Een onuitwisbare indruk

Met Rolf Schrama op het podium aanschouw je een krachtig levensverhaal waar een ieder iets van leert. Dit laat een onuitwisbare indruk achter! Ik hoop dat alle genodigden soms dat stemmetje in het achterhoofd blijven horen met zijn levenslessen (de kracht van de kleine stapjes, geloof in jezelf enz.).

Energie

Voor ons congres hebben we Rogier Elshout als dagvoorzitter ingeschakeld. Rogier was zeer betrokken in het voortraject naar het congres toe en heeft goed meegedacht in het totale programma.

• Website

Leuke eye-openers voor samenwerking in het team

Katja heeft ons meegenomen op expeditie en het was verassend om te zien / horen hoeveel parallellen er kunnen worden getrokken tussen een expeditie en ons project met betrekking tot samenwerking in het team. Erg leuk! Sowieso ook een inspirerend verhaal met alle prachtige foto’s.

Geweldige spreker!

Op zeer korte termijn heeft Arno ons uit de brand geholpen! Erg goede reacties gehad vanuit het publiek op zijn optreden.

Inspirerend, leerzaam en toepasbaar

Ter afsluiting van een managementtweedaagse hebben wij Klaas-Jan Reincke gevraagd om zijn ervaringen te delen omtrent het bevorderen van flow en bevlogenheid. Voor onze organisatie een belangrijk thema, vooral na een langdurige periode van thuiswerken. We wilden nieuwe theoretische inzichten, een direct toepasbare 'toolbox' en een interactieve sessie. De keuze voor Klaas-Jan Reincke bleek een voltreffer te zijn! Hij maakte de verwachtingen (op basis van een voorgesprek) meer dan waar! Voor iedere organisatie die meer wil weten over bevlogenheid en dit in de praktijk wil toepassen, kan ik Klaas-Jan van harte aanbevelen!

Fijne communicatie

Wij hebben een webinar van Erik Schreder georganiseerd via deSpreker. De communicatie met Kees was zeer prettig. Hij dacht actief met ons mee en gaf goede adviezen. Verder was alles rond om de voorbereiding van de webinar en de webinar zelf heel goed geregeld.

Inspirerend

Wij zijn allemaal enthousiast over de bijdrage van Arjen aan onze "waarderingsdag". Zijn presentatie was inspirerend, zetten aan het denken en gaf inzicht. De manier waarop hij ons meegenomen heeft in een aantal principes rondom cultuur en werkplezier heeft echt de toon gezet voor de hele dag. Met kennis van zaken en humor weet Arjen de medewerkers te boeien.

• Website

Het was prettig samenwerken met De Spreker en gekozen spreker was prima.

Voor een evenement zochten we een key note spreker via De Spreker nadat degene die wij zelf hadden benaderd had laten weten op de datum van het evenement verhinderd te zijn. Via De Spreker vonden we op eenvoudige manier de juiste spreker door op de website door middel van kernwoorden de zoekfunctie te gebruiken. Dat onze keuze de juiste was werd bevestigd door medewerkers van De Spreker in het voortraject en door de samenwerking met de spreker zelf. Die was prettig en snel en de uitgekozen spreker heeft datgene wat in het voorbereidend gesprek aan informatie werd verstrekt prima verwerkt in de gegeven presentatie.

• Website

Fijne samenwerking waarin wordt meegedacht met onze wensen.

Via een collega kreeg ik als tip om despreker te benaderen voor onze webinar. Via jullie site is het makkelijk om op onderwerpen te zoeken waar wij iets voor willen aanbieden. Ik kwam uit bij een aantal sprekers die de voorkeur hadden. Eén spreker kon niet maar jullie wisten andere sprekers aan te bevelen die iets over hetzelfde onderwerp kunnen vertellen, wat fijn was. Ons budget lag iets lager dan jullie aanbod en in overleg kwamen we tot een mooi resultaat. Frans kwam uit zichzelf al met een fijne checklist bij online meetings (testafspraak, moderator, opnemen van de afspraak, etc.). Mocht het niet al het geval zijn, dan is het fijn als elke spreker van jullie een dergelijke checklist gebruikt bij voorbereidende gesprekken met klanten. Ik heb Frans op zijn linkedin de volgende aanbeveling geschreven: Frans sprak onze medewerkers en leidinggevenden toe over luisteren naar klanten en luisteren naar elkaar. In de voorbereiding was Frans oprecht geïnteresseerd in P-Direkt en ons cultuurprogramma. Frans dacht met ons mee en bewoog mee met onze planning. De lezing zelf was inspirerend, informatief en laagdrempelig. Ons blijft bij dat je geen leidinggevende hoeft te zijn om een luisterend leider te zijn en dat je daar vandaag al makkelijk mee kunt beginnen. Top!

