Precies zoals je het je bedacht had!

Voor de eerste keer met Dieteren verhuizingen een opdracht laten uitvoeren.. prima verlopen en prima communicatie, per mail en telefoon.

Zoals boven aangegeven: prima!

Heel professioneel, klantvriendelijk en snel.

Goed werk geleverd voor acceptabele prijs.

Huis naar tevredenheid ontruimd. Kijkafspraak vooraf door communicatiefout niet helemaal goed verlopen.

Snel, netjes, vriendelijk, handig, kortom top.

Prettig.

Alles zeer naar tevredenheid uitgevoerd!

Complimenten voor de correcte bejegening door de medewerkers. Alles conform afspraken correct en stipt gerealiseerd! Niet gewerkte tijd werd keurig in mindering gebracht t.o.v. de offerte.

Super bedrijf.. zo zo professioneel.. alles was super gedaan .. alvast bedankt

Van de aanvraag van de offerte tot aan het ophalen van de lege dozen na de verhuizing, top geregeld!

Zoals hierboven beschreven; over het gehele traject is goed nagedacht en dat merk je. Door de professionele aanpak voelt het alsof je het echt uit handen kunt geven. De offerteaanvraag wordt snel opgepakt en de inventarisatie van de te verhuizen spullen wordt netjes en helder doorlopen met de klant. De verhuizers zien er netjes uit, zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Alles wordt goed door hen ingepakt; de te verhuizen kasten/TV/matrassen, maar ook in de woning deurstijlen/deuren. Er wordt heel voorzichtig met de spullen en de woningen omgegaan (oude en nieuwe). In de nieuwe woning wordt alles weer netjes in elkaar gezet. Daardoor voel je je al meteen thuis! Verhuizen is best een klus, maar op deze manier heel goed te doen!

Netjes!

Net bedrijf, goede service, harde werkers, met de juiste verhuisspullen. Jongens top en bedankt

Een aanrader voor iedereen die wilt gaan verhuizen !

Een betrouwbaar bedrijf. De verhuismannen werken uiterst correct Je spullen worden ingepakt en vervoerd en neer gezet waar jij het wilt zonder te beschadigen. Niet de goedkoopste maar toch kan ik ze iedereen aanbevelen.

Professioneel verhuisd

Professionele aanpak en klantvriendelijk. We waren erg tevreden.

Geweldig!!!

Onze ervaring is zeer positief. Zowel prijstechnisch als vakmanschap. Wij hadden al diverse zaken zelf ingepakt en wilde in eerste instantie alles zelf doen. Dat viel erg tegen kasten en meubels uit elkaar halen is niet echt ons ding bleek. Ook hadden wij veel spullen die afgevoerd moesten worden naar het stort. Dus toch maar even gezocht op internet en kwamen uit bij Rik Dieteren. Wat een verademing. Zij hebben ons alles uit handen genomen en ook alle afval naar het stort gebracht. De mannen die kwamen hebben alle corona maatregelen keurig in acht genomen, brachten zelfs hun eigen drinken mee. Echte vakmensen zoals ze alles hebben afgehandeld! Echt TOP!

Goed, vakkundig werk en betrouwbaar!

Fijn bedrijf met prettig personeel. Kan ik iedereen aanbevelen.

Goede communicatie

Goed georganiseerd in een woordig geweldig!

Verhuizing prettig en goed verlopen

Alles volgens afspraak.

Goede, zorgvuldige service

Ingeschakeld voor een ontruiming en oplevering van een huurappartement. Zorgvuldig en flexibel, ook fijn dat ze hun best doen om spullen te hergebruiken via de Kringloop. Aanrader.

Snel, vakkundig en plezierig

Kundige mensen. Ze wisten wat werken was. Het ging snel

Professioneel, snel en netjes

2 verhuizers die hun vak verstaan, ontzettend aardig en behulpzaam, visite kaartje voor elk bedrijf !!

Duidelijk op voorhand en komt afspraken na

Duidelijk op voorhand en komt afspraken na

100% tevreden en zeker een aanrader

Nadat wij enkele jaren geleden een slechte ervaring hadden met een verhuisbedrijf hadden we dit keer beter ons huiswerk gedaan. Rik Dieteren heeft de indruk die wij kregen van de website en het persoonlijke gesprek met een medewerkster meer dan waar gemaakt. De verhuizing ging razendsnel en werd uitgevoerd door kundig, representatief en behulpzaam personeel.

Geweldig....

Ik had meteen spijt dat ik vierhonderd euro van de prijs had gevraagd..het ging super, super personeel. Alles liep als een geolied machine . Een man die alles organiseerde in de auto vond ik een hele goeie. De vijf man hulptroepen die nog extra werden ingevlogen was van absolute klasse. Niks dan complimenten voor jullie.

Wat een super-bedrijf !

RD heeft onze zorgen over de verhuizing nadrukkelijk uit handen genomen. Zelfs het inpakwerk en het leegmaken van kasten werd van ons overgenomen, en natuurlijk ook weer het uitpakken en in de kasten plaatsen. De mannen van de verhuizing werkten super samen en alles werd in een keer op zn plaats gezet. Super

uitstekende service

Op zeer korte termijn werden we zeer goed verhuisd dor de firma Dieteren.

Vriendelijke en ervaren mensen

Verwachting meer dan overtroffen en dat is waar het om draait.

Rik en zijn team zijn mensen die met je meedenken en afspraken 100% nakomen. Het ging bij ons om een ontruiming na een sterfgeval en dat is al heftig genoeg maar wij werden compleet ontzorgd. We konden zelfs kiezen of sommige spullen naar een andere locatie gebracht moesten worden. Niets was teveel. Top!

niets op aan te merken.