Martin is een geweldige enthousiaste spreker!

Martin heeft ons Marketing team a 30pax verrast door gebruik van echte praktijkvoorbeelden direct de communicatie/call to action te verbeteren. We plannen met Martin een aantal vervolgsessies.

• Website

Goede doorvertaling van onze wensen.

Wouter heeft onze behoefte perfect aangevoeld waardoor het resultaat boven verwachting was.

• Website

Goed aanbod en goede service

Bij onze aanvraag zijn we goed geholpen bij het selecteren en inplannen van sprekers, de communicatie loopt gemakkelijk en vlot. Verder hebben wij de Despreker.nl ervaren als flexibel bij het verplaatsen van de datum. Wij zijn goed geholpen voor ons interne event.

• Website

Een workshop met een inspirerend verhaal dat bij iedereen wat losmaakte

Ik kwam bij deSpreker.nl terecht toen ik op zoek was naar een gastspreker die bij onze bijeenkomst iets kon vertellen over sustainability en hoe dit als organisatie aan te pakken. Op deze manier vond ik Hilda Feenstra's verhaal. De samenwerking zowel met deSpreker.nl en Hilda zelf was erg prettig. Er werd goed geluisterd naar de wensen en de intenties van onze kant, en deze werden prachtig in de workshop verwerkt. De workshop heeft veel dingen losgemaakt bij het gezelschap. Het doel van deze bijeenkomst is hierin bereikt. Ik zou zowel deSpreker.nl als Hilda Feenstra zeker aanbevelen.

Leerzaam, duidelijk en leuk

Ervaring via spreker.nl bevalt goed, contact persoon tussen de spreker en mijzelf was zeer actief en behulpzaam. De spreker zelf was zeer professioneel en hierdoor prettig om naar te luisteren. Hij wilde meedenken met onze leervraag.

• Website

Ik heb goed contact gehad met Olga, zowel telefonisch als via de mail. Ze heeft de dingen goed gecommuniceerd en voor me uitgezocht.

• Website N.v.t.

Heel interessante lezing van Florian op ons congres gehad!

Het contact verliep erg goed, vragen werden snel beantwoord. Verder was het een zeer interessante lezing, dit werd ook zo ervaren door de studenten aanwezig op het congres van de studievereniging. Aanvullend beeldmateriaal was ook een goede toevoeging. De lezing paste ook goed binnen ons thema 'Overcoming Obstacles'. We kijken dan ook erg positief op de lezing van Florian terug!

Fijn, professioneel, meedenkend!

Fijn, professioneel, meedenkend!

• Website

inspirerend en geeft aanleiding om na te denken

Communicatie met Rens was zeer goed. Door de corona pandemie hebben we moeten schuiven, maar dat was geen enkel probleem. Prima samenwerking. Rens heeft de presentatie op zijn verjaardag gegeven. Inhoudelijk heb ik zeer positieve reacties mogen ontvangen.

Flexibel en meedenkend.

Een fysieke ontmoeting met een spreker plannen is niet eenvoudig in een tijd van verschillende lockdowns en maatregelen. Gelukkig werd er flexibel meegedacht en zijn we uiteindelijk tot een prima afspraak gekomen.

• Website

Goed contact, in de voorbereiding en afhandeling.

Door de corona pandemie moest de spreker een keer verzet worden. Dit onderlinge overleg heb ik als zeer prettig ervaren. Zo konden we samen een plan van aanpak verzinnen hoe en wanneer we de spreker door konden laten gaan. Micheal Kortekaas was bij ons op school te gast. Hij heeft onze studenten op een leuke, interessante en interactieve manier informatie gegeven over oa mentale veerkracht, discipline en waarom slapen zo belangrijk is. Daarna had hij ook alle tijd om vragen van studenten te beantwoorden en om eventueel op de foto te gaan.

• Website

Snelle manier om een goede spreker te boeken

Wij hadden op relatief korte termijn een goede spreker nodig over hybride werken. Met Jeroen Busschers vonden we deze goede spreker. Het contact was snel gelegd en Jeroen stond open voor maatwerk. Hij gaf een geweldige presentatie die aansloot bij het momentum waar wij als organisatie staan. En ook gevoelsmatig precies de juiste snaar raakte bij de luisteraars. Wij zijn dan ook uitermate tevreden.

• Website

Het heeft de docenten aan het denken gezet

De verhalen vanuit de teams is zeker positief. Het heeft de docenten op een ander denkspoor gezet. Niet om vanuit de repressie het gesprek aan te gaan maar vanuit de relatie. Het heeft ook inzicht gegeven in de denkwijze van onze student ( met de Coronaervaringen).

