Wij kunnen iedereen Rik Dieteren aanbevelen.

Beste heer en mevrouw van de Laar, Hartelijke dank voor uw review. Fijn om te horen dat u ons ook aan anderen kunt aanbevelen. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

blij dat het geregeld is jammer afspraken niet nagekomen

als het langer duurt moet je bij betalen duurt het korter kost het minder duidelijk. afgesproken 3 man verhuizers ik zou zelf helpen er komen er 4 gaan nieuwe lift uitproberen in mijn tijd word dan gezegd ja 1 man extra dus streept zich weg heb ik niet om gevraagd. kortere tijd gewerkt volle bedrag betaald 1 verhuizer in hondenpoep gestaan en door huis gelopen dus poetswerk. 1 verhuizer net uit ziektewet en zegt moet het rustig doen zouden het intern nog nakijken maar niets meer gehoord jammer. maar was mij al bekend is logisch dat personeel dat korter werkt niet meer elders ingezet kan worden maar ik dacht dan gaan ze wel tijd rekken maar toch op tijd weg. werkt wellicht bij vele mensen maar ik ben te oplettend om op te merken dat je afstand van 5 km afleggen terug naar depot niet 35 minuten voor nodig hebt maar wel geschreven. dus let op afspraken duidelijk op papier en nakomen

Beste mevrouw van Laarschot, Hartelijke dank voor uw review. Zoals met u vader besproken en overeengekomen hebben we i.v.m. de "nieuwigheid" van de lift een 4e verhuizer toegewezen aan uw verhuizing. Deze 4e verhuizer hebben we dan ook niet in rekening gebracht. De 4e verhuizer hoefde enkel de lift te begeleiden en zijn eventuele lichamelijk klachten werd hiermee niet belast. Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn plannen wij onze werkzaamheden zo nauwkeurig mogelijk. We dragen er zorg voor de afstanden van en naar een opdracht zo compact mogelijk te houden. We betreuren dat u hierdoor een negatief gevoel aan onze service heeft overhouden, en indien gewenst lichten het graag nogmaals telefonisch toe. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren-team

keurig, snel, accuraat en beleefd

Hartelijke dank voor uw review! Mogen we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

De kwalificatie "professioneel" in alle opzichten zegt voldoende.

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers en er wordt deskundig en met zorg omgegaan met de te verhuizen boedel. Kortom, probleemloze verhuizing.

Goedemiddag heer Daalderop, Hartelijke dank voor uw review en fijn te horen dat alles zo goed verlopen is. Bij toekomstige verhuizingen zijn we u graag weer van dienst. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Prima serserviceverlening!

Ophaal voor opslag verliep uitstekend, zoals ook de dag van retour van het interieur! Accurate en positieve medewerkers met oog voor en zicht op de werkzaamheden o.l.v. Vinnie Baijens, die met heldere instructies op vriendelijke wijze de touwtjes in handen had. Teleurstellend vond ik dat ik pas op de ophaaldag vernam dat de zogeheten bubbelfolie buiten de offerte werd gehouden, zodat ik nog eens ruim €50,= extra moest betalen. Tijdens het bespreken en vaststellen van de offerte is hier niet over gesproken. Tip: bij rondgang door de te verhuizen ruimten is te zien wat er ingepakt moet worden met de bubbelfolie, dus ook mee te berekenen bij de offerte.

Beste Renée, Hartelijke dank voor uw duidelijke en eerlijke review. Het is inderdaad zo dat dit in uw offerte niet duidelijk is opgenomen. Dit staat doorgaans standaard in onze offertes en betreuren dan ook enorm dat is gebeurd. We crediteren u daarom de extra betaalde kosten van €50 en nemen hierover nog persoonlijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren-team

Super geregeld!

Ik vind dat het heel goed is gegaan. Het contact is heel fijn. Er wordt meegedacht. Super!

Beste Mariël, Hartelijke dank voor deze review. Fijn dat we ook de aller laatste stoel nog hebben kunnen verhuizen! Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren- team

in een woord fantastisch!!!

Alles liep heel vlotjes. De mannen hebben het heel goed gedaan!!!

Beste mevrouw Conijn-Heij, Hartelijke dank voor uw review. We wensen u veel woonplezier op uw nieuwe plek. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren-team

Super goed en snel geholpen

Ontzettend blij met de hulp van het team van Rick

Ik was uiterst tevreden over jullie dienstverlening.

Beste Edith, Super bedankt! Heel veel woonplezier op je nieuwe plek. Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Geweldige kwaliteit

Goed gevoel van begin tot en met einde. Medewerkers leveren een hoge kwaliteit van dienstverlening en gaan zorgvuldig met de meubels om.

