Met tranen in mijn ogen heb ik vorige week afscheid genomen van alle geweldige vrouwen die bij dribbel werken. Wat wij vooral zo fijn vinden aan dit kinderdagverblijf is dat mijn zoon hier ruim 6 jaar geleden gestart was en nu is mijn dochter 4 maar nog steeds zijn er dezelfde leidsters. De kinderen en ouders zien dus altijd dezelfde gezichten.
  • Activiteitenaanbod

De overstap van gastouder naar Kinderdagverblijf vonden wij 2,5 jaar geleden best wel spannend. Maar tot op de dag van vandaag hebben we daar geen seconde spijt van gehad. Wat een liefdevolle, enthousiaste medewerkers. De kinderen zijn met veel plezier op de opvang en dat maakt onze werkdag ontspannen. Wij zijn enorm tevreden over Dribbel en nu ook over BSO De Berkenboom.
  • Activiteitenaanbod

Allebei onze dochters hebben met veel plezier op Dribbel gezeten. Onze jongste is deze week 4 jaar geworden en volgende week zal haar (en onze) laatste dribbeldag worden. Dit is een gek en raar gevoel. Het is goed dat we verder gaan en dit hoort ook bij het opgroeien en het leven. Maar wat zullen we Dribbel en haar fijne medewerkers missen nu we de opvang niet meer nodig hebben!
  • Activiteitenaanbod

We hebben onze kinderen van kleins af aan met alle vertrouwen naar Dribbel KDV en Biezbos BSO gebracht en ze hebben het altijd leuk gevonden. Dat komt volgens ons door de unieke "Dribbel" sfeer die in jullie team zit. Bedankt voor alle goede jaren opvang!
  • Activiteitenaanbod

Dribbel is een heerlijk kinderdagverblijf waar onze kinderen het super naar hun zin hebben gehad. Ontzettend warme sfeer en lieve leidsters. Ik zou Dribbel bij iedereen aanbevelen!
  • Activiteitenaanbod

Persoonlijk, vertrouwelijk, sfeervol, kleinschalig en warm kenmerken de kinderopvang Dribbel. Een vast team werkt iedere dag met veel passie, plezier, kennis en oog voor ieder individueel kind. Een top opvang waar je je kind met een gerust hart achterlaat!
  • Activiteitenaanbod

Alleen maar tienen... Is er dan niets dat beter kan? Nee! Er heerst bij Dribbel een prettige en ontspannen sfeer. Er is meer dan voldoende spelaanbod, veel ruimte voor andere activiteiten (knutselen, voorlezers, yoga, etc.) en een fantastische buitenplaats waar de kinderen heerlijk spelen en volop kunnen ontdekken. Aan zowel het begin als aan het eind van de dag wordt er ruim de tijd genomen voor de overdracht. De leidsters zijn zeer betrokken bij de ontwikkeling van de kinderen en als er bijzonderheden zijn worden deze direct besproken. Ik ben na bijna twee jaar nog steeds ontzettend blij met de keuze voor Dribbel!!!
  • Activiteitenaanbod

Als je binnen stapt merk je al dat het echt draait om de kinderen. Er is veel en afwisselend speel- en klauterspeelgoed. De juffen van andere groepen kennen ook de kinderen van andere groepen bij naam. Voordeel van kleinschalig en toch ook genoeg verschillende groepen. Regelmatig komt er een knutselwerkje mee naar huis, leuk om te merken dat er veel verschillende activiteiten voor de kinderen zijn en er lekker wordt buiten gespeeld door weer en wind. Regenpakjes aan alles wordt gedacht. Kapper- en fotoservice is ook aanwezig. Ook voor de ouders wordt er genoeg georganiseerd op speciale thema’s en ontvang je regelmatig een uitgebreide mooie nieuwsbrief. Een rijk aanbod en een knusse omgeving met alle aandacht voor je kindje. Met een gerust hart en vol vertrouwen brengen wij onze dochter iedere keer weer.
  • Activiteitenaanbod

Wat is Dribbel een verademing! Enorm fijn en kleinschalig kinderdagverblijf, heerlijk! Onze dochter heeft het hier enorm naar haar zin. Als ouder laat je je kleine humpie hier gerust achter.
  • Activiteitenaanbod

Wat is Dribbel een verademing! Enorm fijn en kleinschalig kinderdagverblijf, heerlijk! Onze kids hebben het hier enorm naar hun zin gehad. Als ouder laat je je kleine humpie hier gerust achter. Vanaf de eerste tot de laatste dag is onze ervaring alleen maar heel erg goed. De enorm lieve en vriendelijke juffen gaan we dan ook, na 6 jaar wekelijks over de vloer, zeker missen! Gelukkig komen we sommige juffen af en toe nog tegen op het schoolplein of uiteraard bij de Bso. Wij wensen jullie voor de toekomst alle geluk en blijf vooral plezier houden in wat jullie doen!
  • Activiteitenaanbod

Bedankt voor de heel gezellig georganiseerde Valentijnsdag! Gezellig samen uit eten terwijl de kinderen bij Dribbel professioneel zijn opgevangen en samen ook een gezellig Valentijnsdiner hebben. We hebben ons allemaal echt goed vermaakt. Dank voor deze vrijwillig georganiseerde mooie avond!!
  • Activiteitenaanbod

