Jammer, de jasten zijn door elkaar gehutseld.

Hoe lossen we dit op ??? De overdracht van De intaker naar uitvoerder ??? Onze slaapkamer was verspreid over 3 plaatsen, gelukkig dat ik onderdelen herkende. De overige 3 kasten zijn nieuw, dus ik herken geen onderdelen. Oplossing??? Graag contact hierover. Tel. 06 14628070

uitermate tevreden

De organisatie van de hele verhuizing was voortreffelijk. Zowel vanuit Bergen NH als de aankomst in Roermond. Prima vaklui en een hele verademing als je met zo'n mensen kunt werken. De volgende verhuizing, we bellen u.

Goed werk afgeleverd.

Alles wordt tot in de puntjes verzorgd.

Beste mevrouw Baan, Hartelijke dank voor deze review. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren-team

Vriendelijk, snel, prettige dienstverlening.

Vriendelijke medewerkers, snel en voorzichtig met spullen. Zelfs nog ongevraagde goede tip gekregen bij aanluiten van droger. Prima!

Beste Hester, Hartelijke dank voor uw positieve review. We wensen uw ouders veel woonplezier! Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Ervaren bekwame verhuizers

Vakkundig en snel

Beste Babette, Hartelijke dank voor uw review! We wensen u nogmaals veel woonplezier. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Alles is heel goed verlopen, van begin tot eind. Verhuizers zijn heel vriendelijk, kundig en denken mee. Als we weer verhuizen gaan we zeker weer gebruik maken van jullie super service!

Beste Steffie, Hartelijke dank voor deze leuke review! Ook bij een volgende verhuizing staan we graag voor u klaar. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren -team

topverhuizing dankzij topverhuizers!

Een volledig kindcentrum (school / logopedie / kinderopvang en ontwikkelgroep) verhuizen is een uitdaging...... Als je dat als verhuisbedrijf goed, met geduld, snel, zonder enge schade en effectief kunt realiseren dan ben je een topper. En dat alles door verhuizers met de hele dag een brede glimlach op het gezicht. Zouden we weer verhuizen (ik hoop het niet) dan weten we jullie weer te vinden.

Beste heer von Berg, Hartelijke dank voor deze super positieve review. Voor onze verhuizers was het dan ook een leuke uitdaging, door het heerlijke broodje gezond hebben ze nog eens extra hun best gedaan ;-) We wensen jullie een fantastische tijd tegemoet op de nieuwe locatie. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

De hele verhuizing was goed verzorgd.

Alle afspraken werden goed nagekomen.

Beste Mandy, Hartelijke dank voor je review. We hopen je snel weer te kunnen helpen met het terugplaatsen van je opslag! Fijne feestdagen! Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Top geregeld!

Prima voor elkaar, hard werkende mannen en vooral ook zeer aardig, keurig en correct. Vakwerk!

Beste heer Korner, Wat fijn te horen dat onze services u zijn bevallen. We wensen u en uw vrouw alvast fijne feestdagen toe. Vriendelijke groeten, Het "sterke";-) Rik Dieteren - team

Prima, alles naar wens verlopen,

Verhuizing Linne naar Roermond is vlot verlopen, evenals het afleveren van meubels in Sittard. Erg tevreden over totale afhandeling en behandeling van meubels bij demonteren, transport en monteren. Correcte medewerkers.

Goedemiddag heer Daamen, Hartelijke dank voor deze positieve review. Fijn dat u het positief heeft ervaren. Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren-team

Vakwerk!

Beste Theo, Hartelijke dank voor deze review. Wat fijn dat u ons kunt aanbevelen! Nogmaals dank voor de goede zorgen, de extra hulp en natuurlijk de roomsoesjes ;-) Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Totale ontzorging!

Snel beschikbaar, deskundig en vriendelijk personeel en prima organisatie.

Beste heer Nizet, Hartelijke dank voor ook deze review! Ontzorgen is ons vak. Het is super dat u dit dan ook zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren-team

Alles keurig en netjes gedaanp

Beste meneer van der Kist, Ontzettend bedankt voor dit bericht en het vertrouwen. We zijn blij dat ook u het als een positieve dag heeft ervaren. Veel plezier in het nieuwe huis! Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren - team

Inpakken is een kunst, een kunde.

Het is geweldig hoe alle spullen, dozen en meubels precies in de containers pasten. Petje af voor de ervaren verhuizers. Bedankt voor de toch een gezellige dag. Ondanks het feit dat ik na 30 jaar het huis waar ik zo vertrouwd mee was moest gaan verlaten.

Goedemiddag mevrouw Lissone, Hartelijke dank voor deze fijne review. Ook wij hebben het als een leuke dag ervaren. We wensen u veel zonnige dagen tegemoet en zien ons in het nieuwe jaar! Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren-team

Iedereen is zo behulpzaam en zeer klantvriendelijk

Ik ben het verhuisbedrijf Rik Dieteren zeer dankbaar. Dankzij de hulp van alle werknemers is mijn verhuizing zonder problemen en zonder stress verlopen. Ze houden zich aan afspraken en denken met je mee. Ik ben zeer tevreden en raad iedereen zo’n verhuizing aan. Gewoon zonder zorgen en binnen 2 dagen alles geregeld. Dankjewel allemaal 👍😃

Beste Esther, Ontzettend bedankt voor deze review. Fijn dat je ons kunt aanbevelen. We zijn blij je te hebben mogen "ontzorgen", en wensen je heel veel plezier op je nieuwe plek. Vele groeten, Het Rik Dieteren - team

Prima!

