Een plezier om mee op stap te gaan

Van 16 t/m 19 december met een groep studenten van het Alfa-college naar Berlijn geweest. Perfecte touringcar en zeer ervaren chauffeur Edwin van Grondelle, een echt gastheer.

• Organisatie/verzorging N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Busreizen

Om een personeelsfeest compleet te maken!

Afgelopen zaterdag personeelsfeest gehad. De heen- en terugreis maakte de hele avond compleet! Bedankt Tonnie voor de gezellige en muzikale avond!

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een fijne reis heeft ervaren mede dankzij Tonnie. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Personeel feest gewoon door gefeest in de bus .dus tonnie bedank je was een topper

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Evenementen, Busreizen

Chauffeur was een topper

Super chauffeur (tonnie) gehad tijdens ons bedrijfsuitje! Feestje ging in de bus verder.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Ik heb ervaring met: N.v.t.

Heel leuk en gezellig.

Ik had een buschauffeur genaamd Tony. Hij was heel aardig reed goed en had toffe muziek. Ik zou sickman echt aanraden.

• Touringcar N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Schoolreizen, Evenementen

Vannacht thuis gebracht door Tonnie! Hij heeft ons veilig weer na huis gebracht!bedankt Tonnie!!

Prima ervaring met sickman!

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een fijne reis heeft ervaren mede dankzij chauffeur Tonnie. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Geweldige reis gehad in Barcelona!

Met Edwin en Luuk waren wij in fantastisch gezelschap. Ze zijn zeer professioneel en kunnen goed omgaan met de jongeren. Daarnaast waren ze zeer flexibel en schuwen ze het niet om advies te geven en mee te denken. Mede dankzij deze heren is dit een geslaagde vakantie geweest.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Schoolreizen, Busreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een fijne reis heeft ervaren mede dankzij Edwin en Luc. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Prima rijstijl, professionele gastheer/chauffeur, luxe bus.

Altijd goede ervaringen met Sickman. Met Edwin van Grondelle hebben ze een professional in huis die niet alleen maar de bus van A naar B brengt, maar die ook een flexibele gastheer is die met pubers kan omgaan. Vier dagen in de omgeving van Verdun verliepen prima, ook omdat Edwin met zijn bus de landweggetjes niet schuwt. Al met al een topervaring! Bedankt, namens het Vechtdal College Hardenberg.

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een fijne reis heeft ervaren mede dankzei chauffeur Edwin. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Zeer goed bevallen

Alle drie chauffeur's zijn goedbevallen bij een schoolreis richting de Ardennen. Ze waren vriendelijk en behulpzaam. We konden en mochten zelf muziek opzetten, meezingen en verslag doen tijdens de Reis met een microfoon. Allemaal ook in voor een grap maakte het tot een feest! Bedankt

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Schoolreizen, Busreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Bus was keurig op tijd. Chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. Bus zag er goed uit.

• Communicatie N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

correct--plezierig en altijd overleg mogelijk

we hadden weer een geweldige reis met een voortreffelijke groep reizigers. Maar ook hulde aan onze geweldige chauffeur Robbert. Hij had alles weer goed voor mekaar.

Perfect verzorgt.

Keurig verzorgt. Zowel communicatie als uitvoering.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Beste heer of mevrouw, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u onze communicatie en uitvoering als prettig heeft ervaren. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Fijne dag en wellicht tot ziens!

Sickman service: goede service!

Jarenlang heb ik gebruik gemaakt, van Sickman Personenvoer. Van Hellendoorn naar Soweco v.v.. Kwalitatief goede chauffeurs, zoals de gebroeders Sickman en Albert Gerrits. Prima wagenpark en goede service! Kortom:van harte aanbevolen!

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Het was een goedverzorgde reis op de heen en terugreis!

De buschauffeur was vriendelijk, duidelijk in de uitleg en hield van een grapje op zijn tijd! De basisregeltjes kwamen goed over! Er hing een gezellige sfeer in de bus!

