Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke en gezellige mannen die met zn drietjes heel snel alle dozen van ons hebben verhuisd

Professioneel en vriendelijk

Vanaf het moment dat ze er waren begonnen ze direct met werken en op een manier die heel veel respect verdient. Ze hadden alles prima geregeld en je kon zien dat ze zeer goed met elkaar hadden afgestemd. Heel goed bedrijf tegen hele schappelijke prijzen. Dit bedrijf kan ik met harte aanbevelen voor iedereen die gaat verhuizen.

Professioneel en vriendelijk

Khalid, Roky en Chris zijn enorm vriendelijk, sterk, professioneel en maakten het echt een leuke verhuizing. Ze hielden goed rekening met meubelstukken met emotionele waarde en communiceren prettig. Ze waren creatief toen onze hal toch smal bleek te zijn. Heel erg bedankt mannen!

Let op verzekering klopt niet! elektrische boxspring had € 700 schade en is niet vergoed

De verhuisdag was prima. Echter bleek achteraf dat ondanks vooraf melden de elektrische boxspring onjuist is verhuisd. Hierdoor is de motor stuk gegaan. Dit is ook bevestigd door de boxspringleverancier. Na het aantonen van het bewijs verschuilt het bedrijf zich achter onredelijke voorwaarden (op de dag zelf hadden we het moeten melden terwijl de schade niet zichtbaar was). Daarnaast zegt men dat de verzekering dit niet dekt. al met al € 700 aan schade gehad door hun verhuizing. Ik raad aan een ander verhuisbedrijf te zoeken met eerlijkere voorwaarden en een juiste verzekering.

Top verhuizers

Ze waren met z'n drieën en hebben in een dag mijn ouders keurig verhuisd. Eerst alles ingepakt en toen de wagen gevuld en daarna alles op het nieuwe adres alles weer binnen gebracht en in elkaar gezet. Al met al een zeer goede ervaring en zeer vriendelijk en net personeel

Super ervaring

Vriendelijk, professioneel erg tevreden. Aanrader!

Prima!

Mannen keurig netjes in de omgang, heel vakkundig en voorzichtig met de spullen! Erg tevreden!

Goedkoop en efficiënt.

Na 4 offertes te hebben vergeleken en telefonisch contact te hebben gehad hebben we vol overtuiging gekozen voor verhuisbedrijf Utrecht.

Prima bedrijf dat zijn afspraken nakomt!

Wij hadden een afspraak gemaakt om onze meubels op te laten halen. Onverwacht ging de verbouwing 2 weken eerder beginnen. Overlegd met VBU en het was voor hen geen enkel probleem om eerder te komen. Onze meubels zijn netjes ingepakt en vervoerd. Netjes te woord gestaan door de 'verhuismannen'.

Uitmuntende service met veel zorg gedaan

Ik moest een jukebox verhuizen, met veel gevoelige onderdelen. Dat hebben ze met veel zorg en efficiënt gedaan.

Super snelle service! Helemaal top!

Super snelle service! Helemaal top!

Niet komen opdagen en slechte communicatie

Een aantal maanden van te voren contact opgenomen met het verhuisbedrijf om de verhuizing in te plannen. Nadat ze langs zijn geweest en alles was ingemeten, werd de afspraak bevestigd. Op de dag van verhuizing kwamen ze echter niet opdagen en kreeg ik telefonisch te horen dat ze de verhuizing een week later in de planning hadden staan (wat nergens op gebaseerd is en ook nooit gecommuniceerd is). In eerste instantie hebben ze meegedacht in een oplossing om s'middags alsnog te komen, maar ze hebben mij de gehele dag aan een lijntje gehouden om vervolgens op geen gegeven moment niet meer te komen en niet/slecht bereikbaar te zijn. Ik heb uiteindelijk een dag later zelf de verhuizing moeten regelen en naderhand niks meer van ze gehoord. Voornamelijk teleurgesteld in het feit dat ze niet gewoon eerlijk zijn geweest en mij hebben laten wachten.

Ervaren, vlot en relaxt

Afgelopen donderdag heb ik mijn meubels/grote stukken door verhuisbedrijf Utrecht laten verhuizen. Dit is bijzonder goed bevallen. Met 4 man sterk gingen ze vlot aan de slag, en 3,5 uur later stond alles in het nieuwe huis. Er wordt zorgvuldig verpakt en efficient gebruik gemaakt van de mogelijkheden (verhuizen deels door slaapkamer raam). Ik ben hele blij dat ik dit heb laten doen.

Uitstekend!

Prima leuke gasten die zonder steunen en klagen de klus klaren.

Superslechte ervaring met verhuisbedrijf utrecht

Slechte ervaring. De verhuizers lopen vanaf het begin te “zeuren” over van alles en waren niet vooruit te branden. Heel frustrerend. Op aanraden van het verhuisbedrijf hebben ze een verhuislift meegestuurd. Deze lift heeft schade veroorzaakt aan mijn achtergebleven en ze zeggen doodleuk: wij zijn niet aansprakelijk . Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord en zal dit nog een staartje krijgen. Maar mijn advies: neem een ander bedrijf voor je verhuizing.

Snel en efficient alles ingepakt, verhuisd en weer uitgepakt

Snel en duidelijke communicatie over wanneer ze zouden komen voor het inpakken en wanneer de verhuisdatum zou zijn. Op de inpak dag hebben ze in 3 uur tijd alles ingepakt zonder dat er iets kapot ging. Op maandag de verhuizing en daar toen alles weer uit pakken. Dat kostte meer tijd, maar het dat is ook gelukt. Ben tevreden over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de verhuizers.

Vandaag geholpen met verhuizing om 10 uur

Vandaag hebben de mannen van verhuisbedrijf Utrecht ons weer ontzettend goed geholpen. Eerder positieve ervaring gehad met onze eigen verhuizing en nu geholpen mijn moeder te verhuizen in Bunschoten Spakenburg. Wederom bedankt mannen!

Top, aanrader

Stanley en baki waren wen goed team