Zeer gemotiveerd personeel.

Personeel neemt je op zo'n drukke dag veel werk uit handen, zijn vriendelijk, vragen alles netjes. Betreft ook mevrouw op kantoor, zeer accuraat en vriendelijk, behulpzaam. Top bedrijf, kan ik iedereen aanraden.

Bedrijf wat gemaakte afspraken nakomt.

En heel professioneel bedrijf, top service, met vriendelijke en vakkundige medewerkers, alles verliep zoals was afgesproken.

Prima verhuizer. Afspraken nagekomen. Zeer vriendelijk en deskundig personeel.

Onze verhuizing is heel soepel verlopen, ondanks de Corona maatregelen. De mannen waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ze werkten met z'n drieën heel efficient en snel. De eerste auto was om half 9 bij ons en om half 3 stond alles op ons nieuwe adres binnen. Zelfs de fietsen, die ik buiten geparkeerd had, bleken ze binnen gezet te hebben, toen ik dat 's avonds zelf wilde gaan doen. Alle lof voor Rik Dieteren en zijn mensen.

Dag meneer van Gent, Wat een fijne lovende woorden. We doen dagelijks ons best de verhuizingen zo goed mogelijk te laten verlopen. En waarderen het dan ook enorm als dit is gelukt! Zeker in deze aparte en uitdagende periode. We wensen u ontzettend veel woonplezier in Roermond. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Een zorgeloze verhuizing!!!

Rik Dieteren verhuizingen heeft ons zowel privé als onlangs zakelijk verhuisd. Beide verhuizingen zijn zo soepel en vooral zorgeloos voor ons als klant verlopen. En complimenten aan het totale team. De mannen zijn stuk voor stuk klant vriendelijk en weten wat ze doen.

Beste Linda, Hartelijke dank voor deze positieve review. En fijn te horen dat we bij zowel particulieren als bedrijfsverhuizingen weten hoe te ontzorgen. We wensen jullie veel goede business op jullie nieuwe werkplek. En veel rust en genot op jullie "nieuwe" woonadres. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Fijne & betrouwbare service door Rik Dieteren & zijn team!

We zijn tijdens onze verhuizing vakkundig begeleid door het team van Rik Dieteren waardoor alles snel & goed geregeld was en we nu kunnen genieten van ons nieuwe huis! :)

Beste Edward & Manon, Hartelijke dank voor deze fijne review. Ook voor ons wat het een te gekke verhuisdag, naar een plaatje van een huis! Wie weet komen we van de zomer wel écht een duik nemen ;-) Veel woonplezier, en groetjes aan de kids. Het Rik Dieteren - team

Voor de tweede keer ze ingeschakeld om te verhuizen. Alles keurig en zeer vriendelijk.

Hartelijke dank voor deze positieve review, mevrouw Vossen. Ook voor een eventuele derde keer staan we voor u klaar! Voor nu wensen we u veel woonplezier op uw nieuwe plek. Met vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Ze waren enkele spullen vergeten goed dat ik in de buurt woon van mn oude adres verder tevreden Dank voor de bloemen

Beste mevrouw Franssen, Bedankt voor deze fijne review. Wat fijn dat u een positief gevoel heeft overgehouden aan uw verhuizing. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen staan we ook dan weer voor u klaar. Veel woonplezier, en geniet van de bloemen! Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

formidabel

De verhuisploeg stond op het afgesproken tijdstip voor de deur, ging meteen aan de slag en de mannen toonden een enorme energie met een goed humeur. Met stijgende verbazing heb ik gezien hoe vakkundig en snel alles geladen werd met veen aandacht voor de spullen. Er werd geen tijd verspild en op het nieuwe adres werd alles weer vlot uitgeladen en naar de bedoelde vertrekken gebracht. De meubels werden goed op hun plaats gezet. Een bijzonder prettige ervaring en we hebben een geweldig respect voor deze mannen die met een continu blij en vrolijk gezicht hun werk deden. We kunnen jullie bedrijf bij iedereen aanbevelen. Het liefst zouden we 6 sterren geven. Groet, Peter en Miriam van Mierlo

Wat een lovende woorden, familie van Mierlo! Hartelijke dank dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Het is altijd fijn te horen dat de leuke sfeer die wij op de werkvloer hebben ook zo ervaren wordt door onze klanten. We wensen u veel woonplezier in uw pracht van een woning. Vele groeten, Het Rik Dieteren - team

Good meegedacht en snel en correct geholpen.

