Perfecte afsluiting van de middag!

Robert Doornbos is een makkelijke prater die de aanwezigen op het puntje van hun stoel laat zitten. Oppassen dat ze er vervolgens niet vanaf vallen van het lachen omdat het verhaal grappige wending neemt... Een perfecte afsluiting van onze bijeenkomst bij het Rijvaardigheidscentrum in Lelystad.

Pakkende presentatie

Pakkende presentatie

Zorgvuldig en persoonlijk contact

Het was al bekend welke spreker we wilden boeken ons event. De afstemming en communicatie met Yannick van deSpreker.nl verliep uiterst zorgvuldig, vlot en persoonlijk. Super fijn!

• Website N.v.t.

Leuke, zinvolle en enerverende spreker/workshop!

Het was een actieve workshop/spreker. Wouter brengt alles vol energie en met een lach. Je bent van het begin tot het eind geboeid. Veel leuke positieve reacties gehad over de ochtend

• Website

Kim brengt energie en enthousiasme

Kim heeft voor ons een event (leiderschapsdag) mogen aftrappen. Dit deed zij vol enthousiasme en met energie, ondanks dat het vroeg in de ochtend was. Het onderwerp (generatiemanagement) sloot heel goed aan op onze behoefte en ons bedrijf.

• Website

Een leerzame én vermakelijke sessie waar iedereen iets uit kan halen.

Margriet is een zeer toegankelijke en vriendelijke expert, die op eenvoudige wijze kan uitleggen wat er nu precies met ons en onze hersenen gebeurd in diverse situaties waaraan we dageiljks worden blootgesteld. Het is interactief en spreekt iedereen aan.

Fijn en goed contact

Het contact was prettig en er werd proactief meegedacht/gezocht naar sprekers.

Inspirerend

Kevin heeft ons weten te inspireren om met een open blik te (blijven) kijken en vooral te gaan experimenteren met zaken waarover we klagen :-) Zijn laagdrempeligheid, humor en charme zijn verfrissend.

• Communicatie N.v.t.

Tony weet de juiste snaar te raken en zet mensen aan het denken

Zeer goede en relevante presentaties, het gaat echt de diepte in in plaats van enkel algemeenheden

• Website

Passend, luchtig en de raakte de juiste snaar

Wij hebben een zeer geslaagde sessie gehad met Daan Jensen. Het verhaal was helder, herkenbaar, toepasbaar, luchtig en grappig. Het raakte precies de juiste snaar met zaken die voor iedereen toe te passen zijn in het werk en dagelijks leven. Alles verliep prima zoals afgesproken.

• Website

Fijn dat het mogelijk was om voor de contracteren caroline te spreken. Verder fijne korte lijnen. En een goede prestantatie met impact

Inspirerend.

We hebben veel input gegeven aan de voorkant, dit resulteerde in een passende presentatie op de dag zelf.

Warme dagvoorzitter met humor

Rutger is een enorme professional. Hij is heel goed in het creëren van een warme, prettige sfeer waarin tegelijkertijd ook scherpe vragen gesteld kunnen worden. Ik ben ervan overtuigd dat Rutger een van de redenen is waarom ons event een succes is geworden.

• Communicatie N.v.t.

bovenverwachting

Peter is iemand met veel ervaring en die met een paar vragen de kern van de zaak weet te achterhalen. Peter heeft ervoor gezorgd dat onze organisatie meer verbonden is en in vertrouwen elkaar opzoekt. We gaan nu met het huiswerk van Peter aan de slag! Bedankt Peter.

Is allemaal prima gegaan

Boeiende spreker en down to earth vinden wij wel erg prettig

• Website

Fantastische en inspirerende lezing van Erik!

Erik heeft de zaal weten inspireren en op zeer begrijpelijke wijze ons meegenomen in de reis door het brein. Mooie duidelijke boodschappen waar onze groep mensen zeker veel aan gaan hebben. Met humor en heel veel kennis van het onderwerp weet Erik je mee te nemen in zijn enthousiasme.