Beste Justin en het Covebo-team, Hartelijke dank voor deze review. We wensen jullie veel plezier en goede zaken in jullie nieuw pand! Vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Ervaren, vriendelijke en beleefde medewerkers.Alles ging prima. Deze verhuisfirma met deze medewerkers is zeer aan te bevelen.

Beste Jurrian, Wat fijn dat u ons wilt aanbevelen! Hartelijke dank voor deze review. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Gewoon prima

Degelijk, zonder risico’s. Met verstand en ervaring.

Beste Rick, Hartelijke dank voor je review. We wensen je veel woonplezier op deze unieke locatie met een prachtig uitzicht! Vriendelijke groeten, Het Rik Dieteren-team

Jongens waren vriendelijk en behulpzaam en voorzichtig met de spullen

Beste mevrouw Simons, Hartelijke dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat onze diensten zo goed zijn bevallen. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Snel en conform afspraak

Tevreden met geleverde service conform afspraak.

Goedemiddag heer van de Venne, Hartelijke dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze services. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Zeer kundig en uitermate vriendelijk personeel

Bovenstaande zin zegt genoeg

Beste Ronald, Hartelijke dank voor je review. Fijn dat onze diensten zo bevallen zijn. Veel klus en woonplezier in jullie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Voor herhaling vatbaar top bedrijf en top personeel

Rik Dieteren is aan te bevelen aan ieder die moet verhuizen of woning leegmaken

Beste heer Steegmans, Hartelijke dank voor uw enthousiaste review. Met vriendelijke groet, Het Rik Dieteren - team

Super!

Ik wist vooraf precies wat er gingen gebeuren. De jongens waren vriendelijk en snel. Ik kreeg zelfs een compliment over de vloer in mn nieuwe huis! De kasten van mn kinderen paste niet door het trapgat, hier hebben ze snel kunnen schakelen en een alternatieve route via het dak gevonden. Bedankt, ik klop zeker weer bij jullie aan in de toekomst.

prima service, snel en vakkundig

Adequate en snelle verhuizing, opslag en wederom verhuizing. Zorgvuldig ingepakt en netjes vervoerd. Keurig afgeleverd.

Super!

Het is de tweede keer dat het team van Rik Dieteren onze verhuizing heeft geregeld. Opnieuw zijn wij zeer tevreden. Je weet waar je aan toe bent, afspraken worden nagekomen, vriendelijke en behulpzame medewerkers die het werk snel en keurig uitvoeren. Kortom verhuizen wordt een stuk aangenamer. Wij weten in ieder geval wie we bij een volgende verhuizing weer bellen!

top geregeld

vriendelijk, snel en goed geregeld.

ben blij dat ik u heb genomen om me te laten verhuizen+opstal

omdat de verhuizing goed-snel en zonder problemen is verlopen en dat de verhuizers hun werk rustig en goed volbrachten groeten herman peulen

Geweldig!

Het team van Rik Dieteren stond op tijd aan de deur, is meteen van start gegaan en om 3 uur was de klus geklaard. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam, werken op tempo, zijn voorzichtig met onze waardevolle spulletjes en hebben oog voor detail. We zijn ontzettend blij dat we onze verhuizing uitbesteed hebben aan het team van Rik Dieteren en mocht er een volgende keer komen hoeven we niet lang na te denken wie we in gaan schakelen :) Een aanrader!

Een grote verhuizing, goed georganiseerd, goed uitgevoerd.

We kregen een duidelijke offerte. Vooraf aan de verhuizing was er duidelijke informatie over de planning en gang van zaken. De verhuizing zelf is uitstekend uitgevoerd. Alle contacten vooraf en tijdens de verhuizing zijn heel plezierig verlopen. Klasse!

Subliem !

Vanaf het maken van de offerte, via de ontruiming van onze kelder, tot de laatste verhuisdoos neergezet op de juiste plek: alles verliep voorspoedig, professioneel, beleefd en klantgericht. Alvorens mijn vrouw en ik Rik Dieteren in de arm namen voor onze verhuizing, hadden wij al vernomen via derden dat dit ontruimings- en verhuisbedrijf een zeer goede naam had. Deze reputatie werd volledig waargemaakt; Rik Dieteren kan en mag met recht trots zijn op zijn personeel -zowel de verhuizers als telefonistes. Het niveau van het totaal pakket waar wij voor tekenden, was iedere cent waard. Ook grote pluim voor de heer Dieteren zelf (hij verzorgde de offerte en wist op overtuigende wijze ons gerust te stellen). In onze top 3 van erkende verhuizers in Roermond (e.o.) staat Rik Dieteren op de derde, de tweede en de eerste plaats.

Prima verlopen De verhuizers vriendelijk en behulpzaam.