Het was een zeer interessante en pakkende lezing

Erg goed op weg geholpen door jullie bureau. Goede communicatie! Vlot en duidelijk. En de spreker heeft er een indrukwekkende middag van gemaakt. Veel goede reacties.

Verassende spreker

Blij met oplossingsgerichte samenwerking met deSpreker. Roderick Pijls was voor de lokale talkshow de kers op de taart.

• Website

Humoristisch bijdrage van Milo met een treffende boodschap

De ervaring met Linda zijn goed. Na een wat hobbelige aanloop nara het event heeft Milo op 10 oktober een mooie bijdrage aan ons event geleverd. Milo heeft humor, kan ad rem goed inspelen op situaties, en wist de noodzakelijke luchtigheid met zijn inleiding te brengen. Daarnaast pakte hij zijn rol als dagvoorzitter prima op. Daarmee verdwenen de aanvankelijke twijfels op 10 oktober als sneeuw voor de zin.

• Website N.v.t.

Zeer passend bij het thema

Nicolaas speelt in op de vraag en neemt ruimschoots de tijd om zich in te lezen en te verdiepen.

Dynamisch

Snel en adequaat handelen. Betrokken bij opdrachtgever en spreker

• Website

Een interessante en interactieve sessie.

Leuke interactieve sessie, van begin tot eind is Kim in staat om de aandacht vast te houden

Vlot en goed geholpen!

Contact was goed en vlot. Er werd goed meegedacht!

Wat een enthousiasme!

Ben van der Burg is een enorme enthousiaste spreker als het gaat over de digitale innovaties! Wil graag de diepte in, gaat de diepte in en dan moeten we even opletten of iedereen het nog kan volgen. Digivaardigheid is per slot van rekening niet alleen "weten waar welk knopje voor dient", maar zeker wel het vermogen om digitale diensten te integreren in leven en werk. Wanneer gebruik ik wat en hoe doe ik dat veilig en optimaal.

Fijne samenwerking

Duidelijke communicatie over mogelijkheden en afspraken, waardoor alles goed is verlopen.

Gewoon top

Rolf is een zeer leuke, benaderbare maar vooral mensenmens die weet wie die is, wat hij kan en hoe die in het leven staat. Paste goed in het programma en wist het "publiek" te raken zoals hij mij al eerder had geraakt met zijn (levens)verhaal. Die gaat nog een keer terug komen!

• Website

Jan kan op een verassend manier parallen trekken tussen zijn illusies en de thema's die spelen.

We vonden Jan inspirerend en we zouden hem zo weer boeken ook gezien de reacties vanuit het publiek. Hij zorgde voor verbinding, de kracht van samen en het was voelbaar dat we meer invloed hebben dan we zelf denken.

• Website

Een soepele, dienstverlenende en professionele samenwerking

De communicatie met de spreker.nl verliep vlekkeloos. Ik werd geholpen met mijn keuze voor een spreker, vond een passende. Alles rondom betaling en offerte was transparant en duidelijk. Al met al een fijne ervaring, ik zou weer een beroep doen op deze partij bij mijn volgende evenement.

• Website

Zoals elke keer weer een fijne samenwerking!

Het is altijd prettig en snel schakelen met deSpreker. Ook dit jaar was het weer een fijne samenwerking met een fantastisch resultaat! Alleen maar positieve feedback ontvangen van het publiek over onze keynote.

• Website

Snelle reacties, goed georganiseerd, spreker was goed voorbereid.

We waren eigenlijk op zoek naar een spreker over een ander onderwerp. Dit zat helaas niet in het aanbod, maar de Spreker kwam wel met alternatieven. We hadden al eerder via de Spreker iemand geboekt en zouden dit zeker opnieuw doen.

Inspirerende & Activerende DEI

Goed geholpen met het vinden van de juiste spreker voor ons personeel. Nadat het contact met de spreker was gelegd konden we direct de inhoud van de sessie afstemmen. Dit verliep soepel.

• Website

Erg interessant en heeft mensen aan denken gezet.

Uit de evaluatie die wij hebben gedaan naar aanleiding van de bijeenkomst blijkt dat mensen door de bijeenkomst bewuster kijken naar de samenwerking en communicatie. Dat vinden wij waardevol!

• Website

Goed inhoudelijk verhaal, goede presentatie

Sloot goed aan op onze doelgroep (20-50 jr oud), met energie gebracht. Goed inhoudelijk verhaal

• Website

Het verhaal stond als 'een huis' en de aandacht van de zaal was volledig

• Communicatie N.v.t.

Duidelijke communicatie en een goede afstemming.

Duidelijke communicatie en een goede afstemming.

• Uitvoering N.v.t.
  • Website N.v.t.

Perfecte afsluiting van de middag!

Robert Doornbos is een makkelijke prater die de aanwezigen op het puntje van hun stoel laat zitten. Oppassen dat ze er vervolgens niet vanaf vallen van het lachen omdat het verhaal grappige wending neemt... Een perfecte afsluiting van onze bijeenkomst bij het Rijvaardigheidscentrum in Lelystad.

Pakkende presentatie

Pakkende presentatie

Zorgvuldig en persoonlijk contact

Het was al bekend welke spreker we wilden boeken ons event. De afstemming en communicatie met Yannick van deSpreker.nl verliep uiterst zorgvuldig, vlot en persoonlijk. Super fijn!

• Website N.v.t.

Leuke, zinvolle en enerverende spreker/workshop!

Het was een actieve workshop/spreker. Wouter brengt alles vol energie en met een lach. Je bent van het begin tot het eind geboeid. Veel leuke positieve reacties gehad over de ochtend

• Website

Kim brengt energie en enthousiasme

Kim heeft voor ons een event (leiderschapsdag) mogen aftrappen. Dit deed zij vol enthousiasme en met energie, ondanks dat het vroeg in de ochtend was. Het onderwerp (generatiemanagement) sloot heel goed aan op onze behoefte en ons bedrijf.

• Website

Een leerzame én vermakelijke sessie waar iedereen iets uit kan halen.

Margriet is een zeer toegankelijke en vriendelijke expert, die op eenvoudige wijze kan uitleggen wat er nu precies met ons en onze hersenen gebeurd in diverse situaties waaraan we dageiljks worden blootgesteld. Het is interactief en spreekt iedereen aan.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst. deSpreker.nl B.V. Noorderstraat 1Y 1823 CS Alkmaar E-mail: [email protected] Telefoon: 072 750 74 22