Dankzij Hanan was onze bijeenkomst zeer geslaagd.

Mooi verhaal, dat helemaal voldeed aan onze wensen die we in het voorgesprek aangegeven hadden. Fijn verteld, tastbare, herkenbare voorbeelden en tegelijkertijd lekker praktisch ingestoken. Communicatie vanuit 'despreker' kon beter. Opvolging duurde soms lang en ik moest er zelf achter aan om contact te krijgen. Communicatie vanuit Hanan was heel goed.

• Communicatie N.v.t.

Superstrak geregeld

Goede samenwerking met spelers.nl en uitstekende voorbespreking en voorbereiding door spreker Rick van der Kleij. De uitvoering was perfect, Rick was ruim op tijd, had zich goed voorbereid en een maatwerkpresentatie gemaakt die geheel aansloot op de klantbehoefte.

Fantastische middag!

Wij hebben mede door Jorgen een super inspirerende middag gehad met onze collega's.

• Website

Een inspirerende en pakkende presentatie

Een inspirerend presentatie die gedurende dag tijdens telkens terug kwam in de overige presentaties en vragen vanuit het publiek. Dat was precies wat wij met deze presentatie wilde bereiken.

• Website

Snelle en doelgerichte communicatie met despreker.nl

Met haar lezing over ‘Posttraumatische groei – sterker door ellende’ heeft Greet Vonk bijgedragen tot een vernieuwende kijk op de benadering en begeleiding van bewoners met een kwetsbaarheid op een bepaald gebied. Als ervaren coach en psycholoog wist zij het publiek goed mee te nemen in het verhaal en echt te vertragen waardoor er ruimte was voor reflectie. Dat was op zichzelf al vernieuwend en ook uitdagend voor veel deelnemers die in het dagelijks werk vooral in de doe-stand staan. Dank ook voor haar aandachtspunten voor de begeleiding: richt je vooral op de persoon ipv de kwetsbaarheid van de cliënt, luister en geef ruimte voor de emoties van de ander. Nog twee tips die voortkomen uit de reacties van deelnemers: 1. De lezing bleef soms wat beschouwend, waardoor het verhaal wat op afstand bleef, Tip: maak het pakkender en verdiepend door concrete voorbeelden uit de praktijk of eigen ervaringen te koppelen aan de theorie 2. Het is een onderwerp met een hoopvolle boodschap – dat mag prikkelend en met energie en enthousiasme gedeeld worden

• Website

Fijne samenwerking en top spreker!

Fijne spreekster en ook een fijne en snelle samenwerking. Alles was top!

Presentatie miste de essentie

Door een essentiële vergissing tijdens de presentatie miste deze de essentie van het event. We waarderen de enthousiaste inzet van de spreker maar de kosten waren te hoog in verhouding tot het resultaat dat wij er mee hadden moeten bereiken.

• Website

Prima service en goede dagvoorzitter

We hebben via deSpreker Marit van Bohemen als dagvoorzitter ingehuurd. deSpreker is een fijne organisatie die goed meedenkt en snel schakelt. We zijn super tevreden over Marit. Ze had zich goed voorbereid en stelde de juiste vragen! Een hele ervaren en fijne dagvoorzitter.

Energieke masterclass

Lucinda wist duidelijk energie over te brengen. Dat was ook de opdracht, dus sloot goed aan op de verwachtingen. Als bonus heeft ze ook haar boek aan alle aanwezigen geschonken, dat is een leuke bijkomstigheid :) Wij hebben Lucinda geboekt voor een uur, maar ze is de totale middag gebleven en is hier en daar ook aangehaakt gebleven bij het programma, ze was duidelijk oprecht geïnteresseerd. De communicatie voorafgaand aan het event verliep soepel. De digitale omgeving is makkelijk in gebruik.

• Website

Het publiek was helemaal gecharmeerd van Adjiedj!

Het publiek was gecharmeerd van Adjiedj en hij was achter de schermen een bijzonder vriendelijke man.

Spreker geweldig

enige punt van aandacht is de communictie op de dag met het bureau, ik belde om te kijken of Kevin op weg was, en kreeg denk ik telefooncentrale dames die niet goed wisten welke spreker, of die op pad was, of er uberhaupt een event was...etc, later werd ik netjes door een van jullie collega's teruggebeld dus kwam allemaal goed, maar doordat telefooncentrale (waarvan ik niet wist dat ze niet van jullie organisatie waren) zo reageert is het wel even schrikken op de dag zelf.