Dribbel is gewoon top! Toen mijn dochter (nu 5) een paar maanden oud was en ik plots van werk veranderde kon ik in dezelde week nog terecht voor opvang. Wat heeft ze tot haar 4e jaar genoten anderhalve dag in de week bij dribbel! Zelfs nu nog kent ze iedereen want in de schoolvakanties maken wij gebruik van de bso waar dezelfde vertrouwde gezichten te zien zijn. Wat is dit prettig voor de overgang naar school, wat toch best spannend is. Wij hoefde dan ook niet lang na te denken toen onze zoon geboren werd.. opvang werd natuurlijk Dribbel! Ook nu wissel ik van baan en kan onze zoon gelijk ook een andere dag komen spelen. Als ik hem kom brengen is er altijd tijd voor een goede 'overdracht ' en hoe het met hem gaat.. krijg goede adviezen en ga ik altijd met een gerust gevoel werken! Kortom een top kinderopvang met lieve leidsters!
  • Activiteitenaanbod

Wat is Dribbel een fijne plek om je kind met een gerust hart achter te laten. De beide zoontjes hebben het daar goed naar hun zin en voelen zich er helemaal thuis. Zelf vind ik het fijn om eind van de dag te horen hoe ze het hebben beleefd en wat de bijzonderheden waren. Ook voor tips kan ik altijd goed terecht, bijvoorbeeld over het zindelijk worden. De begeleidsters zijn op korte termijn beschikbaar als je ergens over wilt sparren voor het kind of om te horen hoe het gaat. Heel toegankelijk dus. Er zijn leuke diverse activiteiten. Altijd heel leuk om 's avonds terug te horen. En er worden de mooiste knutselwerkjes gemaakt. En ze spelen er heel graag buiten, zeker met de nieuwe natuurtuinen waar we als ouders over mochten meedenken. Rondom een hele fijne plek voor de kinderen! We hebbede oudste al opgegeven voor de bso!
  • Activiteitenaanbod

Onze bob heeft het super naar zijn zin gehad! Nogmaals dank voor alle goede zorgen!
  • Activiteitenaanbod

Vanaf de dag dat onze dochter bij Dribbel kwam, was het al meteen super ze voelde zich meteen thuis. Een hartelijk ontvangst, vriendelijke leidsters die de kinderen warm ontvangen. Zeker na de verbouwing is er goed nagedacht om veilig en kindvriendelijk de kinderen in het gebouw op te vangen. De buitenspeeltuin is super maar ook binnen is er voldoende speelgelegenheid voor de kids. Tot voor kort is het luchtsysteem helemaal aangepast dus ook frisse lucht in het pand wat zeker heel belangrijk is. Per 1 november 2017 gaat onze dochter Dribbel verlaten want dan gaat ze naar de basisschool. Isa zal iedereen zeker missen maar het zal helemaal goed komen mede door de goede basis die ze bij Dribbel heeft meegekregen. Wij als ouders kijken heel tevreden en dankbaar terug en kunnen Dribbel met recht aan een ieder aanbevelen. Ons verhaal is wat lang geworden maar eigenlijk ook weer te kort om goed weer te geven hoe tevreden we zijn met Dribbel. Kortom, een top Kinderdagverblijf met hele aardige, kundige en lieve leidsters! Bedankt! Groetjes de Fam Albinus
  • Activiteitenaanbod

Dribbel is een kleinschalige opvang met een uitermate goede sfeer, waarbij kwaliteit, flexibiliteit en een persoonlijke benadering hoog in het vaandel staan. Een hecht, goed opgeleid team (met weinig verloop en leidsters in alle leeftijdsklassen), waarbij ik m'n kinderen met een gerust hart achterlaat.
  • Activiteitenaanbod

Fijne, lieve juffen die altijd makkelijk en prettig te benaderen zijn. Bevlogen pedagogische medewerkers; van directie tot stagiaires. Vanuit mijn rol als lid van de oudercommissie weet ik dat alles professioneel georganiseerd is en voldoet (of wat voor loopt) aan de eisen. Maar veel belangrijker; als ouder weet ik dat mijn mannetje een leuke dag zal hebben wanneer ik hem 's morgens uitzwaai.
  • Activiteitenaanbod

Wij hebben onze zoon altijd met een gerust gevoel bij Dribbel gebracht. Een warme sfeer, betrokkenheid en 'warm bad' gevoel is altijd bij ons gebleven. Wat een fijne plek! Jammer dat kinderen zo snel groot worden en naar de basisschool gaan. We gaan Dribbel missen!
  • Activiteitenaanbod

Onze dochter (en wij ook als ouders) is (zijn) door het team van Dribbel elke dag geweldig opgevangen! De sfeer is heel open en vriendelijk. Ook als het wat minder ging was er voor onze dochter een troostende schouder, een knuffel of een kus. Wij werden prima geïnformeerd en konden onze zorgen kwijt. Na het verhuizen wilden we graag aan dribbel verbonden blijven, echter gooit de logistiek roet in het eten... vooral juf wil en kristel zijn wij erg dankbaar; liefdevolle opvang en ondersteuning waar het nodig was, heerlijk creatief en erg goed contact dat we enorm gaan missen!!!! Dribbel is alles wat ze aanbieden en nog zoveel meer, dat gun ik elk kind maar ook zeker elke ouder!
  • Activiteitenaanbod

Fijne opvang, goeie veilige locatie, leuke spontane juffen. Mijn peuter gaat met zeer veel plezier naar de psz
  • Activiteitenaanbod

Persoonlijk, warm en een vrolijke veilige plek voor mijn kind.
  • Activiteitenaanbod

Ik vind Dribbel een hele fijn, betrouwbare kinderopvang waar het kind centraal staat. Er worden leuke dingen ondernomen en er wordt vaak buiten gespeeld. Hele prettige leidsters en heel flexibel. Helemaal top!

• Activiteitenaanbod

Al acht jaar een vertrouwde plek om onze kinderen met een gerust hart achter te laten!

Over Kinderopvang Dribbel

Filter op Taal