Prima begeleiding bij een goede spreker!

Via deSpreker.nl hadden wij Patrick Stoof als gastpreker uitgenodigd op onze ondernemersavond. De bespreking vooraf met Patrick en zijn show zijn zeer goed bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Website

Goed advies en energieke spreker!

Bij de zoektocht naar een leuke spreker voor ons halfjaarlijkse evenement voor collega's jonger dan 35 jaar, kwamen we bij deSpreker.nl terecht. De medewerkers dachten goed mee met sprekers die paste bij onze doelgroep, beschikbaar waren op het evenement en binnen het budget paste. Zo kwamen we bij Herre Zonderland, die een interessante, energieke middag verzorgde. Communicatie voorafgaand aan het evenement ging goed en ook Herre dacht goed met ons mee. We kijken terug op een geslaagd evenement!

leuke en interessante sessie

Een online sessie is even wat anders maar toch deed Inge het hartstikke goed tijdens onze Roundtable. We hebben één kleine tip en dat is nog meer proberen de mensen te betrekken en nog meer interactie te zoeken.

Zeer goede spreker.

Bart is duidelijk een spreker met veel ervaring. Hij spreekt met gemak en overtuiging en kon heel goed inspelen op het onderwerp van onze meeting; omgaan met verandering. Serieuze adviezen werden gegeven met ook wat humor en oefeningen. Hij had de zaal helemaal mee en ik heb veel positieve commentaren gehoord.

• Website

Een leuke en leerzame workshop

De workshop was vermakend en informatief. Ad gaf heldere uitleg over de verschillende vormen van humor en wat de toegevoegde waarde is van humor op de werkvloer. Ik had wel verwacht dat we iets meer richting praktijkvoorbeelden zouden gaan in plaats van enkel de theorie van humor.

• Website

qua vorm en inhoud precies wat we zochten!

Lol, inhoud op laagdrempeliijke manier. Veel energie en inspirerend. Zou soms iets meer to the point kunnen zijn. Ik zal hem zeker aanbevelen.

• Website N.v.t.

Houda heeft gebracht wat gevraagd was

Houda heeft de groep gebracht wat haar gevraagd was. de gegeven informatie, haar passie en de manier waarop ze dit overbracht op haar luisteraars heeft ze goed gedaan.

Knap, dat Florian 2x 200 pubers wist te boeien

Het was mijn keus om Florian tweemaal voor een grote groep ( 200) te laten spreken. Dit besluit was genomen op logistieke en financiele gronden. Dat de presentatie daardoor nogal een richtings verkeer was, vond ik achteraf jammer maar wel begrijpelijk. Ik ben het met Florian eens dat de voordracht beter aan sloot bij de wat oudere leerlingen dan bij de jongete klassen. Al met al vond ik het een geslaagd optreden.

sprankelend

een mooie mix tussen muziek en ontroerende teksten. De muzikale begeleiding was top!

• Website

Prettig contact en een interessante lezing

Het contact met deSpreker is goed verlopen, snelle en duidelijke communicatie. Ook de voorbespreking met Jelle Drijver was prettig en duidelijk en over zijn bijdrage op ons evenement zijn we erg te spreken. Een interessant verhaal wat met veel humor en passie werd overgebracht.

goed geholpen

Hele fijne samenwerking met De Spreker en de sprekers zelf

Ik heb samen met een aantal collega's een jaarlijks event mogen organiseren. Daarbij hebben we gebruik gemaakt van een 2-tal sprekers vanuit De Spreker. We zijn heel erg tevreden: zowel over het contact over de selectie van de Sprekers als ook over de sprekers zelf. We hebben de intake direct met hen kunnen doen en alle afspraken ook met hen gemaakt. De kwaliteit van de sprekers was prima en alle afspraken zijn ook nagekomen. Een dikke pluim voor De Spreker.

• Website

Mooie aanvulling op ons programma

De samenwerking met despreker was goed vanaf het eerste contact - ik kreeg snel respons op mijn mails en kon connecten met An en Aruna voor een eerste kennismaking/verkenning. Ook omtrent de factuur en de voorwaarden was alles duidelijk. Beide speeches - van An en van Aruna - waren een mooie aanvulling op onze Diversity Week. Het enige wat ik mee wil geven (daarom ook vier sterren) - achteraf denk ik dat An misschien iets te makkelijk 'ja' zei op ons specifieke verzoek om Inclusive Leadership tot centraal onderwerp te maken. Zjn verhaal is meer in categorie 'personal journey/personal leadership' - en wij kregen de draft van zijn presentatie niet op tijd binnen, zoals met andere sprekers, wat geen ruimte gaf om laatste puntjes op de i te zetten. Afstemming niet optimaal, presentatie zelf heel interessant en triggering. Over Aruna's presentatie en ons contact was iedereen vol lof.

