Goed bedrijf, communicatie, eerlijke prijs

Er wordt snel en effectief gewerkt. een klacht komt men snel verhelpen.

Alles prima en volgens afspraak verlopen.

Verhuizen is voor alle partijen een zeer zware klus. Met het bedrijf van Rik Dieteren is bij ons alles prima verlopen. Men houdt zich aan de afspraken, de verhuizers zijn vriendelijk en gaan zorgzaam met je spulletjes om. Onder het zware werken en het warme is er ook tijd voor een grapje en kan er gelachen worden :) De dames van de back office zijn vriendelijk, denken met je mee en zijn behulpzaam.

Efficiënt, vriendelijk, doeltreffend.

Zowel de intake, de begeleiding, als de daadwerkelijke verhuizing verliepen prima. Diverse handige hulpmiddelen worden ingezet voor verpakken van de spullen en beschermen van kwetsbare plekken in huis (kozijnen e.d.).

Zeer positef

Klantgericht en efficiënt. Personeel is vriendelijk en werken gestructureerd en correct.

Goede ervaring zal het zeker promoten en heb dit al gedaan

Iedereen was attent . Koester deze medewerkers

Netjes en vakundige jongens die alles inladen en evt verpakken volgens afspraak.

Netjes en vakundige jongens die alles inladen en evt verpakken

Mijn ervaring met Rik Dieteren vond ik helemaal geweldig en ik zou het aanraden bij iedereen die wil gaan verhuizen

Heel erg fijn.

Wij hebben een paar keer moeten schuiven met de planning. Dit was steeds geen probleem. Ze waren duidelijk in hun communisten kwamen hun afspraken na.

klantgericht geholpen met uitstekende service

Vooraf goede afspraken. Die worden allemaal nagekomen. Als er iets tegenzit, wordt een oplossing gevonden. de mensen van Dieteren werken vliegensvlug, maar toch netjes, zonder schade te maken. Van harte aanbevolen voor wie nog wil/moet verhuizen.

In een woord chapau voor dit verhuisbedrijf

We kunnen jullie zeer zeker aan iedereen aanbevelen met jullie verhuisbedrijf met een hele goede service. Het personeel is heel vakkundig correct vriendelijk en behulpzaam, ook hun gezelligheid ondanks het snelle doorwerken konden we zeer op prijs stellen. Namens ons alle lof voor jullie werknemers.

Super service, zeer vakkundig.

Zeer meedenkend, vriendelijk en vakkundig voor een schappelijke prijs.

Snel en vakkundig

De verhuizing verliep soepel en snel zonder enige problemen. Wij zijn zeer tevreden. Kunnen we iedereen aanraden.

Alle afspraken nauwgezet nagekomen en zeer vriendelijke beschaafde medewerkers.

Door mond op mond reclame werd ik attent gemaakt op dit bedrijf. Daarom contact opgenomen en dat was al gelijk positief. Alle vervolg afspraken werden nauwgezet uitgevoerd en naar eigen inbreng werd aandachtig geluisterd en zo mogelijk naar gehandeld. Ook werk meegedacht en suggesties gedaan naar wat de beste oplossing zou zijn. Echte PROFESSIONALITEIT! CHAPEAU !!

Zeer snel en professioneel

Wij zijn erg blij met de snelle en soepele verhuizing.

Goed geregeld!!

Goed geregeld, afspraken worden nagekomen, personeel is netjes. Alles wordt goed ingepakt, geen enkele beschadiging kunnen constateren, ook niet nadat alles na ruim 3 maanden daar in opslag heeft gestaan. Kortom: keurig geregeld en voor mijn gevoel (verhuis gelukkig niet elke week) tegen een nette prijs!

Alles naar wens verlopen.

Volgens afspraak mooi op tijd gekomen. Flink doorgewerkt en ook weer op tijd klaar

Snel en zeer goed bezig waar ze mee bezig zijn.

Top bedrijf, altijd bereikbaar en zeer behulpzaam.

Super kerels tijdens t verhuizen. Erg behulpzaam, zeer netjes en correct en snel. Demonteren en monteren keurig gedaan. Was echt teamwork..... Dankjewel

Rik Dieteren heeft ons goed "ontzorgt" tijdens onze verhuizing.

Rik Dieteren heeft onze verhuizing naar volle tevredenheid verzorgd! Ruim voor verhuisdatum de zaken goed doorgesproken en de verhuizing is vlekkeloos verlopen!

Ze vakkundig bedrijf

Het bedrijf is duidelijk in hun afspraken alles is bespreekbaar, en de verhuizers verrichten goed werk het zijn mensen met ervaring.

Deze ervaren verhuizers helpen om De ‘spannende’ ervaring van een verhuizing ontspannen te doorlopen

Complimenten voor de betrokken, positieve, oplossingsgericht werkende verhuizers, die met je meedenken. Daardoor verliep onze verhuizing op rolletjes!

Precies zoals je het je bedacht had!

Voor de eerste keer met Dieteren verhuizingen een opdracht laten uitvoeren.. prima verlopen en prima communicatie, per mail en telefoon.

Zoals boven aangegeven: prima!

Heel professioneel, klantvriendelijk en snel.

Goed werk geleverd voor acceptabele prijs.

Huis naar tevredenheid ontruimd. Kijkafspraak vooraf door communicatiefout niet helemaal goed verlopen.

Snel, netjes, vriendelijk, handig, kortom top.

Prettig.