Waanzinnige en inspirerende reis door ruimte en tijd.

Govert wist de ondernemers van Bedrijvengroep Stedebroec en Businessclub Venhuizen ruim anderhalf uur stil te houden en dat zegt genoeg over zijn performance. Een indrukwekkend verhaal over ruimte en tijd dat voor menig toehoorder een compleet nieuwe zienswijze op zijn/haar leven was. Dit verhaal zou iedere aardbewoner verplicht moeten aanhoren, de wereld zou er een stuk mooier op worden verwacht ik.

• Website

Een verrassende presentatie waarbij je de handen op elkaar krijgt van het publiek

• Website

Heel mooi hoe theorie en groepsdiscussie in elkaar overgaan.

Het is mooi om je bewust te worden van de verschillende generaties en ook in gesprek te gaan met elkaar hierover. Ik vind het prettig om veel theorie te krijgen met praktijkervaring en groepsdiscussies. Goede combi!

• Website

Spreker die inhoudelijk goed aansloot bij schoolambitie.

Via de Spreker heb ik op korte termijn een spreker kunnen regelen die passend was bij onze schoolambitie. De werknemer van de spreker heeft super snel geschakeld zodat dezelfde dag nog contact is gelegd met desbetreffende spreker. Zodoende konden we onze studiedag een mooie invulling geven.

• Website

Hilda heeft een positieve bijdrage geleverd aan onze bijeenkomst

We hebben een positieve ervaring met Hilda als spreker gehad. In de voorbereidingen was het contact al prettig en de lezing was een mooie toevoeging aan onze bijeenkomst. Hilda heeft haar verhaal persoonlijk gemaakt en afgestemd op onze organisatie. Dit sprak aan. Ook toen de techniek helaas faalde, bleef Hilda bij haar verhaal en maakte ze er alsnog een succes van.

Prettige en soepele afstemming

Mijn verzoek werd snel en adequaat behandeld en het telefonisch afstemmen ging snel, accuraat en vriendelijk.

• Website

Peter Ros is enthousiast, inspireert en geef stof tot nadenken voor de lange termijn strategie.

Ik heb Peter Ros leren kennen als een enthousiaste, inspirerende 'dagleider' voor ons MT. Naast zijn specialisme technologie heeft Peter vele andere invalshoeken en aandachtsgebieden om ons MT handvaten te geven om na te denken over de lange termijn strategie in onze bouw- en projectontwikkelingssector. Peter heeft zeker ook aandacht voor de menselijke maat en hoe deze in te zetten in organisaties.

Goed en overzichtelijk aanbod

Mijn ervaring is positief en de (online) communicatie via mail verliep goed. De sprekers die wij gekozen hadden, hebben wij goed kunnen spreken en kunnen afstemmen.

Geweldig !

Het proces ging vlekkeloos. Melvin heeft goed geluisterd tijdens de intake en een goede vertaling gemaakt. Onze collega's waren geboeid van het begin tot het eind. We hebben alleen maar leuke reacties gehad.

Gepersonaliseerd, actueel en inspirerend

Voor een gezamenlijke studiedag gericht op pabo-docenten en leerkrachten in het basisonderwijs hebben we contact gezocht met deSpreker.nl en een van hun sprekers. Maarten Brand heeft een perfect op het thema van de studiedag toegespitste Keynote verzorgd. Actueel, goed ingelezen in de materie, vlot en inspirerend. Een ideaal begin van de studiedag. Het contact verliep bijzonder soepel, er werd met ons meegedacht en gezocht naar oplossingen. Erg prettig maar waar het vooral om gaat zijn de deelnemers. En die waren achteraf zonder uitzondering enthousiast.

Super inspirerend

We hebben met Kim een zeer waardevol inspirerend uur gehad, dat perfect aansloot op ons programma van die dag. Waarin zij op een leuke interactieve enthousiaste manier ons heeft meegenomen door de generaties en hoe wij hier in ons werk handen en voeten aan kunnen geven.

• Website

Geweldige spreker met een mooie en duidelijke boodschap!

