Zorgeloos verhuizen

Alles was goed geregeld. Van verhuisdozen leveren tot het verhuizen op de dag zelf door het professionele team.

Toppie !!

Alles goed geregeld, mooi op tijd en verhuizing naar volle tevredenheid.

Heel goede en snelle service

Ze hebben alles netjes en snel verhuisd. We zouden ze zeker aanbevelen!

Heb niets dan lof. Is geweldig gegaan. Zijn vak mensen.

De verhuizing ging compleet vlekkeloos. Aanrader!

Wat een geoliede machine, teamwork! De verhuizing verliep perfect. Dankzij de aardige, behulpzame en hardwerkende mannen van Rik Dieteren werd de verhuizing uitstekend verzorgd.

Alles volgens de boekjes gegaan

Verhuizing verliep vlot en zorgvuldig: na opname van het interieur en snelle offerte werden ruim op tijd verhuisdozen afgeleverd en op de dag van verhuizing stonden exact op de afgesproken tijd een team van ervaren verhuizers op de stoep. Het hele interieur werd met de groots mogelijk zorg en deskundig ingeladen. Slecht 3 uur later werd alles met een verhuislift in ons appartement op de derde verdieping weer keurig op zijn plek opgesteld inclusief in elkaar zetten van kasten e.d. Kortom een bedrijf om alles wat betreft verhuizen aan over te laten.

Een volgende keer wéér Rik Dieteren!

Vanaf het eerste contact werden alle afspraken voor 100% nagekomen: De rondgang door het oude huis om de offerte op te maken, die je direct kreeg, de levering van de verhuisdozen ruim voor de verhuisdatum. En op die datum stipt op tijd aanwezig met een sympathiek team mensen. Zelf heb ik de hele dag niets hoeven te doen dan alleen af en toe aanwijzingen geven. Deuren en kozijnen en meubilair werden goed beschermd tegen eventueel stoten. Een kleine schade aan een TV-voet werd direct afgehandeld en daags er na vergoed. Conclusie: totaal geen zorgen en bij een volgende keer geen twijfel om weer met hen in zee te gaan.

Gewoon goed!

Prima offerte, werken snel en adequaat. De klant is koning! Goeie after-sales

Rik Dieteren zorgt voor een zorgeloze verhuizing!

Dankzij het team van Rik Dieteren waren wij in 1 dag verhuisd. Het team van aanpakken zo hadden wij dit zelf nooit kunnen doen. Vervolgens kregen we een paar dagen later een mooie bosbloemen. Nogmaals heel erg bedankt voor de geweldige service!

Rik Dieteren zorgt voor een zorgeloze verhuizing!

Fijn teamwerk met fijne mensen die je op alle fronten proberen te ontlasten. Verhuizen is altijd een ingrijpende gebeurtenis. Met jullie team hebben we het als enorm ontlastend ervaren. De communicatie was goed en jullie werken gestructureerd. Een hele prettige ervaring.

Prettige communicatie, goede service

Enkele maanden geleden heeft Rik Dieteren onze verhuizing uitgevoerd. Zowel in de voorbereiding als op de verhuisdag ging alles in goed overleg. Alle medewerkers komen heel klantvriendelijk en servicegericht over en we zijn dan ook erg tevreden over de dienstverlening. De jongens die de verhuizing hebben gedaan hebben hard gewerkt, maar hen was niets teveel en ze hebben zelfs nog enkele (kleine) extra verzoeken uitgevoerd. Dank!

Vriendelijk personeel. En Professioneel. Alles werd keurig en snel afgewerkt. Fantastisch

Vriendelijk en professioneel

Alles wordt je uit handen genomen. En fijn dat we de kledingdozen een tijdje langer konden houden omdat onze inloopkast vertraging had.

prima service

Vriendelijk deskundig accuraat

Professionele verhuizer met vriendelijke medewerkers

Onze privé verhuizing is verzorgd door Rik Dieteren. Het hele traject van offerte tot einde verhuizing was top! Het betrof een verhuizing uit een monumentaal pand in het centrum , waarbij veel spullen van meerdere verdiepingen moesten komen. De gehele verhuizing is vlekkeloos verlopen. Alles wordt zeer zorgvuldig ingepakt en behandeld. Ook werd direct geïmproviseerd toen de situatie anders bleek en werd dit goed afgestemd met mij als opdrachtgever. De medewerkers zijn allemaal professioneel en echt van aanpakken. Er werd met respect voor de spullen om gegaan en de medewerkers zijn allemaal vriendelijk en beleefd. Als we morgen weer zouden verhuizen, dan is de keuze voor weer een verhuizing via Rik Dieteren binnen een seconde gemaakt!

zeer goed

De medewerkers zijn professioneel, werken hard, en maken je verhuisdag zelfs gezellig door ook een portie humor! Mij ervaring met Rik Dieteren verhuisbedrijf is uitstekend en zeker aan te raden!!