Prima contact

Contact met deSpreker was prima. Niet bijzonder goed maar ook niet slecht. Het merendeel contact gehad met Erik Scherder zelf. Dit was erg fijn.

Geweldig!

Frans is een goede, humoristische spreker die goed aanvoelt waar het bij de klant om gaat. Dit heeft alles te maken met zijn goede voorbereiding en het stellen van de juiste vragen. He practices what he preaches!

Heel goed!

Fijne samenwerking, goede voorbereiding en de live webinar was echt een succes!

Fijne samenwerking!

Ontzettend fijn en snel geregeld. Fijne communicatie, kwalitatief ook echt een goede spreker. Wij zullen zeker vaker gebruik gaan maken van jullie diensten.

Creatieve aanvulling op onze Teamsessies

De workshop verzorgd door Ad Bastiaanse tijdens onze Teamdagen was zeer interactief, inspirerend en humoristisch. Door deze sessie zijn wij ons allemaal bewust geworden van het creatieve brein en hoe deze in te zetten. Het verrijkt de opties om onze doelen te bereiken. We zullen nog vaak met een glimlach tegen elkaar te zeggen: “Waar liggen onze gele kansen?”

• Website

Super, maatwerk met goede vertaling van wat wij zochten.

Wij hadden met spoed een dagvoorzitter nodig om een speciale sessie binnen onze organisatie te begeleiden. Na mijn korte uitleg in het digitale reactie formulier, werd ik snel gebeld en was er ook al heel snel contact met een uiterst geschikte dagvoorzitter. Het programma werd samen met ons opgesteld en doorgenomen en onze 'heisessie' was zeer geslaagd. Een aanrader!

• Website

Een inspirerende lezing van Mark Mieras als start van onze studiedag bewegend leren

Op maandag 20 september 2021 hebben wij voor onze school (Prinses Marijkeschool Den Haag) een studiedag bewegend leren georganiseerd. Als start van deze dag hebben we via De Spreker Mark Mieras geboekt. Mark gaf een heel inspirerende lezing over bewegend leren en het brein. De lezing was divers en dynamisch, af en toe grappig en herkenbaar en natuurlijk bleven we niet stilzitten op een stoel. Na de lezing hebben we (los van De Spreker) drie workshops gevolgd die in de praktijk brachten wat Mark 's ochtends tijdens zijn lezing had verteld. Een succesvolle dynamische dag om niet te vergeten! Bewegend Leren op de Prinses Marijkeschool: https://www.youtube.com/watch?v=nVvWauFDL8k

Snel en vakkundig

Het verhaal van Joseph sloot naadloos aan op ons thema het nemen van eigen regie op je duurzame inzetbaarheid.

Goede spreker, veel informatie

Veel succesvolle sales theorieën in een korte tijd, dynamische en sympathieke spreker. Goede beheersing Engels.

• Website

Aansprekende lezing met enthousiasme gebracht

Een aansprekende lezing voor de teamleden van alle partners van ons kindcentrum. Zowel onze pedagogische als samenwerkingsopdracht kwamen in de lezing goed aan bod. Met enthousiasme en pakkende voorbeelden verteld.

• Website N.v.t.

Zeer boeiende en leuke lezing!

Patrick had zich goed verdiept in de organisatie en maakte herkenbare links in zijn verhaal. We hebben hele positieve reacties ontvangen van de medewerkers.

Boeiend en inspirerend!

In korte tijd een boeiend en inspirerend verhaal over weten te brengen mbt dienend leiderschap. Een compliment voor Henk Jan hoe hij vertelt, mensen meeneemt in zijn verhaal en met praktijkvoorbeelden inspiratie geeft.

• Website

Het team vond het een goede training, opfrisser, om over na te denken en zoals afgesproken geschikt voor "beginners" als ervaren collega's. Vooral goed dat de training je aan het denken zet

• Website N.v.t.

Goede communicatie vooraf en prima spreker!

De communicatie vooraf was erg goed. Er is goed geluisterd naar onze wensen in combinatie met ons beschikbare budget. Goede alternatieven werden geboden op het moment dat een spreker niet beschikbaar was op het door ons aangegeven tijdstip. Directe lijnen met de spreker zelf. Duidelijke en heldere afspraken.

Prettig zakelijke communicatie

Prettige zakelijke communicatie vanaf het eerste contact tot en met de voorbereiding en de uitvoering.

• Website

Snelle service and top kwaliteit spreker

Via de Spreker.nl ben ik snel en gemakkelijk aan een passende spreker gekomen voor onze virtuele conferente. Erg tevreden!

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.