interessant en zeer informatief

Prima presntaties. Ruimte voor interactie. Best wel inspirerend

• Ik voelde me gehoord
  • Heeft u het gevoel dat er iets wordt gedaan met wat er is gezegd tijdens de bijeenkomst Ja
  • Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? Gem. Hardenberg

Inspirerend

De bijeenkomst heeft me inzicht gegeven in de huidige en toekomstige ontwikkelingen.

• Ik vond het een energieke bijeenkomst
  • Ik voelde me gehoord N.v.t.
  • Heeft u het gevoel dat er iets wordt gedaan met wat er is gezegd tijdens de bijeenkomst N.v.t.

Te weinig interactief

Teveel zenden (eerste spreker veel te lang) en te weinig interactie m.b.t. ontwikkelingen arbeidsmarkt in de regio.

• Ik voelde me gehoord
  • Heeft u het gevoel dat er iets wordt gedaan met wat er is gezegd tijdens de bijeenkomst Nee
  • Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? N.v.t.

Mooi om met elkaar en vanuit verschillende disciplines een actueelonderwerp te bespreken

Positief en laagdrempelig

Verrassende opzet en prima bijeenkomst

Verrassende opzet en prima bijeenkomst

Inspirerende avond

Mooie avond met een blik in het heden en de toekomst.

• Ik vond het een energieke bijeenkomst
  • Ik voelde me gehoord N.v.t.
  • Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? Gemeente Hardenberg

Professioneel

De gespreksleider was zeer professioneel. Een goede gespreksleider die iedereen in het gesprek betrok en zeer goed verbanden kon leggen. Iemand die heel goed kan luisteren.

prettige locatie en vooral een prettig gesprek waar je met elkaar in contact kunt komen

ik vond dat het gesprek goed geleidt werd en ben ook enthousiast over enkele uitkomsten. Ben zeer benieuwd of we het naar een vervolg kunnen zetten.

De leider van het panel was enthousiast, betrok iedereen in het gesprek en vroeg goed door als daar een aanleiding toe was. Ik denk dat iedereen wat aan het panel gehad heeft.

• Ik voelde me gehoord
  • Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? Nederlands Bijbelgenootschap (NBG)
  • Heeft u het gevoel dat er iets wordt gedaan met wat er is gezegd tijdens de bijeenkomst? Ja

• Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? nbg

Ik vond het plezierig, goede wisselwerking, goed geleid. Vanwege de tijd te snel over uiterlijk in de bijbel en de buitenkant.

• Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? NBG

Prima en interactieve wijze voor het ophalen van de mening van gebruikers/klanten.

• Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? NBG

Fijne avond, waar naar je geluisterd werd m.b.t. de herziene nbv vertaling.

• Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? nbg

• Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? NBG

Het was mooi dat de deelnemers uit de volle breedte van kerk kwamen. Er was genoeg gelegenheid om je mening toe te lichten en je hebt het gevoel dat het meegenomen wordt voor beslissingen.

• Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? NBG

Ik heb een leerrijke ervaring gehad. De Bijbel heeft mij geleerd met wijze mensen om te gaan want dan word je zelf ook wijs. Dus is heel goed en verstandig voor mij om zulke bijeenkomsten bij te wonen.

• Ik vond de bijeenkomst interessant
  • Ik vond het een energieke bijeenkomst N.v.t.
  • Ik voelde me gehoord
  • Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? NBG: Nederland Bijbel Genootschap

Hoog tempo. Goed voorbereid, concrete vragen. Goede informatie vooraf en tijdens de bijeenkomst. Gestructureerd, maar niet over-gestructureerd. Er werd goed een aandachtig geluisterd.

• Ik voelde me gehoord

Ik vond het gesprek erg prettig geleid. De discussie werd goed op gang gehouden. Misschien had er nog iets meer ruimte kunnen zijn voor interactie met de medewerkers van het NBG.

• Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? NBG

iets te grote groep voor een panel gesprek en ik vond het een beetje kort. tevens leek het soms om de ideale bijbel te gaan en de standard bijbel. Verder vond ik het lang gaan over de HSV ook omdat het ging over de NBV vertaling

• Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? NBG

Levendig en afwisselend. De voorzet vanuit NBG (criteria voor revisie) was helder. Alle aanwezigen kwamen aan het woord. Divers gezelschap van betrokkenen bij Bijbel, NBV en het werk van het NBG. Waardevolle momenten van de kant van de NBG werkers. Levendig geleid. Kortom boeiend om aan mee te doen.

• Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? NBG

Hartstikke goede en relevante bijeenkomst. Het had voor mij nog sterker kunnen zijn met: 1. meer voorbereidende informatie over bijvoorbeeld context landelijk en regionaal / analyse. 2. een iets andere vorm dan de Arenamethode. Ik vond dat het individuele verhaal iets teveel ruimte kreeg en af en toe bleef hangen (beetje slachtofferig). Ik denk dat er nog meer concrete ideeën zouden zijn ontstaan. Maar nogmaals: een goede aftrap en hopelijk komt er een mooi plan uit!

• Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? Zorg

Keurig georganiseerd door Nickie de Vries. Wij maken als partij vervolgstappen op deze discussie, hebben hiervoor een mail verstuurd naar Trijn Jongman en Bram Harmsma.

• Ik voelde me gehoord
  • Voor welke organisatie werd de bijeenkomst gehouden? Schoonmaakbedrijf Rein Gaal BV