Prima contact

Contact met deSpreker was prima. Niet bijzonder goed maar ook niet slecht. Het merendeel contact gehad met Erik Scherder zelf. Dit was erg fijn.

Geweldig!

Frans is een goede, humoristische spreker die goed aanvoelt waar het bij de klant om gaat. Dit heeft alles te maken met zijn goede voorbereiding en het stellen van de juiste vragen. He practices what he preaches!

Heel goed!

Fijne samenwerking, goede voorbereiding en de live webinar was echt een succes!

Fijne samenwerking!

Ontzettend fijn en snel geregeld. Fijne communicatie, kwalitatief ook echt een goede spreker. Wij zullen zeker vaker gebruik gaan maken van jullie diensten.

Creatieve aanvulling op onze Teamsessies

De workshop verzorgd door Ad Bastiaanse tijdens onze Teamdagen was zeer interactief, inspirerend en humoristisch. Door deze sessie zijn wij ons allemaal bewust geworden van het creatieve brein en hoe deze in te zetten. Het verrijkt de opties om onze doelen te bereiken. We zullen nog vaak met een glimlach tegen elkaar te zeggen: “Waar liggen onze gele kansen?”

• Website

Super, maatwerk met goede vertaling van wat wij zochten.

Wij hadden met spoed een dagvoorzitter nodig om een speciale sessie binnen onze organisatie te begeleiden. Na mijn korte uitleg in het digitale reactie formulier, werd ik snel gebeld en was er ook al heel snel contact met een uiterst geschikte dagvoorzitter. Het programma werd samen met ons opgesteld en doorgenomen en onze 'heisessie' was zeer geslaagd. Een aanrader!

• Website

Een inspirerende lezing van Mark Mieras als start van onze studiedag bewegend leren

Op maandag 20 september 2021 hebben wij voor onze school (Prinses Marijkeschool Den Haag) een studiedag bewegend leren georganiseerd. Als start van deze dag hebben we via De Spreker Mark Mieras geboekt. Mark gaf een heel inspirerende lezing over bewegend leren en het brein. De lezing was divers en dynamisch, af en toe grappig en herkenbaar en natuurlijk bleven we niet stilzitten op een stoel. Na de lezing hebben we (los van De Spreker) drie workshops gevolgd die in de praktijk brachten wat Mark 's ochtends tijdens zijn lezing had verteld. Een succesvolle dynamische dag om niet te vergeten! Bewegend Leren op de Prinses Marijkeschool: https://www.youtube.com/watch?v=nVvWauFDL8k

Snel en vakkundig

Het verhaal van Joseph sloot naadloos aan op ons thema het nemen van eigen regie op je duurzame inzetbaarheid.

Goede spreker, veel informatie

Veel succesvolle sales theorieën in een korte tijd, dynamische en sympathieke spreker. Goede beheersing Engels.

• Website

Aansprekende lezing met enthousiasme gebracht

Een aansprekende lezing voor de teamleden van alle partners van ons kindcentrum. Zowel onze pedagogische als samenwerkingsopdracht kwamen in de lezing goed aan bod. Met enthousiasme en pakkende voorbeelden verteld.

• Website N.v.t.

Zeer boeiende en leuke lezing!

Patrick had zich goed verdiept in de organisatie en maakte herkenbare links in zijn verhaal. We hebben hele positieve reacties ontvangen van de medewerkers.

Boeiend en inspirerend!

In korte tijd een boeiend en inspirerend verhaal over weten te brengen mbt dienend leiderschap. Een compliment voor Henk Jan hoe hij vertelt, mensen meeneemt in zijn verhaal en met praktijkvoorbeelden inspiratie geeft.

• Website

Het team vond het een goede training, opfrisser, om over na te denken en zoals afgesproken geschikt voor "beginners" als ervaren collega's. Vooral goed dat de training je aan het denken zet

• Website N.v.t.

Goede communicatie vooraf en prima spreker!

