Super goed verzorgde reis naar het mooie Praag!

Super goed verzorgde reis naar het mooie Praag! Veilige en comfortabele reis achter de rug. Onze Chauffeur Luc is een Topper en willen we een volgende reis uiteraard weer mee hebben 😎

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer en mede dankzei Luc. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Midweek naar Londen met 50 leerlingen en 4 docenten

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Vandaag schoolreisje gehad met deze vervoerder. Wat een ontzettend vriendelijke buschauffeur! Alles goed geregeld. Dank!

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Professioneel

Fijne bus, professionele chauffeur (Robert) die meteen goed duidelijk maakt aan de leerlingen wat hij van ze verwacht waardoor de reis soepel en plezierig voor iedereen is verlopen. We zijn met 50 leerlingen van 4 havo 4 dagen naar Londen geweest.

• Organisatie/verzorging N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Netjes gereden en mooi op tijd.

We gingen met onze groep meiden van het Alfa College MBO naar het NK zaalvoetbal in A'dam. Vriendelijke buschauffeur, ze was geduldig en toegankelijk.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Schoolreizen

Goede service, aardige buschauffeur die veel wilt doen voor een groep.

Wij zijn 4 dagen naar Berlijn geweest met school. We hebben een zeer aangename reis gehad met een prima buschauffeur en genoeg pauzes. De beenruimtes in de dubbeldekker waren wel minimaal, maar dat is nou eenmaal zo! Verder was de buschauffeur heel vriendelijk en flexibel. Hij wilde alles wel voor ons doen, niets was voor hem te gek. Wij hebben mede door hem een hele leuke en gezellige reis gehad, en hijzelf heeft het volgens mij ook prima naar zijn zin gehad!

Robbert Westerneng was onze chauffeur, hij heeft t geweldig gedaan. Top service, dankjewel!

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

In het begin met de offerte wat onduidelijkheden maar netjes opgelost.

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

We zijn met Sickman 3 dagen naar Londen geweest met 58 leerlingen van 13 jaar. De chauffeur (Edwin) was de beste chauffeur die we al in jaren gehad hebben. Hij kan heel goed overweg met de leerlingen en zorgt voor een super sfeer op de bus. Hij kent Londen ook goed waardoor we overal vlot en tijdig geraakt zijn. Hij denkt mee over oplossingen om activiteiten vlot te laten verlopen. De touringcar was ook prima in orde, hij had alleen nog een tikje groter mogen zijn. Nu waren de plaatsen tot het laatste zitje gevuld, wat soms nogal krap was. Wij reserveren Edwin alvast voor de volgende paasvakantie, dan kan onze schoolreis niet meer stuk!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Prijs/kwaliteitverhouding

Een gezellige dag gehad naar Soldaat van Oranje. Prima geregeld en goede communicatie. Niks op aan te merken

• Prijs/kwaliteitverhouding

Ik ben afgelopen zaterdag mee geweest naar de Soldaat van Oranje. Fijn dat i, in overleg met uw bedrijf, werd opgehaald aan de Wierdensestraat in Almelo. Ik vond de bus netjes en comfortabel, de chauffeuse vriendelijk en informerend en de dagtrip op zich keurig verzorgd. Ik blijf graag op de hoogte van jullie aanbod. P.S. Ik ben die dag een verwisselbaar steentje uit mijn ring verloren. Het betreft een kunstdiamantje die je op de ring kunt draaien. Het is een speld in de hooiberg, maar mocht het steentje toevallig gevonden zijn, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Annet Beudel

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Tevens zullen we melden dat u wat bent verloren in de touringcar en dit doorgeven aan ons schoonmaak team. Mocht hij gevonden worden zullen wij uiteraard contact met u opnemen. Alvast bedankt en een fijne dag!

alles prima in orde!

