Hogere positie in Google

Henri Verhagen maakt zijn beloftes waar: de positie van je website in Google verbeteren. Daarbij zorgt hij zelf voor de uitvoering, maar hij geeft je ook extra tips om je website en je online marketing activiteiten te verbeteren. Henri houdt je goed op de hoogte van zijn werkzaamheden en staat open voor vragen en feedback. Hij heeft ruime kennis en ervaring en hij weet zijn kennis duidelijk over te brengen naar de klant.

Van onzichtbaar online naar zichtbaar en direct in de top 3 van Google

Online gevonden worden, dat was de uitdaging die HV Media voor ons mocht aangaan. Dat is gelukt. Ik gaf HV Media 4 zoekwoorden waar ik op gevonden wilde worden direct maakte HV media daar 20 zoekwoorden van. Inmiddels staan we met meer dan 40 zoekwoorden in de top 3 van google. Met zijn snelle manier van schakelen, to the point en ook vertellen wat niet lukt is Henri Verhagen van HV media het ideale bureau om uw bedrijf online naar een volgend level te tillen

Snel, doordacht en behulpzaam.

Onze ervaringen met Henri zijn gewoon goed, hij denkt mee, maar geeft ook tegengas, en als het nodig is geeft hij ook nog gas bij. Zeker aan te raden.

Echt een aanrader!

Goede service om de 5 maanden uitleg over de werkzaamheden die zijn verricht. Echt een aanrader!

Hij doet wat hij beloofd!

Het is fijn sparren en samenwerken met Henri. Hij doet wat hij beloofd en komt afspraken goed na. De lijntjes zijn kort waardoor alles goed en soepel verloopt.

goede professionele samenwerking

Het contact met HV Media was TOP!! met name Dhr. Verhagen waarmee het contact moeiteloos verliep. Hij heeft zeer z'n best gedaan om de website naar ons wens te maken. Kortom perfecte keuze geweest en zeker voor iedereen aan te raden!!

Zeer goed resultaat in Google!

Bij HV Media boeken ze goede resultaten betreft de gratis vindbaarheid op Google. Hierdoor zakken de Adwords kosten en stijgt de omzet👍🏻

Henri is een uiterste geschikte, fijne partner om mee samen te werken. Mijn aanvragen worden altijd super snel en met karakter opgepakt. Dat wil zeggen, ook een kritische noot en Henri denkt altijd mee. Daar hebben wij veel profijt van gehad.

• Bedrijfsnaam: Tanda Energy BV
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Zonder Google Adwords toch op pagina 1 in Google terechtkomen. Met deze opdracht is HV-Media aan de slag gegaan en met resultaat! Wanneer (potentiële) klanten in Google op zoek zijn naar auto-onderdelen (in kleur), dan komen ze bij de webshop van Vosparts.nl uit. Dankzij HV-media zijn onze natuurlijke bezoekersaantallen sterk gestegen en daar profiteren wij nog elke dag van.

• Bedrijfsnaam: Vosparts.nl

We zijn bij Henri terecht gekomen voor het bouwen van onze nieuwe website. Daarnaast denkt hij nu met ons mee om ons hoger in Google te krijgen. Dit is inmiddels goed gelukt! Op alle zoekwoorden staan we inmiddels bovenaan. Het aantal bestellingen is hierdoor ontzettend hard gestegen!!

• Bedrijfsnaam: ChocoladeGeschenken.nl
  • Ervaring met: Internet marketing

Wij waren erg tevreden over de samenwerking met HV Media. Henri heeft ons goed geholpen met het opzetten van een internetmarketing campagne en hierdoor zijn wij op veel trefwoorden goed vindbaar geworden in de zoekresultaten. Wij vonden vooral de bereikbaarheid, de korte communicatielijnen en de deskundigheid van het bedrijf heel goed.

• Bedrijfsnaam: Tuinwaardig
  • Ervaring met: Internet marketing

Professionele en snelle service! Wij zijn ergtevreden!

• Bedrijfsnaam: KLM
  • Ervaring met: Digitaal Publiceren.com

Henri heeft de sites gemaakt voor Van Willegen Autoschade en Van Willegen Giessen. We zijn ontzettend blij met de nieuwe sites! Hij heeft alles voor ons geregeld, de foto's, teksten en realisatie. Hij is snel, goed bereikbaar en heeft goed mee gedacht. Meer dan blij met het mooie online resultaat dat HV Media ons heeft gegeven!