Goede ervaring met deSpreker

Een top presentatie door Roy op het Veld via deSpreker. Zeer fijne samenwerking, heldere communicatie en uiteraard een sterke spreker! Bedankt Roy en team deSpreker!

• Website

Heerlijk ontspannen en dat was precies de bedoeling

Met de workshop jongleren wilden we alle deelnemers een ontspannen einde van een netwerkdag bieden met een leuke koppeling aan de diverse opgaven waar ze allemaal mee bezig zijn. We zagen allemaal linken (veel ballen in de lucht houden, op tijd los laten etc). en dat werd na de briefing door Wouter mooi verbonden aan het praktisch oefenen van het jongleren.

• Website

Ik zou de sessie met Mieke zeker aanraden om meer over stress (management) te leren!

De sessie met Mieke was leuk, inspirerend en goed voorbereid. Iedereen in de zaal kon goed meedoen en Mieke bracht nieuwe inzichten. Ze gaf bruikbare tips mee om iedere dag te gebruiken voor een minder stressvol leven. Als tip zouden wij willen meegeven om de powerpoint nog iets te finetunen, zeker als je een presentatie geeft aan consultants, maar dit is slecht detail.

• Website

Snel contact met beoogde dagvoorzitter

Liep vlot ook snel reactie op vragen

Wat hebben wij genoten!

Onze ervaring met de Spreker en met Arno was fantastisch! Vanaf het eerste moment goed contact en er werd er mee gedacht. Mijn collega`s en ik hebben enorm genoten van Arno zijn show. We hebben veel geleerd en veel gelachen! Plus zijn verhaal sloot helemaal aan op de thema`s die momenteel spelen bij ons in de organisatie. Arno bedankt en ik hoop dat je coltrui niet meer kriebelt ; ) Tessa Pansier Teamleider Support Stedin

• Website

Je moet er voor open staan

Miriam is een prettige en inspirerende spreker. Haar werkvormen zijn (ver)nieuwend, maar ook de aanpak is interactief. De conservatieve medewerker heeft hier zeker moeite mee, maar Miriam heeft de kunst om iedereen erbij te betrekken. De organisaties met www.despreker.nl is prettiger als dit via mail kan i.p.v. via een site. Dit voelt afstandelijk.

• Website

Prettige communicatie en erg interessant verhaal

Erg goede spreker, mede door Richard was ons event een enorm succes!

• Website

Goede aanzet tot discussie intern

Mooie presentatie door Walter en goed ook dat er ruimte was voor discussie.

Goede afsluiter!

Na een lange dag stil zitten, luisteren en netwerken bracht Rens aardig wat 'jeu' aan de bijeenkomst! Super fijn om een informatieve maar toch zeer ludieke sessie te hebben aan het einde van de dag. Erg leuk!!

vlotte en duidelijke communicatie

de samenwerking met deSpreker.nl verliep heel vlot en duidelijk. Afspraken werden concreet en duidelijk gemaakt en nageleeft.

Een indrukwekkende bijeenkomst voor jongeren met Houda Loukili, via deSpreker

Houda Loukili is een toegankelijke spreker die ook een publiek van pubers muisstil weet te krijgen met haar inspirerende levensverhaal. Zij maakt echt verbinding en stimuleert interactie, is sympathiek en vol humor. Dit was de derde keer dat wij haar op ons mbo college hebben uitgenodigd in het kader van een week over identiteit en culturen, het is opnieuw voor herhaling vatbaar.

• Website

Fijne voorbereiding en oprechte en professionele spreker

De samenwerking verliep soepel, we wisten al snel dat Jouri Schoemaker de juiste spreker was voor ons evenement. Even getwijfeld over de vorm en de inzet en het hielp ons dat we hierover in gesprek konden. De uitvoering van de presentatie was prima. Vooral heel mooi hoe Jouri het eerlijke verhaal vertelt over zijn reis als ondernemer.

VERBONDEN

Ons thema tijdens de studiedag was verbinden en daar sloot de show naadloos op aan. Ontzettend veel gelachen en er was sprake van een fijne (Haagse) interactie. Veel leuke reacties teruggekregen. WE WANT MORE!!

Prima ervaring.

Prima ervaring; heldere afspraken gemaakt, die keurig zijn nagekomen.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.