jong en dinamisch team

Snelle probleemloze correcte verhuizing!!

Alles was perfect georganiseerd. Super!

Vriendelijke benadering aan de telefoon. Duidelijke afspraken. De verhuizers waren heel behulpzaam, harde werkers. Alhoewel ik verhuizen een verschrikking vind, heb ik er een prettig gevoel aan overgehouden.

Fijn bedrijf met behulpzame medewerkers

Wij hebben onze spullen ook tijdelijk in opslag bij hun gehad en we hadden nog een probleempje met een koelvriescombinatie die te groot was voor in de container maar deze hebben ze meegenomen en apart opgeslagen zonder extra kosten in rekening daarvoor te nemen! Verhuizen van huis naar loods en terug ging prima en volgens afspraak.

prima verhuizing uitgevoerd

verhuizing is geheel conform afspraken uitgevoerd. met zorg voor mijn spullen en goede communicatie onderling en met mij als klant.

perfekte verhuizers .

goedde en vriendelyk personeel.

Een perfect verlopen verhuizing!!

Vanaf het eerste contact (offerte aan huis voor de verhuizing) tot aan het laatste contact (het ophalen van de lege dozen) is alles naar tevredenheid verlopen. Op de verhuisdag zelf, toch altijd een spannende dag, werden we meteen ontzorgd door de verhuizers. De verhuizing is heel soepel verlopen. Ook het telefonisch contact rondom de verhuizing was prettig. Een dikke 10 voor team Rik Dieteren!!

Fantastische verhuizing door prima professionele medewerkers

Op de eerste plaats de zeer snelle en correcte communicatie en flexibiliteit. Verder een fantastisch en professioneel op elkaar ingespeeld team en meedenken met klant!! Leuke, vriendelijke medewerkers met af en toe de nodige humor. Ook de zorgvuldigheid die de medewerkers aan de dag leggen is zeer vertrouwenwekkend en bovendien handig in demonteren en monteren van meubels. Zeer goed verzorgde en snelle verhuizing van oude naar nieuwe adres. Mijn vrouw en ik zijn super tevreden!!!!

We hebben dankzij Rik Dieteren een fijne, best relaxte verhuizing gehad. Vanaf de eerste offerte afspraak tot de nazorg: alles duidelijk, vakkundig en met een glimlach. Top!

Harde werkers met een goed opgeruimd en schoon resultaat

Positieve ervaring jonge gasten te zien, die gedreven de gehele woning onder handen namen en, nadat de spullenboel en vloerbedekking ruimte voor ruimte verwijderd was, ook nog met bezem, stofzuiger en sop de ruimten schoonmaakten. Zeer tevreden met het resultaat en het contact met de medewerkers van Rik Dieteren.

Uitstekend werk, grote zorgvuldigheid en prima personeel

Mijn laatste verhuizing was 40 jaar geleden. Ik was verbluft over de efficiency van de verhuizers en zorgvuldigheid waarmee met mijn spullen werd omgegaan. Ik herinner me nog de paardendekens van destijds en was verrast over de moderne verpakkingsmethode. Zeer plezierig en vakkundig personeel.

Gehele verhuizing, met tussenopslag, uitstekend verzorgd.

Heel tevreden over het gehele verloop van de verhuizing, enthousiaste hardwerkende medewerkers. Alles volgens afspraak uitgevoerd.

Bedrijf mij als goed bekend van het het RCG.

Keurig personeel, voorkomend en netjes omgaand met de inboedel. Alles verliep correct vanaf het opmaken van de offerte t/m het weer ophalen van de lege verhuisdozen. Een aanbeveling!

Zorgeloze verhuizing, erg tevreden.

We zaten even tussen 2 huizen in , spullen opgehaald, opgeslagen en weer teruggebracht naar de nieuwe woning. Alles verliep soepel, ook toen we een paar extra verhuisdozen nodig hadden was dat geen probleem!