Pakkend en afwisselend

Coen is duidelijk een professional. Zijn verhaal was pakkend en afwisselend en sloot goed aan bij het thema van onze bijeenkomst. Ook in de voorbereiding (die op zeer korte termijn moest gebeuren) kon hij snel schakelen en meedenken. Top! De ondersteuning met de organisatie (via de mail) vooraf was perfect. Snel, overzichtelijk en vriendelijk. Ondanks de late aanvraag werd alles snel geregeld. Enige puntje ter verbetering is het slot van het verhaal van Coen. We kregen terug dat aanwezigen hem op het einde (de scene op de stoel waarbij hij gespreksvoorbeelden opsomde) een beetje kwijt waren. gelukkig bleven er voldoende ervaringen over waar we direct mee aan de slag kunnen. We hebben genoten van zijn optreden en gaan geinspireerd weer verder met elkaar!

• Website

Top spreker, met goed verhaal

“Douglas neemt je in zijn leuke en enthousiaste verhaal mee in de wereld van AI. Ja er zijn nogal wat vraagstukken over hoe AI in te zetten en of dat allemaal wel mee mag, maar daar heeft ‘ie het juist niét over. Na een sessie van Douglas kun je juist morgen met AI aan de slag om je eigen werk leuker en efficiënter te maken. Thanks Douglas!”.

Passende motivatie

Rocky sloot haar verhaal goed aan op de beleefwereld van onze leerlingen en kon goed omgaan met de houding van pubers! Ze pakte leerlingen die niet goed meededen op een humoristische wijze aan. Heel fijn dat ze ook de punten die wij in de voorbespreking genoemd hebben terug heeft laten komen in haar verhaal. Al met al een geweldige start van het schooljaar voor ons!

• Website

Een pakkende, humoristische en eigentijdse kijk op werk

Jeroen Busscher kan als geen ander met humor en zijn eigen(tijdse) kijk op werken in een organisatie, mensen meenemen. Zijn presentatie is actueel, spreekt medewerkers aan, inspireert en geeft nieuwe inzichten.

Meedenkend en flexibel

Ontzettend leuke en inspirerende voordracht gehad met een fijn verlopen voorproces.

• Website

Steven Pont zorgde voor een prima start van ons schooljaar!

Sociale Veiligheid vanuit diverse kanten belicht door de gastspreker Steven Pont. Een zaal met ruim 200 docenten een uur muisstil krijgen is best een uitdaging. Maar iedereen luisterde geboeid naar zijn verhaal met veel herkenbare voorbeelden. We hebben veel positieve reacties ontvangen op de lezing van Steven Pont. Fijn om terug te kunnen kijken op zo'n positieve start de eerste ochtend na de zomervakantie!

• Website N.v.t.

Energieke spreker met mooie voorbeelden en systemische blik.

Steven had een mooi passend verhaal voor de start van het nieuwe schooljaar en inzetten op de pedagogische relatie met de student. Gaf bij elk onderdeel praktische voorbeelden en systemische kijk. Heeft tot denken aangezet en er zijn o.a. nu verschillende initiatieven om ouders meer te betrekken en ondersteunen bij de opvoedvragen die zij ook thuis ervaren. Van enkelen echter terug gekregen dat zij de lezing wat houtje touwtje van verschillende voorbeelden/onderzoeken aan elkaar vonden en die zagen de lijn niet. Zelf heb ik dat niet zo ervaren. Maar wellicht doordat ik zelf al lang met dit onderwerp bezig ben.

• Website

Het was een hele leuke en bijzondere ervaring om de digitale wandeling te maken met Carlijn

Goede voorbereiding en intake van carlijn, de sessie was goed voorbereid en iedereen wist wat er ging gebeuren. De wandeling zelf was een verfrissende manier om met mindfullness om te gaan! Deelnemers waren erg positief.

• Website

Govert is een zeer enthousiaste spreker die het publiek blijft boeien

Kreeg veel complimenten over de lezing.

Noorderstraat 1 1823 CS Alkmaar

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst. deSpreker.nl B.V. Noorderstraat 1Y 1823 CS Alkmaar E-mail: [email protected] Telefoon: 072 750 74 22