Goede opvang met veel kennis en kunde

Onze hond gaat al sinds dat ze puppie is naar Dierenhotel Abdissenbosch. Ze gaat twee keer per week naar de dagopvang. Els kent elke hond en weet precies wat voor een karakter dat ze hebben. Ze is erg begaan met haar klanten en de honden. Onze hond gaat altijd met veel plezier erheen. Bij de voordeur doen we de riem af en ze loopt vanzelf naar haar hok. De honden gaan veel en lang naar buiten om te spelen. 2 á 3 keer per jaar vragen we Els ook om de hond te trimmen en te wassen. Ook dit is van hoge kwaliteit.

Bedankt voor jullie, mooie beoordeling. Wij zijn er dan ook, zeer content mee! Ja wij zijn Tinka's 2e huis en ze komt ook heel graag hier, ze heeft ook haar vaste vrienden, zoals Tessa en de pas overleden Paco, soms staat ze nog te wachten er moet er nog één komen, waren een hecht clubje. Maar ze kan gelukkig ook met andere honden spelen, wat ze ook wel doet ;)

Vreselijke ervaring

De benadering door de eigenaresse was ronduit bot en onbeleefd. Bits, onprettig. Overigens alleen tegen mij, tegen de hond werd NIETS gezegd. Er werd nog wel gezegd dat, als ze geweten had dat de hond niet samen met anderen naar buiten kon (vanwege medische problemen, niet qua gedrag), ze er niet aan begonnen was!! Bij ophalen van de hond hetzelfde, ook weer heel onprettig. Bij thuiskomst was de hond overdreven dorstig, alsof ze heel lang niks te drinken had gehad. Dat kan ik natuurlijk niet bewijzen maar viel wel erg op. Dus: 1 keer, nooit meer! Helaas was ons vaste pension vol. Maar daar gaat onze Bijou voortaan toch echt weer naar toe!

Ja, ik ben nogal direct naar mensen, wat waarschijnlijk voor U als bits overkomt, wel in belang van mijn gasten. Wat ik bedoelde, was, dat de hond dan niet met anderen samen naar buiten kon, om zich met andere als gezelschap te hebben. U schrijft dat wij de hond van water onthouden hebben, hier staat dag en nacht drinken en word na iedere uitlaat (zijn er 5) bij gevuld of ververst. Ook eten, kan een andere hond niet aan, ook al doen ze er de hele dag over. Ik heb ook netjes op tijd haar pijnmedicatie gegeven, wat u mij overhandigd had. Spijtig dat u dat als negatief ondervonden heeft, maar het is dan niet anders. Zelf was Bijou een fijne hond en ik ben nu eenmaal een dierenmens!

Onze hond kwam na het verblijf prachtig verzorgd en rustig weer thuis. Els kreeg zelfs een lik bij het afscheid, dat zegt toch genoeg!

Wij vakantie, zij vakantie

Mochy en Rooie gaan hier heel graag naartoe, zij worden daar uitstekend verzorgd. Tot de volgende keer

Heel tevreden.

Onze Kleine teckel Oakley maakt de indruk dat hij met veel plezier naar pension abdissenbosch gaat. We gaan dan ook met een gerust hart op vakantie. Bij het halen gaat hij ook weer netjes gewassen en verzorgd mee naar huis. Blij dat we bij jou terecht gekomen zijn Els

Buddy voelt zich erg op zijn gemak

Er wordt goed voor de dieren gezorgd er is ook tijd voor persoonlijke aandacht

Zoals in de zomervakantie was het nu in de herfstvakantie en weer heel positief bedankt voor de goede zorgen van abby. Tor volgend jaar zomer weer

Tweede thuis voor Ivy (hond)

Ivy gaat vanaf dat zij puppy is naar het dierenhotel Abdissenbosch. Zij is bij Els in erg goede handen!! Ik hoop nog heel lang gebruikt te maken van het dierenhotel.

