snelle actie op mijn aanvraag.

Offerte werd snel gemaakt en afspraak snel ingepland. Klein nadeel er werd met de tijd geschoven. Maar ik was blij met de snelle actie en het perfecte werk van de jongens. Ook het schoonmaak bedrijf waar Rik mee samenwerkt leverde goede kwaliteit.

Grandioos

Prima service, uitstekend materieel en vriendelijk personeel.

Snelle, degelijke service (digitaal ondersteund).

Zie vorige vraag

Intakegesprek Organisatie uitvoering

Professioneel, vriendelijk maar vooral ook meedenkend en behulpzaam. Wij werden volledig ontziend door het team dat de verhuizing uitgevoerd heeft. Super bedank

Heldere afspraken, uitstekende service

Keurig bedrijf, duidelijke afspraken vooraf, punctuele en vlotte afhandeling. Zeer behulpzame medewerkers, top!

Ervaren en sympathieke verhuizers

Ervaren en sympathieke verhuizers (Niels en Dennis) die zorgvuldig te werk gingen waardoor ik vol vertrouwen mijn kostbare eigendom uit handen kon geven.

Kundig en professioneel en klantvriendelijk

We zijn super tevreden over Rik Dieteren zeer behulpzaam en vriendelijk personeel Goede service Top

Goede service, komen afspraken op tijd na

Afspraken worden op tijd nagekomen. Er wordt netjes en goed doorgewerkt. Offerte en factuur zijn duidelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding

Verhuizing is goed verlopen. Vakkundig personeel

De verhuizers waren netjes op tijd en hebben alles keurig en correct verzorgd. De verhuizing verliep heel soepel. We werden echt “ontzorgd”.

Van start tot finish super tevreden.

Vanaf de eerste afspraak verliep alles vlot en plezierig. Na opdracht snelle bevestiging, leveren dozen op afgesproken tijd en dag. Verhuisdag zelf: 6 prima mannen met Vinnie als aanspreekpunt die professioneel werkten. Was een grote klus met veel demontage en montage. Werd een lange dag voor de mannen, de volgende dag de laatste montage van kasten gedaan. Bloemetje toe kers op de taart.

Verhuizing gewoon prima gegaan...

Idem als korte omschrijving

TOP

De samenwerking was zondermeer TOP. Vanaf het eerste tot het laatste contact niets dan lof. Prima werk geleverd, steeds correct. Verhuizen van de meubels enz ging prima en leegruimen woning is ook netjes en goed gedaan.

Alles was goed geregeld.

Alles werd netjes en volgens de afspaken verhuisd. De verhuizers waren op de hoogte van wat vooraf besproken was. Zoals de plek waar de kat opgesloten zat in het nieuwe appartement.

Een deskundige begeleiding van de verhuizing.

De verhuizing is heel goed verlopen. Het personeel was vakbekwaam, prettig in de omgang en ging zorgvuldig met de spullen om.

Zo fijn dat er na een paar drukke dagen van inpakken de rest van de verhuizing uit handen genomen wordt. De verhuizers van Rick Dieteren zijn zeer profesioneel en op elkaar ingewerkt dat je zelf niks meer hoeft te doen. (alleen voor koffie en vlaai zorgen) Wij hopen voorlopig niet meer te verhuizen, maar als, dan zeker weer met Dieteren. Team van Rick Dieteren erg bedankt!

Snel & netjes

De verhuizing is razendsnel en netjes verlopen.

Super service!

Super service! Vriendelijk, snel en netjes werk wordt er afgeleverd.

Perfect, maar dan ook alles!!!

Kan iedereen dit verhuisbedrijf aanraden.

Het was perfect geregeld..super

Niets anders dan Goed...

Uitstekend........

De mannen hebben zich uitstekend ingezet om alles vlotjes te laten verlopen! Onze hartelijke dank ervoor.

Zeer klantvriendelijk en correct in hun werk.

Ik vond het prettig dat de heren zich eerst voorstelden en vroegen wat wij van hun verwachte. Er werd netjes en secuur gewerkt.

Zorgeloos verhuizen

Alles was goed geregeld. Van verhuisdozen leveren tot het verhuizen op de dag zelf door het professionele team.

Toppie !!

Alles goed geregeld, mooi op tijd en verhuizing naar volle tevredenheid.

Heel goede en snelle service

Ze hebben alles netjes en snel verhuisd. We zouden ze zeker aanbevelen!

Heb niets dan lof. Is geweldig gegaan. Zijn vak mensen.