De communicatie vooraf was erg goed. Er is goed geluisterd naar onze wensen in combinatie met ons beschikbare budget. Goede alternatieven werden geboden op het moment dat een spreker niet beschikbaar was op het door ons aangegeven tijdstip. Directe lijnen met de spreker zelf. Duidelijke en heldere afspraken.

Prettig zakelijke communicatie

Prettige zakelijke communicatie vanaf het eerste contact tot en met de voorbereiding en de uitvoering.

• Website

Snelle service and top kwaliteit spreker

Via de Spreker.nl ben ik snel en gemakkelijk aan een passende spreker gekomen voor onze virtuele conferente. Erg tevreden!

Boeiend en aan te raden

Vanaf het eerste gesprek een professionele en snelle benadering. Vooral het directe contact met de sprekers vond ik een prettige manier van werken. Ze waren ruim op tijd, goed op elkaar ingespeeld en begrepen wat wij wilden en waar we om gevraagd hadden. Fijn en boeiend om te zien.

• Website

Goed geholpen en ze denken echt met je mee!

En ook nog eens een fantastische ervaring met de spreker! Joost Ritger als spreker is echt een aanrader. Wij waren met een groep van 20 en het was heel bijzonder.

Een geweldige ervaring

De communicatie met het bureau verliep prettig. Zij dachten mee en met hen zijn we tot een juiste invulling gekomen.

• Website

Een erg prettige samenwerking maar door externe omstandigheden een rommelige uitvoering.

We werden snel en goed geholpen de De Spreker. We werden in contact gebracht met Myriam en zij heeft zich uitermate goed voorbereid en verdiept in onze stichting. We hebben vooraf een videomeet gehad om over de inhoud te praten, daarna heeft ze haar presentatie naar ons gemaild en vervolgens hebben we opnieuw een videomeet gehad om nog wat nuances aan te brengen in de presentatie. Ook heeft ze nog een meet gehad met mijn technische collega's om de techniek te testen. Dus we zijn erg tevreden over de voorbereiding en betrokkenheid van de spreker. De presentatie zelf liep een beetje in het water want het ging toch een beetje mis met de techniek. Hierdoor was Myriam van slag en had ze een valse start. Ondanks dat heeft ze een prima presentatie gegeven. Deelnemers gaven achteraf aan dat ze de presentatie inhoudelijk sterk vonden, maar ze vonden de spreker niet erg inspirerend. Ik denk dat ze live beter tot haar recht was gekomen.

Hele waardevolle sessie!

De samenwerking met Carlijn verliep erg prettig, goede voorbereidingen en ruim de tijd genomen om het programma op onze deelnemers af te stemmen. Tijdens de sessie was er veel ruimte voor interactiviteit waarbij Carlijn en Leontine heel fijn met de deelnemers omgingen. De onderwerpen die opkwamen tijdens de workshop waren erg waardevol en werden door de deelnemers enthousiast ontvangen.

leerzaam in fijne sfeer

Het was een goede, leerzame eerste stap voor ons bedrijf om zo'n training te ervaren. Ad is een trainer die de sfeer/cultuur goed weet aan te voelen en hierop inspeelt. Qua programma had de koppeling/toepassing naar en binnen ons bedrijf wat sneller gemogen, maar gezien de introductie en eerste ervaring was dat misschien ook wel goed, maar wel echt een eerste stap.

Fijne samenwerking

De samenwerking met De Spreker verliep erg prettig, we kregen snel antwoord bij vragen en de webinar was goed geregeld.

Een fijne, ongedwongen workshop

Chantal was een fijne gastspreker met een erg hands-on opdracht voor de deelnemers. Ze was erg duidelijk in wat we moesten doen en heeft ons inzicht geboden. DeSpreker als tussenpersoon vonden we erg prettig om mee te werken en het was geen probleem dat deze sessie een paar keer uitgesteld is vanwege corona-maatregelen. De samenwerking was zeer prettig. Hartelijk dank Kirby en Chantal!

Goede communicatie

Ik ben erg tevreden over het contact met de Spreker.nl. Korte lijnen en ze reageren snel op vragen. De Webinars die we hebben georganiseerd voor onze organisatie waren een groot succes, met dank aan de Spreker.nl!

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.