Top werk geleverd! Bij een onverwachte situatie of probleem toch een mogelijke oplossing bij de hand. Goede samenwerking en uitleg over de verhuizing en plan van aanpak. Mooi boeket bloemen! Het houden aan de afspraken. En ik waardeer het enorm dat er interesse van het team uit na de verhuizing. Ga vooral zo door.

Geachte mevrouw De Goede, allereerst bedankt voor uw beoordeling. Het ontzorgen van A tot Z staat bij ons hoog in het vaandel, en natuurlijk ook de nazorg! Wij wensen u veel woonplezier op uw nieuwe adres! Met vriendelijk groet, Team Rik Dieteren

Heel goed

Verhuizing prima verlopen. Je kunt een verhuizing met een gerust hart aan hen overlaten.

Ondanks de vertraging zeer tevreden

Verhuizers waren een paar uur te laat wegens een uitgelopen verhuizing in de ochtend. Communicatie hierover was wat stroef, maar toen de verhuizers er eenmaal waren hebben ze goed werk geleverd. Ze waren voorzichtig met inpakken en hebben alles keurig op de plaats gezet.

Deskundig, vriendelijk, zorgvuldig, beleefd!!!

Voorbereiding: dozen, stickers e.d. zeer ruim op tijd voor de verhuizing. Verhuisdag 4 juni: keurig op tijd, alles zorgvuldig ingepakt, 4 heren waren beleefd, vriendelijk en zorgvuldig; waren bereid je echt te helpen, bijvoorbeeld om nog maar eens een keer te schuiven met kast, tafel, bed, zitbank, tot je tevreden was. Kortom, zeer prettige verhuiservaring. Hartelijk bedankt!

Voldoende

Fijn dat de verhuizing eerder kon ivm Corona. Ook prettig dat er toch meerdere verhuizers waren, wel lastig om dan ook nog 1,5m afstand te houden. We vonden het jammer dat eerst alles vol werd geladen, voordat het naar het nieuwe adres ging. Je kan dan helemaal niks. Verhuizers waren m.i. hardwerkend met humor, maar soms ook op het randje. Enkele meubelstukken waren niet helemaal perfect terug geïnstalleerd.

snel, vriendelijk, behulpzaam en vooral met kennelijk plezier

Het was een uitstekende ploeg die als geheel alsook de leden ervan de kenmerken vertoonden zoals hierboven aangegeven. Vooral is tekenend dat ze ondanks de snelheid waarmee ze werken toch rust uitstralen.

Snel, goed en netjes

Het contact met Rik was prima, ze konden heel snel schakelen en het huis was binnen 1 dag helemaal leeg en klaargemaakt voor oplevering aan de bouwvereniging, die het huis accepteerde zoals Rik zijn medewerkers het achter gelaten hadden.Prima Job voor een prima prijs! Had het zelf niet zo snel gedaan en de afvoer kunnen regelen. Bedankt jongens voor de super kwaliteit!

Alles goed geregeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit verhuis bedrijf zou en zal ik iedereen aanbevelen.

Super!

Super, zeer klantvriendelijk bedrijf. Correcte, hardwerkende medewerkers. Ze hebben al een paar keer voor ons een verhuizing gedaan en ik kan ze alleen maar aan iedereen aanbevelen!

Verhuizing is perfect verlopen.

Meubels worden goed beschermd. De sfeer is goed. Op zo’n manier wordt verhuizen genieten.

Zeer goed!

Praktische en financiële afspraken voor 100% nagekomen!!!!

Perfecte service, goed bedrijf met goede mensen.

De reden dat ik geen 10 geef, is omdat er een vierde persoon bij was die eerder als stoorzender fungeerde dan als onderdeel van een goed geoliede machine, gevormd door de drie anderen. Wat de drie anderen rechts neerzetten, pakte hij op zette hij links neer. Totaal overbodige acties en weinig eigen initiatief. Ik heb dit gemeld aan de persoon bij wie ik de betaling deed. Verder niets dan lof!