Het was een hele leuke en bijzondere ervaring om de digitale wandeling te maken met Carlijn

Goede voorbereiding en intake van carlijn, de sessie was goed voorbereid en iedereen wist wat er ging gebeuren. De wandeling zelf was een verfrissende manier om met mindfullness om te gaan! Deelnemers waren erg positief.

• Website

Govert is een zeer enthousiaste spreker die het publiek blijft boeien

Kreeg veel complimenten over de lezing.

• Website

Steven is een geweldige spreker!

Wat was het fijn om het schooljaar zo te starten. Steven was erg inspirerend maar geeft ook veel praktische tips. Zeer waardevol.

Een inspirerend, praktisch verhaal

De vergelijking van wat er op het veld gebeurt met wat er in een klas gebeurt, is kristalhelder gemaakt. De interactieve werkvormen zorgen voor afwisseling. Mijn team vond het een inspirerend verhaal!

Top contact en

Ik heb dit jaar 2x een spreker (Milo Berlijn) ingehuurd via deSpreker.nl. Ik heb tijdens beide trajecten contact gehad met Erwin van deSpreker.nl. Erwin denkt goed mee, was steeds goed bereikbaar en reageerde steeds snel wat erg prettig was. Ook kreeg ik een aantal dagen voor de sessies nog even een bericht of alles helder was en om ons een mooie bijeenkomst te wensen. Ook met de spreker zelf, Milo, was het contact goed. Hij kwam voor de sessie nog even langs om onze wensen door te spreken en gevoel te krijgen bij het bedrijf. De uiteindelijk sessie met Milo was zoals verwacht (had hem al eens eerder gezien bij een andere "optreden") enorm geslaagd, mede omdat hij het zo persoonlijk maakt. Van Milo kregen we nadien ook nog een mail om ons plezier te wensen bij de opening van onze nieuwbouw, super attent! Ook bij het 2e evenement was de bijdrage van Milo zeer geslaagd. We kunnen zowel deSpreker.nl als de spreker zelf, Milo Berlijn, ten zeerste aanbevelen!

• Website N.v.t.

De lezing van Govert geeft de programmering van de Zwarte Cross een veelzijdig beeld

• Communicatie N.v.t.

Een energieke en inspirerende spreker.

Mark heeft een mooi verhaal verteld. Onderbouwd met allerlei onderzoeken, maar het bleef praktisch en aansprekend. Hij sloot met zijn verhaal goed aan bij de doelgroep. Ruim een uur lang luisterden ze aandachtig.

• Website

Ontzettend inspirerende en grappige lezing gehad met een serieuze boodschap.

Aanrader

• Website N.v.t.

Inhoudelijk goede spreker maar onvoldoende aansluitend op klant en context

Afstemming met bureau en spreker zijn goed en positief verlopen. Inhoudelijk best een goed verhaal maar in de context van de klant was het onvoldoende passend. Verhaal was gericht op hoogopgeleide, blanke, westerse medewerkers. Klant heeft ook veel praktisch opgeleide en technische mensen van diverse afkomsten uit diverse sociale omstandigheden en ook nationaliteiten. Dat paste niet.

• Website N.v.t.

Het was een leuke avond, met een duidelijke boodschap vol humor.

Prettig en professioneel

Goed, snel en duidelijk qua contact, werkwijze en communicatie. Erg tevreden met de spreker, precies wat we nodig hadden omtrent dit onderwerp/doel van de dag!

• Website

Een beter inzicht in elkaar

Jasper sprak op ons festival over Millenials en Gen Z omdat dit binnen onze sector de medewerkers, directeuren en bestuurders van de toekomst zijn. Hij kan feilloos (en feitelijk) vertellen over wat je als organisatie in huis moet hebben om deze generaties in huis te houden en doet dat met passie, professionaliteit en charme. Wij waren heel blij met zijn bijdrage.

Prima!

Duidelijke communicatie en goed op de hoogte gehouden!

• Website

Flexibel, snelle reactie, vriendelijk persooneel, duidelijke communicatie.

De samenwerking met despreker.nl heb ik als prettig ervaren. Wat mij het meest bijblijft is hoe snel ik reactie kreeg op mijn mail/telefoontjes. Het is heel fijn dat er meegedacht word aan een afspraak op maat. Zo bleef de spreker voor een Q&A.

• Website

Spreker van hoge kwaliteit gevonden bij despreker

Het boeken van een spreker werkt erg gemakkelijk in dit platform. We hadden snel een goede spreker gevonden en de offerte hadden we dezelfde dag nog in huis.

• Website

Humor, gevat en houdt een spiegel voor

De ervaring met Jeroen Busscher als gastspreker is enorm goed. Ondanks dat we erg kort van te voren de afspraak hadden gemaakt, had Jeroen een perfecte presentatie in elkaar gezet. Jeroen hield het personeel een spiegel voor en doormiddel van humor en anekdotes werden we aan het denken gezet. De samenwerking met Jeroen heb ik als prettig ervaren. Ik zou Jeroen zeker aanbevelen.

