Top, aanrader

Stanley en baki waren wen goed team

Aanpakkers

Waren door omstandigheden wat verlaat, Echter na aankomst als een speer ingeladen en naar nieuwe adres. Nette en vriendelijke verhuizers

Flexibel!

Hoe mijn ervaring met een daadwerkelijke verhuizing met dit bedrijf is, kan ik helaas niet vertellen. Maar dat ligt aan mijzelf. Ik kan echter wel stellen dat men daar erg flexibel op last-minute-vragen reageert. Ik had 4 dagen voor mijn verhuisdatum gevraagd of een verhuizing nog mogelijk was, en dat werd snel en adequaat ingepland. Door onvoorziene omstandigheden moest ik die aanvraag een dag later alweer annuleren. Maar het was wel mogelijk geweest! Complimenten voor de snelle en adequate reactie vanuit VBU. Een volgende keer laat ik mijn verhuizing graag door hun doen!

Veel sneller als verwacht verhuisd met de nodige zorgvuldigheid.

Heel tevreden

Kalme, ervaren en vooral aardige verhuizers die weten van aanpakken !!

Helemaal Top ! Goede kwaliteit en heel betaalbaar.

De mannen waren vriendelijk en netjes en voorzichtig met mijn spullen. Ik heb veel breekbare spullen en enkele schilderijen. Zelfs grote plantenpotten met bamboe uit de tuin moesten mee. Allemaal geen probleem, Er werd hard gewerkt en er was tijd voor een grapje en praatje. Kortom aan te raden voor je verhuizing. Prijs kwaliteit verhouding is echt erg goed !

Fijne verhuizing

Goed en netjes en beleefde mannen !

Goed gedaan, flexibel en vakkundig

De werknemers waren vriendelijk, snel en deden niet moeilijk over moeilijke kasten en steile trappen. Top!

Super verhuizers

Gaan heel goed met je spullen om. Vriendelijk en professioneel.

9 Juni 2022 van Oostmalle, België naar Bilthoven NL, sympatiek, goed en snel!

……

Super geholpen

Ook in het meedenken met oplossingen

Heel snel, vriendelijk en professioneel!

Hele goede ervaring. Hele vriendelijke professionele mensen en alles was perfect geregeld.

Goede service, alles is goed verlopen!

Aardige medewerkers, hardwerkende medewerkers.

Behulpzaam en enthousiast

Verhuizers met hart voor hun werk. Behulpzaam, goed en enthousiast.

Geweldig bedrijf!!

De mannen hebben perfect werk afgeleverd. Ze zijn vriendelijk, werken snel en netjes. Een topteam!!

Verhuizing op Hemelvaartsdag! Dat het kan. Zo fijn. In anderhalf uur alles in en uitgeladen. Heel .

Verhuizing op Hemelvaartsdag! Dat het kan. Zo

Supersnel en netjes

Supersnel onze verhuizing geregeld! Alles netjes overgebracht en goede prijs. Gezellige verhuizers ;)

Dankjewel VBU

We zijn heel tevreden, super bedankt

Opnieuw geweldig

Zoals op de bus staat vertrouwd, betaalbaar en veelzijdig. We kwamen halverwege de klus tot de conclusie dat ik meer spullen had dan aangegeven . Helemaal geen probleem, er werd een extra bus opgehaald en het team werkte intussen snel en professioneel door. Een absolute aanrader!!

Snel, vakkundig, meedenkend, vriendelijk! Top dus!

Ik kies volgende keer zeker weer voor deze helden! Complimenten!

Snel geregeld. Heeft ons veel zorgen uit handen genomen. Aardige gasten! Aanrader.

Geweldig, ontzettend fijne mannen die zeer zuinig met onze spullen om gingen.

Ze kwamen eerder aan dan verwacht, dat was even schakelen. Maar verder is het een volledig positieve ervaring geweest. Ontzettend vriendelijke mannen die bijzonder zorgvuldig met de spullen om gingen. Alles werd op de goede plek geplaatst, en er werd goed gecommuniceerd. 10/10 service!

Erg tevreden over het verhuizen. Snel, netjes en vriendelijk. Start was iets later maar erg tevreden

Erg tevreden

Superharde werkers die netjes en zorgvuldig werken

Superharde werkers die netjes en zorgvuldig werken

Uitstekend teamwork

Vriendelijk Netjes en heel deskundig !

Van Limburg Stirumstraat 326 2515PT Den haag