Geen verhuisstres dankzij de medewerkers van Rik Dieteren

Wat een geweldig bedrijf, super deskundige service, vriendelijk personeel die in alles meedachten en niks teveel was om de verhuizing zo prettig mogelijk te laten verlopen. Wij konden savonds met een gerust hart in ons eigen bed slapen. Dankjewel Rik Dieteren

Gewoon top service

Netjes van te voren gebeld of ze eerder mochten komen.Daarna heel erg netjes de kadt naar boven verhuisd.Echt een top service van A tot Z.

Zeer goed. Alleen jammer dat vier pootjes van het bed beschadigd zijn geraakt. Kan gebeuren. Fijn dat dit netjes wordt opgelost door jullie.

Goed bedrijf en kundig

Ik verhuis nooit meer zelf!!!

Super service en hele nette correcte en hard werkende werknemers! Alles wordt netjes ingepakt, en komt onbeschadigd aan op het nieuwe adres.

Top geregeld! Alles wordt uit handen genomen en niks is te veel.

Verhuizing en ontruiming beiden perfect geregeld. Niks was de medewerkers te veel en ze dachten met ons mee.

Fijn met dit team te werken

Het team werkte hard, efficiënt en dacht mee. Aanpakkers en niet praten maar werken.

Alles was perfect geregeld

Zijn al meerdere keren verhuisd, maar deze was veruit de beste. Van het inpakken tot verhuizen en weer uitladen en opbouwen .... alles liep op rolletjes.

Goedemiddag, Hartelijke dank voor deze lovende woorden. Fijn te lezen dat onze totaal service zo goed bevallen is. Veel succes met de laatste uitpak-loodjes. Team Rik Dieteren

Wat een geweldig goed bedrijf, super verhuisteam. Vakkennis is volop aanwezig

Zeer goed verhuisteam werken heel goed samen. Gaan zeer zorgvuldig om met je spullen. Stellen je gerust. Belangrijk is wel dat je zelf zorgt voor een goede voorbereiding in je huis voordat de verhuizers starten met verhuizen dit is voor beide partijen prettig en nuttig dit zorgt voor een soepele verhuizing. Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen. Onze complimenten. Marianne Thijssen. Herten

Goedemiddag, Dank voor deze leuke review. Team-work is belangrijk en een goede voorbereiding het halve werk. We wensen u veel woonplezier in hartje Herten. Team - Rik Dieteren

Prima communicatie en verhuizing

Dit was mijn tweede verhuizing met Rik Dieteren. Ook nu weer prima communicatie vooraf. Goede en prettige verhuizers. De gegeven feedback werd prima opgepakt. We denken niet meer te verhuizen maar als....dan weer met Rik Dieteren.

Dank voor deze fijne feedback mevrouw Janssen. Fijn dat we ook de 2e keer een goede indruk hebben achtergelaten. We wensen jullie samen mooie nieuwe avonturen in Beegden. Vriendelijke groet, Team - Rik Dieteren

Betrouwbare en ervaren verhuis firma

Goed en snel en mooie methoden om kostbare meubels te verhuizen

crew heeft prima gewerkt !1

Doordat ik een en ander had voorbereid, was de slotontruiming vlot en grondig afgewerkt. Mensen gedroegen zich goed en beleefd en hulpvaardig en de ontruiming verliep deskundig.

Prima service en goede communicatie

De verhuizing is mooi vlot en soepel verlopen. De mannen werken goed en prettig samen en het contract/ maken van afspraken verloopt soepel. Kortom prima bedrijf met goede service.

Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker;)

Rik Dieteren gevraagd om mijn vader te helpen verhuizen naar een senioren appartement, nadat hij rolstoel afhankelijk geworden was. Geen leuke reden voor verhuizing dus en juist daarom wilden we de verhuisdag zo snel en soepel mogelijk laten verlopen. En dat is gelukt: de medewerkers van Rik Dieteren zijn vriendelijk en werken intussen gestaag door, ook als blijkt dat het allemaal wat langer gaat duren dan van te voren ingeschat. Zo is het toch gelukt om mijn vader in 1 dag over te huizen zodat hij een nieuwe start kan maken, bedankt!

