Grandioos

Een weekend naar Praag. Heerlijke goede reis gehad met Sickman. Luc onze chauffeur is een Toppertje. Ik raad een ieder Sickman aan. Niets negatief. Alles positief.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Meerdaagse arrangementen, Busreizen

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Een weekendje Praag waarbij het vervoer werd verzorgd door Sickman. Een comfortabele reis mede dankzij onze chauffeur Luc. Een aanrader dit bedrijf en we hopen dat Luc bij ons volgende uitstapje weer onze chauffeur mag zijn.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Ik heb ervaring met: Dagtochten, Meerdaagse arrangementen, arrangementen, Busreizen

Gezelligheid en ontspanning

Dit weekend met V.L.U.T. reizen naar Praag geweest. Voor deze gelegenheid hadden ze bij Sickman een bus inlc chauffeur geregeld. Luc was onze held die ons overal heeft gebracht en opgehaald en ons vervoerd heeft, door de drukke straten van Praag. Ook stukjes achteruit om ons voor het hotel te plaatsen was geen probleem. Last minute route wijzigingen omdat wij graag op een plein in een dorpje op de foto wouden was geen probleem. Door een een dashcam die alles liet zien op schermen in de bus kon je als passagier ook mooi zien waar we langs kwamen. USB aansluitingen voor het laden van telefoons voldoende aanwezig. Gratis koffie en thee! Helemaal top!

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen, Busreizen

Reizen met Sickman: een ervaring rijker!!

Een weekendje Praag met Vlut-reizen en vervoer door Sickman met chauffeur Luc. Luc wist ons op buitengewoon kundige wijze naar onze bestemming Praag en de thuishaven Vroomshoop te brengen. Goedgehumeurd bracht hij ons naar de afgesproken plekken. Niets was hem teveel!

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Ik heb ervaring met: arrangementen

Geweldig!

Net weer thuis van een weekendje Praag! Geen moment spijt gehad dat we Sickman hiervoor gekozen hebben. In een woord geweldig! Een mooie en goed verzorgde bus en niet te vergeten Luc, een super chauffeur, en ook nog eens gezellig. De medereizigers waren ook zeer tevreden en willen de volgende keer ook graag weer mee (maar wel met Luc natuurlijk)

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen, Busreizen

Een meerdaagse busreis met ‘Vlut’-reizen. Prima vervoer met een leuke, goedlachse buschauffeur, Luc. Hij bracht en haalde ons waar we wilden zijn in Praag of omgeving. Ook heb ik van de luxe in de bus genoten zoals: koffie, airco, oplaadpunten voor telefoon e.d.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Busreizen

Geweldige reis naar Praag met sickman

Wauw, wat een ervaring was het. Wij zijn 4 dagen met chauffeur luc naar Praag geweest. Wat hebben we een geweldige reis gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld. En wat is die luc een topper! We willen je volgend jaar weer jongen!

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Een vriendelijke chauffeur die zeer goed rijdt.

👍

• Communicatie N.v.t.
  • Organisatie/verzorging N.v.t.

Geweldig!!!

Wat een prachtige reis naar Praag hebben wij gehad. Vooral Luc is een toppertje. Ik heb ervan genoten

Geweldige ervaring!

Met Vlutreizen naar Praag geweest, gelukkig hadden die een bus van Sickman met chauffeur Luc geregeld. We zijn comfortabel naar Praag gereisd en de volgende dagen in en om Praag gebracht waar we moesten zijn. De sfeer in de groep was geweldig en daar heeft onze chauffeur Luc zeker aan bijgedragen. De volgende reis wat mij betreft weer met dezelfde bus én chauffeur.

Prima gereden naar Praag

In Praag ook goed vervoerd en de bus was elke keer op tijd. Chauffeur Was ontspannen en wel in voor een stukje om rijden om een ‘kech’ te loggen.

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Soepele reis, fijne chauffeur, geweldige tijd.

Chauffeur Luc naam ons, 40 personen, mee naar Praag. Alle verliep soepel, zowel op de snelweg als in de drukke stad. Hij ontmoette ons iedere keer weer op tijd op de afgesproken plek, was aangenaam en prettig om contact. De bus was van alle gemakken voorzien. Geweldig!

