Inspirerend, kundig en zeer betrokken.

Thijs heeft op onze leiderschapsdag gesproken. Hij deed dit op inspirerende wijze, de doelgroep aansprekend en inhoudelijk overtuigend. De dag werd dan ook beoordeeld met een 8. Verder was het erg fijn om met Thijs samen te werken, hij is goed bereikbaar, erg betrokken en denkt actief mee. Mede hierdoor is de dag een groot succes geworden.

• Website

Een energieke spreker / ondernemer die de zaal meeneemt

Milan is een energieke spreker/ ondernemer die de zaal echt meeneemt via storytelling. Niet alleen de succesen werden gedeeld maar vooral de valkuilen en weer op te staan. Een indrukwekkend ondernemers verhaal van dromen en doorzetten naar internationaal succes.

Hele fijne afsluiter

Rens van der Vorst was de afsluiter van een dag vol inhoudelijke sessies. Hij geeft een hele leuke presentatie die je wel laat nadenken over je relatie met technologie maar ook vol humor zit.

• Website

Alles liep gesmeerd en tevreden met het eindresultaat

Communicatie snel, duidelijk en meedenken over sprekers, tijdstip. Spreker Ben van der Burg heeft echt de dag mee positief bepaald.

• Website

Heldere communicatie en fijn contact

Wij hebben de spreker ingezet om een belangrijke spreker voor ons evenement te strikken en dat is moeiteloos gelukt. Erg fijn en helder contact met duidelijke afspraken. Ik beveel hen aan!

Inspirerende presentatie

Kristel vertelt bevlogen en enthousiast over haar onderneming. En ook al is het ene hele andere "tak van sport" geeft de lezing voldoende aanknopingspunten en inspiratie.

• Website

Enthousiaste vlotte en pakkende spreker

Contact met Boukje verliep prettig. Haar verhaal was pakkend en goed te volgen. Ze nam haar toehoorders mee in haar enthousiasme.

• Website N.v.t.

Een bijzonder verhaal

Het verhaal en de achtergrond van Lars heeft de boodschap om juist ook aandacht te hebben voor de gebeurtenissen die niet benoemd worden of vergeten worden. Ongewenste gebeurtenissen zonder gevolgen treden meer op dan ongelukken.

• Website

Geweldige afsluiting van een studiedag.

Ik vond de Speld grappig, on point en professioneel, een super leuke afsluiter van een dag om met energie weer naar huis te gaan. Enige minpuntje; Ik had de Speld al eens eerder gezien als sluitstuk van een bijeenkomst en er zat wel veel overlap in de items die ik daar zag en die wij hadden. Met onze eigen inbreng is niet super veel gedaan.

• Website N.v.t.

Fijne motiverende opening die goed aansloot bij ons dagthema

Houda communiceerde vooraf snel en adequaat en was volgens afspraak ruim op tijd bij onze locatie. Deelnemers hebben haar verhaal zeer gewaardeerd en uit hun reacties bleek dat ze het inspirerend vonden.

Prima ervaring

Overzichtelijke website met een groot aanbod aan sprekers, laagdrempelig en snel contact met een medewerker van deSpreker.nl en daarna met de spreker(s) zelf. Het portaal met daarin de offerte en voorbereidingsruimte vond ik minder handig, zeker als je nog iets wil aanpassen is het lastig.

professioneel en snel

Ik heb het contact met het bureau en vooral met Yannick als heel positief ervaren. Ook was het fijn dat er een voorbereidend gesprek was met de spreker. De spreker zelf (Tim de Wit) was geweldig.

Conform verwachting

Zeer prettig contact en prima toevoeging tijdens ons strategisch overleg. Roos weet waar ze over praat en brengt de materie op een prettige constructieve manier. Precies wat wij nodig hadden op dit moment dus jullie input sloot precies aan bij de vraag waarvoor dank

Zeer waardevolle en interessante sessie met onze spreker Ad Bastiaanse

Ad Bastiaanse heeft ons team meegenomen in een sessie om creatiever te leren denken. We kregen interessante casussen voorgeschoteld, leuke feitjes werden verteld én we zijn aan het werk gezet met een opdracht in de praktijk. Hierbij moest ons team goed samenwerken én creatief denken om tot de juiste oplossing te komen. Kortom, Ad heeft ons de gehele sessie zeer geïnteresseerd en is echt in staat om iedereen met de volle aandacht bij zijn verhaal te houden. Zeer waardevol en leuk om samen met jouw collega's te doen.

