Erg tevreden

Ze zijn alle afspraken goed nagekomen. De spullen zijn voorzichtig uit elkaar gehaald, opgeslagen en vervolgens weer goed in elkaar gezet. Zeker aan te raden!

Snel en deskundig.

Vriendelijk en deskundig personeel. Alles netjes verzorgd en (kleine) probleempjes vakkundig en professioneel opgelost.

Professioneel- netjes- vriendelijk

Een super bedrijf zeer professioneel en vriendelijk personeel

Grandioos

Niet 100% maar 200% TEVREDEN Veel woorden zijn niet nodig De heren waren zeer correct behulpzaam en niets teveel Mijn aanbeveling beter is er niet BEDANKT Cora Stroy

top

Voor ons de eerste verhuizing met een verhuisbedrijf. Wat een fijne ervaring. Niet meer zwaar tillen en alles werd zo keurig ingepakt. De heren die ons verhuisd hebben waren allemaal super gezellig en heel voorzichtig met onze spullen. Zelfs toen we de meubelen op een andere manier wilden plaatsen vonden ze dit een kleine moeite. Top dus. Ook super fijn dat we de spullen door jullie opgeslagen kregen. We hebben nog nooit zo relaxed verhuisd.

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

Mijn complimenten aan dit bedrijf! Ik vond het vanaf het inplannen van de datum al prettig, de 2 mannen die mij kwamen helpen waren super vriendelijk. Ik had een paar grote objecten (3 meter plus) die van verdieping 1 naar 2 moesten. Zij hebben dit keurig en snel gedaan. Tijdens het verhuizen is er één dingetje kapot gegaan maar dit is gelijk met de factuur verrekend en dus ook direct volledig opgelost. Niet anders dan een prima service! Dus: ontzettend bedankt, mocht ik ooit nog iets 2 of 3 hoog, in de binnenstad, naar boven moeten krijgen: bel ik ze weer.

Prima verzorgd, keurig gewerkt

Heel nette verhuizers, voorzichtig met alles, fijne inpakspullen (soort van cocons) en perfect getransporteerd van het oude naar het nieuwe huis. Omdat het de verhuizing van mijn moeder was, die daar nogal van onder de indruk was hebben we de verhuisdatum een aantal keer moeten verzetten, dit ging allemaal zonder probleem en met begrip voor de situatie ! Perfect!

Helemaal tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over onze verhuizing. Dozen met stickers en verhuislijst mooi op tijd geleverd, meubels kundig gedemonteerd en alles in goede staat vervoerd via de verhuislift. Bij uitladen op nieuwe adres deurstijlen ingepakt tegen beschadigingen en netjes op de plek afgeleverd, zelfs de kleding uit de garderobeboxen werd netjes in de kast gehangen. Respect voor deze hardwerkende crew!

Geen verhuisstres dankzij de medewerkers van Rik Dieteren

Wat een geweldig bedrijf, super deskundige service, vriendelijk personeel die in alles meedachten en niks teveel was om de verhuizing zo prettig mogelijk te laten verlopen. Wij konden savonds met een gerust hart in ons eigen bed slapen. Dankjewel Rik Dieteren

Gewoon top service

Netjes van te voren gebeld of ze eerder mochten komen.Daarna heel erg netjes de kadt naar boven verhuisd.Echt een top service van A tot Z.

Zeer goed. Alleen jammer dat vier pootjes van het bed beschadigd zijn geraakt. Kan gebeuren. Fijn dat dit netjes wordt opgelost door jullie.

Goed bedrijf en kundig

Ik verhuis nooit meer zelf!!!

Super service en hele nette correcte en hard werkende werknemers! Alles wordt netjes ingepakt, en komt onbeschadigd aan op het nieuwe adres.

Top geregeld! Alles wordt uit handen genomen en niks is te veel.

Verhuizing en ontruiming beiden perfect geregeld. Niks was de medewerkers te veel en ze dachten met ons mee.

Fijn met dit team te werken

Het team werkte hard, efficiënt en dacht mee. Aanpakkers en niet praten maar werken.

