Top service!

Fijne samenwerking met deSpreker.nl en met onze geboekte spreker! Ze was zeer professioneel en droeg ons evenement.

• Website

Heldere communicatie en snelle respons

Mijn ervaring met de De Spreker is louter positief, alles rondom ons verzoek ten aanzien van een gastspreker is heel soepel verlopen.

goed advies, adequate opvolging

prettige samenwerking om te komen tot het beste resultaat. Ook de directe contacten met de spreker zodat we precies kunnen bepalen wat de inhoud van de lezing kan zijn dat aansluit bij onze doelgroep.

• Website N.v.t.

Inspirerende spreker en fijn contact met contactpersoon

Onze ervaringen met deSpreker.nl zijn goed. Het contact met het contactpersoon was heel prettig. Er werd meegedacht met enkele obstakels waar wij tegen aan liepen en konden zo tot een voor beide partijen goede oplossing komen. De presentatie van Foppe de Haan was inspirerend en waardevol tijdens onze studiedag. Foppe de Haan wist met zijn ervaring en anekdotes ons mee te nemen hoe om te gaan met verschillende personen in een groep vanuit verschillende culturen. Een presentatie die ons lang zal bij blijven.

Onderhoudend!

Arno Folkerts heeft ons in 45 minuten een spiegel voor weten te houden via beeld, woord en zang. Veel herkenning en af en toe schaamte van herkenning omwille van je eigen herkenbare gedrag!

• Website

Vlotte en duidelijke communicatie.

deSpreker.nl reageerde vlot en dachten goed mee over verschillende mogelijkheden.

Prikkelend en inspirerend!

Het was fijn om Jef als start van de dag in huis te hebben. Zijn verhaal prikkelde en inspireerde. Veel dank Jef!

Leuke interessante dynamische spreker

Mooi hoe hij contact maakt met de medewerkers, voorbeelden geeft en duidelijk maakt wat we eigenlijk allemaal al 100 x gehoord hebben en weten maar toch steeds weer vergeten te doen.

• Communicatie N.v.t.

Meer speelruimte in je eigen werk

Dankzij de frobelshow van Marijne en Ben hebben wij een verkenning naar de speelruimte in onze organisatie gedaan. Door het toepassen van diverse rollen ontdek je dat er veel meer mogelijk is.

zeer prettig

Prettige samenwerking. Er is goed opgehaald wat onze boodschap was en hoe de spreekster dit in haar verhaal kon verwerken. Was een inspirerende sessie, interactief en vol informatie, welke door de duidelijke voorbeelden van Kim goed is overgebracht

persoonlijk - grappig - interactief

Heel erg mooie interessante en leerzame inleiding, die prikkelde en nieuwsgierig maakte. Mooie opbouw waarna we echt over spannende onderwerpen konden praten.

• Communicatie N.v.t.

Inspirerend en aansprekend

Zeer leuke op de doelgroep aansluitende bijdrage. Met persoonlijke elementen een zeer aansprekend en herkenbaar verhaal.

Boeiend en energiek

Margriet weet de toehoorders op energieke wijze mee te nemen en te inspireren. Wel is een punt van aandacht dat wanneer zij bij een hybride sessie tijdens een filmpje door het geluid van het filmpje praat, de toehoorders in de zoom beide niet goed kunnen horen, omdat het elkaar onderbreekt in de zoom. Hierdoor hebben zij delen niet kunnen horen. Omdat het een grotere uitdaging is toehoorders middels te zoom te boeien is dat wel jammer.

Energie

Enigszins last-minute kwamen we met de vraag of er een spreker aanwezig kon zijn bij onze kennissessie. Dit was geen probleem en we hebben heel snel kunnen schakelen. Enorm veel positieve reacties gekregen op de presentatie van spreker Michael Kortekaas.

• Website

Hele leuke, energieke en actieve lezing.

