Prima samenwerking, bij onduidelijkheden werd dit vlot en correct opgepakt.

De digitale omgeving is overzichtelijk weergegeven. Het contact per mail en telefonisch is op een plezierige manier verlopen. Er was wat onduidelijkheid over de betaling (voor het evenement i.p.v. achteraf, wat minder gebruikelijk is), maar dat is in goed overleg opgepakt.

Goede spreker, heldere communicatie

Goede samenwerking, heldere communicatie en de spreker (Jochem Nooyen) was fantastisch. Bedankt!

Inspirerende lezing over samenwerking

Peter Schuttevaar heeft op onze organisatiedag van vier organisaties samen een lezing verzorgd. Een interessant verhaal met een duidelijke boodschap. Dit was een mooie opbouw voor de rest van de dag.

een goede dagvoorzitter

Tom als dagvoorzitter is een ervaren spreker die makkelijk de aandacht van de zaal pakt en op een prettige manier de sprekers aankondigt. Wat bijdraagt aan het succes van zo'n dag.

• Website

Iedereen vond het fantastisch!

Vanaf eerste contactmoment een goede klik met Paul en Arno. Telefonisch onze vraag en ideeën voorgelegd en op aanraden van Arno het originele plan gewijzigd in het voorstel van Arno, Paul opent het symposium en Arno sluit de dag af! Na goedkeuring offerte, via MS Teams, een vervolg afspraak gehad met de finetuning van de dag. Tijdens deze afspraak ook besproken hoe we de Teaser gaan vormgeven. De geleverde Teaser is door ons geplaatst in de herinnering van de uitnodiging en is door veel personen de aanzet geweest om alsnog zich aan te melden voor het symposium. De start van Paul op het symposium was één groot feest, ook de buitenlandse gasten hebben genoten van de Nederlandse voorstelling. Iedereen had door dat het ging over verandering en wat je daar zelf mee moet.(vanuit het standpunt "wat kan ik ermee") Samenwerking met beeld- en geluidmensen ging erg goed. De afsluiting door Arno was wederom fantastisch. Focus van Arno was meer vanuit het standpunt "wat gaan wij ermee doen", dit sloot naadloos aan op alle workshops die zijn gegeven op deze dag. Kortom we hadden geen betere samenstelling kunnen bedenken zoals was geprogrammeerd. Het MBO College Airport ROC van Amsterdam wil nogmaals Paul en Arno bedanken.

• Website

Ik heb het contact van aanvraag offerte tot de laatste puntjes op de i als zeer prettig ervaren.

- organisatie: toegankelijk en duidelijk. - Georges Hilaul: De masterclass was echt heel leuk. Het publiek was vanaf het begin geboeid en er werd nadien nog veel nagepraat. Dus onze missie was geslaagd ;-)

• Website

erg inspirerend op een leuke, luchtige manier

Er genoten van de energie van de spreker. Hij zette ons aan het denken op een leuke, luchtige manier.

Perfect!

Het verhaal van Maarten kwam perfect over, studenten hadden een moment om vragen te stellen, maar ook tussendoor was het interactief. Al met al een top avond gehad!

Meedenkend bureau

We zochten een spreker op het gebied van reputatiemanagement. Olga dacht goed met ons mee, reageerde snel en flexibel en de communicatie was prettig en helder. Spreker Jeroen Duijvenstijn leverde goed maatwerk en zijn verhaal sloot goed aan bij de verwachtingen en wensen. Het inspireerde en zette collega's echt aan het denken.

• Website

Perfecte service van begin tot eind

Ik vind de combinatie tussen goede communicatie met mijn contactpersoon als ook in de online omgeving heel prettig. De flow van hoe het gehele proces zal verlopen is vooraf heel duidelijk en deadlines worden gehaald. Het is op deze manier heel gemakkelijk schakelen met zowel deSpreker.nl als met de spreker zelf. Top, niks aan veranderen!

• Website

Zeer tevreden met de samenwerking en zorgvuldige communicatie.

We zijn blij met de samenwerking met zowel deSpreker als met de keynote-spreker Hanan Haddouch. We waarderen de uiterst vlotte en zorgvuldige communicatie van beide partijen. Persoonlijk vonden we de presentatie van Hanan zeer inspirerend. Hoewel de meeste deelnemers vergelijkbare ervaringen delen, zijn er enkelen die meer hadden verwacht van Hanans toespraak en deze niet even inspirerend vonden. Momenteel voeren we een evaluatie-enquête uit onder deelnemers van de conferentie, waarin we specifiek vragen naar hun ervaringen met Hanan. Binnen een week hebben we meer inzicht. Voor nu zijn we zelf erg tevreden.

goed aansprekend verhaal

Voorbereidend gesprek verliep prettig. Op basis van onze vraag kwam een goed voorstel van Steven. Hij heeft geleverd wat we hebben afgesproken met een aansprekend verhaal en aansprekende voorbeelden.

Tevreden :)!

Ik kijk goed terug op Lieke's bijdrage tijdens de Netwerkbijeenkomst Evenementen! De aanwezige organisaties hebben aandachtig geluisterd en waren na afloop erg positief. Qua uitvoering had ik het passender gevonden als in Lieke's presentatie sneller de link zou zijn gemaakt trends en ontwikkelingen op het gebied van evenementen. Ik vond het stuk over algemene trends eigenlijk te lang. Misschien had ik dit van tevoren beter moeten afstemmen. Groet, Kim

• Website N.v.t.

geweldige lezing, veel interactie met de deelnemers

na een fijne voorbespreking wist Caroline goed hoe ze de lezing moest doen en nam de groep goed mee, eigenlijk tijd te kort.

