Prima geregeld!

Afspraken goed nagekomen. Wij hebben een perfect schoolreisje gehad naar Slagharen! Top buschauffeur; Robbert!

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Net als vorig jaar ging Robbert met ons mee naar Martin, Slowakije. We hebben een gezellige week gehad waarin hij een deel werd van onze groep. Ook met activiteiten deed hij mee, wat door zowel studenten als docenten zeer gewaardeerd werd. Volgend jaar weer!

Geweldige chauffeur en bus

Een week met de chauffeur die wij mee hadden was een week om niet te vergeten. Chauffeur dan wel bus waren fantastisch. Ik zou het zo weer doen.

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen, Busreizen

Heerlijke week naar Slowakije

Leuke week naar Slowakije gehad mede door chauffeur Robbert's enthousiasme en flexibiliteit. Zeker een aanrader!

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen, Meerdaagse arrangementen, Busreizen

Gezellige dag Dolfinarium met chaufferu Edwin als sfeermaker in de bus!

Afgelopen zaterdag zijn we met 65 personen naar het Dolfinarium in Harderwijk geweest. Iedereen had er erg veel zin in ondanks de slechte start met het weer. De sfeer in de bus was al snel zeer uitgelaten mede door de passende muziek die chauffeur Edwin liet horen! Er werd volop gezongen en gelachen! Een zeer geslaagde dag! Ook deze dag was weer TOP in alle opzichten!

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Evenementen, Meerdaagse arrangementen

Super tevreden over Ciska.

Hallo,Mede door Ciska heeft ze ons zondag een superdag bezorgd.Netjes op tijd vertrokken zondagmorgen en sávonds weer op gehaald en veilig thuis gebracht. Groeten Stichting supportersclub Ernst Dubbink.

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Fantastische reis gehad naar Zwarte Woud met Top Chauffeur Robbert!

We zijn van 23 t/m 30 mei naar het Zwarte Woud (Schömberg) geweest met een groep van 26 deelnemers van De Klup Twente. Robbert is mee geweest als chauffeur, dat is ons wederom zeer goed bevallen. Robbert is niet alleen een zeer kundig chauffeur maar doet het ook heel goed in de begeleiding van onze deelnemers. Hij ligt super in de groep. Hopelijk is hij er volgend jaar weer bij! Ook de communicatie rondom het regelen van de bus ging heel erg voorspoedig. Wij kijken terug op een zeer geslaagde week!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met: Dagtochten, Evenementen, Meerdaagse arrangementen, Busreizen

No-nonsens prima vervoer.

Punctueel en flexibel. Overleg over plaatsen en tijden was fijn. Chauffeur was duidelijk naar en toegankelijk voor onze klas 2 leerlingen. Knap stuurwerk in Parijs! 62- persoonsbus ietwat krap.

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Geen onzin, geheel volgens afspraak

Vooraf duidelijke afspraken gemaakt en de chauffeur hield zich hier keurig aan. Nette en beleefde chauffeur. Ondanks de wegonderbreking heeft hij goed gehandeld en naar een alternatief gezocht.

Super chauffeur

Geweldige chauffeur voor een werkweek in Berlijn met leerlingen uit 4 mavo.

Goed geregeld allemaal.

Met een groep schooljongeren van Nederland en India een reis naar Amsterdam en Zaanseschans. Ging sllemasl vlekkeloos met Robert. Bedankt!

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Schoolreizen

Grandioos

Een weekend naar Praag. Heerlijke goede reis gehad met Sickman. Luc onze chauffeur is een Toppertje. Ik raad een ieder Sickman aan. Niets negatief. Alles positief.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Meerdaagse arrangementen, Busreizen

Een weekendje Praag waarbij het vervoer werd verzorgd door Sickman. Een comfortabele reis mede dankzij onze chauffeur Luc. Een aanrader dit bedrijf en we hopen dat Luc bij ons volgende uitstapje weer onze chauffeur mag zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met: Dagtochten, Meerdaagse arrangementen, arrangementen, Busreizen

Gezelligheid en ontspanning

Dit weekend met V.L.U.T. reizen naar Praag geweest. Voor deze gelegenheid hadden ze bij Sickman een bus inlc chauffeur geregeld. Luc was onze held die ons overal heeft gebracht en opgehaald en ons vervoerd heeft, door de drukke straten van Praag. Ook stukjes achteruit om ons voor het hotel te plaatsen was geen probleem. Last minute route wijzigingen omdat wij graag op een plein in een dorpje op de foto wouden was geen probleem. Door een een dashcam die alles liet zien op schermen in de bus kon je als passagier ook mooi zien waar we langs kwamen. USB aansluitingen voor het laden van telefoons voldoende aanwezig. Gratis koffie en thee! Helemaal top!