Bedankt voor je review Roel! Fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan je nieuwe vloer ;-) Nog veel woonplezier. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Ik heb het werken Rik Dieteren als zeer positief ervaren.

De overeengekomen werkzaamheden werden snel en correct uitgevoerd. De vrijgekomen materialen werden gescheiden afgevoerd, materialen die nog bruikbaar waren zijn naar de recycling afgevoerd en de overige materialen die van geen waarde waren zijn naar het stort afgevoerd. Op het eind is de woning bezemschoon gemaakt en is het tegelwerk en sanitair gepoetst. Het uiteindelijke resultaat was een lekker fris ruikende woning.

Goedemiddag heer van Gerwen, Hartelijke dank voor deze complimenten. Fijn om te horen dat de energie die we steken in het afval proces gewaardeerd wordt. We hopen dat we u in deze sombere periode hebben kunnen ontzorgen. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Een bedrijf waar je van op aan kan.

Spullen waarmee ze werken zijn goed en schoon, de mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en harde werkers. Als er vragen zijn goede en correcte hulp. Onze 2e ervaring, helemaal top. Echt een zorg minder.

Beste Kim, Hartelijke dank dat je de tijd hebt genomen een review te schrijven. Fijn te horen dat we ons service niveau hoog weten te houden. Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen staan we weer voor je klaar. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren -team

Goed verzorgde, gezellige verhuizing

Het is altijd een heel gedoe, zo'n verhuizing. En als je dan zelf - en de mensen om je heen - niet zo goed zijn met zware dingen tillen, dan is het zaak om iemand te zoeken die dat voor je kan doen. Ik had al goede dingen gehoord over Rik Dieteren, dus ben daar voor gegaan. Prettig intakegesprek gehad en gehoord over hun duurzame materialen waarmee ze kasten inpakken enzovoort. Ik wilde zelf natuurlijk niet onderdoen aan zo'n klasse verhuisteam, dus ik had zelf al heel wat dozen overgebracht. Daardoor liep de verhuizing op de dag zelf voorspoedig! Fijne mensen die de verhuizing gedaan hebben, het is duidelijk dat de mensen van dit bedrijf zeer vakkundig zijn en ze gaan met respect met je spullen om. Het aantal geschatte uren van het intakegesprek was een prima schatting. De communicatie ging ook goed. Zo werd een (in)spannende verhuizing ontspannen en gezellig. Aanrader dus.

Beste Cynthia, Wat een geweldige review. Ook wij vonden het een prettig verhuisdag, een goede voorbereiding is immers het halve werk. Naast dat de verhuizers tijdens de lunch hebben mogen genieten van wat lekkers, is ook het kantoor blij verrast met de heerlijke chocolaatjes :-) Geweldig!! We hopen dat je helemaal op je plek zit, en wensen je nog veel woonplezier! Vele groeten, Het Rik Dieteren - team

Blij met Verhuisbedrijf Rik Dieteren!

De hele verhuizing verliep op rolletjes. Prettig personeel, vakkundige aanpak en alles op de juiste plaats neergezet. Aan het eind van de dag voelden we ons al thuis in onze nieuwe woning.

Hartelijke dank, mevrouw Stolp, voor deze fijne review. Wat fijn ze lezen dat u zich al meteen thuis voelt, we wensen u dan ook nog woonplezier! Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

afspraak is afspraak, servicegericht en correct.

hardwerkende club van jonge, enthousiaste en betrokken mensen. Complimenten.

Beste heer van den Hombergh, Hartelijke dank voor deze positieve review. We wensen u veel woonplezier in uw tijdelijke woning. En kijken uit naar de verhuizing naar uw definitieve plek! Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Top verhuisbedrijf!

Van a tot z helemaal geweldig!

