gewoon een goed verhuisbedrijf, werken vakkundig en netjes

komen hun afspraken na en zijn een echt team, gaan zorgvuldig om met de inboedel en in overleg zetten ze alles netjes op zijn plaats.

Heel goed.

Deskundig personeel en vrolijk geluimd personeel.

Hoewle verhuizen nooit leuk is hebben de verhuizers de dag mogelijk gemaakt

De verhuizers waren zeer toegankelijk en leuk in de omgang. Het was een pittige klus waarbij oude kasten en bed verhuisd moesten worden (vanwege covid geen nieuwe kunnen kopen). Het was een uitdaging voor de verhuizers maar de klus is geklaard en alles is over gegaan naar het nieuwe adres. Vermoeiende dag maar was erg blij met de hulp van ABC den Hartog verhuizers. Top jongens :-)

een vermoeiende dag, maar alles is naar wens verlopen.

Het was een slechte dag om te verhuizen, veel sneeuw en kou. Maar ondanks dat het een lange dag was, voordat alles weer in het nieuwe huis was, is alles goed verlopen.

Perfecte verhuizers

Super snelle en keurige verhuizers. Alles zonder problemen verlopen!

Prima ervaring door goede service

Planners zijn vriendelijk en duidelijk. Heldere communicatie. De materialen die met een verhuislift naar de 3e verdieping gebracht moesten worden kon ik af laten leveren bij ABC. De verhuizers zijn prima jongens en hadden de klus sneller geklaard dan ik van te voren had ingeschat. Prijs/kwaliteit is dus ook dik in orde.

GEWELDIG!

van het eerste contact tot het laatste contact super. we hadden wat verhuisdozen tekort maar konden zonder problemen nog een aantal verhuisdozen + materialen ophalen.

Voortreffelijke service

ik heb 3 verhuizingen met hun gedaan en 1 jaar opslag van een deel van de inboedel gehad. alles is perfect gegaan !

Topverhuizer

Het eerste contact met ABC Den Hartog Verhuizingen gaf gelijk een klik. De prijs was meer dan concurrerend ten opzichte van andere partijen. Voldoende verhuisdozen en inpakpapier/plastic beschikbaar gekregen. De verhuizers welke de verhuizing hebben verzorgt waren stuk voor stuk nette en zorgvuldige kerels. De verhuizing is prima verlopen, met nul comma nul beschadigingen. Het op zijn plek zetten van de meubels, hoekbank weer aan elkaar koppelen, de wasmachine ook aansluiten, werd zonder vragen gewoon gedaan. Al met al zeer tevreden.

Nu voor de 2e keer gebruik gemaakt van de diensten van ABC den Hartog en wederom naar tevredenheid onze spullen verhuist.

positieve ervaring

wordt met zorg met je inboedel omgegaan

Werken hard en zeer zorgvuldig

Werken hard en zeer zorgvuldig

Zeer ervaren en hard werkende mensen die luisteren naar de klant .

Vakkundige en vriendelijke mensen

Een relaxte manier van verhuizen

Voor de tweede keer hebben we ABC Den Hartog uitgenodigd om onze verhuizen uit te voeren. Dat was meer dan de juiste keus. De hele verhuizing liep zoals gepland. Stipt half 9 was de verhuiswagen op ons oude adres en smiddags om half 5 was alles uitgeladen en op z’n plek gezet. Het was een relaxte verhuizing met een fijne groep mannen. Bedankt nogmaals

Geweldig en vrolijk

Hel vriendelijk en hebben het werk prima gedaan

Prima verhuizer!

Vier sterke mannen hebben al mijn spullen vlot over gebracht naar mijn nieuwe huis. Daar moest alles in de lift naar de 16e verdieping. Dat was met sommige grote meubelstukken zeker niet gemakkelijk. Maar het is allemaal netjes en geheel zonder schade gelukt.

Super goed geregeld

Zeer netjes En vlot geregeld

Fantastisch team!

Top en kundig team! Met onze spullen is netjes omgegaan! Alles is met zorg uit elkaar gehaald en netjes in elkaar gezet op de nieuwe plek. De mannen waren ook nog eens gezellig en verzorgd! Hard werken en toch fris ruiken maak je weinig mee en dat is toch prettig. Fantastisch gedaan mannen!

Fantastische verhuizers,goed,snel,netjes

Voor de 2e keer in drie jaar hebben ze wederom fantastisch werk geleverd.Top personeel die weten wat ze moeten doen en elkaar goed aanvoelen.1 dag inpakken en laden en andere dag uitladen en op zijn plaats zetten. Men werkt met mooi materiaal. Een aanrader voor iedere verhuisklus!!!

goed verhuisbedrijf, prettige medewerkers

bij verschillende verhuisbedrijven offertes aangevraagd, ABC den Hartog was niet de duurste, ook niet de goedkoopste, fijn en open informatie gesprek gehad, goed gevoel hierbij, de verhuisdag ging goed, kleine bestaande beschadigingen werden vooraf gemeld, schilderijen enz werden keurig ingepakt, er werd rekening gehouden met de 2 poezen, prima medewerkers, aan het eind v.d. dag stond alles in m'n nieuwe huis en (bijna) alles in de juiste kamer!

Super verhuizers, gezellig, bekwaam en snel

Het team van Bart, Fred, Jessy en Ghino hebben ons op een vakkundige, snelle manier verhuisd. Voordat we het in de gaten hadden, hadden de mannen de wasmachine, droger en de 70 dozen, de kasten beneden en in de auto. Mooie verhalen, leuke ontspannen houding en tijd voor koffie en een sigaret. Het inruimen op de tweede etage ging ook zonder veel problemen. De wasmachine en droger op hun plek. Alles weer in elkaar gezet. Al met al een top prestatie.

Heel prettig

De verhuizers waren vriendelijk en ontzettend efficiënt. In een hoog tempo verdwenen alle meubels en dozen. Bij twijfel werd er meteen overlegd. Ze hebben zelfs de pootjes onder mijn nieuwe bank gezet, als extra service. Zo aardig.

Top team wat ons fijn verhuisd heeft

De mannen van ABC verhuizingen hebben ons top geholpen, ze waren keurig op tijd. Ook hebben ze onze spullen keurig verhuisd naar ons nieuwe adres. Er was een kast en deze kon niet door het trapgat, met elkaar hebben ze heel erg hun best gedaan om deze toch mee te krijgen en dat is gelukt! Op het nieuwe adres hebben ze alles op hun plaats gezet en gingen ze zorgvuldig met onze spullen om.

Nette ervaren verhuizers

Verhuizing is netjes verlopen. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam.

Helmholtzstraat 1

3316GJ Dordrecht

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.