Alles was perfect geregeld

Zijn al meerdere keren verhuisd, maar deze was veruit de beste. Van het inpakken tot verhuizen en weer uitladen en opbouwen .... alles liep op rolletjes.

Goedemiddag, Hartelijke dank voor deze lovende woorden. Fijn te lezen dat onze totaal service zo goed bevallen is. Veel succes met de laatste uitpak-loodjes. Team Rik Dieteren

Wat een geweldig goed bedrijf, super verhuisteam. Vakkennis is volop aanwezig

Zeer goed verhuisteam werken heel goed samen. Gaan zeer zorgvuldig om met je spullen. Stellen je gerust. Belangrijk is wel dat je zelf zorgt voor een goede voorbereiding in je huis voordat de verhuizers starten met verhuizen dit is voor beide partijen prettig en nuttig dit zorgt voor een soepele verhuizing. Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen. Onze complimenten. Marianne Thijssen. Herten

Goedemiddag, Dank voor deze leuke review. Team-work is belangrijk en een goede voorbereiding het halve werk. We wensen u veel woonplezier in hartje Herten. Team - Rik Dieteren

Prima communicatie en verhuizing

Dit was mijn tweede verhuizing met Rik Dieteren. Ook nu weer prima communicatie vooraf. Goede en prettige verhuizers. De gegeven feedback werd prima opgepakt. We denken niet meer te verhuizen maar als....dan weer met Rik Dieteren.

Dank voor deze fijne feedback mevrouw Janssen. Fijn dat we ook de 2e keer een goede indruk hebben achtergelaten. We wensen jullie samen mooie nieuwe avonturen in Beegden. Vriendelijke groet, Team - Rik Dieteren

Betrouwbare en ervaren verhuis firma

Goed en snel en mooie methoden om kostbare meubels te verhuizen

crew heeft prima gewerkt !1

Doordat ik een en ander had voorbereid, was de slotontruiming vlot en grondig afgewerkt. Mensen gedroegen zich goed en beleefd en hulpvaardig en de ontruiming verliep deskundig.

Prima service en goede communicatie

De verhuizing is mooi vlot en soepel verlopen. De mannen werken goed en prettig samen en het contract/ maken van afspraken verloopt soepel. Kortom prima bedrijf met goede service.

Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker;)

Rik Dieteren gevraagd om mijn vader te helpen verhuizen naar een senioren appartement, nadat hij rolstoel afhankelijk geworden was. Geen leuke reden voor verhuizing dus en juist daarom wilden we de verhuisdag zo snel en soepel mogelijk laten verlopen. En dat is gelukt: de medewerkers van Rik Dieteren zijn vriendelijk en werken intussen gestaag door, ook als blijkt dat het allemaal wat langer gaat duren dan van te voren ingeschat. Zo is het toch gelukt om mijn vader in 1 dag over te huizen zodat hij een nieuwe start kan maken, bedankt!

Goedemiddag, Hartelijke dank voor deze fijne review. Ontzorgen is wat we graag doen, prettig om te lezen dat dit dan ook is gelukt. We wensen uw vader een mooie nieuw hoofdstuk in de nieuwe woning. Groet, Team - Rik Dieteren

"Ontzorgend"!

Dank voor de snelle service en professionele afhandeling. Behulpzame en meedenkende medewerkers van A tot Z. Hierbij voel je de teamspirit. We hopen een volgend keer weer van deze "ontzorging" gebruik te maken, want zo hebben wij dit ervaren!

Nogmaals dank Caroline voor deze positieve feedback. Ook wij hebben het als een erg fijne werkdag ervaren. Tot een volgende keer! Team - Rik Dieteren

Alles gedaan volgens afspraak.

Na 6 maanden opslag is de hele inboedel zonder problemen afgeleverd vanuit Roermond naar Nieuwkoop. Geen enkele schade en vlekkeloze montage van diverse meubelstukken.

Geweldig bedrijf, perfecte service, betrouwbaar,

Rik Dieteren heeft ons over een periode van 5 maanden 2x verhuisd. Dit is een zeer betrouwbaar bedrijf, de verhuizers werken nauwkeurig en netjes, ook wordt vooraf alle looproute afgedekt , zodat er geen beschadigingen kunnen ontstaan.