Goed werk geleverd

Onze ervaring met Pruis is goed. Er is goed werk afgeleverd en zijn er blij mee. We hadden een fijne schilder aan het werk.

Hartelijk dank voor de mooie review!

zeer tevreden over het eindresultaat

vakmensen, zien het werk, meedenkend en staan open voor overleg en advies

Hartelijk dank! Rob en Jan vonden het een prachtige woning om aan te mogen werken. Hartelijk dank voor de mooie review.

Geleverde werk is van goede kwaliteit.

De schilder werkte vlot en rustig. Het eindresultaat zag er prachtig uit.

Ondanks dat het geen zomer meer is, waren de weersomstandigheden wel goed om het werk bij jullie uit te voeren. Fijn dat jullie tevreden zijn. Hartelijk dank voor de mooie review!

Glasvervanging en schilderwerk is prima afgeleverd.

De glaszetters en schilder hebben uitstekend werk geleverd. Het zijn uiterst klantvriendelijke, klantgerichte en meedenkende vaklui.

Hartelijk dank voor de mooie review! We hebben ook met veel plezier aan uw woning gewerkt.

klantvriendelijk bedrijf en keurig geschilderd

Bij de renovatie van ons appartementengebouw heeft fa. Pruis de kozijnen en deuren geschilderd. Alles is erg netjes uitgevoerd en de medewerkers waren klantvriendelijk.

Hartelijk dank voor de mooie review. Wij hebben ook met veel plezier gewerkt aan jullie complex aan de Boterbloem. Ondanks dat corona tijdens de bouw ontstond hebben we met alle partijen de juiste maatregelen getroffen om de zekerheid te garanderen. We zijn best trots op het eindresultaat. Veel woonplezier!

Fantastisch!

Wij zijn ontzettend blij met het resultaat nadat André en Roan 4 dagen in de hitte hebben gewerkt bij ons. Zeer prettig in het contact, er werd goed meegedacht en tips gegeven. Duidelijk vakmanschap! Onze complimenten en graag tot ziens!

Beste heer Tolsma, Hartelijk dank voor de mooie review. We hebben met plezier aan uw woning gewerkt. André en Roan hebben het inderdaad goed warm gehad. Maar het is met veel water drinken en op tijd even afkoelen gelukt. Fijn dat het bij u goed bevallen is!

Goed werk en fijne service!

Ondanks het achterstallige onderhoud hebben Martijn en Frans het voor elkaar gekregen dat het houtwerk buiten er weer fris en knap uit ziet. Alleen daar zijn we al erg blij mee. Daarbovenop was ook meteen de (normaal onbereikbare) dakgoot leeggemaakt en waren oude verfspetters op het ijzerwerk van ons balkon weggeschuurd. Onze verwachtingen zijn in ieder geval geheel onverwacht enorm overtroffen.

Beste Matthijs, Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn dat je tevreden bent over de geleverde werkzaamheden. Daar doen we het natuurlijk ook voor! Jullie hebben een prachtige markante woning waar Martijn en Frans met veel plezier aan gewerkt hebben.

Het huis is omgetoverd in de parel van de straat.

We hebben al jaren goed ervaringen met Pruisschilderwerken. Het laatste project betrof ons huis aan de Apeldoornseweg te Hattem. Al het buiten schilderwerk is in prachtige, overigens door mijn vrouw bepaalde, kleuren uitgevoerd. Een kleine aanmerking is de lange duur van het project en zeker het afronden van kleine punten.

Beste heer Stoppelenburg, Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn dat u weer tevreden bent. Dank voor uw kritische noot. Wij zullen extra aandacht geven om een project niet te lang laten duren en daarbij alle zaken tijdig afronden. Dank hiervoor.

Prima werk geleverd, vriendelijke schilders

Het schilderwerk is, al was het een dag later dan verwacht, prima gedaan. Wel waren nadien op de voordeur nog barstjes te zien. Na daarover gebeld te hebben is een van de schilders nog eens gekomen en heeft de voordeur nog een keer overgeschilderd. Prima resultaat.

Beste mevrouw Boerkamp en meneer Stevens, Hartelijk dank voor de mooie review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze werkzaamheden en de kwaliteit. Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat achteraf een deur of een kozijn toch niet zo mooi geworden. Verf heeft even de tijd nodig om goed te drogen. En een vervelende regenbui kan ons werk weer teniet doen. Daarom komen we altijd weer terug als iets toch niet mooi geworden. Onze vakmannen Dennis en Jeroen hebben er in ieder geval met plezier aan gewerkt!

Super service

Wij zijn heel erg tevreden over de heren die ons huis hebben mogen schilderen. Naast schilderwerk moest er ook houtrot worden verwijderd, echt een stukje vakmanschap hebben ze hierbij laten zien. Er werd goed overleg gepleegd vooral ook wanneer er meer werk bij kwam, maar ook rondom mijn nachtdiensten. Terwijl ik lag te slapen werd er een ander deel van het huis onder handen genomen of de schuur. Echt helemaal top. Nette werkers en alles weer keurig opgeruimd achtergelaten.

