Snelle service en prettige samenwerking.

Ik heb de samenwerking met E-Business Travel ervaren als zeer prettig en professioneel. Altijd snel met reageren en goed geregeld. Ook fijn dat er een 24/7 bereikbaarheid is.

Beste Marjo, we zijn blij dat je de samenwerking met ons zo positief ervaart, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Op onze in-house 24 uursdienst zijn we trots en het is heel fijn om te horen dat onze klanten deze ook waardevol vinden.

Aanrader!

Bij het boeken van een fiks aantal vluchten heeft een medewerker goed meegedacht bij het vinden van de beste opties qua tijd, duur en zeker ook prijs. Dit was zeer waardevol, omdat er rekening gehouden diende te worden met veel wensen en voorkeuren.

We hebben het met plezier gedaan, Marije, op deze manier kunnen we onze meerwaarde aan jullie tonen. Fijn dat we jullie zo goed van dienst konden zijn, graag tot een volgende reis. Hartelijke groet, Team e-Business Travel

Studiereis naar Noorwegen

Wij zijn erg goed geholpen door e-Business Travel met de organisatie van onze reis naar Noorwegen. Onze vragen en verzoeken werden altijd snel en vriendelijk beantwoord. Alles wat tot op de puntjes geregeld. Daarbovenop wordt het reisschema opgenomen in een applicatie, de deelnemers van de reis waren hier erg over te spreken. Wij kijken uit naar een nieuwe samenwerking.

Wat fijn om te horen dat jullie reis zo goed verlopen is, Joris. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We staan een volgende keer natuurlijk weer graag voor jullie klaar!

Uitstekende ondersteuning en online tool!

Wij zijn met ons bedrijf recentelijk overgestapt naar E-Business Travel. Wat opvalt is dat we uitstekend ondersteund worden met het boeken van onze reizen. Er wordt zeer snel gereageerd. Daarnaast biedt E-Business Travel de mogelijkheid om zelf te boeken met behulp van een overzichtelijke online tool. Dat scheelt tijd en kosten- ideaal!

Martijn, hartelijk dank voor deze lovende woorden. Heel fijn dat de online tool zo goed bevalt en natuurlijk blijven we ook offline altijd paraat om te helpen. We kijken uit naar een langdurige samenwerking met jullie. Hartelijke groet, Team e-Business Travel

Fijn bedrijf

Klantgericht, oplossingsgericht, vaste contacten en fijne samenwerking, snel schakelend

Bedankt voor deze mooie review, Rick. Fijn dat jullie tevreden zijn, we gaan er alles aan doen om te zorgen dat dat zo blijft :-) Hartelijke groet, Team Marine e-Business Travel

Al jarenlang ervaren wij me onze reizen in binnen- en buitenland een perfecte aansluiting.

Of het een training op Texel is of met onze trainingen in Gran Canaria, Curacao en Ibiza, overal ervaren we het organisatorisch meedenken van onze contactpersonen bij E-Business Travel zodat het voor ons en onze groepen zo comfortabel mogelijk is. Hierdoor kunnen wij weer optimaal waarde toevoegen binnen onze trainingen. We hopen nog jaren te kunnen samenwerken en organiseren.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, Bob. We hopen jullie natuurlijk ook nog jaren naar volle tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Hartelijke groet, Maaike, Jill en Fenna, Group Travel

Wauw, wat een geweldige service, eigenlijk zoals ik ook wel van jullie gewend ben, maar deze keer was ik zelfs verwonderd over de extra stap in service. Na je antwoord toch nog bij me terugkomen en met een nieuw voorstel. Hier heb ik maar 1 woord voor….GEWELDIG.

Super!!!!

Je word altijd perfect geholpen het ontbreekt aan helemaal niets

Ronald, altijd goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn je graag snel weer van dienst. Hartelijke groet, Team e-Business Travel

Vakkundig en service gericht

We worden vriendelijk, snel en vakkundig geholpen en met name in de afgelopen Corona tijd met alle reisbeperkingen heeft E-business Travel ons perfect bediend.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, Gerben. Laten we hopen dat het reizen snel weer "als vanouds" kan zonder beperkingen. Hartelijke groet, Team e-Business Travel

Persoonlijk service en altijd een passende oplossing! Een absolute must!

E-business travel is een fijn en servicegericht zakenreisbureau, waar persoonlijk service hoog in het vaandel staat. Een absolute must in de hudige hectische tijden.

Hi Daniel, bedankt voor deze positieve beoordeling, we zijn er blij mee. Hopelijk tot snel. Hartelijke groet, Team e-Business Travel

Ontzorgen van de klant

Ik mag regelmatig Vliegreizen, Hotels, Huur Auto's , Parking Schiphol etc boeken en ik word daar op een zeer prettige en professionele manier in ondersteund door E-Business. Ik wordt hierdoor ontzorgd en kan in afwachting van de offerte en het voorstel lekker zelf verder met mijn eigen werk. Altijd een zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon, die je het gevoel geeft dat niets te veel is. Kortom : Aanrader !!

We ondersteunen en ontzorgen jou en je collega's met plezier, Jan. Bedankt voor je mooie woorden en we zien je nieuwe aanvraag graag tegemoet. Hartelijke groet, Team e-Business Travel

Topservice!

Zeer professioneel geholpen door het team van E-Business Travel! Snelle communicatie en veel kennis. Tot snel! :)

Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service, Marjolein. Bedankt voor deze mooie review en hopelijk mogen we jullie snel weer van dienst zijn. Hartelijke groet, Team e-Business Travel

Snel, efficient, vriendelijk en klantgericht!

