Uitstekende en snelle, foutloze boekingen, prima

Als Export Manager Brandbeveiliging maak ik, normaliter, elke maand 1 - 2 business trips. Wij, als bedrijf, gebruiken E-business travel als zakenreisbureau voor de vliegreizen. Zeker als dit complexe planningen zijn, Dubai / Kuwait / Oman gecombineerd binnen 10 dagen is er altijd snel een goed en kloppend vluchtschema via E-business Travel. Nooit discussies op de luchthavens. Ook bij vertragingen of als een bespreking uitloopt moet er regelmatig flexibel worden gehandeld, daarin blinkt e-Business Travel uit. Complimenten.

Ontzettend leuk om zo'n review van je te ontvangen, Harm, hartelijk dank! Hopelijk tot snel.

Goede service, altijd 24/7 bereikbaar en denken mee met mij als klant.

Ik doe al jaren zaken met E-Business Travel en ben erg tevreden. Zeker in het afgelopen jaar, waar veel reizen werden gecanceld en er voortdurend aanpassingen gezocht moesten worden, heeft E-Business Travel altijd klaar gestaan.

Dank je wel voor je mooie beoordeling, Jochem. We doen onder alle omstandigheden ons best en staan ook in de toekomst graag voor je klaar.

Fantastische service en fijne samenwerking!

Als tourmanager van internationale artiesten moet je snel kunnen schakelen wat betreft reizen van A naar B. In onze business gaat het vaak om de niet meest voor de hand liggende planningen en vluchten. E-Business Travel is een enorme hulp in dit verhaal. Snelle reacties op mails, meedenken in route opties, etc maakt de samenwerking erg fijn en soepel.

Bedankt voor deze mooie woorden, Jean-Pierre, we doen het met plezier. We hopen ook voor jullie artiesten dat alles weer snel bij het oude is en dat we kunnen doen wat we allemaal het liefst doen; reizen boeken en maken :-).

Blij met E-businesstravel

In deze vervelende Coronatijd hebben we ondervonden dat het echt meerwaarde heeft om onze zakenreizen onder te brengen bij E-businesstravel. Nu het reizen bijna onmogelijk is geworden lukt het het personeel van het reisbureau nog regelmatig om onze monteurs veilig en snel op de diverse bestemmingen te krijgen. Vooral de juiste informatie m.b.t. de reisbeperkingen en de snelle (en vriendelijke) service zijn tijdens deze crisis echt een groot pluspunt.

Dank je wel voor de complimenten, Charlotte. Fijn om juist in deze tijd ook tevreden klanten te hebben.

Super goed geholpen in de bizarre corona tijd!

In deze hectische tijd, hebben de medewerkers Van E-Business op elk moment van de dag, 7 dagen in de week, binnen zeer snelle tijd, antwoord gegeven op al onze vragen! Blij mee!

E-BusinessTravel is bijzonder service gericht. Ze hebben Hart voor de klant en passie voor hun werk!

Onze kinderen zijn dankzij de uitstekende hulp van E-Business Travel tijdig vanuit Signapore kunnen vertrekken en inmiddels in Nederland gearriveerd. De Service van het team was er zelfs na middernacht. Fantastisch, juist op een moment van zorg en stress rondom het coronavirus, hoe het team van E-Business Travel snel, vriendelijk en professioneel service en hulp levert. Dat doen ze overigens altijd, maar deze keer maakte het extra indruk vanwege de omstandigheden en het bijzondere tijdstip. TEAM, Hartelijk bedankt namens de hele familie Schreuder uit Kapelle! We hopen nog lang klant van jullie te zijn.

Goede service, snelle reacties

Wij hebben verschillende reizen geboekt via E-Business Travel. Alles wordt goed geregeld, het team is goed bereikbaar en leveren een goede service.

Professional service and constant support

Our company has already worked with E-Business Travel for years. We have booked flights and trains for both small and big groups. Recently they helped us booking international flights for 50+ people travelling from all over the world. They have always come up with good solutions also in line with our budget. They have been very responsive during the entire booking process and contacted us immediately in case of urgent issues. Great support also out of office working time.

• Would you recommend us? Yes

Ontzorging op hoog niveau

Van begin tot eind tot in de puntjes top georganiseerde reis door E-Business Travel gemaakt. Dat we fantastisch weer troffen was een extra cadeautje.