• Website

Presentatie van Herre sloot goed aan bij ons thema Vitaliteit.

Vanuit de spreker snelle en accurate communicatie. De afspraak met de gastspreker (Herre Zonderland) was snel gemaakt via De Spreker. Intake gesprek met Herre was goed gaf inzicht in de presentatie van Herre. Voor Herre gaf het inzicht in wat voor bedrijf wij zijn en wat voor publiek hij kon verwachten. De presentatie paste dus ook goed in onze Vitaliteitsdag. Al met al een dikke voldoende!

• Website

Inspirerend verhaal waar iedereen iets uit kon halen

Ruben heeft een persoonlijk verhaal, waardoor hij je als luisteraar meeneemt. Zijn presentatiestijl is persoonlijk, interactief en afgestemd op de groep, waardoor iedereen zelf kan kiezen wat hij uit het verhaal meeneemt.

• Website

Snelle communicatie om zo op korte termijn de juiste spreker voor ons event te krijgen!

Mijn ervaring met deSpreker.nl is erg prettig geweest. De communicatie was erg snel, duidelijk en er werd goed meegedacht. Zeker omdat ik met een aanvraag kwam waarbij ik op korte termijn een specifieke spreker nodig had. Ook de verdere communicatie omtrent inhoud verliep soepel.

• Website

Een hele leuke leerzame presentatie

Leuke leerzame presentatie. Sluit goed aan bij de interesse van de deelnemers, weet hun te boeien en letterlijk ook in beweging te krijgen. Goede afwisseling van theorie, praktijk en (leuke) filmpjes. Kennis van zaken, ontspannen, vitaal, humor, weet de aandacht goed vast te houden

• Website

Voorbereiding én uitvoering heel goed!

Het contact met deSpreker.nl over het boeken van Patrick van Hees als spreker bij onze relatiebijeenkomst was plezierig. De voorbespreking met Patrick en zijn tijdige aanwezigheid, waardoor hij delen van het programma mee kreeg is ook als heel plezierig en waardevol ervaren. Hij sprak over de juiste dingen, hij wist het publiek te boeien én zijn boodschap is goed overgekomen, inclusief zijn advies aan ons als organisatie. Al met al heel goed dus!

• Website

We hebben de sessie als positief ervaren, praktisch en verdiepend tegelijkertijd

De voorbereiding is goed verlopen. Caroline heeft met ons meegedacht en zo zijn we gezamenlijk tot een goed programma gekomen. De uitvoering was ook naar tevredenheid. Caroline heeft voldoende haar eigen verhaal aangehouden en tegelijkertijd wist ze in te spelen op vragen/actualiteiten. Het is haar gelukt om deelnemers opnieuw te laten nadenken over 'standpunten en aanpak binnen de eigen organisatie'.

• Communicatie N.v.t.

Tevreden!

We hebben bewust aan de voorkant wat overleg gehad om de theorie van Ewald te vertalen naar het onderwijs wat onze lkr. geven. Deze afstemming was nodig. Daarnaast is de PP aangepast en overzichtelijker geworden voor de deelnemers (met actuele klassenbeelden) Het is voor Ewald de uitdaging om los te komen van de PP, soms waren de denkstappen wat groot. Fijn om met Ewald samen te werken: sociaal, toegankelijk, van goede wil, laat zich corrigeren, wil nadrukkelijk gaan voor samen iets goeds neerzetten. De afspraken komt hij keurig na. Hij heeft bijv. alle schriftelijke vragen beantwoord in samenwerking met Esther. Esther heeft vanuit haar praktijk een toegevoegde waarde gehad voor de hoofdlezing en workshop. Hartelijk bedankt Ewald en Esther voor de fijne samenwerking. Wie weet tot horens/ziens! Hetty en Christiene

• Uitvoering N.v.t.
  • Website N.v.t.

inspirende spreker die volop in actualiteit was

Met Joeri hebben we een zeer inspirerende spreker mogen ontvangen op onze ondernemersbijeenkomst. We contracteerden hem net na het faillissement van Pieter Pot en een maand later sprak hij bij ons, vlak nadat de doorstart door een succesvolle crowdfunding, publiek was. Ondanks alle drukte die dat op moet leveren nam hij alle tijd en gaf hij een presentatie of "pitch" die door het publiek van lokale ondernemers zeer interessant en inspirerend werd gevonden.

• Website

Er kwam veel positieve energie los!

Op een erg luchtige manier werden herkenbare voorbeelden geschetst. Er ontstond een interactief gesprek waarbij veel werd gelachen. Er ontstond een open sfeer met veel enthousiasme en positieve energie.

Enthousiasmerend en energiek

Milo is fantastisch! Wat een energie en enthousiasme! De studenten keken eerst een beetje de kat uit de boom, maar hij raakte ze allemaal. Ontzettend knap. En tegelijkertijd een mooie boodschap over gastvrijheid en gastheerschap!

Fijne samenwerking

Mijn ervaring met De Spreker is zeker positief. Ze denken mee in type spreker die bij je bijeenkomst past. Ze zijn flexibel en helder in de communicatie.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.