Fijne samenwerking! Vragen / verzoeken worden snel en efficient opgepakt! Altijd vriendelijk en klantgericht.

Eveliene, hartelijk bedankt voor je positieve woorden. Wij waarderen de samenwerking met jullie zeer en helpen jullie met plezier bij toekomstige aanvragen. Hartelijke groet, Team e-Business Travel

Ik heb een super samenwerking gehad met Heidi

Goede communicatie en een fantastische afhandeling van zaken.

Wat een mooie beoordeling, Thomas, hartelijk dank daarvoor. We staan bij toekomstige reizen graag weer voor jullie klaar. Hartelijk groet, Team Groups & Corporate e-Business Travel

Ondanks alle last minute aanvragen en wijzigingen toch vriendelijk aan de telefoon.

We hebben met veel plezier meegewerkt aan jullie project, Funda en blijven jullie in de toekomst natuurlijk ondersteunen. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Hartelijke groet, team e-Business Travel

Fijn om een achterban te hebben die alles controleert

Na een tijd van corona waarbij reizen boeken bijna niet aan de orde is, moet je er weer helemaal inkomen, maar met hulp van E-Business gaat dit altijd goed en zit je zo weer in je oude ritme!

Fijn dat jullie weer gaan boeken en begrijpelijk dat het weer even wennen is. Je kunt ons altijd om hulp vragen, daar zijn we voor. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Hartelijke groet, Team e-Business Travel

Een fantastisch full service zakenreisbureau met persoonlijke aandacht!

Sinds vele jaren doen wij zaken met e-Business Travel. Wij zijn hiermee zeer content. Uitstekende service met persoonlijke aandacht. Een goed verlengstuk van onze dienstverlening. Kortom de reisconsultants van e-Business Travel kan ik van harte aanbevelen!

Wat een mooie woorden, Chris! Hartelijk dank voor deze recensie en we hopen natuurlijk dat we jullie nog vele jaren van dienst mogen zijn.

perfect verzorgd

Ik boek al jaren mijn privé en zakenreizen bij Maaike en haar collega's en altijd tot volle tevredenheid

Hartelijk dank voor deze mooie referentie, Patrick. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, we staan graag voor je klaar.

Servicelevel staat hoog in het vaandel en dat waarderen wij zeer! Snelle respons op verzoeken!

e-Business Travel heeft een hoog servicegehalte, denkt mee in oplossingen en reageert altijd snel op reisverzoeken. Zij ontzorgen en helpen daarmee ons bedrijf met het zo gunstig mogelijk plannen van dienstreizen.

Dank je wel voor deze mooie woorden, Sjoukje. Fijn om te lezen dat wat wij belangrijk vinden (waaronder snelheid, ontzorgen, persoonlijke aandacht) ook zo in de praktijk door jullie wordt ervaren.

Uitstekend partner voor onze zakelijke reizen

UItstekende partner met betrekking tot onze zakelijke reizen. Proactief en denken goed mee met de eisen en wensen van de reizigers. Professioneel en ervaren medewerkers.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling, Jacqueline. Ook in 2021 staan we weer graag voor jullie klaar.

Bij e-business travel kent men het woord klantenservice nog!

Het contact heb ik als zeer prettig ervaren. Iedere collega binnen e-business weet van wanten. Hoe fijn is het niet om een vraag te stellen en direct antwoord te krijgen. De service snel en goed. Altijd een vriendelijk woord. Zeker in dit jaar (2020) waarin het toch allemaal net even anders was/is, was het contact correct.

Hartelijk dank voor dit compliment, Eline. Daar doen we het voor :-)

Geduldig, kennis die up-to-date is en 24/7 bereikbaar

Het reisgedrag van onze reizigers kenmerkt zich door ontzettend veel last-minute wijzigingen. Wij voelen ons soms bezwaard om wéér met een wijziging aan te komen - het team van E-Business blijft geduldig en blijft met relevante oplossingen komen. Helemaal nu, nu reizen behoorlijk ingewikkeld is geworden, is hun actuele kennis en 24/7 bereikbaarheid, ontzettend waardevol.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Simone. We blijven, ook juist nu, onze uiterste best doen om onze klanten te ontzorgen. Voel je niet bezwaard over de last-minute wijzigingen, ook dat hoort bij ons werk en doen we met plezier.

Uitstekende service en altijd vrolijk en opgewekt!

Paar kreten die boven komen: Ze hebben verstand van zaken! Snelle reactie op aanvragen. De dames zijn altijd vrolijk en opgewekt. Ze denken met je mee. Kortom, zeker aan te bevelen om zaken mee te doen!

Van deze woorden worden we nog vrolijker, dank je wel voor de mooie recensie!

E-Business Travel denkt met je mee en verder.

De vaste contacten waarmee wij werken bij E-Business travel, maken het zo prettig en kwalitatief beter.

Goed om te horen, Jacomina, dank je wel!

Goed en professioneel

Dank voor je review, Mark.

Over E-Business Travel

e-Business Travel is een full service zakenreisbureau. Wij verzorgen uw complete reis; vluchten, hotels, transfers, autohuur, treintickets, ferries, visa en verzekeringen. Persoonlijke aandacht voor onze klant is zeer belangrijk. Buiten kantooruren hebben wij een nooddienst die 24/7 bereikbaar is voor spoedgevallen, deze nooddienst wordt door onze vaste medewerkers bemand. Naast Business Travel, hebben wij ook een afdeling Marine Travel, gespecialiseerd in zeemanstickets en een afdeling Group- en VIP travel. Uw groepsreizen, incentives, bedrijfsuitjes of luxe reizen organiseren wij ook met veel plezier en aandacht.