Goedemiddag, Hartelijke dank voor deze fijne review. Ontzorgen is wat we graag doen, prettig om te lezen dat dit dan ook is gelukt. We wensen uw vader een mooie nieuw hoofdstuk in de nieuwe woning. Groet, Team - Rik Dieteren

"Ontzorgend"!

Dank voor de snelle service en professionele afhandeling. Behulpzame en meedenkende medewerkers van A tot Z. Hierbij voel je de teamspirit. We hopen een volgend keer weer van deze "ontzorging" gebruik te maken, want zo hebben wij dit ervaren!

Nogmaals dank Caroline voor deze positieve feedback. Ook wij hebben het als een erg fijne werkdag ervaren. Tot een volgende keer! Team - Rik Dieteren

Alles gedaan volgens afspraak.

Na 6 maanden opslag is de hele inboedel zonder problemen afgeleverd vanuit Roermond naar Nieuwkoop. Geen enkele schade en vlekkeloze montage van diverse meubelstukken.

Geweldig bedrijf, perfecte service, betrouwbaar,

Rik Dieteren heeft ons over een periode van 5 maanden 2x verhuisd. Dit is een zeer betrouwbaar bedrijf, de verhuizers werken nauwkeurig en netjes, ook wordt vooraf alle looproute afgedekt , zodat er geen beschadigingen kunnen ontstaan.

verhuizing was goed geregeld

Rik Dieteren komt zijn afspraken na. Ik had van te voren aangegeven dat er problemen konden zijn, maar deze problemen werden er plaatse naar tevredenheid opgelost. Verhuizing ging vlot en soepel en binnen de vooraf gestelde tijd. Medewerkers zijn vriendelijk en gaan netjes met de spullen van de klant om waardoor deze onbeschadigd op de plaats van bestemming komen. Niet onbelangrijk: de verhuisdozen worden dezelfde week al opgehaald waardoor deze niet meer in de weg staan.

Zorgvuldig en snelle verhuizing

Fijn geregeld. Alle spullen werden netjes ingepakt en met zorg verplaatst. Bij onze volgende verhuizing zullen we zeker weer van jullie diensten gebruik maken.

Super verhuizing met 2 vrachtwagens vol

Ter plekke worden details bekeken en opgelost. De tuinspullen die nat waren werden in aparte aanhanger geladen. Ene dag alles ingeladen en volgende dag alles in nieuwe huis uitgeladen. Alles netjes en zorgvuldig ingeladen/verpakt. Jawel als we weer gaan verhuizen kloppen we weer bij jullie aan.

TOP verhuisbedrijf

Deskundig en ongedwongen intake. Prettig verloop van de verhuizing. Voldoende verhuisdozen gekregen. Meubels worden zorgvuldig gedemonteerd en gemonteerd. Professioneel en vriendelijk team. Wij zijn heel tevreden.

Vakmanschap tegen een prima prijs!

Gedreven team. Maken makkelijk contact en leggen zaken vooraf uit. Gaan zeer zorgvuldig met alle spullen om. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader!

Zeer tevreden over topservice en klantgerichtheid

Rik Dieteren en zijn team hebben in januari van dit jaar mijn moeder van 81 verhuisd van ons 'ouderlijk' huis (waar zij meer dan 50 jaar heeft gewoond) naar een mooi appartement in de binnenstad van Roermond. De begeleiding, het voorwerk, het meedenken, de flexibiliteit, de snelheid, de service en de aftercare; alles klopte tot in de puntjes en dat voor een goede prijs. Totale ontzorging, heel fijn! Een dikke 10 voor Rik Dieteren verhuizingen. Hartelijke groet, Bjorn Teuwsen

Hartelijke dank voor deze positieve review. Het is ontzettend fijn te lezen dat het harde werk op alle aspecten van onze organisatie wordt gewaardeerd en zo tot uiting komt. We wensen uw moeder veel woonplezier op een mooi stukje Roermond. Vriendelijke groet, Team - Rik Dieteren

Super maatwerk

Coöperatief en oplossend. Zeer prettig en vriendelijk. Een absolute aanrader!

Gaan zeer kundig tewerk. Tot onze volle tevredenheid. Een aanrader voor een verhuizing.