Hartelijk dank voor uw mooie review. We hebben met plezier aan de woning gewerkt. Mooi plekje aan de IJssel!

geweldig gedaan. helemaal tevreden.

ik heb weinig tot geen overlast ondervonden. prettig contact met de schilder. goed werk geleverd.

Prima uitgevoerd vakwerk

Goede vakmensen die het aangenomen werk hebben uitgevoerd. Omstandigheden door de Corona perikelen waren zeker lastig en hebben voor de organisatie van het uit te voeren werk enigszins lastige momenten opgeleverd. Uiteindelijk alles goed opgelost.

Hartelijk dank voor de mooie review

Vakwerk door vakkundige, uiterst netjes en vlot werkende, vriendelijke schilders!

Schilderwerk aan onze monumentale boerderij is perfect uitgevoerd !

Prima werk geleverd.

Dubbele beglazing is netjes geplaatst en oud glas en ramen afgevoerd.

Hartelijk dank voor de mooie review

Schilders voor de grote bouw.

Wij hebben twee schilders gehad die wat mij betreft prima op de grote bouw kunnen werken, maar die wat verfijning missen zoals we die eerder bij Pruis wel hebben gehad. Eerdere ervaringen waren prima, met schilders die aandacht hebben voor het wat meer fijnere werk.

Beste heer Hagedoorn, Wat vervelend dat u het zo ervaren heeft. Wij hebben uw opmerkingen direct met de betrokken vakmannen besproken en wij zullen hier extra aandacht geven in de komende tijd. Dit is namelijk hetgeen waarin we juist het verschil willen maken. Meedenken met de opdrachtgever en het werk in uitstekende kwaliteit opleveren. Zoals gisteren telefonisch met u besproken is de kwaliteit van het schilderwerk goed. Mocht u toch nog wat zien in de komende tijd, vernemen wij het graag. Dan werken wij dit graag voor u bij. Vriendelijke groet, Pruis Schilderwerken Sebastiaan van Olst

Echt vakwerk

Prettige werknemers. Keurig schilderwerk!! Zeer tevreden.

Beste mevrouw Heldoorn. Hartelijk dank voor de mooie review.

Geweldig schildersbedrijf dat afspraken nakomt, uitstekend werk verricht en meedenkt.

Aan al mijn wensen werd voldaan, potje verf voordien om de kleur even op te kunnen zetten, goed advies, schilders komen op de aangegeven dag, laten alles heel netjes achter, ziet er altijd weer strak en fris uit en .... het zijn hele plezierige mensen !

Hartelijk dank voor de mooie review.

Fijn bedrijf en levert netjes werk

PRUIS heeft alle woningen in onze hele straat geschilderd. Fijne schilders, net vakwerk en net bedrijf. Bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben ontevreden over de planning, maar heel tevreden over het schilderwerk zelf (compliment aan Johan v.d. Meer).

• Ervaring met: Buitenschilderwerk

Wij zijn een zeer tevreden klant, alles is naar wens verlopen.

• Ervaring met: Buitenschilderwerk

Keurig werk geleverd bij vervanging grote thermopane ruit. Binnen alles afgedekt, en binnen en buiten alles opgeruimd. Na een mooi stukje vakwerk te hebben geleverd voor een eerlijke prijs. Zeer tevreden.

• Ervaring met: Glaswerk

Zeer tevreden met de snelheid, de kwaliteit en de prijs!

• Ervaring met: Glaswerk

door bemiddeling van Koos van Olst perfect dubbel glas op locatie afgeleverd en volgens heel coulante prijs

• Ervaring met: Glaswerk

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf was het vervangen van glasplaten voor wissellijsten die met de verhuizing gesneuveld waren. Al de volgende dag werden de glasplaten keurig bezorgd. Dit gaf mij veel vertrouwen om ook enkele ramen te laten vervangen omdat deze nog van enkel glas waren. Ook deze werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. Er waren enkele ronde ramen bij, waar een prima noodoplossing voor is gemaakt. Het was ingewikkeld om de ronde ramen in de betonnen kokers te plaatsen, maar er is uitstekend vakwerk verricht voor een zeer acceptabele prijs.

Over Pruis Schilderwerken BV

Pruis Schilderwerken staat garant voor ambachtelijk vakwerk. Met veel liefde voor het vak werken onze gecertificeerde vakmensen dagelijks aan het opknappen van woningen, gebouwen, bedrijfspanden of monumenten. Bij ons kunt u terecht voor schilderwerk, glasservice, schadeservice, timmerwerk en restauratiewerkzaamheden.