Deskundig, vriendelijk, zorgvuldig, beleefd!!!

Voorbereiding: dozen, stickers e.d. zeer ruim op tijd voor de verhuizing. Verhuisdag 4 juni: keurig op tijd, alles zorgvuldig ingepakt, 4 heren waren beleefd, vriendelijk en zorgvuldig; waren bereid je echt te helpen, bijvoorbeeld om nog maar eens een keer te schuiven met kast, tafel, bed, zitbank, tot je tevreden was. Kortom, zeer prettige verhuiservaring. Hartelijk bedankt!

Beste Marlies, Wat fijn dat de verhuizing spoedig en goed verlopen is, daar doen we het voor! Dank voor deze leuke review. Ontzettend veel woonplezier gewenst. Mooie nieuwe herinneringen maken op een super nieuwe plek. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Voldoende

Fijn dat de verhuizing eerder kon ivm Corona. Ook prettig dat er toch meerdere verhuizers waren, wel lastig om dan ook nog 1,5m afstand te houden. We vonden het jammer dat eerst alles vol werd geladen, voordat het naar het nieuwe adres ging. Je kan dan helemaal niks. Verhuizers waren m.i. hardwerkend met humor, maar soms ook op het randje. Enkele meubelstukken waren niet helemaal perfect terug geïnstalleerd.

Beste heer en mevrouw Phan, Hartelijke dank voor deze eerlijke review. Zoals telefonisch besproken betreuren we dit ten zeerste. We gaan we dit intern dan ook oppakken opdat dit in de toekomst beter gaat. Fijn dat we dit in 2021, bij uw volgende verhuizing, mogen bewijzen. Voor nu wensen we u veel woonplezier op uw huidige plek. Het Rik Dieteren - team

snel, vriendelijk, behulpzaam en vooral met kennelijk plezier

Het was een uitstekende ploeg die als geheel alsook de leden ervan de kenmerken vertoonden zoals hierboven aangegeven. Vooral is tekenend dat ze ondanks de snelheid waarmee ze werken toch rust uitstralen.

Goedemorgen familie Stevens, Hartelijke dank voor deze mooie omschrijving van onze werkhouding. We streven er dagelijks naar verhuizingen en ontruimingen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Fijn dat u dit ook zo ervaren heeft. We wensen u veel woonplezier op uw nieuwe locatie. Het Rik Dieteren - team

Snel, goed en netjes

Het contact met Rik was prima, ze konden heel snel schakelen en het huis was binnen 1 dag helemaal leeg en klaargemaakt voor oplevering aan de bouwvereniging, die het huis accepteerde zoals Rik zijn medewerkers het achter gelaten hadden.Prima Job voor een prima prijs! Had het zelf niet zo snel gedaan en de afvoer kunnen regelen. Bedankt jongens voor de super kwaliteit!

Beste Hans, Hartelijke dank voor deze duidelijke en positieve review. Ook bij ontruimingen ontzorgen we van A tot Z. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dat graag! Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Alles goed geregeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit verhuis bedrijf zou en zal ik iedereen aanbevelen.

Beste mevrouw de Bock - Janssen, Wat fijn te horen dat u tevreden bent en ons kunt aanbevelen als verhuisbedrijf. Daar doen we het voor! We wensen u veel woonplezier in Roermond. Het Rik Dieteren - team

Super!

Super, zeer klantvriendelijk bedrijf. Correcte, hardwerkende medewerkers. Ze hebben al een paar keer voor ons een verhuizing gedaan en ik kan ze alleen maar aan iedereen aanbevelen!

Beste Marion, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat ook deze verhuizing goed is verlopen en bevallen! Ook voor een eventuele volgende verhuizing staan we graag weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Verhuizing is perfect verlopen.

Meubels worden goed beschermd. De sfeer is goed. Op zo’n manier wordt verhuizen genieten.

Beste Mirelle, De beste beoordeling moet toch wel zijn dat verhuizen voor een klant genieten is. Daar doen we het voor!! Ook bij een eventuele volgende verhuizing staan we graag weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Zeer goed!

Praktische en financiële afspraken voor 100% nagekomen!!!!

Goedemorgen heer Verbeek, Nogmaals hartelijke dank voor uw review! Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen we dat graag. Fijne zonnige dag gewenst, Het Rik Dieteren - team

Perfecte service, goed bedrijf met goede mensen.

De reden dat ik geen 10 geef, is omdat er een vierde persoon bij was die eerder als stoorzender fungeerde dan als onderdeel van een goed geoliede machine, gevormd door de drie anderen. Wat de drie anderen rechts neerzetten, pakte hij op zette hij links neer. Totaal overbodige acties en weinig eigen initiatief. Ik heb dit gemeld aan de persoon bij wie ik de betaling deed. Verder niets dan lof!

