Als mensen met elkaar omgingen zoals Els met dieren omgaat, was de wereld een stuk vriendelijker. Steeds weer ben ik verbaasd over de positieve energie van deze vrouw. Roberto Lillus en Nero.

Prettig en schoon hotelMijn

Mijn omschrijving Het feit dat ik Floortje zo blij zag springen toen ik haar ging halen gaf mij meteen al het gevoel dat ze het goed heeft gehad. Ze zag er goed uit en is zelfs de dag ervoor nog gewassen. Ik weet nu dat ik haar in goede handen achterlaat als het weer nodig is, ook voor mij een goed en rustig gevoel!

Onze hond loopt vrolijk naar binnen als hij hier weer op vakantie mag & kijkt niet meer naar me om bij het wegbrengen. Dan zal hij het vast en zeker naar zijn zin hebben. Wij brengen hem met een gerust hart hierheen.

Geweldig pension

Onze Boerenfox gaat al verschillende jaren naar Els en haar medewerkers. Iedere keer heeft Tessie het naar haar zin, onze hond word er goed verzorgd. Sjef en Tiny Everts.

Rakky 9 dagen laten logeren bij Dierenhotel Abdissen Bosch. Wij hebben een vrolijke en goed verzorgde hond opgehaald en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Poot van Rakky.

Bedankt voor jullie, mooie beoordeling. Wij zijn er dan ook, zeer content mee! Geef Rakky, maar een aai over de bol en Poot terug voor hem :-) tot een volgende keer

Goed verzorgd

Aandacht voor de dieren

Onze Bowy goed verzorgt

Alles volgens afspraak

In augustus is onze hond abby 13 dagen in het dierenhotel geweest. Super leuk om de foto's te zien op fb als je op vakantie bent dit is echt heel erg leuk. Ze kwam mooi en lekker gewassen thuis echt top bedankt!!!!

Vertrouwelijk, vriendelijke en een trouwe dierenvriend

Onze twee rottweiler meisjes zijn nu een aantal keer bij Els geweest, de meiden komen altijd netjes gewasssen en goed verzorgd terug. Ik adviseer ze ook zeker bij bekende. Wil je je geliefde huisvriend met een gerust hart op vakantie sturen dan is dit zeker een heel goed adres

Bedankt voor jullie, mooie beoordeling. Wij zijn er dan ook, zeer content mee! Geef Luna en Nova, maar een aai over de bol. Heb je al gekeken naar zo'n automatische pen om te spuiten bij Luna, dat gaat makkelijker en sneller met de grote hoeveelheid, die ze moet krijgen, voor haar Diabetes

Al 7 jaar een tevreden klant.

Wij vertrouwen onze hond volledig toe aan Els en haar team bij de dagopvang. Zij weten kennen de hond en weten er goed mee om te gaan.

Bedankt voor jullie, mooie beoordeling, wat gaat dat hard hé alweer zo lang dat Paco komt. Wij zijn er dan ook, zeer content mee! Geef Paco, maar een aai over de bol. Maandag (dierendag) ligt er wat lekkers voor hem klaar ;)

Altijd goed

Al enkele jaren gaat onze Bruno (Mechelse Herder) tijdens onze vakantie naar het dierenhotel. Altijd weer wordt hij daar goed verzorgt en geeft dit ons een gerust gevoel. Als we hem gaan halen is hij lekker fris gewassen. Fijne service die ze aanbieden.

komen al vele jaren naar volle tevredenheid

komen al vele jaren naar volle tevredenheid

Kan er nog niet veel van zeggen zijn maar 2 nachten geweest

Zoals ik kan beoordelen hebben de hondjes het goed gehad

Sally heeft nooit zin om naar huis te gaan.

Sally komt al een aantal jaartjes. Ze wordt steeds top vrrzorgd.