Geweldig, fijn en prettig

Het was erg prettig dat, "ondanks dat ik veel verschillende en steeds wisselende dingen vroeg", het contact en de mailtjes prettig en geduldig waren en bleven. Uiteindelijk is alles perfect gelopen (reis en bestemming was super) en hebben we mede daarom ook een fijne tijd gehad.

Ik ben echt super goed geholpen! Snelle reacties en alle bereidheid om mij te helpen. Super!

• Zou u de volgende reis weer boeken bij e-Business Travel? Ja

Hele fijne partij om mee te werken! Super vriendelijk, snel, flexibel, realistisch en denken graag mee. En kunnen tegen een grapje :)

Goeie persoonlijke service.

• Zou u de volgende reis weer boeken bij e-Business Travel? Ja

Reis geboekt voor 9 personen met veel wijzigingen. Veel geduld, altijd vriendelijk en goed meegedacht. Door staking bij Ryanair was last-minute veel improvisatie en snel handelen nodig. Dit perfect opgepakt door de dames van Group Travel. Ook veel hulp op praktisch vlak, inchecken, annuleren etc. Kortom, kon niet beter! Complimenten aan het team!

• Zou u de volgende reis weer boeken bij e-Business Travel? Ja

Op aantal vragen nvt moeten antwoorden omdat ik die ervaring niet met jullie heb. Contact is laagdrempelig, informeel, vlot en duidelijk.

• 24- uurs dienst
  • Pakket aan diensten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Zou u de volgende reis weer boeken bij e-Business Travel? Ja

Het grondige voorwerk is alles, daardoor een fantastische reis gehad!

• Zou u de volgende reis weer boeken bij e-Business Travel? Ja

Lekker doorgaan zo. Prima service en altijd bereikbaar. Geen ander reisbureau als jullie t op deze manier blijven doen! Bedankt!

• Ik heb geboekt: Maritime Travel
  • Zou u de volgende reis weer boeken bij e-Business Travel? Ja

Met ons team van 42 medewerkers hebben wij 2 uitstekend verzorgde dagen gehad in Budapest. Het hele pakket was perfect geregeld door E-Business Travel. Mede dankzij jullie en jullie partner in Budapest hebben onze mensen er een hele mooie herinnering bij gekregen!

• Zou u de volgende reis weer boeken bij e-Business Travel? Ja

Gewoon een top team wat pro actief meedenkt en altijd voor je klaar staat

• 24- uurs dienst N.v.t.
  • Pakket aan diensten N.v.t.
  • Zou u de volgende reis weer boeken bij e-Business Travel? Ja

Vakkundig en zeer klantvriendelijk geholpen.

• Zou u de volgende reis weer boeken bij e-Business Travel? Ja

Ik heb met Maaike, Ingrid en andere collega's die bij afwezigheid minstens even snel en kundig zaken oppakten heel prettig contact gehad. Zeker voor iemand als ik, die regelmatig events organiseert, maar dan zelf de touwtjes in handen heeft, is het prettig dat een bedrijf zo met je meedenkt en vooral heel snel reageert en schakelt. Het was helemaal top georganiseerd.

• Zou u de volgende reis weer boeken bij e-Business Travel? Ja

Bijzonder prettige samenwerking. Vriendelijk. Behulpzaam. Niks op aan te merken (ik geef eigenlijk nooit een 10). Gelukkig geen gebruik hoeven maken van de 24-uurs dienst dus dit kan ik niet beoordelen.

Over E-Business Travel

e-Business Travel is een full service zakenreisbureau. Wij verzorgen uw complete reis; vluchten, hotels, transfers, autohuur, treintickets, ferries, visa en verzekeringen. Persoonlijke aandacht voor onze klant is zeer belangrijk. Buiten kantooruren hebben wij een nooddienst die 24/7 bereikbaar is voor spoedgevallen, deze nooddienst wordt door onze vaste medewerkers bemand. Naast Business Travel, hebben wij ook een afdeling Marine Travel, gespecialiseerd in zeemanstickets en een afdeling Group- en VIP travel. Uw groepsreizen, incentives, bedrijfsuitjes of luxe reizen organiseren wij ook met veel plezier en aandacht.