Uitstekend geweldig

Ik zou jullie ten zeerste aan bevelen zonder meer toprubrieken

Beste familie Ketelaars, Hartelijke dank voor deze positieve review! Nogmaals veel woonplezier op jullie nieuwe stek met het prachtige uitzicht. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren -team

Professioneel, goed georganiseerd bedrijf

Vanaf ons eerste contact met Rik Dieteren, hadden wij alle vertrouwen erin, dat de verhuizing perfect zou verlopen. Rik Dieteren heeft zeer vriendelijk en behulpzaam, klantvriendelijk personeel. Het is een geweldig, goed georganiseerd team. Rik heeft niets te veel gezegd, het hele plaatje klopte perfect. Een dikke Tien voor Rik en zijn medewerkers. Ik kan iedereen aanraden om met een verhuizing door deze firma uit te laten voeren.

Beste familie Reijnders, Hartelijke dank voor deze lovende woorden en uitgebreide review. We wensen u veel woonplezier op het tijdelijk adres en zien u graag terug in 2021! Vriendelijke groet, Team Rik Dieteren

Alles was goed geregeld. Er werden van te voren 2 datums vastgesteld voor de verhuizing, zodat ik tzt kon aangeven welke datum het beste uit kwam. Dat was heel fijn. De verhuisdozen werden ruim op tijd geleverd. De medewerkers werkten snel, waren heel klantvriendelijk en gingen netjes met de spullen om. Deze hulp heeft me veel stress en energie bespaard. Zeer tevreden!

Beste Daniëlle, Bedankt voor deze positieve review. Een goede voorbereiding is het halve werk, wat ook ons werk leuk en makkelijk maakt! Nogmaals veel plezier in Maasniel! Team Rik Dieteren

Ik moest een biljart naar de eerste verdieping brengen. Ondanks mijn aanvraag voor 2 monteurs om het biljart te plaatsen kwam er maar een monteur. Medewerkers van Rick Dieteren zijn langer gebleven om de monteur te helpen om het biljart op te bouwen. Super service en vriendelijk en gemotiveerd personeel.

Wat fijn te lezen dat onze flexibiliteit gewaardeerd wordt! Hartelijke dank voor dit compliment. Veel biljard-plezier de komende tijd :-) Groet, Team Rik Dieteren

Prima team om te verhuizen

Verhuizing is prima zonder problemen of beschadigingen verlopen. Goed team, vriendelijk en netjes

Beste heer Hagens, Hartelijke dank voor deze positieve review! We wensen u veel woonplezier op uw nieuwe locatie. Team Rik Dieteren

Perfect geregelde ontruiming.

Zeer tevreden over de manier van werken. Genoeg mensen aanwezig die met respect de woning hebben ontruimd. Alles keurig volgens afspraak.

professioneel en keurig geregeld

toppers

Alles heel goed verlopen

Heel makkelijk en eerlijk en alles heel voorzichtig behandeld

No nonsens duidelijke en correct

Geweldig ! Zakelijk correct en menselijk! Personeel top! Zien het werk hoef je niet na te lopen hebben inzicht. Gewoon ouderwets Top! Bij de nieuwe bewoner aan geprezen en deze heeft gelukkig al contact gelegd

Hartelijke dank voor deze lovende woorden, heer Broeren! We zullen ook de nieuwe bewoners met veel zorg verhuizen. Vriendelijke groet, Team Rik Dieteren

Goed advies en snelle service

Rik geeft een goed en kundig advies, reageert zijn en is een geoliede machine met zijn team

Goed, vriendelijk en correct in uitvoering van de opdracht.

Prettige samenwerking.

Super tevreden zijn we!

Verhuizing is geheel volgens afspraak en meer dan dat verlopen! Snel vakkundig en prettig personeel!

Hardwerkende vriendelijke mensen met hart voor de zaak!

Zowel de medewerkers aan de telefoon (op kantoor) als de verhuizers zelf zijn heel vriendelijk en werken hard. Ze luisteren goed en proberen, zo ver het mogelijk is, mee te denken. Wij bevelen ze aan iedereen aan!

Super bedrijf zeer zorgzaam

Geweldige dienstverlening, snelle actie, goede communicatie

Vaklui die heel hard werken.

Door probleem bij de planning waren 2 personen beschikbaar I.p.v. de begrote 4 verhuizers. In de praktijk had dit minimaal effect op de duur van de hele operatie. Deze 2 mannen werkten als paarden waardoor toch onze geplande vertrektijd werd gehaald. Hulde hiervoor.

Dag heer Bakker, Hartelijke dank voor deze positieve review. We zullen de complimenten zeker doorgeven aan de desbetreffende harde werkers! Succes met de bouw, en tot in het nieuwe jaar! Vriendelijke groet, Team Rik Dieteren

Zeer professioneel

Geweldig vlotte, prettige verhuizing gehad. Wat n leuke, nette jongens die zeer goed als team werken. Chapeau Rik met zo’n team.

