Snel en conform afspraak

Tevreden met geleverde service conform afspraak.

Zeer kundig en uitermate vriendelijk personeel

Bovenstaande zin zegt genoeg

Voor herhaling vatbaar top bedrijf en top personeel

Rik Dieteren is aan te bevelen aan ieder die moet verhuizen of woning leegmaken

Super!

Ik wist vooraf precies wat er gingen gebeuren. De jongens waren vriendelijk en snel. Ik kreeg zelfs een compliment over de vloer in mn nieuwe huis! De kasten van mn kinderen paste niet door het trapgat, hier hebben ze snel kunnen schakelen en een alternatieve route via het dak gevonden. Bedankt, ik klop zeker weer bij jullie aan in de toekomst.

prima service, snel en vakkundig

Adequate en snelle verhuizing, opslag en wederom verhuizing. Zorgvuldig ingepakt en netjes vervoerd. Keurig afgeleverd.

Super!

Het is de tweede keer dat het team van Rik Dieteren onze verhuizing heeft geregeld. Opnieuw zijn wij zeer tevreden. Je weet waar je aan toe bent, afspraken worden nagekomen, vriendelijke en behulpzame medewerkers die het werk snel en keurig uitvoeren. Kortom verhuizen wordt een stuk aangenamer. Wij weten in ieder geval wie we bij een volgende verhuizing weer bellen!

top geregeld

vriendelijk, snel en goed geregeld.

ben blij dat ik u heb genomen om me te laten verhuizen+opstal

omdat de verhuizing goed-snel en zonder problemen is verlopen en dat de verhuizers hun werk rustig en goed volbrachten groeten herman peulen

Geweldig!

Het team van Rik Dieteren stond op tijd aan de deur, is meteen van start gegaan en om 3 uur was de klus geklaard. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam, werken op tempo, zijn voorzichtig met onze waardevolle spulletjes en hebben oog voor detail. We zijn ontzettend blij dat we onze verhuizing uitbesteed hebben aan het team van Rik Dieteren en mocht er een volgende keer komen hoeven we niet lang na te denken wie we in gaan schakelen :) Een aanrader!

Een grote verhuizing, goed georganiseerd, goed uitgevoerd.

We kregen een duidelijke offerte. Vooraf aan de verhuizing was er duidelijke informatie over de planning en gang van zaken. De verhuizing zelf is uitstekend uitgevoerd. Alle contacten vooraf en tijdens de verhuizing zijn heel plezierig verlopen. Klasse!

Subliem !

Vanaf het maken van de offerte, via de ontruiming van onze kelder, tot de laatste verhuisdoos neergezet op de juiste plek: alles verliep voorspoedig, professioneel, beleefd en klantgericht. Alvorens mijn vrouw en ik Rik Dieteren in de arm namen voor onze verhuizing, hadden wij al vernomen via derden dat dit ontruimings- en verhuisbedrijf een zeer goede naam had. Deze reputatie werd volledig waargemaakt; Rik Dieteren kan en mag met recht trots zijn op zijn personeel -zowel de verhuizers als telefonistes. Het niveau van het totaal pakket waar wij voor tekenden, was iedere cent waard. Ook grote pluim voor de heer Dieteren zelf (hij verzorgde de offerte en wist op overtuigende wijze ons gerust te stellen). In onze top 3 van erkende verhuizers in Roermond (e.o.) staat Rik Dieteren op de derde, de tweede en de eerste plaats.

Prima verlopen De verhuizers vriendelijk en behulpzaam.

Top werk, top service en een leuk en hardwerkend team.

4 Keien van kerels,die geweldig op elkaar zijn ingespeeld. Een gouden team,wees er zuinig op !!! Bedank ze ook mede namens mijn vrouw. Vr gr Ben Jubbega

Zeer goed, op een paar kleine vegen op muur en vloer na

Zeer sympathieke verhuizers, die al snel in de gaten hadden, dat ze de klus niet met zijn 3en geklaard konden krijgen. 45 min later arriveerde de 4e man en toen was alles binnen 20 mins gepiept. Later zag ik wel een veeg van ca 75 cm op de muur en meerdere vegen op de houten vloer. Maar ja, of dat voorkomen had kunnen worden ... ik weet het niet. Met machines van 125 kg is het moeilijk manoeuvreren op trappen ...

Super professioneel

In 1 woord: SUPER! De verhuizing is bij Rik Dieteren zeker in goede handen. De verhuizers zijn super aardig, en erg zorgvuldig met uw spullen. Alle meubels worden in speciale hoezen ingepakt. In de nieuwe woning wordt alles netjes op z’n plaats gezet en niks is de verhuizers te veel. Wij hadden ook een “handyman” er bij gevraagd om de kasten e.d aan de muur te hangen, ook dit was erg goed. Hij vroeg steeds of hij nog iets voor ons kon betekenen. Gaat u verhuizen, Neem contact op met Rik Dieteren verhuizingen.

helemaal top !!

Heel rustig en netjes werd alles ingepakt en een goede samenwerking onder elkaar.

Heel prettig

Fijn contact aan de telefoon, iedere stap wordt met een email bevestigd, snelle reactie, lagere factuur nadat we toch spullen aan het verpleeghuis hebben kunnen doneren.

zeer goed

uitstekend verhuisbedrijf met zeer vlijtig en vakkundig personeel,kan ik iedereen aanbevelen.

Goede afspraken voor een prima prijs

De Fa. Dieteren maakt heldere afspraken die worden nagekomen, biedt prima service en een concurrerende prijs! De heren hadden wat minder tijd dan ingepland nodig, en ik kreeg daardoor ook keurig een reductie in kosten. Dat is nog eens service!

Professioneel, vriendelijk, meedenkend

Zowel bij het eerste gesprek als bij alle andere contacten was iedereen bereid mee te denken. Er werd professioneel gehandeld op een voorkomende manier.

Komt afspraken na

De communicatie via het bedrijf is duidelijk. Ze komen hun afspraken na. De werkzaamheden worden op een correcte manier uitgevoerd in samenspraak met opdrachtgever.

helemaal top verzorgd

Keurige verhuizers. Top gedaan alles. Een 10 plus.

Uitstekend.

Stipt, verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het was snikheet weer, maar de mannen bleven rustig doorwerken. We zijn al vaak verhuisd, maar dit was een van de beste verhuisploegen!

Tevreden.

Afspraken steeds perfect nagekomen. Verhuizers waren correct en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.