Steven Pont is een geweldige spreker die de bezoekers weet te boeien

Steven brengt de inhoud van zijn lezing op een boeiende manier. Dat komt door de interessante inhoud, maar ook door dit op een speelse manier te doen met hier en daar een grapje of woordspeling.

• Website

Fijne samenwerking, goede aansluiting op het thema van de dag en de doelgroep.

Het contact met deSpreker en Merijn Tinga zelf is heel soepel en prettig verlopen. Binnen het thema van de dag (Duurzaamheid, plastic soep en andere troep) was Merijn natuurlijk een schot in de roos. Merijn heeft zich goed aangepast aan de doelgroep. Hij heeft in totaal 3 lezingen van een half uur gegeven aan onze eerstejaars leerlingen (leeftijd 11-13 jaar). Hij heeft hierbij goed geluisterd naar onze input over de doelgroep en dit bij de tweede en derde groep moeiteloos aangepast. De leerlingen hebben aandachtig geluisterd naar deze inspirerende lezing van deze inspirerende persoon.

Powerpoint presentatie

Hi Simon, Helaas ben ik niet zo enthousiast over je sessie afgelopen week. Het doel was vooral mensen te inspireren, enthousiasmeren en aan het denken te zetten. Daarbij is de manier waarop het verhaal wordt gebracht het allerbelangrijkste. Het gaat er om mensen prikkelen, erbij halen, ineractie creeren, verrassen etc. Daarbij kan powerpoint een mooie manier zijn om je verhaal te ondersteunen. Bij jou was het helaas meer andersom: het slide deck was leidend en jij deed de ondertiteling van de slides. Het was meer een presentatie dan inspiratie.

• Website

Fijn contact met deSpreker.nl en een top dagvoorzitter!

Wij hadden een fijn en professioneel contact met Olga van deSpreker.nl. Marit van Bohemen werd ons geadviseerd voor ons jaarlijkse coach event. En dit was erg succesvol! Marit was zeer professioneel in haar voorbereiding, we hadden erg fijn contact en ze was een ontzettend fijne dagvoorzitter.

• Website

Een zeer inspirerend verhaal, dat mensen ook raakte

Wij hebben het contact met deSpreker, als organisatie vanaf het begin af aan als zeer prettig ervaren. Er was altijd directe opvolging van vragen per e-mail. De afspraken over de voorbespreking waren ook goed, het gesprek vond op het afgesproken tijdstip plaats. De lezing was heel inspirerend en de info uit de voorbespreking was ook goed opgenomen en verweven in het verhaal. Aanwezigen waren zichtbaar geraakt door het persoonlijke verhaal van Mark.

Snel en goede communicatie

Communicatie verliep snel en goed. Toen er een wijziging in datum gemaakt moest worden werd er met ons meegedacht naar een uitvoerbare oplossing. Er werd na het boeken een meeting met de spreker in gepland en daarna door deSpreker om bevestiging gevraagd of alles was gelukt.

Inspirerende avond

Wij hebben Freija ingezet op een avond waarop we in gesprek gingen over de toekomstvisie. Zij heeft ons geholpen met goede inspiratie en mooie trens en ontwikkelingen.

• Website

Eye opener, door de prima inspirerende humoristische relevante en interessante waardevolle lezing

Op de vraag uit de enquête Wat vond u van het onderwerp van de lezing? kwamen de volgende antwoorden: Goed onderwerp, ik denk dat het voor veel mensen een ah ja moment heeft gecreëerd Prima, was zeer interessante lezing! Interessant en een eye opener Leuk Prima Erg interessant Zeer interessant Goed, interessant Prima Inspirerend Super Fantastisch en mega interessant. Erg humoristisch en hele relevante onderwerpen Zeer interessant en waardevol Prima. Interessant. Inspirerend. Mijn conclusie is dat het een eye opener was door de prima inspirerende humoristische relevante en mega interessante waardevolle lezing Mochten er nog negatieve reacties binnen komen zal ik dat zeker laten weten. Je kan er altijd van leren. Nogmaals dank en hopelijk tot ziens.

Energiek, toepasbaar, toegankelijk, interactief

M.b.t. de spreker Allard: Hele plezierige ervaring in het contact vooraf maar ook tijdens en na de lezing. Goed verhaal, legde goed het verband met het onderwijs, interactief, goede ondersteuning van het verhaal door middel van beeldmateriaal, energiek M.b.t. deSpreker.nl: snel, professioneel, meedenkend, plezierig

Goede eerste ervaring met DeSpreker

Goede ervaring, - Opvolging zou wat strakker kunnen in het begin - dit zou ook aan de bereikbaarheid van de spreker kunnen liggen ? - twee bedrijfsnamen werkte vertragend voor het betaalproces aan onze kant.

goede hulp

Behulpzaam en snelle reactie.

• Website N.v.t.