• Website

Prettige dienstverlening met oog voor de behoefte

Olga heeft ons goed geholpen bij het vinden van de juiste spreker. De aansluiting bij onze organisatie was ontzettend goed en het resultaat was een fantastische inspirerende workshop. Communicatie is ook enorm prettig ; geen vraag te veel en enorme betrokkenheid.

• Website

Erg tevreden over beide presentaties die Bert Hubert op onze conferentie heeft verzorgd

Niet alleen was ik zelf blij met hoe het ging, de evaluaties die we van deelnemers hebben ontvangen van beide talks was erg positief!

• Website N.v.t.

Het oprechte en authentieke verhaal van Rolf Schrama heeft diepe indruk op ons gemaakt

Een inspirerend verhaal over acceptatie van onszelf en anderen en over het omarmen van mogelijkheden. Het is moedig om kwetsbaarheid te tonen en de realiteit van eigen ervaring te delen. Rolf leerde ons dat acceptatie niet gaat over het opgeven van dromen of doelen, maar over het omarmen van de realiteit en dingen die we niet kunnen veranderen. Elke ochtend wakker worden met de kans om bewust te kiezen hoe we de dag willen benaderen. Met een positieve houding naar de wereld kijken, ongeacht de uitdagingen die we tegenkomen. Rolf vertelde zijn verhaal zonder visuele hulpmiddelen. Door zijn talent voor storytelling met de kracht van lichaamstaal en woorden, heeft hij zijn verhaal op een heel persoonlijke manier op ons overgebracht en dit heeft ons geraakt en geinspireerd. Dank je Rolf, voor een oprecht en inspirerend verhaal!! Voor de tweede keer hebben we een spreker via DeSpreker geboekt. We zijn zeer tevreden over het aanbod en de samenwerking. Hartelijk dank Linda, voor de goede coördinatie.

Pakkend, inspirerend en informatief

Maarten maakte met heel veel energie zijn ervaring en onderzoek inzichtelijk. Praktische inzichten en handvatten die makkelijk bleven hangen en waar iedereen mee aan de slag kan.

Professioneel, positief, pakkend, premium

De voorbereidingen voor de presentatie waren zeer professioneel. Tom dacht pro-actief mee. De presentatie was zeer interessant en boeiend. Tom nam het publiek mee en zorgde voor interactie. Reacties en vragen tijdens de presentatie en daarna. Mensen waren geïnteresseerd in meer informatie en zochten het gesprek met Tom in de pauze na de presentatie. Overall een zeer goede beleving en meerwaarde voor het event.

Professioneel en klantgericht

Goede intake, uitstekende dagvoorzitter/gespreksleider

• Website

Geengageerd en goed onderbouwde key note

Sanders engagement icm zijn beeld op de samenleving is in de key note duidelijk merkbaar. Het fijne ervan is dat hij eea uitstekend onderbouwt - zoals in de macro-gegevens die hij gebruikt in zijn analyse wat er qua ontwikkelingslijnen in de voorbije decennia (en soms eeuwen) te zien is geweest en waar we als samenleving bij moeten stilstaan. Zijn presentatie sloot goed aan bij waar wij als organisatie voor willen staan, en daarmee is zijn input erg nuttig geweest. Wat ook fijn is: Sander houdt rekening met zijn publiek, maar is verder gewoon zichzelf.

• Website

Op zich een boeiend verhaal, maar viel wat tegen....

We hebben het idee dat Willem wat onzeker was over zijn verhaal en het gekozen thema Sociale/psychologische veiligheid. De start van zijn presentatie was wat rommelig en kwam dus matig over. We misten wat meer scherpheid in het bevragen van onze algemeen directeur. En hadden in het totaal wat meer humor verwacht. De link tussen de modellen (boven onder cirkels en de ijsberg) met het thema was niet heel duidelijk. We merkten dat het bij de interactieve stuk met de vragen leuk werd voor de medewerkers. Maar ook daar had het wel wat scherper gemogen, gerichter op het thema. Medewerkers hadden sterk behoefte om na te blijven praten, dat was mooi om te merken.

Wisselend

Wij hebben Paul Moers gevraagd om een presentatie te geven over positioneren. Van verzekeringsadviseurs naar risicomanager. Ik heb van veel adviseurs de terugkoppeling gekregen dat Paul te hoog over bleef. Hij gaf de theorie en benoemde een aantal keer dat je je als risicomanager anders moet positioneren, maar niet hoe. Daardoor is Paul helaas niet zo goed beoordeeld.

• Uitvoering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Noorderstraat 1 Y

1823 CS Alkmaar

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst. deSpreker.nl B.V. Noorderstraat 1Y 1823 CS Alkmaar E-mail: [email protected] Telefoon: 072 750 74 22