Kundig en altijd binnen de tijd.

Al enkele jaren maken wij gebruik van de diensten van DVH Koeriers. Dit gaat altijd naar volle tevredenheid. - Snelle en vakkundige service - Goede Prijs - kwaliteit verhouding

Prima en snelle service!

Betrouwbare services voor een redelijke prijs!

De Vliegende Hollander is heel correct en betrouwbaar. Afspraken worden nagekomen. De prijzen van een heel acceptabel niveau. Top Service!

Bellen, oplossing horen, meegeven en horen dat het op tijd is aangekomen.

100% betrouwbaar

Snelle service

Een bedrijf dat over het algemeen snel kan schakelen als er een chauffeur nodig is!

Goede en snelle service

Prettig telefonisch contact en snel acteren op onze spoed aanvraag

ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

we doen nu 3 jaar heel intensief zaken met ze en nog nooit een fout, en heel vriendelijk.

Goede partij die snel kan schakelen en de rit voor een nette prijs kan uitvoeren.

De vliegende hollander komt zijn afspraken altijd na

Al jaren doen wij zaken met de vliegende hollander en altijd zijn de afspraken nagekomen en is er uitstekende service verleend. Vaste medewerkers aan de telefoon en op de weg en een keurig en ruim wagenpark maakt de vliegende hollander voor ons de juiste partner voor het uitbesteden van sneltransport.

erg goed

duidelijk en denken goed mee, daarnaast het nakomen van afspraken is erg goed, ook met de variabelen in het verkeer er in meegenomen. fijne mensen

Toppers

Een hele goede service wat ze bieden!

Een hele goede prijs voor de geleverde service!

goed service

Goede service, afspraken komen ze altijd na.

De Vliegende Hollander wordt meestal ingezet als er een te kort is aan montage materialen op de bouwplaatsen in NL en BE. 1 telefoontje en alles wordt geleverd in de gewenste tijd.

Altijd goed

Soms boek ik onze zendingen al een paar weken van te voren. Ze komen altijd op tijd en afleveren ook tussen de tijd die wij vragen.

Top! Altijd flexibel en alles is mogelijk. Vriendelijke chauffeurs

Gewoon goed

altijd beschikbaar, altijd op tijd

Zeer goed in plannen

De naam, de vliegende Hollander, zegt genoeg!

Komen na wat ze beloven tegen scherpe tarieven.

Komen na wat ze beloven tegen scherpe tarieven. Precies conform verwachting.

Top, Snel! goed! Keurig!

alleen maar positieve ervaringen met DVH altijd klaar staan om te helpen, spoedje? ruime planning? ze rijden, ze staan er. geen problemen!

erg goed

vooraf prijs, en tot nu toe altijd alles waargemaakt ze rijden best veel voor ons een aanrader Jan van Houwelingen Hoogstraten Verpakkingen

Snelle service

snelle bezorging van onze producten

Hele prettige firma en ze komen altijd hun afspraken na.

Wij doen inmiddels al ruim 15 jaar zaken met deze firma en zijn nog steeds zeer content. Alles wordt snel en correct opgepakt en uitgevoerd en heb tot op heden nog nooit klachten ontvangen.

Zoeken altijd voor de juiste en snelle oplossing en dat dag en nacht 7 dagen in d week

Prettig bedrijf , persoonlijk en heel dienst verlenend. staan altijd voor je klaar.

Doen altijd hun best om service te kunnen leveren.