Thomas Erdbrink is een topspreker! Organisatie en communicatie door De Spreker helder/professioneel

Goede ervaring met Spreker Rob

• Rob was een prima match met onze behoefte. • De intake en voorgesprekken waren goed om onze behoefte aan Rob over te brengen. • Dat Rob al eerder op de middag aanwezig was werkte goed om de sfeer aan te voelen. • Zijn werkvorm met zenden en in groepjes iets bespreken zorgt voor een goede sfeer en dat de aanwezigen hun aandacht er goed bij konden houden. • Rob heeft een goed verhaal en kan met wat statements mensen aan het denken zetten. Zoals met dit soort zaken werkt dat niet bij 100% van de collega’s, maar er is voldoende over nagesproken. Verhaal was erg goed, kwaliteit van sheets kon beter.

Hilarische en nuttige workshop van Mimoun Oaissa

Op 14 maart heeft Mimoun een workshop over 'Communication Intelligence' gegeven aan een groep PA's van Allen en Overy en een aantal PA's van onze klanten. Van begin tot het einde was het een boeiend verhaal en hij liet ons ook een aantal oefeningen doen die zeer verhelderend waren. De workshop werd zeer goed ontvangen en we hebben ook veel gelachen. Top workshop!

• Website

De evaluatie onder de deelnemers laat een 8,9 zien voor de inzet van Jacqui van Kemenade. Haar verhaal sloot goed aan bij de behoefte van de zaal en haar manier van presenteren wat met voldoende interactie. Daar zijn we erg blij mee.

• Website

Fijne communicatie, korte lijnen en goed bereikbaar.

Wij hadden de spreker al geselecteerd en konden hem boeken via de spreker.nl. Er werd snel gereageerd en de lijnen waren kort. Prima ervaring dus.

• Website N.v.t.

Prima samenwerking, bij onduidelijkheden werd dit vlot en correct opgepakt.

De digitale omgeving is overzichtelijk weergegeven. Het contact per mail en telefonisch is op een plezierige manier verlopen. Er was wat onduidelijkheid over de betaling (voor het evenement i.p.v. achteraf, wat minder gebruikelijk is), maar dat is in goed overleg opgepakt.

Goede spreker, heldere communicatie

Goede samenwerking, heldere communicatie en de spreker (Jochem Nooyen) was fantastisch. Bedankt!

Inspirerende lezing over samenwerking

Peter Schuttevaar heeft op onze organisatiedag van vier organisaties samen een lezing verzorgd. Een interessant verhaal met een duidelijke boodschap. Dit was een mooie opbouw voor de rest van de dag.

een goede dagvoorzitter

Tom als dagvoorzitter is een ervaren spreker die makkelijk de aandacht van de zaal pakt en op een prettige manier de sprekers aankondigt. Wat bijdraagt aan het succes van zo'n dag.

• Website

Iedereen vond het fantastisch!

Vanaf eerste contactmoment een goede klik met Paul en Arno. Telefonisch onze vraag en ideeën voorgelegd en op aanraden van Arno het originele plan gewijzigd in het voorstel van Arno, Paul opent het symposium en Arno sluit de dag af! Na goedkeuring offerte, via MS Teams, een vervolg afspraak gehad met de finetuning van de dag. Tijdens deze afspraak ook besproken hoe we de Teaser gaan vormgeven. De geleverde Teaser is door ons geplaatst in de herinnering van de uitnodiging en is door veel personen de aanzet geweest om alsnog zich aan te melden voor het symposium. De start van Paul op het symposium was één groot feest, ook de buitenlandse gasten hebben genoten van de Nederlandse voorstelling. Iedereen had door dat het ging over verandering en wat je daar zelf mee moet.(vanuit het standpunt "wat kan ik ermee") Samenwerking met beeld- en geluidmensen ging erg goed. De afsluiting door Arno was wederom fantastisch. Focus van Arno was meer vanuit het standpunt "wat gaan wij ermee doen", dit sloot naadloos aan op alle workshops die zijn gegeven op deze dag. Kortom we hadden geen betere samenstelling kunnen bedenken zoals was geprogrammeerd. Het MBO College Airport ROC van Amsterdam wil nogmaals Paul en Arno bedanken.

• Website

Ik heb het contact van aanvraag offerte tot de laatste puntjes op de i als zeer prettig ervaren.

- organisatie: toegankelijk en duidelijk. - Georges Hilaul: De masterclass was echt heel leuk. Het publiek was vanaf het begin geboeid en er werd nadien nog veel nagepraat. Dus onze missie was geslaagd ;-)

• Website

erg inspirerend op een leuke, luchtige manier

Er genoten van de energie van de spreker. Hij zette ons aan het denken op een leuke, luchtige manier.

Perfect!

Het verhaal van Maarten kwam perfect over, studenten hadden een moment om vragen te stellen, maar ook tussendoor was het interactief. Al met al een top avond gehad!

Meedenkend bureau

We zochten een spreker op het gebied van reputatiemanagement. Olga dacht goed met ons mee, reageerde snel en flexibel en de communicatie was prettig en helder. Spreker Jeroen Duijvenstijn leverde goed maatwerk en zijn verhaal sloot goed aan bij de verwachtingen en wensen. Het inspireerde en zette collega's echt aan het denken.

Bedrijfsgegevens

Noorderstraat 1 Y

1823 CS Alkmaar

072 750 7422

[email protected]

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst. deSpreker.nl B.V. Noorderstraat 1Y 1823 CS Alkmaar E-mail: [email protected] Telefoon: 072 750 74 22

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.