..Wij kunnen niet anders zeggen dat wij superblij zijn met het eind resultaat.En dat als er vragen zijn ze je overal mee helpen..Toppie.

Resultaat is top!

Er is goed meegedacht om de veranda goed bij het huis aan te laten sluiten. Prettig contact met de medewerkers op kantoor. De mannen die het uiteindelijk moesten doen hebben goed werk afgeleverd en het resultaat is helemaal naar wens.

Onze ervaring is zonder omwegen goed tot zeer goed te noemen!

Vanaf het ontwerp van onze veranda tot aan de realisatie daarvan zijn wij goed op de hoogte gehouden inzake het verloop van het hele proces. Op cruciale momenten in het proces - de levering van de bouwtekening met alle daarbij behorende technische gegevens- hebben wij al onze wensen en aanpassingen gehonoreerd gezien. En wanneer uiteindelijk de uitvoering ter hand wordt genomen dan ga je pas echt zien hoe groot de omvang van je klassieke veranda is geworden. Wij zijn nog steeds onder de indruk! Ferry, Mike, Frans, Richard en Youri voor de goede communicatie en last but no least: Thomas en Peter voor de geweldige uitvoering!

Vakmensen

De afgelopen maand hebben wij samen met onze buren 2 veranda's (aan elkaar) laten plaatsen in onze beide tuinen. Het hele project is van de eerste kennismaking, het inmeten tot het plaatsen van de beide veranda's uitstekend verlopen. Goed materiaal en vakmensen die meedenken hebben tot een prachtig resultaat geleid. De veranda's zijn compleet met stroomvoorziening opgeleverd. Wij zijn dan ook zeer te spreken over het werk wat wordt geleverd door de medewerkers van de Veranda specialist.

Geweldige veranda geplaatst

Wij hebben een Veranda laten plaatsen door de Verandaspecialist. We zijn er superblij mee, vakmannen en nemen de tijd. Het is een hoop geld, maar je kan wel zien waarvoor je betaald. Topkwaliteit materiaal en vakmannen. Het is echt elke cent waard.

Mooie tuinkamer in de stijl van ons huis

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren, we wilden een tuinkamer aan ons huis vast realiseren en zijn ontzettend blij met het eindresultaat! Ferry heeft goed met ons meegedacht, het is precies geworden zoals we in gedachten hadden!

Echt de verandaspecialist!

Wij zijn zeer tevreden over onze geplaatste veranda. Een aanwinst voor ons huis, prettige vaklui en goede communicatie, Een echte aanrader!

Topservice van ontwerp tot en met oplevering

Deze week is onze veranda/tuinhuis opgeleverd door Uwverandaspecialist.nl en het eindresultaat is werkelijk prachtig. Dit past volledig in de totale ervaring van eerste intakegesprek, presentatie van het ontwerp, de bouw en dus de uiteindelijke oplevering: Het team van Uwverandaspecialist.nl levert vakwerk af. Absolute aanrader dus!

Super stekkie

Bij ons is door UwVerandaSpecialist een douglas houten schuur met veranda neergezet aan de waterkant. Deze hadden wij geheel zelf ontworpen en samen met de kennis van de heren samengesteld. Het eind resultaat is een super praktisch en knus stekkie geworden uitkijkend over het water. De mannen leverden top kwaliteit, dachten met alles mee en deelden hun plannen met veel informatie en onderbouwing. Super blij mee.

Helemaal top!

Van A tot Z een top ervaring bij UwVerandaspecialist. Wij hebben door Uwverandaspecialist een tuinkamer met berging laten plaatsen in de achtertuin. Het hele traject gaf ons een goed en vertrouwd gevoel. Er werd goed meegedacht tijdens het ontwerpen maar ook tijdens het bouwen van de veranda. Hans en Mathijs, maar ook de mensen in de werkplaats hebben mooi werk geleverd. Er werd netjes gewerkt en ook geen rommel achtergelaten. Ook ten tijde van het bouwen wordt er nog meegedacht, dan wel geadviseerd. Top bedrijf zeker een aanrader!

Compliment

Zijn lang aan het zoeken geweest en uiteindelijk bij de VerandaSpecialist uitgekomen. Werden keurig geholpen en van goed advies voorzien. Nu staat onze Veranda en is precies wat wij graag wilden. Het is een verrijking van ons huis. Compliment voor de monteurs! Zij hebben onze Veranda geplaatst in een periode dat het constant regende en waaide. Ook was ons huis net opgeleverd dus de tuin was een grote blubber zooi. Maar zonder klagen werd er een dijk van een Veranda geplaatst. Kortom, onze complimenten.