Vriendelijke verhuizers en hele goede service. Na de verhuizing ook nog een leuke attentie mogen ontvangen. Mocht ik weer verhuizen zal ik zeker gebruik maken van de verhuisservice van Rik Dieteren

Het contact verliep voor de verhuizing al prima. De dag zelf geen enkele zorgen gehad. Communicatie was helder en respectvol, dit gaf vertrouwen dat onze huisraad in goede handen was. Alles zeer goed ingepakt. Niets beschadigd, alles op z’n plek en goede afstemming tussendoor. Taakverdeling tussen de mannen was duidelijk en dat gaf rust. Wekten de indruk veel ervaring te hebben. Telefoon naderhand hoe alles verlopen was, goede service! Aanrader!

Geweldig en meedenkend!

Telefonische afspraak op korte termijn en mijn inschatting van de taken die zo veel meer waren dan ingeschat, en toch hebben ze alles gedaan wat er mogelijk was en kan alleen maar positief zijn dat ze ruim de tijd genomen hebben en dus veel meer uren gemaakt hebben dan oorspronkellijk in hun planning was ingeschat,waarvoor mijn dank aan allen voor de meedenkenden die mijn situatie begrepen. Dus alleen maar lof voor de gang van zaken en de volgende keer zal ik R.Dieteren als eerste keuze voorrang geven. BEDANKT! Ruud Lensen

Zeer goeie ervaring

Alles wordt goed geregeld,zijn vriendelijk en behulpzaam.Kortom zeer aan te bevelen.

Perfect, klantvriendelijk en betrouwbaar

Verhuizing van moeder naar verzorgingsflat, subliem uitgevoerd. Vorige flat moest schoon en in oude staat worden opgeleverd geen enkel probleem. Werd perfect geregeld, hoefden zelfs niet bij overdracht te zijn, moeder onlangs overleden. Uiteraard weer Dieteren gevraagd, alles weer keurig afgewikkeld. Gebruik gemaakt van tussen opslag om erfgenamen mogelijk te maken spullen te selecteren daarna alles afgevoerd, Wij zijn erg enthousiast over bedrijf en mensen,

Niets dan lof.

Ik kan iedereen Rik DIeteren aanbevelen. Alles werd keuring verzorgd. Niets is teveel en toen bleek dat het allemaal sneller verliep dan begroot zijn de meer uren zelfs in mindering gebracht op de factuur. Gewoon eerlijk en betrouwbaar. Bij Rik is de KLANT KONING en dan merk je.

De medewerkers hebben hart voor hun werk en gaan super goed om met de te verhuizen goederen.

Na de eerste kennismaking met het bedrijf Rik Dieteren en het bespreken van de offerte, hadden wij er een goed gevoel bij om dit bedrijf in te schakelen voor onze verhuizing. Er werd tijdig en voldoende verhuisdozen en inpakpapier gebracht. De medewerkers die de verhuizing uitvoerden zijn vriendelijk, gaan correct om met goederen. De goederen werden netjes in onze nieuwe woning geplaatst en de dozen neergezet op de plekken door ons aangegeven. Nadat wij doorgegeven hadden, dat de lege verhuisdozen opgehaald konden worden, werd ook dit conform afspraak uitgevoerd. Wij zijn heel tevreden zoals de medewerkers van Rik Dieteren onze verhuizing gedaan hebben en kunnen dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Met vriendelijke groet, Truus en Piet Joosten,

Perfecte en correcte afhandeling ook in de "after sales"

Prima uitvoering met afscherming van kostbare en kwetsbare delen. In de uitvoering vriendelijk, zorgvuldig en correct. In de after sales een snelle afwikkeling omdat een van de bedsteunen/metalen houder ontbrak daardoor een krakend bed. Zelfs na enige weken binnen een dag uitermate goed en snel afgehandeld. Toch een kritische opmerking. Bij aankomst op het nieuwe adres was de meubellift nog niet aanwezig, wachten, en dit leverde later in de afrekening meerkosten op ivm overschrijding ingeschatte totale werktijd. M.i. niet helemaal correct, overschrijding ja, maar niet geheel toe te wijzen aan meer werk. Overall goed werk met beoordeling zeer goed.

perfect geregeld

met 1 telefoontje geregeld en ze denken echt met je mee en voor een mooie prijs! erg tevreden over de service.