• Bedrijfsnaam: Van Willegen Autoschade
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Goed bedrijf wat mee denkt en oplossingen biedt voor scherpe prijzen. Denkt echt vanuit het oogpunt van de klant.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Bedrijfsnaam: C&R Group B.V.
  • Ervaring met: Internet marketing

We zijn ontzettend tevreden over HV Media: we hadden een hele ambitieuze deadline en ondanks dat hebben ze ruim voor de deadline alles gereed gemaakt tot een prachtresultaat! HV Media denkt echt met je mee en is erg klantvriendelijk. Alles hebben ze geregeld binnen de zeer ambitieuze deadline: de verhuizing, teksten en foto's plaatsen. Afspraken worden volledig nagekomen, dus je kan er volledig op vertrouwen dat het goed komt. Het contact verliep erg soepel en je voegt meteen woord bij daad, erg fijn! Bedankt voor de prachtige website en geweldige snelle service!

• Bedrijfsnaam: Consultancy Castle
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Snelle en onberispelijke service ! Ook tijdens het presales-traject werden alle vragen snel en professioneel beantwoord.

• Bedrijfsnaam: Bij Landgenoten
  • Ervaring met: Digitaal Publiceren.com

Onze brochure digitaal laten publiceren. Bestelling geplaatst, bestanden verstuurd en nog dezelfde dag de benodigde bestanden en gegevens ontvangen. Erg tevreden over de snelle service.

• Bedrijfsnaam: Gédé Verpakkingen
  • Ervaring met: Digitaal Publiceren.com

Last minute een beroep op Henri gedaan voor de bouw van een eenvoudige info website. Tijdens het gesprek werd zeer goed meegedacht en het ontwerp/huisstijl van de reeds bestaande items is door HV Media prima doorgevoerd in het website ontwerp. De website stond ruim binnen de zeer krappe deadline online!

• Bedrijfsnaam: Schouten Verhuur VOF
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Om een tien vragen, vraagt om een kritische beoordeling, Henri ;-) Het is ons opgevallen dat je geneigd bent te zeggen dat iets veel werk is, niet kan, of af te raden is. Dat is jammer, want dat gaf ons het gevoel dat je niet graag de gebaande paden verlaat. Als 'klant' wilden we niet horen dat je het druk had met andere dingen (werk, privé). Vandaar dat 'Flexibiliteit' zes uit tien scoort. Maar... het is prettig met je samen te werken en je bent toegankelijk en vriendelijk. Grote pluspunten! We zijn blij dat we samen met jou een mooie nieuwe site op het wereldwijde web hebben kunnen lanceren!

• Bedrijfsnaam: VVV
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Bedankt voor jullie prachtige beoordeling! We streven altijd naar een 10, alhoewel een 8,2 ook een prachtig cijfer is! Als we in een website project in een ver gevorderd stadium zijn, is het tijdens een project lastig (met het oog op het budget en afgesproken prijs) om dergelijke fundamentele zaken te wijzigen. Alles kan, maar gezien budget en de behorende prijskaartjes is het niet altijd aan te raden. Het contact verloopt inderdaad altijd gezellig, vriendelijk en spontaan. De contactmomenten worden nooit doorberekend richting de 'klant'. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan jullie nieuwe online identiteit en met resultaat. De vele mooie reacties zijn een mooie waardering op het mooie werk wat wij de laatste tijd hebben weggezet. Het was een feest om met de VVV te mogen werken!

Doen meer dan ze beloven! Kundig, efficiënt, snel, betrouwbaar, betaalbaar en plezierig in de omgang!

• Bedrijfsnaam: CATCH
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Henri heeft verstand van zaken en heeft een deskundige mening over wat wel of niet kan. Het was fijn om met hem samen te werken!

• Bedrijfsnaam: KAMbode BV
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Ik gaf € 15.000 aan leads uit per jaar voor mijn hypotheekkantoor. Vanaf oktober is HVmedia aan de slag gegaan met ranking van mijn pagina's. Na drie maanden de eerste leads en nu na 5 maand steeds meer leads. Na deze maand hoef ik geen leads meer te kopen. HVmedia zorgt voor een boost aan leads, en goede leads. Bijna alle zoekwoorden staan in de top 5. De meeste in de top 3.Het is een geweldige besparing en betere resultaten. HV Media en Google zijn onmisbaar voor mijn bedrijf. Lex van de straat Wonen, Elst (U).

• Bedrijfsnaam: Lex Wonen
  • Ervaring met: Internet marketing

HV Media raadt ik iedere ondernemer aan die op zoek is naar een optimaal functionerende website die ook nog eens goed gevonden wordt op internet. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect en u wordt vriendelijk te woord gestaan. Tevens wordt er ook mee gedacht aan hoe u invulling kunt geven op uw website.

• Bedrijfsnaam: Vos Nederhemert
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Wij zijn zeer tevreden over het hele traject. We zijn goed geadviseerd en gehoplen

• Bedrijfsnaam: Bistro Burchtplein
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Henri heeft ons zeer goed geholpen, binnen 6 maanden stond onze dienst bij alle geoffreerde zoekwoorden op de eerst pagina van Google en soms zelfs op 1. Wij kunnen Henri en HV Media zeker aanraden :)

• Bedrijfsnaam: Safeguard