Gezellig schoolreisje met prima buschauffeurs!

Met schoolreisje naar de Drentse Koe! Vooral de heenreis was gezellig met buschauffeur Tonnie en z'n vrolijke kleutermuziek.

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Geweldige schoolreis gehad met een top chauffeur!

Na een muzikaal welkom in de bus "hallo allemaal, wat fijn dat je er bent" bleef de sfeer gedurende de busreis optimaal. Hierbij willen wij de "directeur" van de bus Edwin van Grondelle hartelijk bedanken.

• Touringcar N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Organisatie/verzorging N.v.t.

Een goede ervaring.

Luc is een vriendelijke en gezellige buschauffeur, die nergens moeilijk over deed! Ook niet om even een extra rondje te rijden zodat wij niet te vroeg bij school aankwamen! Bedankt!

Goede en gezellige reis.

Schoolreis; De chauffeur; Tonnie; deed nergens moeilijk over. Hij was attent en inlevend. Hij reed zelfs nog een stukje om, zodat de kinderen niet te vroeg weer op school zouden zijn.

Tonny is geweldig

Tonny moet bij HHC blijven

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Geweldig reisje naar den Haag!

Een fijne bus en een goeie chauffeur, die aanvoelt wat wat de dag aangenaam en plezierig maakt, zodat we zeker nog weer op stap gaan!

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Busreizen

Een plezier om mee op stap te gaan

Van 16 t/m 19 december met een groep studenten van het Alfa-college naar Berlijn geweest. Perfecte touringcar en zeer ervaren chauffeur Edwin van Grondelle, een echt gastheer.

• Organisatie/verzorging N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Busreizen

Om een personeelsfeest compleet te maken!

Afgelopen zaterdag personeelsfeest gehad. De heen- en terugreis maakte de hele avond compleet! Bedankt Tonnie voor de gezellige en muzikale avond!

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een fijne reis heeft ervaren mede dankzij Tonnie. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Personeel feest gewoon door gefeest in de bus .dus tonnie bedank je was een topper

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Evenementen, Busreizen

Chauffeur was een topper

Super chauffeur (tonnie) gehad tijdens ons bedrijfsuitje! Feestje ging in de bus verder.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met: N.v.t.

Heel leuk en gezellig.

Ik had een buschauffeur genaamd Tony. Hij was heel aardig reed goed en had toffe muziek. Ik zou sickman echt aanraden.

• Touringcar N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Schoolreizen, Evenementen

Vannacht thuis gebracht door Tonnie! Hij heeft ons veilig weer na huis gebracht!bedankt Tonnie!!

Prima ervaring met sickman!

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een fijne reis heeft ervaren mede dankzij chauffeur Tonnie. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Geweldige reis gehad in Barcelona!

Met Edwin en Luuk waren wij in fantastisch gezelschap. Ze zijn zeer professioneel en kunnen goed omgaan met de jongeren. Daarnaast waren ze zeer flexibel en schuwen ze het niet om advies te geven en mee te denken. Mede dankzij deze heren is dit een geslaagde vakantie geweest.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Schoolreizen, Busreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een fijne reis heeft ervaren mede dankzij Edwin en Luc. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Prima rijstijl, professionele gastheer/chauffeur, luxe bus.

Altijd goede ervaringen met Sickman. Met Edwin van Grondelle hebben ze een professional in huis die niet alleen maar de bus van A naar B brengt, maar die ook een flexibele gastheer is die met pubers kan omgaan. Vier dagen in de omgeving van Verdun verliepen prima, ook omdat Edwin met zijn bus de landweggetjes niet schuwt. Al met al een topervaring! Bedankt, namens het Vechtdal College Hardenberg.

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een fijne reis heeft ervaren mede dankzei chauffeur Edwin. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Zeer goed bevallen

Alle drie chauffeur's zijn goedbevallen bij een schoolreis richting de Ardennen. Ze waren vriendelijk en behulpzaam. We konden en mochten zelf muziek opzetten, meezingen en verslag doen tijdens de Reis met een microfoon. Allemaal ook in voor een grap maakte het tot een feest! Bedankt

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Schoolreizen, Busreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Bus was keurig op tijd. Chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. Bus zag er goed uit.

• Communicatie N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

correct--plezierig en altijd overleg mogelijk

we hadden weer een geweldige reis met een voortreffelijke groep reizigers. Maar ook hulde aan onze geweldige chauffeur Robbert. Hij had alles weer goed voor mekaar.

Perfect verzorgt.

Keurig verzorgt. Zowel communicatie als uitvoering.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u onze communicatie en uitvoering als prettig heeft ervaren. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Sickman service: goede service!

Jarenlang heb ik gebruik gemaakt, van Sickman Personenvoer. Van Hellendoorn naar Soweco v.v.. Kwalitatief goede chauffeurs, zoals de gebroeders Sickman en Albert Gerrits. Prima wagenpark en goede service! Kortom:van harte aanbevolen!

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Het was een goedverzorgde reis op de heen en terugreis!

De buschauffeur was vriendelijk, duidelijk in de uitleg en hield van een grapje op zijn tijd! De basisregeltjes kwamen goed over! Er hing een gezellige sfeer in de bus!

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Beste Daniëlle, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Top chauffeur en een prima bus!

Leuke dag Walibi gehad begin juni met leerlingen van onze school. Het vervoer was prima, alles keurig op tijd, een chauffeur (Matthieu Dollen) die weet hoe hij met pubers om moet gaan, zeer vriendelijk ook.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer mede dankzij chauffeur Matthieu. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Uitstekend vervoer.

Een rit op zaterdag 29 juni met gehandicapte ouderen van Nijverdal naar Doorn en week later weer van Doorn naar Nijverdal. Beide keren was Edwin van Grondelle de chauffeur van de volle rolstoeltouringcar en beide keren moesten 8 rolstoelpassagiers worden 'ingeladen' en vastgezet. Alles verliep zeer vakkundig (en veilig !), stipt op tijd en op een zeer vriendelijke en beheerste wijze. En van de chauffeur tijdens de rit geen ongepaste opmerkingen of flauwe grapjes, maar -waar nodig- op een prettige wijze adequate informatie.

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer mede dankzij chauffeur Edwin. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Robert Westerneng was onze chauffeur en heeft ons veilig en gezellig vervoerd tijdens ons personeelsfeest.

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Goede chauffeur

Comfortabel en veilig van A naar B. Top

chapeau

Edwin de chauffeur was zeer hulpvaardig, hij kon prima met de leerlingen omgaan, niet te overdreven.

Over Sickman Personenvervoer

Wij organiseren onder meer dagtochten, meerdaagse reizen, vervoer naar evenementen/musicals en schoolreizen. Dit alles volledig op maat, rekening houdend met de wens van onze klant. Wij staan voor kwaliteit, betrokkenheid en betrouwbaarheid! Onze meerwaarde is dat wij bij de organisatie en voorbereiding van uw schoolreis, bedrijfsuitstapje of stedentrip adviseren en dit volledig van A tot Z kunnen organiseren. De programma’s worden op maat gemaakt naar behoefte van de klant. Hier besteedt Sickman Touringcarvervoer veel zorg en aandacht aan. Neemt u gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of afspraak om programma’s en mogelijkheden te bespreken!