Ik was altijd zeer tevreden over de manier waarop u met Leekie, onze kat omging. Jammergenoeg hebben wij hem een week na zijn hotelbezoek, moeten laten inslapen. Hij ging iedere dag snel achteruit. Heel erg. U bent in ieder geval bedankt voor de goede zorgen, Groeten, Phil Huijnen

Lieve familie Huijnen, daar schrokken wij toch wel van hoor, wij hebben u al een persoonlijke mail gestuurd, wij zullen Leekie ook niet vergeten. Hier had hij het nog niet zó slecht gedaan en hadden hem ook speciaal voer gegeven, omdat hij al zo mager was. Hij had wel een mooie leeftijd van ruim 18,5 jaar, maar daarom hoorde hij ook zo bij de familie hé. Nogmaals heel veel sterkte, met zijn verlies <3

Prima.

Goede verzorging en Kira gaat er graag naar toe, Individuele aandacht voor haar . Top

Goede verzorging en een heerlijk fris gewassen moppie mee naar huis

Dierenhotel Abdissenbosch is alles wat je je gezinslid wenst

Mijn ervaring is een woord geweldig, Els doet er alles aan om je gezinslid thuis te laten voelen en leest heel goed en duidelijk het karakter van je allessie is, veel tips en advies gekregen hoe ik bepaalde dingen kan aanpassen ook qua voeding, mijn hond is heel graag bij D.A dus bij Els, en mist haar ook de eerste dagen terug in de thuis situatie

Very friendly staff that takes good care of our fur babies.

Easy to apply for an available room for my cat and dog. Clear and kind directions on how to pre-pay for their stay. The staff is always extremely kind. It's wonderful to know that our fur babies are taken care of when we go on holiday.

Toppie

Top verzorging en hart voor de dieren❤️❤️

Heel tevreden

De honden gaan er graag heen, zijn altijd blij als ze op vakantie bij Els zijn.

Na 12 dagen logeren in dit hotel kwamen onze drie honden blij en goed verzorgd bij ons terug.

De dieren worden goed verzorgd

Je kan je hond of kat hier met een gerust hart laten logeren

Goed zoals altijd

Prima toppie

Met een gerust hart op vakantie

Het liefst zouden we Nelly (ons kleine tijgertje) meenemen op vakantie, maar dat gaat helaas niet. Goed dat we een adres hebben waar zij dan ook op vakantie kan en wij weten dat ze het er goed heeft. Els en team, bedankt weer voor de goede zorgen...

Zoals gewoonlijk. Prima verzorging van mijn hond. Een pluim voor iedere medewerker.

Zie bovenstaande opmerkingen.

Het is een super dierenhotel, de honden komen altijd verzorgd terug.

Wij brengen onze honden al drie jaar naar het dierenhotel abdisssenbosch en de honden worden er goed verzorgd.

Als mensen met elkaar omgingen zoals Els met dieren omgaat, was de wereld een stuk vriendelijker. Steeds weer ben ik verbaasd over de positieve energie van deze vrouw. Roberto Lillus en Nero.

Prettig en schoon hotelMijn

Mijn omschrijving Het feit dat ik Floortje zo blij zag springen toen ik haar ging halen gaf mij meteen al het gevoel dat ze het goed heeft gehad. Ze zag er goed uit en is zelfs de dag ervoor nog gewassen. Ik weet nu dat ik haar in goede handen achterlaat als het weer nodig is, ook voor mij een goed en rustig gevoel!

Onze hond loopt vrolijk naar binnen als hij hier weer op vakantie mag & kijkt niet meer naar me om bij het wegbrengen. Dan zal hij het vast en zeker naar zijn zin hebben. Wij brengen hem met een gerust hart hierheen.

Geweldig pension

Onze Boerenfox gaat al verschillende jaren naar Els en haar medewerkers. Iedere keer heeft Tessie het naar haar zin, onze hond word er goed verzorgd. Sjef en Tiny Everts.