Goed advies, super goede vakmannen die heel netjes werken

Gerwin adviseer eerlijk en nuchter. Zijn mannen die de koepel installeren zijn zeer vakkundig, werken netjes en zijn ook nog eens gezellig. Vakwerk geleverd en ben blij met de hoeveelheid licht die nu in de (eerst zo donkere) keuken valt.

• Advies & deskundigheid

Vlot overleg vooraf en nu heel veel licht!

Er is bij de keuze en de plaatsing van mijn Light tube intensief en prettig meegedacht. Omdat de afmetingen van mijn dak niet zeker waren bleef tot het laatst de keuze open voor een 40 of een 60 cm plaatsing. Uiteindelijk bleek alleen een 40 cm te passen , maar het licht is er niet minder om ! Prachtig natuurlijk licht op een zolder waar het altijd donker was. Ik ben er heel blij mee: aanrader !

Kracht van service!

In juni zijn wij op zoek gegaan naar een methode om meer daglicht in de woning te krijgen. Via internet zijn we bij Lightway uitgekomen. Contact opgenomen en we zijn langs geweest. We hebben onze situatie uitgelegd. De eigenaar(Gerwin) heeft de tijd genomen om alle mogelijkheden te laten zien en te bespreken. Vervolgens heeft hij een persoon aangeraden die het systeem kan instaleren. Dit was installateur Ruud Spaan. Met Ruud een afspraak gemaakt om het systeem te instaleren. Op de dag van de installatie komt Ruud met een collega langs om de lighttubes te gaan instaleren. Hij heeft de mogelijkheden bekeken waar hij de tubes kan instaleren. Blijkbaar was de situatie net iets anders dan ik had besproken met Gerwin. Ruud vertelde wat het probleem was. Om verder niet op details in te gaan, kwam het er op neer dat de lichtopbrengst die wij zouden krijgen door het plaatsen niet veel zou zijn. We hebben besloten om ze niet te plaatsen. Ruud zou contact opnemen met Gerwin. Een week later met Gerwin gebeld en hij was al bezig met het terugboeken vh geld. Geen kosten, geen verwijt, hij vond het voor ons vervelend. Als je op zoek bent naar lighttubes, Lightway is the place to be!!!

• Kwaliteit product N.v.t.
  • Advies & deskundigheid

professioneel advies voor een mooi daglicht systeem

Gerwin van Lightway kwam met een goed en gedegen verhaal over het daglicht systeem. Wij hebben hem ervaren als een zeer schappelijk persoon met deskundige kennis over praktische bouwkundige aspecten. Zelfmontage vergt enig inzicht, maar is te doen. Uiteindelijk hebben we veel extra licht in de woonkamer en het ziet er zeer netjes uit. Dat vinden ook onze vrienden. Al met al zijn we kei blij met het resultaat.

goede service

goede informatie omtrent de licht-tube. is een aanrader, is prijs en techniek van zeer goede kwaliteit.

Uitstekende service en meedenken

Wij zijn zeer blij met de lighttube 35 cm. Geeft precies die hoeveelheid licht de hele dag door zolang het buiten licht is wat we wensen. Onze zoon kwam binnen en vroeg waar de schakelaar zat om de lamp.uit te zetten!!! Er mag gezegd worden dat de eigenaar niet te beroerd is goed met je mee te denken . Onze tube moest door plaatstalen dakpannen dak wat de nodige voeten in aarde had. Het is gelukt. Fantastisch. Prijs/kwaliteit/bedrijf zeer aan te bevelen. Is met 2 rechter handen en juiste gereedschap goed zelf aan te brengen . Jammer dat ik geen foto s kan plaatsen!!!

• Advies & deskundigheid

Hele lieve man die echt de tijd neemt om alles uit te leggen, we mochten altijd bellen en dat vind ik een super service! Heel tevreden over alles, van telefoon gesprek tot bezorging! Helemaal top.

• Advies & deskundigheid

Goede info en advisering van product

Zeer duidelijke uitleg welke Lightway geschikt is voor de Situatie Keer extra bellen voor uitleg Vinden ze geen probleem, Kortom; goede service en Klantvriendelijkheid 👍 De werking van het product Is boven verwachting👌☀️ Mijn vrouw is ook zeer blij met Meer natuurlijk licht in de keuken Top

LW300 + Blue performance Zelfmontage. Zeer goed systeem en beter door de glazen kap schoner en niet mat verwerend zoals kunstof. gemonteerd in juni 2018 afgemonteerd september 2018. late beoordeling zodat de donkere wintermaanden mee gewaardeerd zijn. Werkt perfect en geeft ook op de wat donkere dagen nog extra daglicht. de verdeling van het licht is zeer goed. Montage heeft wat tijd en aandacht nodig maar is niet heel erg moeilijk. Contact met Lightway is zeer correct en vriendelijk verlopen.

• Ervaring met: LW300|Blue Performance

Na een telefoontje dat er vliegjes in ons systeem zaten is een medewerker persoonlijk bij ons thuis geweest om de installatie van onze twee systemen te controleren. Al snel bleek dat de glazen kap niet geheel aansloot op de buizen. Dit was, door externe installateur, niet voldoende gemonteerd. Door medewerker van Lightway Nederland is dit vakkundig hersteld zodat de glazen kappen nu strak aansluiten op de buizen. Goede service, ook jaren na aanschaf en een persoonlijke benadering...top.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het lichtopbrengst valt mij tegen, ik had hier meer van verwacht.

• Ervaring met: LW400

Hartelijk dank voor uw reactie! Uw systeem is geïnstalleerd medio oktober 2018 en het is goed om de lichtopbrengst een vol jaar te ervaren. In de winter is er nu eenmaal minder licht te 'vangen' dan in de zomer. Wij zullen medio oktober 2019 contact met u zoeken, om de evaluatie nog eens te doen.