Enorm leerzame webinar van Erik Scherder

Wat een inspiratie en enthousiasme tijdens het webinar van Erik Scherder! We hebben heel veel leuke reacties ontvangen van de deelnemers en het was leuk om te zien hoeveel interactie er in de chat ontstond. Het was enorm leerzaam, bedankt!

• Website

Inspirerende spreker die het gesprek over (goed) onderwijs voedt en op gang brengt.

Sjef Drummen heeft een vlammend betoog gehouden voor ander (Agora) onderwijs. Met aansprekende voorbeelden heeft hij de aanwezigen weten te raken en... nog belangrijker... het gesprek over goed opleidingsonderwijs op gang gebracht. In de dagen na zijn presentatie wordt aan de koffietafel het gesprek voortgezet en dat koesteren we :-)!

Fantastisch!!!!!

Snelle en prettige reacties waardoor we op de korte termijn die we hadden, snel duidelijkheid hadden. Jaap Bressers was spot on, ontzettend knap hoe hij door één intake de spijker zo op de kop wist te slaan en onze medewerkers wist te raken. Zijn verhaal inspireerde ons tot eensgezindheid in een noodzakelijk aanpak. Mensen gingen aan de slag, zetten hun schouders eronder met als resultaat goede dialogen in de middag die mooie aanknopingspunten leverden voor verdere ontwikkeling.

Top pres(en)tatie

Voor ons grote mediabedrijf met 1100 medewerkers wilden we een interne show maken, in webinar vorm, waar het actuele thema 'burn-out en stressmanagement' centraal zou staan. Dankzij de snelle communicatie met Olga van DeSpreker.nl kwamen we uit bij Thijs. Thijs was erg enthousiast over het idee en wist dit precies naar onze wensen in te vullen. Een erg professionele, sympathieke spreker die zijn duidelijke verhaal speelse vorm heel goed wist over te brengen.

Duidelijk, betrokken

Ervaring is positief. Communicatie was helder, maar warm. Er was begrip dat het definitieve besluit soms wat langer op zich liet wachten.

Verrassend verbindend!

Presentatie van Willem van Boekel aan een groep SEH verpleegkundigen. Thema's waren persoonlijk leiderschap en verbinding. Willem heeft in korte tijd veel onderwerpen uitgelicht die aanzetten tot nadenken en goede gesprekken. Een enthousiaste manier van vertellen met veel interactie. Wij zien Willem graag nog een keer terug! Zowel contact met Willem als via de Spreker (Anneke Thoen) verliep heel vlot en prettig.

• Website

Frisse blik, humorvolle inspiratie en even wat anders

De inspiratiesessie met Rob en Joep is zeer positief ontvangen door de collega's van BCO. De heren brengen een frisse blik op zaken, grappige items tijdens hun programma als inspiratie om anders te denken en anders te kijken naar situaties en mensen. Dit was een welkome afwisseling voor de veelal thuiswerkende collega's. De voorbereiding en samenwerking met ons als projectteam was ook prettig en effectief. Joep en Rob denken tevens goed mee om de doelstelling van het event te bereiken en leveren maatwerk.

• Website

Fijn contact, positieve ervaring!

Voor ons jongerennetwerk hebben wij een spreker geboekt, die goed aansloot op onze behoeftes voor een bijeenkomst. Het contact verliep fijn en zelfs de mogelijkheid om met de spreker te bellen over de precieze inhoud was een kerst op de taart. In een woord: uitstekend!

Uitstekend!

Goed bereikbaar. Een snelle reactie op vragen.

• Website N.v.t.

Geweldige lezing en alle wensen geduldig en perfect verwerkt

Het eerste contact met het sprekersbureau verliep soepel. Een collega vertrok en door een goede overdracht kregen wij contact met een ander. Deze persoon wachtte rustig tot wij alles duidelijk hadden, geen gehaast. Nadat het voor ons duidelijk was hadden we contact met de spreker zelf. Wij gaven onze wensen aan en deze zijn perfect verwerkt in een online livestream. Deze livestream verliep soepel, geen technische hiaten. Het sprekers bureau dacht mee en we konden alles overleggen. Er was makkelijk telefonisch en email contact. Perfect!

Superleuke online studie-ochtend!

We hebben een online studie-ochtend georganiseerd met Ad Bastiaanse als spreker. Het was een verrassende ochtend met een livestream, waarbij alle technische details zeer vakkundig waren geregeld door Johan Oudshoorn. De medewerkers waren allen zeer positief, ondanks dat de ochtend op het laatste moment niet live maar online moest worden georganiseerd.

• Website

Interessante materie die op een op de aansprekende wijze werd overgebracht.

Voorbereiding was goed, lezing sloot aan bij onze wensen. Materie werd op een aansprekende wijze overgebracht. De presentatie sloot aan bij de doelgroep. Prima dus.

• Communicatie N.v.t.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.