Het kan zelfs in een woord en dat is Prima..! Alles is goed verlopen van voorbereiding tot en met deze klantbeoordeling. Chapeau en nogmaals vriendelijk dank, ik bedijk tevreden!

Geachte mevrouw Wulms, Hartelijke dank voor de leuke review. Fijn dat onze inzet van A tot Z wordt gewaardeerd. We wensen u veel woonplezier op uw nieuwe stek! Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren-team

Oké

Ff duidelijk zijn ,we pakken nu ALLES in voorkomt naderhand kleine problemen .Verder oké.

Beste heer Beiten, Hartelijke dank voor uw feedback. Zoals ook telefonisch besproken zullen we in de toekomst in onze checklist aangeven dat alle belangrijke pasjes en documenten al ingepakt dienen te zijn in een aparte doos voordat wij onze klanten komen helpen met inpakwerkzaamheden. Zo heeft de klant alle belangrijke informatie altijd bij de hand. Dank voor de tip! Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

wij zijn dik tevreden. Gr. H. Janssen.

Goed georganiseerde en behulpzame medewerkers. We kunnen jullie bij iedereen aanbevelen. Groeten H. Janssen.

Beste heer Janssen, Hartelijke dank voor deze positieve review. Wat fijn om te horen dat u ons aanbeveelt! Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen we dat graag. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Super tevreden.

Van Groot naar Kleiner verhuizen is nooit gemakkelijk. Met zo'n verhuizing weet je haast niet wat er allemaal op je afkomt, ik doe mijn pet af voor alle werknemers die bij ons geweest zijn. Bij al dat gesjouw toch een rustig maar vooral oplettend gebeuren met af en toe een vrolijke Tanzaniaanse noot.

Beste familie Timmermans, Verhuizen is inderdaad niet altijd even gemakkelijk. Fijn om te horen dat we u daarin hebben kunnen ondersteunen. En inderdaad "onze" vrolijke Tanzaniaanse noot maakt van de zwaarste klus een gezellig gebeuren. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Goed werk verricht !!!!

Snelle goede manier in ons geval van ontzorgen !!!!

Beste Familie Backers, Wat fijn te horen dat we u in een moeilijke periode hebben kunnen "ontzorgen". Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Alles liep super in drie letters top

We waren in een bijzondere positie en konden twee verhuisbewegingen in een week zien . Top georganiseerd en top personeel . Houwe zo.

Beste heer Oelers, Hartelijke dank voor uw positieve review. We hopen u vaker in de toekomst te mogen helpen met de verhuizingen. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Wij kunnen iedereen Rik Dieteren aanbevelen.

Beste heer en mevrouw van de Laar, Hartelijke dank voor uw review. Fijn om te horen dat u ons ook aan anderen kunt aanbevelen. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

blij dat het geregeld is jammer afspraken niet nagekomen

als het langer duurt moet je bij betalen duurt het korter kost het minder duidelijk. afgesproken 3 man verhuizers ik zou zelf helpen er komen er 4 gaan nieuwe lift uitproberen in mijn tijd word dan gezegd ja 1 man extra dus streept zich weg heb ik niet om gevraagd. kortere tijd gewerkt volle bedrag betaald 1 verhuizer in hondenpoep gestaan en door huis gelopen dus poetswerk. 1 verhuizer net uit ziektewet en zegt moet het rustig doen zouden het intern nog nakijken maar niets meer gehoord jammer. maar was mij al bekend is logisch dat personeel dat korter werkt niet meer elders ingezet kan worden maar ik dacht dan gaan ze wel tijd rekken maar toch op tijd weg. werkt wellicht bij vele mensen maar ik ben te oplettend om op te merken dat je afstand van 5 km afleggen terug naar depot niet 35 minuten voor nodig hebt maar wel geschreven. dus let op afspraken duidelijk op papier en nakomen

Beste mevrouw van Laarschot, Hartelijke dank voor uw review. Zoals met u vader besproken en overeengekomen hebben we i.v.m. de "nieuwigheid" van de lift een 4e verhuizer toegewezen aan uw verhuizing. Deze 4e verhuizer hebben we dan ook niet in rekening gebracht. De 4e verhuizer hoefde enkel de lift te begeleiden en zijn eventuele lichamelijk klachten werd hiermee niet belast. Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn plannen wij onze werkzaamheden zo nauwkeurig mogelijk. We dragen er zorg voor de afstanden van en naar een opdracht zo compact mogelijk te houden. We betreuren dat u hierdoor een negatief gevoel aan onze service heeft overhouden, en indien gewenst lichten het graag nogmaals telefonisch toe. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren-team

keurig, snel, accuraat en beleefd

Hartelijke dank voor uw review! Mogen we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

De kwalificatie "professioneel" in alle opzichten zegt voldoende.

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers en er wordt deskundig en met zorg omgegaan met de te verhuizen boedel. Kortom, probleemloze verhuizing.

Goedemiddag heer Daalderop, Hartelijke dank voor uw review en fijn te horen dat alles zo goed verlopen is. Bij toekomstige verhuizingen zijn we u graag weer van dienst. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team