Onvriendelijk tegen over baasje

Ik heb mijn kat afgelopen week voor het eerst naar een pension gebracht Op de fotos en alles via de website sprak me het dieren hotel wel aan Toen ik vlak voor komst nog eens belde om zeker te gaan dat alles goed was gegaan met reserveren en betalen kreeg ik nou dat kan je zien in je mail en werd afgekapt Bij aankomst met mijn man en zoontje was het meteen er mag maar een persoon binnen en de rest moest buiten blijven Echt afscheid van me kat kon ook niet Hij moest een bandje om en dan in een kooi voor te acclimatisering. Prima Ik had aan gegeven dat ik hem volgende week maandag om 16:00 kwam halen Sta ik om 16:00 voor de deur staat er gesloten ik heb aangebeld en 5 minuten gewacht Toen ben ik gaan bellen Mevrouw kwam aan de deur en zei ben jij die wat zo ongeduldig is…… Ik zeg ja ik sta hier al 5 minuten Ja als ik bezig ben pak ik de telefoon toch niet op….. Ik zeg ja ik moet straks werken als antwoord daarop kreeg ik nou dan had je de kat voor 12 uur maar moeten komen halen Mijn kat zat weg gekropen in de hoek bij een krabpaal Toen ik 2 weken geleden met hem bij de DA ben geweest was hij 5,8 kg nu heb ik hem gewogen omdat ik hem smal vondt en de weegschaal geeft 4,9 aan…… En op het paspoort van me kat zit nu een sticker van Dierenhotel abdissenbosch met adres en gegevens die ik er niet vanaf krijg zonder de voorkant te beschadigen Mijn kater zit de hele tijd achter me aan waar ik ga of sta hij plakt aan me terwijl hij van tevoren echt niet zo was

Zorro gaat heel graag naar het Dierenhotel, maar is ook blij als hij weer opgehaald wordt! Wordt goed voor hem gezorgd!

Voor het eerst onze kat Cookie voor 29 dagen laten verblijven. Naar onze mening een prima besluit geweest!

Bedankt voor jullie, mooie beoordeling. Wij zijn er dan ook, zeer content mee! Geef Cookie, maar een aai over de bol is ook echt een lieverd in begin wat verlegen, maar dat kwam helemaal goed en tot een volgende keer!

Geweldig adres voor mijn hond

Ivy is erg blij om te logeren bij het dierenhotel, ik krijg haar keurig gewassen en verzorgd terg. Echt een aanrader

Erg goede verzorging

De verzorging van onze kat Buddy was naar alle tevredenheid. Hij was op zijn gemak en kreeg vooral voldoende aandacht en liefde.

Top dierenhotel

Mijn hond moest noodgedwongen naar het pension omdat mijn oppas met vakantie was. Wat ben ik blij dat ik hem hiernaartoe heb gebracht. Top verzorgd en ze hebben een heel groot hart voor dieren. Wij hebben hem super verzorgd mee naar huis gekregen. Een echte aanrader.

Een goed en fijn pension

Nala is vorige week voor de eerste keer geweest. Het is heel goed bevallen en ze is daar super verzorgd geworden. Zeker een aanrader ! In augustus gaat ze weer.

Heeeel goed

Fijne en propere kennels waar onze hond zich prima heeft geamuseerd, verder correcte aflevering van de hond en een vakkundig advies voor een slechte ontlasting bij de hond die nu 100% verbeterd is.

Bedankt voor jullie, super mooie beoordeling. Wij zijn er dan ook, zeer content mee! Geef boefje Rakky, maar een aai over de bol en tot ...... maar weer Ik hoop, dat het ECOstyle voer Maag & Darm, ook bij jullie oudere hond thuis, ook gaat werken, met zijn chronische Darmproblemen. Laat dan dan nog, maar weten.

Onze Lady en Poeky komen graag bij jullie logeren. En wij zijn blij dat ze zo goed verzorgd worden en onbezorgd weg kunnen gaan. Groetjes Henk en Maria.

Super pension waar Laddie met plezier naar toe gaat.

Vogelzankweg 230

6374AH Landgraaf