Al acht jaar een vertrouwde plek om onze kinderen met een gerust hart achter te laten!

• Activiteitenaanbod

Onze dochter heeft op Dribbel gezeten en zit nu op de BSO de Berkenbom die onder dezelfde leiding valt. Dribbel is een hele leuke gezellige kinderopvang waar veel gedaan wordt om de kinderen een leuke tijd te bezorgen. Allerhande activiteiten worden georganiseerd en niets is eigenlijk te veel. De flexibiliteit van de leidsters is geweldig: kom je een keer te laat staan ze niet te zwaaiten met rode kaarten, je kunt een kop koffie voor onderweg meenemen als je je kind hebt afgeleverd en ga zo maar door. Kortom, kleinschalig, betrokken, enthousiast en zeer betrouwbaar! De BSO de Berkenboom is eigenlijk niet anders: natuurlijk krijgen de kinderen meer vrijheid maar je geeft als ouder wel aan hoeveel vrijheid. Voorbeeld: als ouder geef je aan of je kind op het schoolplein mag spelen, ook als de BSO juf binnen is. Ook hier worden veel activiteiten georganiseerd en zeker ook in de vakanties. De leidsters zijn aardig en streng als het moet;-). Onze dochter heeft het heerlijk gehad op Dribbel en heeft het heerlijk op de BSO de Berkenboom! Alle lof!

• Activiteitenaanbod

Ik ben na al die jaren nog steeds enorm fan van Dribbel. Mijn dochter gaat er met heel veel plezier naar toe en komt met enthousiaste verhalen terug. Wat wil je als ouder nog meer. Hierbij mijn grote complimenten aan het enorm bevlogen team van Dribbel!!

• Activiteitenaanbod

Ben zeer tevreden over Dribbel. Persoonlijk, (relatief) kleinschalig, op-maat-oplossingen, betrouwbaar. Ik heb al diverse nieuwe klanten aangeleverd ;-) Puntje van verbetering is de feedback van de leidsters. Als ouder kom je weinig te weten welke educatieve zaken aan bod komen (behalve de periodieke themawissel). Je krijgt bijv alleen terug dat alles goed ging en of je kind op de POV is geweest of niet. Ik zou het juist leuk vinden om te weten welke oefeningen gedaan zijn (om dat thuis ook op te kunnen pakken) of hoe de interactie is geweest met andere kindjes (ruzietjes of juist geinige gesprekjes etc). In de schriftjes wordt ook weinig relevante informatie geschreven. En vaak zelfs helemaal niets. Ik zou het een idee vinden om het schrift te vervangen met een app of iets dergelijks. Waar je -real-time foto's kunt plaatsen van de kids, of korte updates kunt plaatsen: bijv mooi weer dus nu lekker buiten spelen, of thema herfst we gaan nu laarsjes en paraplutjes plakken. Om het gebrek aan informatie scoor ik pedagogische kwaliteit en communictaie een 6. (niet persoonlijk Liesbeth, je hulp met dinand destijds was erg waardevol!)

• Activiteitenaanbod

Prettig kinderdagverblijf. Er heerst een goede sfeer en je voelt het enthousiasme bij de leidsters. Er worden leuke activiteiten georganiseerd en mijn zoontje gaat er met veel plezier heen.

• Activiteitenaanbod

Dribbel komt op mij over als een fijne, gezellige en veilge omgeving voor onze kinderen. Onze oudste had duidelijk profijt van de voorschoolse structuur toen hij naar de kleuterklas ging en dat zal onze jongste ook hebben. Ik weet zeker dat de leidsters onze kinderen goed kennen en dat ze wederzijds genoten hebben in de eerste 4 jaren van hun ontwikkeling tot kleuter. Ga zo door!

• Activiteitenaanbod

Een erg leuke kleinschalige KDV. Vriendelijke medewerkers, die erg leuke dingen met de kinderen doen. Ik ben erg tevreden.

• Activiteitenaanbod

Na een negatieve ervaring met een ander kinderdagverblijf was Dribbel een verademing. Leuke nieuwsbrieven, lieve leidsters en een gezellige sfeer. Ook leuk dat ze soms naar de BSO gaan.

• Activiteitenaanbod

Dribbel is een plek waar met liefde en aandacht gezorgd wordt, waar de leidsters elke dag weer met een stralende dag onze kind(eren) opvangen!

• Activiteitenaanbod

Dribbel is al zes jaar het "tweede thuis" van onze kinderen en ook een beetje van onszelf. Onze kinderen mogen hier twee dagen per week heen, zo zien zij dit ook. Het is elke keer weer een feestje. De directie én de meiden zijn net een grote familie en dat straalt het hele dagverblijf uit. Er is veel mogelijk en er wordt altijd meegedacht. Nog maar drie maanden en dan houdt het voor ons helaas op, gelukkig gaan de kinderen door op de BSO, zo hoeven we Dribbel toch niet helemaal te missen!

• Activiteitenaanbod

Dribbel is een leuke en kleinschalige opvang. Ondanks dat ze kleinschalig zijn, zijn ze erg professioneel en voldoen ze met alle zaken ruim aan de gestelde normen en eisen. Bij Dribbel kent iedereen elkaar en is mijn kind geen nummer maar kent iedere leidster mijn kind! Ik ben heel erg tevreden!