Goede communicatie en uiterst tevreden met resultaat

Vanaf eerste telefoontje duidelijke communicatie / uitleg. Hartstikke tevreden met de vloer. Service is top!

Mooi resultaat en goede service!

Mooi werk afgeleverd, veel keuze uit verschillende tinten beton ciré en komen de planning na.

De naam van het bedrijf zegt alles: “Top Design Beton”

Het proces vanaf het eerste telefonisch contact tot aan de factuur is zeer duidelijk, conform afspraak. Correcte, ervaren en deskundige mannen die weten wat de doen, verkopen en waarmaken. Nog een week wachten op het eindresultaat maar nu na de laatste dag werken al zéér tevreden.

Verstaan hun vak, betrouwbaar en fijn om mee samen te werken.

Alles klopt, vanaf de eerste afspraak in de showroom tot en met de oplevering van de vloer en de factuur. En topwerk, topadvies, toevloed, topdrsign!

Mooi product en goed vakmanschap

Van te voren goede afspraken gemaakt. Deze zijn ze ook goed nagekomen. Een enkele keer een uurtje later dan afgesproken.

Super fijn! met top resultaat

Goede comunnicatie en Perfect volgens afspraak, en super vakmanschap.

Uiterst tevreden over de geleverde werkzaamheden

Bram en Jim zijn absolute vakmensen als het gaat om het aanbrengen van PU gietvloeren. Wij zijn erg blij met onze vloer die volledig aan onze verwachting voldoet. Wij bevelen Top Design Beton dan ook bij iedereen aan!

Betrouwbaar en prachtig werk.

Prettige kennismaking en een duidelijke uitleg. Bij vragen staat Top Design Beton altijd klaar om deze te beantwoorden. Ze denken mee over het uiteindelijke resultaat en welke opties er zijn. Mooie showroom met (heel) veel optie en mogelijkheden. Het eindresultaat is prachtig geworden, ook service (evt herstelwerkzaamheden indien nodig bij beschadiging door gebruiker) zit er ook bij inbegrepen. Professionele organisatie en gaan netjes te werk. Hebben een week nodig gehad om dit moois te creëren! Bedankt!

Mooi, goed, betrouwbaar!

Wij zijn zo blij! Vakwerk! Mooi gedaan, snel, betrouwbaar!

Goede uitleg over het product en de werkwijze door Top Design Beton

Afspraken worden keurig nagekomen van af het offertetraject tot de daadwerkelijke levering/plaatsing. Tussendoor is er altijd de mogelijkheid om vragen te stellen of opmerkingen te maken. Hier wordt snel en adequaat op gereageerd. Werkzaamheden worden zorgvuldig en netjes uitgevoerd.

Aanrader Top gewerkt!

Correct en volgens afspraak gewerkt!

Fijn en prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij ons hebben ze een beton cire vloer aangebracht in de woning en beton cire op de zijwanden van het toilet. In de toekomst kijk ik graag uit naar een verdere samenwerking voor de toekomstige verbouwing van de badkamers

• Ervaring met: BETON Cire vloer

Een duidelijk verhaal van de eerste afspraak t/m de laatste. Afspraken worden nagekomen wat tegenwoordig niet overal meer vanzelfsprekend is. Prachtige vloer geworden!

• Ervaring met: BETON Cire vloer

Keurig geholpen en geadviseerd. Keukenblad is prachtig en is keurig gemonteerd. Ga zo door!

• Ervaring met: BETON Cire keuken

Goed bedrijf, snelle communicatie. Zeer behulpzaam en vriendelijk en een mooi resultaat

• Ervaring met: BETON Cire vloer

Duidelijk een bedrijf met kennis van zaken. Goed advies en afspraken worden nagekomen! Zeer zeker een aanrader!

• Ervaring met: BETON Cire badkamer

Duidelijk in hun advies. Komen hun afspraak na en leveren zeer mooi resultaat.

• Eind resultaat

Zeer nette vloer en super service !

• Ervaring met: BETON Cire vloer

Mooi secuur afgewerkt zonder rommel te maken

• Ervaring met: BETON Cire badkamer

Klant vriendelijk . alle mensen super aardig en erg netjes met hoe ze het achter laten als ze gewerkt hebben. Denken met je mee. Prettig in omgang. SUPER mooi en strak werk geleverd.

• Ervaring met: BETON Cire badkamer

Onze badkamerwanden zijn zeer kundig gemaakt door Top design beton. De wanden waren in eerste instantie nog te nat en hier werden geen risico’s ingenomen. Erg blij dat her werk daardoor is uitgesteld. Er werd goed meegedacht over de kleur de communicatie verliep prima! We zijn erg tevreden en het eindresultaat is prachtig! Ook het aanrechtblad ziet er top uit!

• Ervaring met: BETON Cire badkamer

Goede ervaring met Top Design. No nonsense. Gewoon duidelijk in wat je kunt verwachten. Zeer betrokken team. Super eindresultaat. Vloeren, wanden, badkamer, meubels, natuursteen, zwembadmozaiek in beton cire.

• Ervaring met: BETON Cire vloer

Goede communicatie Netjes gewerkt en mooi resultaat.

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: BETON Cire badkamer

Super goed advies gekregen! Door de planning van onze badkamer niet de kans gehad om in de showroom te gaan kijken. Dit zou ik wel aanraden omdat er zoveel mogelijk is. Ook met de staal in de eigen ruimte kijken is aan te bevelen omdat je dan echt ziet hoe de lichtval en dus de kleur is. Heel fijn geholpen en blij met het resultaat!