Beste familie Notermans, Hartelijke dank voor deze lovende woorden. Ook wij hebben een fijne dag gehad, maar dat was wellicht ook door het lekker stukje vlaai ;-) We wensen jullie veel woonplezier in Berg! Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Zeer tevreden, ging allemaal heel snel en beheerst.

Beste familie van Daal, Dank voor deze positieve review. Ook voor de terug verhuizing van uw inboedel staan we graag weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Team Rik Dieteren

Zeer tevreden!

Ondanks het feit dat er vergeten was een kleine werkzaamheid uit te voeren die overigens direct gecorrigeerd werd, ben ik heel erg tevreden hoe alles gegaan is. Zeer vriendelijke, behulpzame en professionele ondersteuning van het personeel. Kan deze firma van harte aanbevelen!

Beste heer Laarhoven, Hartelijke dank voor uw review. Fijn te vernemen dat we u hebben kunnen helpen bij het gehele ontruim-traject. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Gewoon goed !

Hartelijke dank heer Reijnders voor deze kort maar krachtige review! Gewoon goed! Dáár doen we het zeker voor... Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

ondanks de gebreke in planningstijd, goed verhuisbedrijf

aandachtspunt : offerte was nog niet verstuurt, kreeg wel bericht dat ik er nog niet op gereageerd had. Er zou in de middag verhuist worden , ik belde een dag voor de verhuizing omdat ik nog geen tijd had vernomen, toen was het ineens in de ochtend om 11 uur. de dag van verhuizing was het toen toch weer in de middag. Onduidelijkheid van planning.Ook rekening houden met planning klant. Verder goede verhuizing !

Goedemiddag mevrouw Stoks, Hartelijke dank voor deze eerlijke review. Zoals ook telefonisch besproken zullen we deze punten zeker meenemen in ons overleg, en er zorg voor dragen dat de planning voor toekomstige verhuizingen duidelijker zal worden. Het is fijn te lezen dat los van de planning de verhuizing naar alle tevredenheid is verlopen! We wensen u veel woonplezier Sint Odiliënberg Team Rik Dieteren

Goed geregeld!

Zowel het voortraject, van offerte opmaken tot aanleveren van de benodigde spullen, als de opslag en het uitruimen perfect geregeld! Kundige en zeer vriendelijke mensen!

Beste Frank, Hartelijke dank voor deze positieve review! We wensen jullie veel woonplezier op een prachtig stukje Roermond. Vriendelijke groet, Team Rik Dieteren

Verhuizers die weten wat ontlasten is!

Afspraken worden perfect nagekomen, fijn flexibel team en geen 9 tot 5 mentaliteit. De klus is echt zorgvuldig geklaard.

Beste mevrouw Krieger, Hartelijke dank voor deze fijne review. We wensen u veel woonplezier op uw tijdelijke adres en staan graag weer voor u klaar als u definitief naar uw droomlocatie verhuisd. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Super service en geweldig personeel. Zij werken snel.

Ik heb 2 maal gebruik gemaakt van de service van Rik Dieteren en kan alleen maar erg positief zijn over het totale pakket en zal deze firma zeker aanbevelen aan derden.

Beste mevrouw Blomen, Nogmaals hartelijke dank voor de lovende woorden. Fijn dat we u ook u weer van dienst hebben mogen zijn. We wensen u veel plezier met de nieuwe meubels. Team Rik Dieteren

Ga zo voort!!

Alles was goed geregeld, op tijd , duidelijkheid van zaken, bijv de betaalde uren en wat ev. meerwerk zou zijn, de jongens hebben accuraat en netjes gewerkt. En dan het bloemetje 1 maand later, super hoor. Dieteren wordt ook aanbevolen naar derden, ga zo voort.

Wat fijn dat u ons aanbeveelt bij derden, een betere review kunnen we ons dan ook niet wensen! We wensen u veel woonplezier mevrouw Gricar. Vriendelijke groet, Team Rik Dieteren

Kundig en behulpzaam

Goed overleg vooraf, flexibel wat afspraak maken betreft gezien beperkte mogelijkheden voor mij wat tijd betreft. Checkten de afspraak nog netjes kort van te voren. Tijdens verhuizing kundige medewerker die de lift plaatste en ook behulpzaam bij het omhoog laten gaan van de meubels.

Beste Stijntje, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van een review! Ook in onze verhuisliften-service dragen we zorg voor goede service en de beste hulp bij verhuizingen. Het is super om te lezen dat dit ook zo ervaren wordt. We wensen je veel woonplezier met je nieuwe meubels. Het Rik Dieteren - team