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen, Busreizen

Reizen met Sickman: een ervaring rijker!!

Een weekendje Praag met Vlut-reizen en vervoer door Sickman met chauffeur Luc. Luc wist ons op buitengewoon kundige wijze naar onze bestemming Praag en de thuishaven Vroomshoop te brengen. Goedgehumeurd bracht hij ons naar de afgesproken plekken. Niets was hem teveel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met: arrangementen

Net weer thuis van een weekendje Praag! Geen moment spijt gehad dat we Sickman hiervoor gekozen hebben. In een woord geweldig! Een mooie en goed verzorgde bus en niet te vergeten Luc, een super chauffeur, en ook nog eens gezellig. De medereizigers waren ook zeer tevreden en willen de volgende keer ook graag weer mee (maar wel met Luc natuurlijk)

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen, Busreizen

Een meerdaagse busreis met ‘Vlut’-reizen. Prima vervoer met een leuke, goedlachse buschauffeur, Luc. Hij bracht en haalde ons waar we wilden zijn in Praag of omgeving. Ook heb ik van de luxe in de bus genoten zoals: koffie, airco, oplaadpunten voor telefoon e.d.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Busreizen

Geweldige reis naar Praag met sickman

Wauw, wat een ervaring was het. Wij zijn 4 dagen met chauffeur luc naar Praag geweest. Wat hebben we een geweldige reis gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld. En wat is die luc een topper! We willen je volgend jaar weer jongen!

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Een vriendelijke chauffeur die zeer goed rijdt.

👍

• Communicatie N.v.t.
  • Organisatie/verzorging N.v.t.

Geweldig!!!

Wat een prachtige reis naar Praag hebben wij gehad. Vooral Luc is een toppertje. Ik heb ervan genoten

Geweldige ervaring!

Met Vlutreizen naar Praag geweest, gelukkig hadden die een bus van Sickman met chauffeur Luc geregeld. We zijn comfortabel naar Praag gereisd en de volgende dagen in en om Praag gebracht waar we moesten zijn. De sfeer in de groep was geweldig en daar heeft onze chauffeur Luc zeker aan bijgedragen. De volgende reis wat mij betreft weer met dezelfde bus én chauffeur.

Prima gereden naar Praag

In Praag ook goed vervoerd en de bus was elke keer op tijd. Chauffeur Was ontspannen en wel in voor een stukje om rijden om een ‘kech’ te loggen.

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Soepele reis, fijne chauffeur, geweldige tijd.

Chauffeur Luc naam ons, 40 personen, mee naar Praag. Alle verliep soepel, zowel op de snelweg als in de drukke stad. Hij ontmoette ons iedere keer weer op tijd op de afgesproken plek, was aangenaam en prettig om contact. De bus was van alle gemakken voorzien. Geweldig!

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Super geslaagde reis!

Super geslaagde reis gehad naar Praag! Heel erg bedankt hiervoor

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met: N.v.t.

Perfect in alle opzichten.

Over Sickman Personenvervoer

Wij organiseren onder meer dagtochten, meerdaagse reizen, vervoer naar evenementen/musicals en schoolreizen. Dit alles volledig op maat, rekening houdend met de wens van onze klant. Wij staan voor kwaliteit, betrokkenheid en betrouwbaarheid! Onze meerwaarde is dat wij bij de organisatie en voorbereiding van uw schoolreis, bedrijfsuitstapje of stedentrip adviseren en dit volledig van A tot Z kunnen organiseren. De programma’s worden op maat gemaakt naar behoefte van de klant. Hier besteedt Sickman Touringcarvervoer veel zorg en aandacht aan. Neemt u gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of afspraak om programma’s en mogelijkheden te bespreken!