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Beste Daniëlle, hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer. Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Top chauffeur en een prima bus!

Leuke dag Walibi gehad begin juni met leerlingen van onze school. Het vervoer was prima, alles keurig op tijd, een chauffeur (Matthieu Dollen) die weet hoe hij met pubers om moet gaan, zeer vriendelijk ook.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer mede dankzij chauffeur Matthieu. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Uitstekend vervoer.

Een rit op zaterdag 29 juni met gehandicapte ouderen van Nijverdal naar Doorn en week later weer van Doorn naar Nijverdal. Beide keren was Edwin van Grondelle de chauffeur van de volle rolstoeltouringcar en beide keren moesten 8 rolstoelpassagiers worden 'ingeladen' en vastgezet. Alles verliep zeer vakkundig (en veilig !), stipt op tijd en op een zeer vriendelijke en beheerste wijze. En van de chauffeur tijdens de rit geen ongepaste opmerkingen of flauwe grapjes, maar -waar nodig- op een prettige wijze adequate informatie.

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer mede dankzij chauffeur Edwin. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Robert Westerneng was onze chauffeur en heeft ons veilig en gezellig vervoerd tijdens ons personeelsfeest.

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Goede chauffeur

Comfortabel en veilig van A naar B. Top

chapeau

Edwin de chauffeur was zeer hulpvaardig, hij kon prima met de leerlingen omgaan, niet te overdreven.

Prima geregeld!

Afspraken goed nagekomen. Wij hebben een perfect schoolreisje gehad naar Slagharen! Top buschauffeur; Robbert!

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Net als vorig jaar ging Robbert met ons mee naar Martin, Slowakije. We hebben een gezellige week gehad waarin hij een deel werd van onze groep. Ook met activiteiten deed hij mee, wat door zowel studenten als docenten zeer gewaardeerd werd. Volgend jaar weer!

Geweldige chauffeur en bus

Een week met de chauffeur die wij mee hadden was een week om niet te vergeten. Chauffeur dan wel bus waren fantastisch. Ik zou het zo weer doen.

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen, Busreizen

Heerlijke week naar Slowakije

Leuke week naar Slowakije gehad mede door chauffeur Robbert's enthousiasme en flexibiliteit. Zeker een aanrader!

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen, Meerdaagse arrangementen, Busreizen

Gezellige dag Dolfinarium met chaufferu Edwin als sfeermaker in de bus!

Afgelopen zaterdag zijn we met 65 personen naar het Dolfinarium in Harderwijk geweest. Iedereen had er erg veel zin in ondanks de slechte start met het weer. De sfeer in de bus was al snel zeer uitgelaten mede door de passende muziek die chauffeur Edwin liet horen! Er werd volop gezongen en gelachen! Een zeer geslaagde dag! Ook deze dag was weer TOP in alle opzichten!

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Evenementen, Meerdaagse arrangementen

Super tevreden over Ciska.

Hallo,Mede door Ciska heeft ze ons zondag een superdag bezorgd.Netjes op tijd vertrokken zondagmorgen en sávonds weer op gehaald en veilig thuis gebracht. Groeten Stichting supportersclub Ernst Dubbink.

Over Sickman Personenvervoer

Wij organiseren onder meer dagtochten, meerdaagse reizen, vervoer naar evenementen/musicals en schoolreizen. Dit alles volledig op maat, rekening houdend met de wens van onze klant. Wij staan voor kwaliteit, betrokkenheid en betrouwbaarheid! Onze meerwaarde is dat wij bij de organisatie en voorbereiding van uw schoolreis, bedrijfsuitstapje of stedentrip adviseren en dit volledig van A tot Z kunnen organiseren. De programma’s worden op maat gemaakt naar behoefte van de klant. Hier besteedt Sickman Touringcarvervoer veel zorg en aandacht aan. Neemt u gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of afspraak om programma’s en mogelijkheden te bespreken!