Wouter leert je (weer) baas te worden in je eigen hoofd. Bij goed voor jezelf zorgen, denken we vaak aan veel bewegen en gezond eten, maar je zit pas goed in je vel als je ook mentaal sterk bent. Leuke inspirerende avond waarin Wouter je mee op reis neemt. Wetenschappelijke inzichten giet hij in praktische oefeningen. In no time creëert Wouter een fijne sfeer en laat hij het publiek zich veilig genoeg voelen om oefeningen met elkaar uit te voeren. Met als gevolg hilarische tafrelen zowel op het podium als in de zaal. Met humor en quotes bespeelt hij de aanwezigen. Zijn sleutelwoorden zijn: Aandacht Veerkracht Positiviteit Altruïsme Alle vier de items worden uitgebreid besproken met voorbeelden en oefeningen die je dagelijks kunt doen. Hoe je met meer aandacht kunt leven en positieve emoties langer vast kunt houden. Waar heb je invloed op en wat heb je te accepteren in het leven? Zelfkritiek vraagt of jij wel goed genoeg bent Zelfacceptatie vraagt wat goed is voor jou Een volle avond waar iedereen uit kan halen wat op hem of haar van toepassing is. Boodschappen die hij meegeeft waar je nog over na gaat denken. Oefeningen die je in je dagelijkse schema kunt implementeren en niet veel extra tijd vragen. Hij sluit de avond af met een quote, die voor iedereen naar eigen inzicht is in te vullen. Het allerbelangrijkste is niet te vergeten wat het allerbelangrijkste is. Voor mijzelf de belangrijkste boodschap van avond is: echte aandacht hebben voor elkaar en een compliment of vriendelijk woord! Het kost immers niets, maar heeft enorm veel invloed op ieders mindset.

• Website N.v.t.

Martin is een geweldige enthousiaste spreker!

Martin heeft ons Marketing team a 30pax verrast door gebruik van echte praktijkvoorbeelden direct de communicatie/call to action te verbeteren. We plannen met Martin een aantal vervolgsessies.

• Website

Goede doorvertaling van onze wensen.

Wouter heeft onze behoefte perfect aangevoeld waardoor het resultaat boven verwachting was.

• Website

Goed aanbod en goede service

Bij onze aanvraag zijn we goed geholpen bij het selecteren en inplannen van sprekers, de communicatie loopt gemakkelijk en vlot. Verder hebben wij de Despreker.nl ervaren als flexibel bij het verplaatsen van de datum. Wij zijn goed geholpen voor ons interne event.

• Website

Een workshop met een inspirerend verhaal dat bij iedereen wat losmaakte

Ik kwam bij deSpreker.nl terecht toen ik op zoek was naar een gastspreker die bij onze bijeenkomst iets kon vertellen over sustainability en hoe dit als organisatie aan te pakken. Op deze manier vond ik Hilda Feenstra's verhaal. De samenwerking zowel met deSpreker.nl en Hilda zelf was erg prettig. Er werd goed geluisterd naar de wensen en de intenties van onze kant, en deze werden prachtig in de workshop verwerkt. De workshop heeft veel dingen losgemaakt bij het gezelschap. Het doel van deze bijeenkomst is hierin bereikt. Ik zou zowel deSpreker.nl als Hilda Feenstra zeker aanbevelen.

Leerzaam, duidelijk en leuk

Ervaring via spreker.nl bevalt goed, contact persoon tussen de spreker en mijzelf was zeer actief en behulpzaam. De spreker zelf was zeer professioneel en hierdoor prettig om naar te luisteren. Hij wilde meedenken met onze leervraag.

• Website

Ik heb goed contact gehad met Olga, zowel telefonisch als via de mail. Ze heeft de dingen goed gecommuniceerd en voor me uitgezocht.

• Website N.v.t.

Heel interessante lezing van Florian op ons congres gehad!

Het contact verliep erg goed, vragen werden snel beantwoord. Verder was het een zeer interessante lezing, dit werd ook zo ervaren door de studenten aanwezig op het congres van de studievereniging. Aanvullend beeldmateriaal was ook een goede toevoeging. De lezing paste ook goed binnen ons thema 'Overcoming Obstacles'. We kijken dan ook erg positief op de lezing van Florian terug!

Fijn, professioneel, meedenkend!

Fijn, professioneel, meedenkend!

• Website

inspirerend en geeft aanleiding om na te denken

Communicatie met Rens was zeer goed. Door de corona pandemie hebben we moeten schuiven, maar dat was geen enkel probleem. Prima samenwerking. Rens heeft de presentatie op zijn verjaardag gegeven. Inhoudelijk heb ik zeer positieve reacties mogen ontvangen.

Flexibel en meedenkend.

Een fysieke ontmoeting met een spreker plannen is niet eenvoudig in een tijd van verschillende lockdowns en maatregelen. Gelukkig werd er flexibel meegedacht en zijn we uiteindelijk tot een prima afspraak gekomen.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.