Beste mevrouw Dohmen, Hartelijke dank voor deze eerlijke doch positieve review. We hebben uw feedback meegenomen tijdens onze team meetings om de kwaliteit van onze teams te verbeteren. Graag zien we u snel terug voor het verhuizen naar uw nieuwe plek! Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Super bedrijf

De collega’s van Dieteren hebben voor ons de verhuizing van begin tot einde verzorgt. Wij zijn oprecht heel erg tevreden over het werk wat ze voor ons verricht hebben in een kort tijdsbestek. Hartelijk dan Rik Dieteren en collega’s!! En ook bedankt voor de mooie bos bloemen.

Goedemorgen familie Benjamins, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de verhuizing! Het ontzorgen van A tot Z is ons vak, super dat we dit voor u hebben kunnen verwezenlijken. We wensen u veel woonplezier Venhorst! Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Vriendelijk en behulpzaam

Klus wordt op afgesproken tijd aangevangen. De mannen zijn behulpzaam en staan open voor vragen en lossen die op. Geen stress maar rustig doorwerken.

Beste heer Henderix, Hartelijke dank voor uw beoordeling. Dagelijks streven we naar goede ervaringen voor onze klanten. Prettig dat u dit ook zo ervaren heeft. Mochten we u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn staan we graag weer voor u klaar. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Mensen, die mensen helpen.

Na het plotseling overlijden van mijn moeder moest mijn hulpbehoevende bejaarde vader noodgedwongen van mijn ouderlijk huis, verhuizen naar een verzorgingsinstelling. Rik Dieteren en zijn team hebben het pand dat verkocht moest worden perfect ontruimd en opgeleverd. Menselijkheid en meedenken stonden daarbij centraal. Ik kan niets anders dan 5 sterren geven, maar als ik er 10 kon geven kregen ze die ook. Ondanks de droevige aanleiding van de ontruiming heb ik een absolute positieve ervaring gehad. Toppers!

Beste heer Moust, Bedankt voor deze hartverwarmende en uitermate positieve review. Het ontzorgen van A tot Z staat bij ons hoog in het vaandel, fijn te vernemen dat dit ook zo ervaren wordt. We wensen u en uw vader nogmaals veel sterkte met de verlies. Het Rik Dieteren - team

Carlapeeters@hotmail.com

fantastisch werk geleverd!!! Vriendelijke en correcte werknemers die heel zorgvuldig en vakkundig hun werk doen Over de kosten graag volgende keer vooraf beter informeren

Hartelijke dank voor deze positieve review mevrouw Peeters. Voor een eventuele volgende verhuizing staat we graag weer voor u klaar! Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Nette en kundige verhuizers! Echt een aanrader.

Bedankt voor je review Rik! Top dat je ons een aanrader vindt! Tot een volgende keer. Het Rik Dieteren - team

klantvriendelijk, betrouwbaar, vakkundig en zorgvuldig

De medewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee. Ze gaan zorgvuldig met je spullen om en werken snel, schoon en met goede materialen

Goedemiddag mevrouw Pieters, beste Lody ;-) Wat ontzettend fijn te lezen dat ook deze 2e ervaring met ons verhuisbedrijf een succes is geweest. We dragen er inderdaad zorg voor onze materialen up to date, schoon en onderhouden te hebben. Fijn dat ook dit wordt gewaardeerd. Mocht er nog een 3e keer zijn nemen we iets lekkers mee! Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Zeer gemotiveerd personeel.

Personeel neemt je op zo'n drukke dag veel werk uit handen, zijn vriendelijk, vragen alles netjes. Betreft ook mevrouw op kantoor, zeer accuraat en vriendelijk, behulpzaam. Top bedrijf, kan ik iedereen aanraden.

Beste heer Willems, Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent over alle facetten van ons bedrijf. Ook op kantoor doen we hier altijd onze uiterste best voor! Ook bij een eventuele toekomstige verhuizing staan we graag weer voor u klaar. Vriendelijke groeten, Het gehele Rik Dieteren - team

Bedrijf wat gemaakte afspraken nakomt.

En heel professioneel bedrijf, top service, met vriendelijke en vakkundige medewerkers, alles verliep zoals was afgesproken.

Goedemiddag heer Stoffels, Hartelijke dank voor deze lovende woorden! Fijn dat hetgeen we hard aan werken ook tot uiting komt. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag. Vriendelijk groet, Het Rik Dieteren - team

Prima verhuizer. Afspraken nagekomen. Zeer vriendelijk en deskundig personeel.