Voor een leiderschapsevent bij de ALDI hebben wij gebruik gemaakt van deSpreken om Michael Kortekaas uit te nodigen voor een presentatie. Hij is echt super! Duidelijk en helder geschakeld met hem. Hij is erg toegankelijk en denkt graag met je mee. Ik zou hem zeker als spreker uitnodigen. In de communicatie met deSpreker waren sommige zaken niet helemaal duidelijk en diende ik zelf proactief te handelen om zaken na te vragen en uit te zoeken. In het vervolg zou ik willen dat zij meer ondersteunen in tijdslijnen, offerte/factuur toesturen en communicatie over afspraken. Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en is het een fijn platform om gebruik van te maken.

Energieke inspirerende presentatie!

Jef past zijn presentatie aan, aan het publiek en het doel van de sessie. Hij brengt veel energie in de groep en legt met treffende voorbeelden & wetenschappelijke onderbouwing 'flow' uit.

Prettig en duidelijk contact

• Website

Govert Schilling is een fijne spreker

Leuk voordracht van circa 30 minuten over tijd, wat goed aansloot op ons thema. Goede voorbereiding.

• Website N.v.t.

Boeiend en inspirerend verhaal

Jörgen Raymann was snel geboekt. Voorbespreking ging zo goed als vlekkeloos en de presentatie zelf viel uitermate in de smaak bij onze deelnemers!

• Website

snel geholpen met goede spreker

Door de Spreker zijn wij op zeer korte termijn geholpen bij het vinden van een goede spreker die perfect aansloot op het thema van onze bijeenkomst.

Zeer mooie en inspirerende lezing van Steven Pont

In één woord fantastisch. Een aanrader voor iedereen die werkt met jeugdigen. Ook de samenwerking met deSpreker.nl is ons zeer goed bevallen!

• Website

Interessante lezing die helemaal op maat werd gemaakt!

Marald had een digitale lezing helemaal op maat gemaakt. Het was erg leuk om een uur ondergedompeld te worden in de theorie en praktijk over het brein en executieve functies. We zien Marald graag terug voor een vervolg in de vorm van een fysieke workshop!

Deze man is goud waard!

Milo Berlijn weet de juiste snaar te raken en een goede en positieve sfeer neer te zetten. Met een enorme dosis humor bracht hij een inspirerende en mooie boodschap over. Hij weet je te grijpen en de werkelijkheid in een grappig jasje over te brengen. Enkele reacties van onze bezoeker: • Erg om gelachen, maar ook zeker een spiegel voorgehouden en hierdoor zeker wat van geleerd • Hij wist alles op een heel leuke manier te brengen. De sfeer veranderde ook compleet. • Humoristisch, doeltreffend, bruikbaar

Prettig contact, goede spreker

We hebben voor onze keynote Open Source Joost Fromberg via deSpreker benaderd en gecontracteerd. De interactie met deze spreker en met deSpreker is goed en snel verlopen; ook de administratieve kant van de zaak liep prima. We zijn heel tervreden.

• Website

Geweldig energieke en boeiende spreker!

Jochen maakt goed contact met het publiek en heeft een heel sterk verhaal. Hij zet zijn verhaal kracht bij door real live ook eea te laten zien.

• Website

uistekende spreker met een verhaald adt goed bij het publiek aansloot

Thijs heeft zich van te voren goed ingeleefd in de doelgroep van ondersteuners van het onderwijs. Zijn verhaal sloot daar dan ook goed op aan. Daarbij spreekt hij rustig en neemt hij de tijd om de boodschap te laten landen. Hij gebruikt veel sprekende beelden en metaforen. Verder was het fijn dat hij de verbinding aanging met d eorganisatei en heel benaderbaar is voor de bezoekers die nog even wilden napraten. Het bureau kan ik niet zoveel over zeggen omdat ik dat niet heb geregeld, maar volgens mij is dat allemaal goed verlopen.

• Website

Professionele organisatie die snel schakelt en goed inspeelt op jouw wensen en behoeften

Interessant aanbod van sprekers. deSpreker.nl schakelt snel en heeft aan alle wensen voldaan.

Inspirerend en verfrissend

Leuk om te zien hoe bevlogen Jasper ons meeneemt in zijn verhaal. Een breakdown doet op generaties en hier zijn publiek mee weet te boeien. Luistert vooraf goed naar de insteek en verwerkt dit in zijn presentatie.

• Website N.v.t.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.