Leuke en inspirerende sessie gegeven door Wouter

Het programma onderdeel met Wouter Hesseling over de mythe van het multitasken was een leuk en interactief onderdeel gedurende onze bijeenkomst met collega's. Zoals iemand omschreef : humorvol maar met een serieuze les erin. Nu kijken of we het ook in de praktijk kunnen brengen ;) De samenwerking met deSpreker.nl heb ik als heel prettig ervaren. De contacten verliepen soepel, snel antwoord op vragen of opmerkingen. Gewoon goed!

• Website

Steven Pont; wat een fantastische spreker! Scherpe, humoristische spiegel die aan het denken zet!

Steven Pont een keynote laten geven op een management-developmentdag voor alle leidinggevenden binnen een ROC. Thema: teamhygiëne! Steven spiegelt met humor op het gedrag van docenten en leidinggevenden. Hij laat feilloos zien, en voelen, wat er in teams nodig is om te zorgen dat er een veilige, helder gekaderde werk- en leeromgeving gecreëerd kan worden. Het inregelen met deSpreker.nl werkte prima!

• Website

deSpreker.nl en dagvoorzitter reageerden supersnel

deSpreker.nl reageerde supersnel en luisterde goed naar mijn wensen. Betrof een last minute vervanging van een andere dagvoorzitter. De dagvoorzitter die zij voor ons vonden bleek enthousiast te zijn en hij hield tijdens het event het publiek op een informele en grappige wijze bij de les. En waar mogelijk haakte hij goed aan op de inhoud. Hij zorgde ook voor goede entertainment. Petje af, gezien de enorme korte voorbereidingstijd die hij had.

Fijne samenwerking

Fijne open communicatie met Yannick, heldere verwachtingen, laagdrempelig en over en weer ook snel reactie. Geldt ook voor contact met de spreker (Jan Reinder in dit geval).

• Website

De Speld live biedt een geweldige mix van humor, entertainment en inhoud

Het gastoptreden door de Speld live tijdens onze zakelijke bijeenkomst heeft ervoor gezorgd dat er een goede mix ontstond tussen inhoud delen en een stuk vermaak/entertainment. De professionele uitvoering ervan, de degelijke voorbereiding en afstemming hebben wij als erg prettig ervaren. Het publiek wordt er op een luchtige en ludieke manier bij betrokken zodat er een mooie afwisseling ontstaan tussen zender en ontvanger. Het is een optreden dat voor iedere setting inzetbaar is. Een echte aanrader!

• Website

Tevreden over de snelle reactie en inzet van de spreker

Wij hadden snel contact met de Spreker.nl en waren zeer tevreden over Jacqui van Kemenade die wij hadden ingehuurd als spreker

Goed geregeld

Samenwerking met deSpreker.nl ging goed en soepel, communicatie was prima! Een klein drempel met het tekenen van de offerte maar dat was ook opgelost. Onze spreker: ik vond haar een prettige spreker met een duidelijke boodschap. Taalgebruik en boodschap paste goed bij het publiek. Ze was op tijd, makkelijk in communicatie en flexibel (deed nog last minute mee aan de paneldiscussie). Ze wist het goed luchtig te vertellen, ik had alleen wel meer diepgang en focus op onze hoofdvraag verwacht. Al helemaal omdat ze ervaring heeft met projecten in het overheidsdomein. Filmpjes hadden van mij nog iets korter gemogen en het aantal voorbeelden had iets kleiner gemogen. Voelde enigszins als tijdvulling. De presentatie was uit andere presentaties geknipt, er was geen consistente stijl of format.

• Website

Keynote spreker Jef Staes was top. Een meerwaarde op ons event.

Goede dialoog tijdens de pre-event meetings. Op het podium een origineel inspirerend exposé vol waarheid en met humor. Het post-event evaluatieformulier zegt genoeg - een score van 8,2 op 10 gegeven door 34 respondenten. Een aanrader.

• Website

Wouter kwam als spreker bij ons in het team tijdens een teammiddag. Op een hele leuke enthousiaste manier nam hij ons mee in de wereld van het Multitasken. De afwisseling van vertellen en doen maakte dat je geboeid bleef. Na de bijeenkomst was iedereen enthousiast.

• Website

Als je de aandacht van 135 docenten vast weet te houden, kun je spreken van een uitstekende key-note

De key-note van Jef Staes was een prikkelend en goed onderbouwd verhaal. Scherp op de inhoud, met humor en Vlaamse vriendelijkheid gebracht!

• Website

Echt even iets anders ; verassend

Contacten vanaf het begin heel fijn en professioneel Voorbereiding goed / sessie leuk en inspirerend Reacties van de groep overall positief / sommige vonden het iets te lang en daardoor een beetje saai.

• Website

Fijne samenwerking, enthousiaste spreker!

Fijne en snelle communicatie!. We hebben last minute een aanvraag gedaan voor een spreker, maar alles was snel geregeld. Wel is het handig als vooraf duidelijk wordt aangegeven dat de aanwezigheid van passende geluidsapparatuur wenselijk is. Dit hebben wij gelukkig op de dag zelf nog kunnen regelen, waardoor de presentatie van de spreker nog meer impact kreeg. Super fijn en knap dat ‘onze’ spreker Danny Makkelie ondanks de zeer korte voorbereidingstijd in een drukke periode, onze medewerkers heeft weten te boeien met zijn verhaal en ervaringen op het gebied van samenwerken, teamgevoel en vertrouwen in en op elkaar. Heel fijn en enthousiast gebracht! Het kijkje achter de schermen van een scheidsrechter en VAR was voor iedereen interessant. Een aantal medewerkers heeft letterlijk op het puntje van hun stoel gezeten!