• Website

Hij brult als een witte tijger! Mooi om te zien dat iemand zijn kracht heeft gevonden. Inspirerend.

De deelnemers hebben bij de Rolf het volgende beantwoord op de vraag: Hoe informatief vond je de presentatie van Rolf - in je kracht. 43,6 % Uitermate informatief 49,1 % Zeer informatief 1,8 % redelijk informatief 3,6 % niet erg informatief 1,8 % helemaal niet informatief 60% gaf aan dat het van zeer toegevoegde waarde was, 35 % vond het van toegevoegde waarde en 5 % vond het niet van toegevoegde waarde.

• Website

Energieke eye-opener van de moderne wereld!

Onwijs leuke energieke presentatie hebben wij gehad van Barend. Hij wist iedereen hierbij te betrekken en goed zijn aandacht te verdelen. Dit maakte het een interactieve presentatie.

• Website

Leuke humoristische show met goede dynamiek met de zaal

Arno en Paul hebben al eerder voor ons bedrijf een show gedaan, waardoor we ze al redelijk goed kenden. Hun programma sloot heel goed aan op wat wij zochten en werd zeer goed ontvangen. Ze leveren precies af wat we ervan verwachten.

Geweldige avond

Nicolaas heeft ons programma op een uitstekende wijze muzikaal vertolkt. Ook in de aanloop naar deze avond is alles op een hele fijne wijze verlopen. Een dikke aanrader dus.

• Website

Prima ervaring met zowel het bureau als de gecontracteerde spreker

Het contact met zowel de bureau als Roy op het Veld verlopen soepel en gemoedelijk. Er is voldoende tijd genomen voor de uitvoering waarbij Roy zich flexibel opstelde. Op de dag zelf heeft hij ook een uitstekende bijdrage geleverd aan ons event, waarbij 2 interactieve sessies heeft geleid en daarnaast ook als moderator heeft gefungeerd. Kortom, erg tevreden!

• Website

Duidelijk, hartelijk en snel!

Fijn om met jullie zo te kunnen schakelen en Caroline Koetsenruijter is een super fijn persoon om te mogen ontvangen op ons evenement.

• Website

Jessica hield een mooi en inspirerend verhaal

Ik vond het een hele fijne samenwerking met Jessica. Enkele weken voor het evenement hebben we het programma van het evenement doorgesproken, zodat Jessica haar presentatie kon afstemmen op de overige sprekers en het verwachte publiek. Jessica hield een mooi en inspirerend verhaal, waarbij ze moeilijk jargon goed wist te vermijden en toch ook wel liet zien dat er nog wel een hele juridische kant achter haar boodschap is.

• Website

Prettige communicatie en geweldige uitvoering!

Communicatie met contactpersoon van de Spreker verliep vlot en soepel. We werden van te voren goed geïnformeerd. Daarnaast werd een voorgesprek met de gastspreker georganiseerd waardoor we onze behoeftes goed met elkaar konden afstemmen. De gastspreker is ons zeer goed bevallen, we kijken terug op een hele leuke lezing!

• Website

professioneel, betrokken en zeer goed voorbereid.

Joyce de Ruiter was de perfecte host voor onze conference. Ze had zich grondig voorbereid en doordat ze ervaringsdeskundige is kon ze zich perfect inleven in de materie. Ze was gespreksleider bij een tafelgesprek, dit werd live uitgezonden. Het gesprek werd door haar in goede banen geleid op een prettige en ontspannen manier.

• Website

Gepassioneerde spreker met goed verhaal

Onze ervaring met despreker.nl is goed. Dankzij dit bureau konden we spreker Wanda de Kanter, longarts, eenvoudig boeken voor ons transmurale evenement. Het bureau hield regelmatig contact met ons om te controleren of alles naar wens verliep. Het voorgesprek met Wanda was zeer prettig. Ze is een zeer gepassioneerde en enthousiaste spreker die haar publiek moeiteloos meeneemt in haar verhaal. Haar presentatie sloot goed aan bij het thema van ons evenement, 'leefstijl en preventie'. De deelnemers beoordeelden Wanda's lezing gemiddeld met een 7,9.

• Website

Het verhaal van Maarten is inspirerend en meeslepend met een mooie boodschap. Vanuit onze enquête richting deelnemers (1200 deelnemers) werd Maarten beoordeeld met een 8.9! Daarmee was hij ons best beoordeelde spreker van het congres.

Noorderstraat 1 Y

1823 CS Alkmaar

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.