Goedemiddag, Wat fijn te horen dat u tevreden bent over al onze services. Op alle fronten ontzorgen is wat we graag doen. We wensen u veel woonplezier in dat mooie stukje Remunj! Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Erg tevreden

Verhuizing en woningontruiming zijn uitstekend verlopen. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Hartelijke dank voor deze positieve review. Mochten we in de toekomst nog iets kunnen betekenen voor de zusters staan we uiteraard weer klaar. We wensen mevrouw veel woonplezier in het zorgcentrum. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Heel erg tevreden

Op 1,5 jaar tijd voor de 2de keer verhuizing geregeld en alles was weer prima in orde! Ook extra werkje dat niet was opgenomen in de oorspronkelijke offerte werd er met de glimlach nog bijgenomen. Voor een heel kleine beschadiging werd ook direct ter plaatse een compensatie aangeboden.

Beste mevrouw Bakermans, Wat fijn te lezen dat u tevreden bent over onze werkzaamheden. We wensen uw moeder nog veel woonplezier! Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Alles perfect geregeld volgens afspraak

Uitstekend verlopen, fijn en vakkundig personeel.

Goedemiddag mevrouw Erkens, Wat fijn te vernemen dat u te spreken bent over onze dienstverlening. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

De verhuizing is heel goed verlopen.

De mensen waren klantvriendelijk. Behulpzaam.

Goedemiddag familie Titulaer, Hartelijke dank voor deze positieve review. We wensen u veel woonplezier op uw tijdelijk woonadres. En zijn u in mei dan ook weer graag van dienst als de nieuwe woning wordt opgeleverd. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Top service!

Zeer vriendelijke medewerkers. Werken efficiënt, snel en professioneel. Zeker een aanrader!

Beste familie Ait Bella, Wat fijn te lezen dat u ons zou aanraden als verhuisbedrijf! We vonden het fijn u te kunnen helpen in deze moeilijke periode. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

formidabel!

kort samengevat: een zeer deskundig en goed geolied team; een zeer integere firma want toen bleek dat de werkzaamheden minder waren dan aangegeven op de offerte, werd er een substantieel bedrag in mindering gebracht

Goedemiddag heer Conradi, Hartelijke dank voor uw review. Altijd fijn te vernemen dat ook onze integriteit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Ingewikkelde verhuizing perfect geregeld

Wij verhuisden vanuit twee woningen (ver uit elkaar) tegelijkertijd naar één nieuwe. In ons nieuwe huis moest nagenoeg alles twee trappen omhoog naar de zolder vanwege een verbouwing. De jongens van Rik Dieteren bleven de hele dag vrolijk, correct en zorgvuldig. We zijn enorm tevreden met het resultaat!

Beste mevrouw van Gessel, Hartelijke dank voor deze lovende woorden. Naar een pareltje van een huis hebben we u mogen verhuizen. Leuk dat u de verbouwplannen zo enthousiast met ons heeft gedeeld. We wensen u dan ook veel succes in de komende tijd en natuurlijk alvast veel woonplezier! Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

zou bij een volgende verhuizing weer contact met jullie opnemen

van begin tot einde alles goed geregeld verhuizers vriendelijk en in overleg met ons waar alles moet staan vlug en toch rustig alles naar wens in elkaar en op zijn plaats gezet jullie hebben goed personeel groeten Herman

Beste familie Peulen, Wat fijn om te lezen dat u zo te spreken bent over onze verhuizers en onze services. Ook bij een volgende verhuizing staan we graag voor u klaar. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren -team

12-2-2020 meubels woonkamer opgehaald, 20-2-2020 weer retour. Geweldige werknemers, die vakkundig en snel werken. Rik de complimenten voor jou en je super team, bedankt. 👍

Beste mevrouw van Lierop, Hartelijke dank voor deze fijne review. We wensen u veel plezier met uw mooie "nieuwe" vloer. En mochten er in de toekomst nog verbouw- of verhuisplannen zijn.... u weet ons te vinden ;-) Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren-team

prima en veilig werk

verhuizen van een aantal pallet rekken

Beste mevrouw Bartelet, Wat fijn dat we ondanks een wat stroeve start toch een positieve indruk hebben achter gelaten en u zo tevreden bent over onze werkzaamheden. Indien we u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team