Roetfilter van mijn Opel Astra 1.9CDTI laten verwijderen bij DTC nadat normale garage er al een keer of 6 naar gekeken had, roetfilter vervangen, EGR vervangen, druksensoren vervangen, thermostaat vervangen maar alles zonder resultaat. Uiteindelijk vlak voor mn vakantie besloten om het roetfilter te laten verwijderen; Martin had eigenlijk geen tijd, maar zegde toe om het roetfilter te verwijderen tussen andere werkzaamheden door. Resultaat: roetfilter verwijderd binnen de afgesproken tijd binnen en met vaste vooraf opgegeven prijs. Daarna een ritje heen en terug naar Oostenrijk zonder problemen gemaakt. motor loopt zuiniger, en er lijkt ook wel iets meer koppel in de motor te zitten. Al met al naar volle tevredenheid uitgevoerd!

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Vandaag de Skoda octavia 1.9 TDI laten tunen Wat een verschil. Echt aan te bevelen. Professioneel bedrijf met flink wat jaren ervaring. Blijf zo doorgaan 👍

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Gebeld, binnen 5 minuten kon ik terecht. 1 uur later letterlijk in mijn stoel gedrukt! Wat een verschil reeds merkbaar. Ga nu echt genieten van mijn bolide. Dank voor de koffie en de snelheid van handelen.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Wat een mooie auto!!! Heel veel fijne en veilige kilometers toegewenst en bedankt voor deze mooie recensie!!

Van 88 pk naar 115 pk!! Wat een wereld van verschil! Superblij!

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Dank u voor deze geweldige recensie :)

Martin chipttunt mijn crafter en lost software problemen op waar de dealer geen raad meer mee wist. Meer koppel met minder brandstof.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Truck

Gewldig, dank u voor deze recensie :)

Wat afgesproken wordt, wordt ook na gekomen en dat vindt ik zeer belangrijk in deze.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Altijd fijn om met dtc-tuning zaken te doen, telefonisch altijd bereikbaar en schroomt niet om informatie te verschaffen. Mijn Clio 3 RS rijdt nu ook vanaf koud zoals hij hoort te doen en het koppelverkoop is een stuk soepeler geworden. Wat je ook te tunen hebt, waag een belletje en ze staan altijd klaar om je te helpen.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Zeer blij met onze tuning van 3 bedrijfs bussen. Deze zijn zeer zuinig gaan rijden door de tuning.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Fijn dat jullie tevreden zijn en super bedankt voor het invullen vn de review

Goede service, goed advies en m`n auto rijd stukken beter en zuiniger! Niet onbelangrijk, ook lekker koffie.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Professionals, goed werk,waar voor je geld en aansluitend advies.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Bedankt voor deze mooie recensie en veel plezier met de getunde Seat :D

Goede service , koffie, goede prestaties van me auto, goed advies

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Super bedankt voor je mooie review

Vakmanschap,goede service. Kwam terug na bezoek aan mercedes garage , dacht dat ze de tuning eraf hadden gehaald. Geheel kosteloos helemaal weer nagekeken. Gewoon super service

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

We hebben je graag geholpen. Bedankt voor deze mooie review!

Zeer professioneel tunings bedrijf!

Hoi Gerben, Dank je voor je mooie review, tot de volgende keer maar weer :D

Kruitmolen 11 a

1601 MC Enkhuizen

Over DTCTuning

DTCTuning is een bedrijf gespecialiseerd in software oplossingen voor computergestuurde motoren. Denk hierbij aan auto's, vrachtwagens, landbouwvoertuigen maar ook boten. In veruit de meeste gevallen gaat om een verbetering van de motorische prestaties en het brandstofverbruik. Soms gaat het om verandering van de egr of dpf werking. Wij zijn altijd blij met uw input omtrent uw ervaringen met onze software producten. Lees de recensies gerust door en laat zelf ook een recensie achter, zodat een ander ook een goed beeld van ons bedrijf kan krijgen.