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Komt afspraken na en is stipt op tijd. Denkt mee met de klant

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer. Bedank voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Van de week zijn wij met onze studie vereniging Atlantis met Sickman reizen naar Slovenië geweest. Luuk heeft ons het eerste stuk gereden en Jan is de hele week met ons mee gereisd. De chauffeurs waren allemaal heel vriendelijk, flexibel en dachten met ons mee over wat de beste oplossingen waren. Op de heenweg waren er wat problemen met de tolbox waardoor we wat vertraging opliepen. Dat had misschien beter gekund, maar het was geen ramp. Verder was het fijn geweest als wij vooraf hadden geweten wie de chauffeurs zouden zijn, of belangrijker dat wij hun telefoonnummer vooraf al hadden gekregen. Dat was op verschillende momenten handig geweest. Over het algemeen hartstikke gevreden. Jan was een erg fijne chauffeur. Robbert en Luuk hebben ons maar een klein stukje gereden, maar over dat stuk heb ik niets te klagen.

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Wij (Supercoop Vroomshoop) zijn zeer tevreden met de service die er geboden is tijdens het vervoeren naar de finale feest van Coop Supermarkten. Complimenten aan de Chauffeur Edwin van Grondelle. Hij las de groep goed en maakte er een feestje van. Vriendelijke groet, Marc Olsman Supermarktmanager Supercoop Vroomshoop

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Alles geregeld zoals afgesproken,perfect.

• Ik heb ervaring met: Evenementen

Betrokken chauffeur Rijvaardig Gezellig Kantoormensen zeer klantvriendelijk. Bereid tot in gesprek te gaan. Positief.

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Zondag 3 februari zijn we met een gezelschap van de Ootmarsumse Lopers Club met een bus van Sickman van Ootmarsum naar Apeldoorn gebracht en weer terug. Perfecte reis en een perfecte chauffeur, zijn naam was Robbert. Vriendelijk, hulpvaardig, gevoel voor humor en vooral vakbekwaam. Complimenten.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

24 december 2018 met mannenkoor 't Vechtdal met chauffeur Edwin naar Urk geweest voor kerstconcert. Naast het chauffeuren was er voldoende gelegenheid voor een social talk. Als erg prettig ervaren.

• Ik heb ervaring met: Evenementen

Zeer kundige en leuke chauffeur(s) die erg goed meedachten en zeer flexibel waren, zoals de hele organisatie, toen er door de bakken sneeuw die er gevallen waren problemen dreigden met de terugreis. Robbert en Edwin (Cor en ?) hebben ons op zeer prettige wijze en veilig thuisgebracht. Volgend jaar weer als t ff kan!

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Degene die de bus georganiseerd heeft, is weer een ander dan degene die nu de enquete invult. En beide personen waren ook niet met de bus, maar apart. Dus ik kon het niet helemaal goed beoordelen, maar gezien de reactie van de dag: geen klachten. En chauffeur deed super mee!!!

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

De Klapband is met de bus naar Keulen geweest. De busreis was prima verzorgd met tevens heerlijke koffie aan boord. Edwin van Grondelle was onze chauffeur erg vriendelijk en correct.

We zijn tevreden. Op tijd aanwezig , vriendelijk. Gewoonweg tevrenden.👍🏻

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Hele fijne ervaring wat betreft organisatie en communicatie. Heel veel mogelijk in overleg. Zeer tevreden. En als je een chauffeur erbij krijgt zoals Robbert, heel fijn: Helpt en dankt mee ook tijdens uitstapje. Daarbij ook een extra persoon in ochtend om start goed te laten verlopen. Top presentatie. Bedankt voor alles. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Ik heb ervaring met: Arrangementen

Over Sickman Personenvervoer

Wij organiseren onder meer dagtochten, meerdaagse reizen, vervoer naar evenementen/musicals en schoolreizen. Dit alles volledig op maat, rekening houdend met de wens van onze klant. Wij staan voor kwaliteit, betrokkenheid en betrouwbaarheid! Onze meerwaarde is dat wij bij de organisatie en voorbereiding van uw schoolreis, bedrijfsuitstapje of stedentrip adviseren en dit volledig van A tot Z kunnen organiseren. De programma’s worden op maat gemaakt naar behoefte van de klant. Hier besteedt Sickman Touringcarvervoer veel zorg en aandacht aan. Neemt u gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of afspraak om programma’s en mogelijkheden te bespreken!