• Website

Fijne spreker, goede communicatie vooraf.

Rosanne Warmerdam was onze spreker van ons event. Van te voren netjes een videocall gedaan, om het event door te spreken. Op de avond zelf is ze alle afspraken nagekomen en is zelfs langer gebleven om de rest van de avond ook te beleven met de deelnemers. Een goede energie, veel enthousiasme en kennis van zaken zorgde voor een fijne beleving. Voor de volgende keer wellicht nog een klein beetje meer interactie met de groep. Al met al zijn wij zeer tevreden over despreker en Rosanne.

• Website

Verhaal van Rob Urgert sloot goed aan op het thema van de dag

Zowel het voorgesprek als de uitvoering zijn erg goed bevallen. Het verhaal van Robsloot prima aan op de bedoeling van het ochtendprogramma. Hij wist de gasten de volle drie kwartier te boeien. Al met al een prima keuze!

Was een leuke lezing van Peter van Wel

Eventueel wat meer interactief het was nu veel luisteren.

Positief

Het contact met zowel deSpreker.nl als Jochem Nooyen verliep soepel. De show was ook een groot succes! Bedankt!

Eigenlijk altijd gewoon goed

Werken inmiddels al een aantal jaren samen met de "De Spreker" en dat bevalt heel goed. Ruim aanbod van sprekers, snelle communicatie erg prettig.

Mooie samenwerking met Jochem en de Spreker.nl

Jochem heeft naast de verbazingwekkende act, ook mooie boodschappen verweven in zijn show. Dit maakt hem meer dan alleen de illusionist. Met zijn humor en presentatie een prachtige invulling voor onze visieavond. Het contact met deSpreker.nl werkte fijn en duidelijk.

• Website

Inspirerend en heel helder verhaal

Omgaan met stress, anders gezegd hoe voorkom ik stress, en hoe voorkom ik een burn-out en wat zijn de signalen dat dit op de loer ligt zijn mij zo helder geworden na de lezing van Thijs. Op een hele duidelijke manier verwoord, het mentale maar ook zeker het fysieke deel

• Website N.v.t.

We hadden al tijden een event gepland staan met eigen spreker maar moesten vrij last minute een week van te voren op zoek naar een alternatieve spreker. Via de Spreker snel contact gehad en werd Ad Bastiaanse aanbevolen. Zeer snel contact en onze wensen kunnen bespreken. Was een leuke, inspirerende avond waar ons team van begin tot eind geboeid was.. en ook dagen erna nog over nasprak en nadenken was

• Website

Goede ervaring voor het huren van een spreker

We hebben via Spreker.nl Wouter de Jong geboekt voor ons event. De samenwerking verliep helemaal naar ons, vragen werden netjes en snel beantwoord

• Website

Alex heeft een aansprekend en energie gevend verhaal.

Als voorbereiding was er een telefonisch onderhoud waarin er alle ruimte was om het verhaal van de school te kunnen vertellen. Hetgeen besproken was, kwam volledig en op de juiste manier terug in het verhaal van Alex. Zijn aanpak was verfrissend. Hij vertelde zijn verhaal en stelde dan vragen. De antwoorden konden de mensen schrijven in een door hem meegebracht notitieboekje. Een mooie stap naar de opdracht die we hadden afgesproken, namelijk tijdens een wandeling praten over "jouw droom" met juist die collega’s die je normaal niet zoveel spreekt.

Een schot in de roos!

Arno Folkerts heeft een prettig tempo van spreken. De ondersteuning met de visuele beelden houdt het publiek 'bij de les'. Boeiend voor iedereen. Leuke afwisseling tussen spreken en zang. Directeuren kunnen hier -zo gewenst- verder mee aan de slag. Het online voorgesprek was ook prettig. Arno gaf nog een paar goede tips, die helaas door het bestuur niet werden opgevolgd ;-) Wij waarderen het zeer dat Arno, doordat hij uit een andere branche komt, zijn verhaal iets heeft aangepast op het onderwijs.

• Website

Snel, professioneel en afspraak is afspraak

Heldere website, snel handelen

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.