Super geweldig , dit bedrijf is een aanrader.

Onze openingszin zegt het al , als we weer zouden verhuizen , dan zeker weer ABC Den Hartog verhuizingen. Je wordt van begin tot alles op zijn plaats staat ontzorgt. Wat een vrolijke hardwerkende mensen. Met deze mensen is verhuizen geen probleem, maar een leuke dag. En voor ons een nieuwe start.

• Datum uitgevoerde diensten 07-01-2022
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) N.v.t.
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Perfect snel en vakkundig !

Supersnelle reactie en uitvoering om met de verhuislift 2 bedden door het raam op de eerste verdieping te liften, op vrijdagmiddag gebeld en binnen 1 uur stond de lift er met 2 man personeel en tevens een scherpe prijs!! Wij zaten in de eerste instantie met de handen in ons haar omdat we te grote bedden hadden gekocht, belde de plaatselijke verhuizer en volgens hen was het onmogelijk een lift te plaatsen en wilden een stelling opbouwen met 4 man !! Maar 1 telefoontje met ABC/Den Hartog en de lucht was geklaard! Dit bedrijf verdient een dikke pluim !

• Overeenkomst volgens afspraak
  • Vriendelijkheid taxateur N.v.t.
  • Vriendelijkheid overige medewerkers
  • Deskundigheid taxateur N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 5-11-2021
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

2 ervaren verhuizers en 2 jongere verhuizers. Geweldig team. Rustig en georganiseerd. Plakken losse planken bij elkaar, beschermhoes voor de matrassen en kledingdozen. Zeer behulpzaam en vrolijk. Verhuizen is niet leuk maar door hen is het een hele prettige dag geworden:)

• Datum uitgevoerde diensten 27 augustus 2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Zoekmachine
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, Handymanservice, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Ging erg traag

Matrassen niet in geplakt zoals afgesproken. Verhuizers zaten geregeld in de verhuiswagen op hun telefoon. Hierdoor ging de verhuizing wel erg traag. Waren verders wel aardig en behulpzaam.

• Datum uitgevoerde diensten 18-08-2021
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Misschien

betrouwbaar

reeds voor de 3e keer ons verhuisd. volledig tevreden

• Datum uitgevoerde diensten 13-08-2021
  • Ik ben Vaker klant geweest
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Nee

Prima verhuizing

Het zijn van A tot Z toppers.

• Oplossen van klachten
  • Oplossen van schade
  • Datum uitgevoerde diensten 29 07.2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Zoekmachine
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, Handymanservice
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, Handymanservice

Uitstekend.

Prima gedaan. Aardige mannen. Snel gewerkt. Top!

• Datum uitgevoerde diensten 29-06-2021
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Website
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Nee

Uitstekend bedrijf

Uitstekende verhuizing gehad. Alles vlekkeloos verlopen. Er werd niet opgegeven toen mijn bank niet door de deur paste. Er werd naar een oplossing gezocht. Vriendelijke verhuizers en ook erg netjes.

• Datum uitgevoerde diensten 29-06-2021
  • Ik ben Vaker klant geweest
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Verhuizers waren prima op tijd en hebben snel en netjes alles in de wagen gezet. Het uitpakken ging nog sneller en zonder schade. einde middag stond alles op zijn plek en zaten we glad. Complimenten voor de medewerkers.

Ik had een prima dag met deze mannen!

Het was de heetste dag van het jaar tot nu toe. De vier verhuizers moesten regelmatig even stoppen om bij te komen, ik voelde me bezwaard onder deze omstandigheden mensen voor me te laten werken. Maar ze gingen stug door, zo voorzichtig mogelijk. Op een paar kleinigheden na (wat krasjes, een bed dat niet meer helemaal soepel in elkaar bleek te passen) kwam mijn hele inboedel in ongeveer zes uur onbeschadigd op zijn nieuwe plek. Een heel gezellige dag, met een bewoonbare situatie aan het eind. Heerlijk.

Fantastisch!!!

Zeer tevreden over de service van dit bedrijf. Zeer goed georganiseerd . Het personeel vriendelijk , attent en behulpzaam!!

Wij hebben tot volle tevredenheid de verhuizing laten verzorgen door ABC verhuizing. Niets was te veel en alles keurig van a naar b verhuisd! Top

Correct, kundig, snel en vriendelijk

Buitengewoon goede verhuizers

Ze weten van aanpakken geen gezeur , taken zijn goed verdeeld . Hebben een systeem wat eerst wat laatst. Ben al 2 x door hun verhuist

Goede professionele dienstverlening

Relaxt verhuizen ,vriendelijk personeel

Prima verlopen verhuizing in 2 dagen

Onze verhuizing van Zwijndrecht naar Zwolle werd uiteindelijk over 2 dagen uitgesmeerd en dat bleek later een voltreffer! Het inladen was voor iedereen een lange dag, maar de medewerkers gaven geen krimp! Het uitladen in Zwolle ging gelukkig veel sneller en we zijn 100% tevreden over de inzet en service van de jongens. Alles werd tot op de centimeter rechtgezet, wanneer we dit aangaven. Kortom, een aanrader als je een goede verhuizer nodig hebt!

De verhuizing ging vlot met gezellig en ervaren team.

Super verhuizing!

Verhuizing ging goed en vlot. Erg gezellig team met veel ervaring! Een aanrader.

Vlotte en aangename verhuizing

Zeer beleefde, vriendelijke hardwerkende mensen. Vinden oplossingen voor elke uitdaging, zeer ervaren.

Ontspannen en vakkundige verhuizing gehad!

Fijne verhuizing achter de rug. Verliep zeer ontspannen en vakkundig. Verhuizers zijn ook oplossingsgericht. Prijs-kwaliteit ook goed, zeker niet duur in vergelijking met andere bedrijven. Wij raden dit bedrijf aan!

Zeer goed bedrijf tot in de puntjes verzorgd

Alles volgens afspraak goed uitgevoerd

Vanaf offerte tot aan uitvoering een prettige ervaring. Ook alle lof voor de "handymen'. Professioneel en vakkundig.

Super service en kwalitatief een dikke 10+

Vanaf de offerte die door de eigenaar zelf is gedaan tot aan de verhuizing die door super vrolijke en professionele mensen is uitgevoerd zijn wij dik tevreden , alles is mogelijk en bespreekbaar , wat was het goed geregeld bedankt .

gewoon een goed verhuisbedrijf, werken vakkundig en netjes

komen hun afspraken na en zijn een echt team, gaan zorgvuldig om met de inboedel en in overleg zetten ze alles netjes op zijn plaats.

Helmholtzstraat 1 3316GJ Dordrecht

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.