Super geslaagde reis!

Super geslaagde reis gehad naar Praag! Heel erg bedankt hiervoor

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Ik heb ervaring met: N.v.t.

Perfect in alle opzichten.

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Super goed verzorgde reis naar het mooie Praag!

Super goed verzorgde reis naar het mooie Praag! Veilige en comfortabele reis achter de rug. Onze Chauffeur Luc is een Topper en willen we een volgende reis uiteraard weer mee hebben 😎

• Ik heb ervaring met: Busreizen

Hartelijk dank voor uw recensie en fijn om te horen dat u een goede reiservaring heeft ervaren met Sickman Touringcarvervoer en mede dankzei Luc. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! Mocht u deze recensie ook op Facebook of Google willen plaatsen nodigen wij u van harte uit. Alvast bedankt en een fijne dag!

Heel goed

Midweek naar Londen met 50 leerlingen en 4 docenten

• Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Vandaag schoolreisje gehad met deze vervoerder. Wat een ontzettend vriendelijke buschauffeur! Alles goed geregeld. Dank!

Professioneel

Fijne bus, professionele chauffeur (Robert) die meteen goed duidelijk maakt aan de leerlingen wat hij van ze verwacht waardoor de reis soepel en plezierig voor iedereen is verlopen. We zijn met 50 leerlingen van 4 havo 4 dagen naar Londen geweest.

• Organisatie/verzorging N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Netjes gereden en mooi op tijd.

We gingen met onze groep meiden van het Alfa College MBO naar het NK zaalvoetbal in A'dam. Vriendelijke buschauffeur, ze was geduldig en toegankelijk.

• Ik heb ervaring met: Dagtochten, Schoolreizen

Goede service, aardige buschauffeur die veel wilt doen voor een groep.

Wij zijn 4 dagen naar Berlijn geweest met school. We hebben een zeer aangename reis gehad met een prima buschauffeur en genoeg pauzes. De beenruimtes in de dubbeldekker waren wel minimaal, maar dat is nou eenmaal zo! Verder was de buschauffeur heel vriendelijk en flexibel. Hij wilde alles wel voor ons doen, niets was voor hem te gek. Wij hebben mede door hem een hele leuke en gezellige reis gehad, en hijzelf heeft het volgens mij ook prima naar zijn zin gehad!

Robbert Westerneng was onze chauffeur, hij heeft t geweldig gedaan. Top service, dankjewel!

• Ik heb ervaring met: Dagtochten

In het begin met de offerte wat onduidelijkheden maar netjes opgelost.

• Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

We zijn met Sickman 3 dagen naar Londen geweest met 58 leerlingen van 13 jaar. De chauffeur (Edwin) was de beste chauffeur die we al in jaren gehad hebben. Hij kan heel goed overweg met de leerlingen en zorgt voor een super sfeer op de bus. Hij kent Londen ook goed waardoor we overal vlot en tijdig geraakt zijn. Hij denkt mee over oplossingen om activiteiten vlot te laten verlopen. De touringcar was ook prima in orde, hij had alleen nog een tikje groter mogen zijn. Nu waren de plaatsen tot het laatste zitje gevuld, wat soms nogal krap was. Wij reserveren Edwin alvast voor de volgende paasvakantie, dan kan onze schoolreis niet meer stuk!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Prijs/kwaliteitverhouding

Een gezellige dag gehad naar Soldaat van Oranje. Prima geregeld en goede communicatie. Niks op aan te merken

Over Sickman Personenvervoer

Wij organiseren onder meer dagtochten, meerdaagse reizen, vervoer naar evenementen/musicals en schoolreizen. Dit alles volledig op maat, rekening houdend met de wens van onze klant. Wij staan voor kwaliteit, betrokkenheid en betrouwbaarheid! Onze meerwaarde is dat wij bij de organisatie en voorbereiding van uw schoolreis, bedrijfsuitstapje of stedentrip adviseren en dit volledig van A tot Z kunnen organiseren. De programma’s worden op maat gemaakt naar behoefte van de klant. Hier besteedt Sickman Touringcarvervoer veel zorg en aandacht aan. Neemt u gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of afspraak om programma’s en mogelijkheden te bespreken!

Filter op Taal