Onze verhuizing is heel soepel verlopen, ondanks de Corona maatregelen. De mannen waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ze werkten met z'n drieën heel efficient en snel. De eerste auto was om half 9 bij ons en om half 3 stond alles op ons nieuwe adres binnen. Zelfs de fietsen, die ik buiten geparkeerd had, bleken ze binnen gezet te hebben, toen ik dat 's avonds zelf wilde gaan doen. Alle lof voor Rik Dieteren en zijn mensen.

Dag meneer van Gent, Wat een fijne lovende woorden. We doen dagelijks ons best de verhuizingen zo goed mogelijk te laten verlopen. En waarderen het dan ook enorm als dit is gelukt! Zeker in deze aparte en uitdagende periode. We wensen u ontzettend veel woonplezier in Roermond. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Een zorgeloze verhuizing!!!

Rik Dieteren verhuizingen heeft ons zowel privé als onlangs zakelijk verhuisd. Beide verhuizingen zijn zo soepel en vooral zorgeloos voor ons als klant verlopen. En complimenten aan het totale team. De mannen zijn stuk voor stuk klant vriendelijk en weten wat ze doen.

Beste Linda, Hartelijke dank voor deze positieve review. En fijn te horen dat we bij zowel particulieren als bedrijfsverhuizingen weten hoe te ontzorgen. We wensen jullie veel goede business op jullie nieuwe werkplek. En veel rust en genot op jullie "nieuwe" woonadres. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Fijne & betrouwbare service door Rik Dieteren & zijn team!

We zijn tijdens onze verhuizing vakkundig begeleid door het team van Rik Dieteren waardoor alles snel & goed geregeld was en we nu kunnen genieten van ons nieuwe huis! :)

Beste Edward & Manon, Hartelijke dank voor deze fijne review. Ook voor ons wat het een te gekke verhuisdag, naar een plaatje van een huis! Wie weet komen we van de zomer wel écht een duik nemen ;-) Veel woonplezier, en groetjes aan de kids. Het Rik Dieteren - team

Voor de tweede keer ze ingeschakeld om te verhuizen. Alles keurig en zeer vriendelijk.

Hartelijke dank voor deze positieve review, mevrouw Vossen. Ook voor een eventuele derde keer staan we voor u klaar! Voor nu wensen we u veel woonplezier op uw nieuwe plek. Met vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Ze waren enkele spullen vergeten goed dat ik in de buurt woon van mn oude adres verder tevreden Dank voor de bloemen

Beste mevrouw Franssen, Bedankt voor deze fijne review. Wat fijn dat u een positief gevoel heeft overgehouden aan uw verhuizing. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen staan we ook dan weer voor u klaar. Veel woonplezier, en geniet van de bloemen! Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

formidabel

De verhuisploeg stond op het afgesproken tijdstip voor de deur, ging meteen aan de slag en de mannen toonden een enorme energie met een goed humeur. Met stijgende verbazing heb ik gezien hoe vakkundig en snel alles geladen werd met veen aandacht voor de spullen. Er werd geen tijd verspild en op het nieuwe adres werd alles weer vlot uitgeladen en naar de bedoelde vertrekken gebracht. De meubels werden goed op hun plaats gezet. Een bijzonder prettige ervaring en we hebben een geweldig respect voor deze mannen die met een continu blij en vrolijk gezicht hun werk deden. We kunnen jullie bedrijf bij iedereen aanbevelen. Het liefst zouden we 6 sterren geven. Groet, Peter en Miriam van Mierlo

Wat een lovende woorden, familie van Mierlo! Hartelijke dank dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Het is altijd fijn te horen dat de leuke sfeer die wij op de werkvloer hebben ook zo ervaren wordt door onze klanten. We wensen u veel woonplezier in uw pracht van een woning. Vele groeten, Het Rik Dieteren - team

Good meegedacht en snel en correct geholpen.

Bedankt voor je review Roel! Fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan je nieuwe vloer ;-) Nog veel woonplezier. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Ik heb het werken Rik Dieteren als zeer positief ervaren.

De overeengekomen werkzaamheden werden snel en correct uitgevoerd. De vrijgekomen materialen werden gescheiden afgevoerd, materialen die nog bruikbaar waren zijn naar de recycling afgevoerd en de overige materialen die van geen waarde waren zijn naar het stort afgevoerd. Op het eind is de woning bezemschoon gemaakt en is het tegelwerk en sanitair gepoetst. Het uiteindelijke resultaat was een lekker fris ruikende woning.

Goedemiddag heer van Gerwen, Hartelijke dank voor deze complimenten. Fijn om te horen dat de energie die we steken in het afval proces gewaardeerd wordt. We hopen dat we u in deze sombere periode hebben kunnen ontzorgen. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team