Kort schakelen, snel handelen. Prima product, werkt uitstekend. Montage handleiding kan wel iets duidelijker.

• Ervaring met: LW400

Montagetips voor de aannemer waren heel welkom. De initieel gegeven prijs was even onduidelijk, maar werd goed opgelost.

• Ervaring met: LW300|LW400

Eerst georienteerd op internet voor daglichtsystemen en zo bij de Dylightcompany terecht gekomen. Zeer prettig advies maar we twijfelden enorm aan de hoeveelheid systemen en toen is er iemand bij ons thuis gekomen. Helemaal top. De montage verliep vlot en ook de nazorg. Het laatste vind ik het belangrijkste, hoe gaat het na de aanschaf. We kunnen de daylightcompany van harte aanbevelen en zijn ontzettend blij met onze 2 daglichtsystemen.

• Ervaring met: LW200

Betreft 2 sets: - LW Crystal 600HP plat dak (bitumen) - LW 600HP Blue performance - 90 graden bocht tbv LW600. Zelf geplaatst in december 2017 met behulp van een vriend die dakdekker is. Product overtreft mijn verwachtingen. Geen seconde spijt van deze keus. Leverancier zeer klantvriendelijk. Communicatie per email en telefoon heel goed, snel en effectief; ook na de koop! Bochten goed op rechte stuk laten aansluiten vroeg wel wat aandacht, maar dit is zeker geen reden om te twijfelen over de oplossing. Product en leverancier van harte aanbevolen! Veel plezier met uw oplossing!

• Ervaring met: LW600|Blue Performance|Anders

Fantastisch advies, snelle levering (voorrad) en een overtroffen resultaat ten opzichte van de verwachting.

• Ervaring met: LW800

De hal van ons nieuwe appartement was erg donker en ongezellig binnenkomen.Gelukkig wonen we op de bovenste etage en was het mogelijk daglicht buizen te laten plaatsen.Enige research bracht ons bij Lightway waar men ons uitgebreid heeft voorgelicht.Ook de plaatsing en de samenwerking met de monteurs verliepen soepel.Een kleine lekkage tijdens de montage i.v.m.verlichting werd snel afgehandeld en perfect opgelost.Onze hal is nu een mooie lichte ruimte en prettig binnenkomen. Lightway is absoluut een aanrader!

• Ervaring met: LW400

Na deskundig advies heb ik het systeem zelf gemonteerd. Een leuke uitdaging omdat ik rekening moest houden met de positie van dakpannen, dak- en vloerbalken. Ik vind het materiaal van de buizen dun en de bevestigingsmaterialen erg pietepeuterig. Maar, eenmaal gemonteerd en getaped is het een stevige constructie. Het is allemaal gelukt en we hebben daglicht in de donkere hoek van de kamer. De lichtopbrengst is goed, ik had er iets meer van verwacht maar dat komt omdat er ook licht door de ramen komt. In een volkomen donkere ruimte zou het effect geweldig zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na prijs overeen gekomen te zijn en geld over gemaakt te hebben wordt geheel meteen naar mij toe gestuurd. 3 weken later constateert men dat factuur niet klopt, coulanceregeling; transportkosten worden gecompenseerd. Dreiging deurwaarder volgt Hoe betrouwbaar is Lightway in zijn prijsopgave?

• Ervaring met: LW400

Fijne communicatie en goeie, duidelijke informatie gekregen. Gevolgd door een superservice.We zijn er superblij mee. Hij bevalt heel erg goed en we komen zeker bij jullie terug over een paar jaar voor de keuken.

• Ervaring met: LW300|Blue Performance

Na een vergelijking van meerdere soorten daglichtsystemen hebben wij 2 daglichtsystemen met Blue Performance gekozen. Wij wilden graag een kristalglazen kap en geen kunststof kap omdat die op termijn toch door zonlicht aangetast worden en gevoeliger zijn voor aanhechting van algen etc. De isolerende beglazing voorkomt condensvorming. De methode van productie van de spiegelende coating van dit systeem sprak ons het meest aan. De monteurs zeiden dat andere systemen wel iets makkelijker te plaatsen zijn (hun voordeel) maar dat ze de Lightway kwalitatief toch beter vonden (ons voordeel). De lichtopbrengst in huis is bijzonder goed en is mooi diffuus. Helemaal happy mee.

• Ervaring met: Blue Performance

Lightway Nederland valt op door een keurige cliëntbenadering, afspraak is afspraak en een adequate aflevering. Ook het adviseren bij wijze van technische uitvoering op een rietkap is prima geweest in goede samenspraak met aannemer en rietdekkersbedrijf.

• Ervaring met: LW600

Prima systeem, voldoet aan de verwachting.

• Ervaring met: LW300|Blue Performance

Goede communicatie met Lightway Nederland gehad over welk systeem en welke componenten nodig waren. Wel hadden we problemen met het aaneen monteren van bochtdelen, dit stond niet duidelijk in de handleiding. Werd na telefonisch overleg wel duidelijk en is inmiddels aangepast in de handleiding.

• Ervaring met: LW400|Blue Performance

Super fijn om daglicht in die eens zo donkere zithoek te hebben. Het geeft een vriendelijke sfeer. 's Avonds met volle maan is er ook maanlicht. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: LW300

Over Lightway Nederland

Voor iedereen die daglicht wil op donkere plekken in huis, bied Daylight Company kristalheldere oplossingen. De hoogwaardige lichttubes van Lightway zijn eenvoudige te monteren en geschikt voor elk type dak en huis. De mooiste oplossing voor een lage prijs omdat wij direct aan de klant leveren.