Duidelijk en snel schakelen

Onze samenwerking heb ik als prettig ervaren. Er werd snel geschakeld en men was goed bereikbaar. Tip ter verbetering: misschien lag het aan de spreker, maar in het begin had ik zowel met de spreker als met deSpreker.nl te maken en dat voelde soms wat dubbelop.

Goed georganiseerd, fijne communicatie

Alle afspraken netjes nagekomen, voor en na de presentatie aandacht voor je als klant.

• Website

Het was een gezellige en leerzame ochtend.

We hebben op een grappige, gezellige en ludieke manier veel geleerd over onszelf en elkaar. Het zal zeker een vervolg hebben binnen ons team.

• Website

De verwachtingen zijn absoluut waargemaakt!

Woensdag 8 november 2023 heeft Thijs Launspach een lezing gehouden over mentale weerbaarheid en zijn boek 'Fokking druk'. Dit na volle tevredenheid van organisatie en publiek. Voorafgaande aan de lezing is er als intro met Thijs een webcast opgenomen over zijn boek 'Asociale Media'. Dit was niet alleen heel leuk om te doen, maar ook een hele mooie aanvulling op zijn boodschap aan ons. Terugkijkende op dit event kan ik niet anders concluderen dat het alle verwachtingen heeft waargemaakt!

• Website N.v.t.

Efficiënte samenwerking, snel contact via mail, dus er kan snel geschakeld worden.

• Website

Heel fijn dat we lastminute een fijne spreker in konden huren

Geen eerdere ervaring met deSpreker.nl maar dat is uitstekend bevallen. De communicatie met zowel het bureau en de spreker was heel goed. Vooral omdat het een lastminute boeking betrof. De spreker was inspirerend en wist zich goed aan te passen aan de doelgroep.

Goede en snelle service!

• Website

In één zin: duidelijk en prettig maar wel met beperkte inzet (leek wat afwezig)

Tops/wat heel goed ging: - Frans had een heldere startpresentatie over zijn inzichten over leiderschap, de thema's van de dag (verbinding, werkdruk, organisatiecultuur), en hoe het beste een open gesprek te faciliteren. - Frans gaf duidelijk aan hoe hij daarbij zijn rol zag. - Ook prettig was het voorgesprek met de gespreksleiders over hoe de gespreksrondes aan te vliegen, wat nodig was voor de afrondende plenaire sessie, en hoe deze het beste in te kleden. Tips/wat beter kan: - In het voortraject was hij beperkt en pas laat beschikbaar, wat voor ons lastig was in de voorbereidingen. Ook tijdens de voorbereidingen best afwezig. - Ook tijdens de gespreksrondes vonden verschillende collega's hem best weinig actief en zichtbaar. - Bij de afsluitende ronde was het doel (en de afspraak) om het gesprek met de medewerkers aan te gaan (eerst in kleine kring, en dan open stellen voor het bredere publiek), maar dat werd niet meer gedaan. Wellicht tijdsdruk, maar dit was nu juist waarover het ging: open gesprek met de medewerkers. Heel jammer en dat is bij de deelnemende collega's in de teams toch wel erg tegengevallen. We zouden hem wel aanraden omdat hij goede energie en ideeën had. Wel goed om de volgende keer met iets meer aandacht en presentie een dergelijke dag te begeleiden.

Daniëlle is GOUD !

Op onze jaarlijkse strategie-dag heeft Daniëlle een hele toepasselijke presentatie verzorgd, die precies paste in het thema van de dag. De medewerkers waren verrast dat Daniëlle zich zo goed in onze producten en diensten had verdiept. Ze kende onze communicatie stijlen en kon daardoor in haar presentatie linken leggen tussen haar inhoudelijke kennis van klantgerichtheid en wat dat voor ons betekent. Daardoor kwam de boodschap heel sterk over, gingen ogen open en raakte het team geïnspireerd om aan de slag te gaan. En dat was precies de bedoeling van deze dag!

• Website

Zeer prettige communicatie zowel met deSpreker.nl als met de spreker zelf

Via deSpreker.nl heb ik Ad Bastiaanse geboekt voor een volledig middagprogramma. Na onze eerste voorbespreking wist Ad meteen wat ik nodig had en heeft een programma op maat gemaakt, waarin hij verschillende elementen uit zijn bestaande programma's combineerde tot een prachtig geheel. In dit inspirerende en prikkelende programma was zelfs nog specifieke inbreng vanuit mijzelf mogelijk. Al met al, heeft Ad met zijn optreden iedereen geprikkeld om meer buiten de kaders te denken en met de materie aan de slag te gaan. Een prachtige manier om het jaar 2023 met de collega's af te sluiten en ook al vooruit te kijken naar alles wat we nog gaan ontwikkelen in 2024! Heel veel dank voor je energie Ad!

Fijne samenwerking

Fijne contact en een prettige samenwerking. De communicatie was goed en persoonlijk. Het optreden was goed en sloot aan bij onze wensen.

• Website N.v.t.

Eenvoudig, snel en meedenkend. Top sessie verzorgd.

Ik kreeg snel een op maat gemaakt advies met sprekers die aansloten bij onze behoefte. Na wat persoonlijk contact kwamen we uit bij de juiste spreker voor onze vraag. De sessie die is verzorgd was heel leuk, inspirerend, humoristisch en ook nog leerzaam.

• Website

Het was een inspirerende bijeenkomst

Een bijzonder verhaal, met soms een scherp, dan weer een emotioneel randje.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.