Top bedrijf

Goede zaak, goede verkoper en komt afspraken perfect na

Mooi bedrijf Prijs kwaliteit is goed

Goede service en adequate reacties op vragen.

Wij hebben eerst voor onze badkamer renovatie alle materialen bij Showmagazijn gekocht. 2 jaar later hebben we ook de materialen voor de renovatie van ons toilet op de benedenverdieping.

Alles was naar wens

Opp tijd geleverd alles top met dank aan Laura in Assen

Geholpen bij t maken van een keus voor wand en vloertegels,namen alle tyd. tegels konden voor zicht meegenomen worden naar huis.. Duidelijke afspraken over levering

Vriendelijk personeel, denken mee in mogelijkheden. Goed advies en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Nu mijn 2e badkamer in 5 jaar bij ze besteld. (ander huis uiteraard)

Prima begeleiding in keuze voor badkamer

Voor , tijdens en na aankoop prettig contact en service. Alles op tijd volgens afspraak!

volgens afspraak geleverd

volgens afspraak geleverd. Juiste voorlichting gegeven

Fijne service, meedenkend en duidelijk. Toch een maar

We kwamen er moeilijk uit qua tegels in de badkamer en bij Showmagazijn zijn we heel goed geholpen. We hebben eerlijk advies gekregen en door middel van een tekening hebben wij een complete badkamer + wc kunnen samenstellen waar we tevreden over zijn. De levering kon op de gewenste datum en we konden het zelfs eerder ophalen toen we belde. We zijn erg blij met onze keuze en de service verliep soepel tot zover. Toch hebben we ook een maar, met behulp van de tekening en de (juiste) maten van onze badkamer heeft het systeem uitgerekend hoeveel tegels we nodig hadden. Uiteindelijk zijn we 4 pakken wandtegels en 1 pak vloertegels te kort gekomen. We hebben niet onnodig veel gesneden en er zijn maar twee tegels fout gegaan. Er is gerekend met een snijafval percentage van 20%. We hebben gebeld en konden de extra tegels ophalen in de vestiging in Almelo, maar tot onze verbazing moesten we hiervoor betalen ondanks dat dit niet onze fout was. We hebben een badkamer van €11.000 gekocht excl arbeid en dan verwacht je toch wel wat meer service.

Klantvriendelijk

Behulpzaam, bestelfout van onszelf werk werd Geweldig opgelost. Informatie omtrent levering was goed. Allemaal erg klantgericht.

Positief

De werklui volgen elkaar netjes op,altijd netjes op tijd.

Voldeed prima aan mijn verwachting.

Een bedrijf dat de gemaakte afspraken bij de koop nakomt. In mijn geval een nieuwe badkamer. Goede vakmensen.

In grote lijnen vakwerk.

Aanbeveling om ingehuurd personeel vaker te checken.

Vakmensen

Zeer kundige mensen en uitstekende service.

Vriendelijk en goed geholpen.

Materialen conform afspraak geleverd.

goed behulpzaam en genoeg keuze.

Wij zijn er goed geslaagd en we werden goed geholpen zodat we de bestelling konden plaatsen. Toppie

Topservice

Showmagazijn Almelo adviseert vakkundig en hebben een topservice! Echt een aanrader!

Top.

Netjes geholpen, eerlijke antwoorden en normaal volk! Oh ja!! Alles valt te overleggen. Normale prijzen.

Uitstekende vakmensen!

Totale toiletrenovatie naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Uitstekend werk geleverd.

Goed begeleid bij alles wat gedaan is. Afspraken nagekomen, en alle werkzaamheden prima uitgevoerd. Dik tevreden over het totaal.

Deskundig advies, duidelijke tekening

Deskundig advies, mooie duidelijke 3D tekening. Nemen de tijd om alles door te spreken en uit te zoeken. Netjes op tijd geleverd volgens afspraak.

super goed geholpen

fijn advies gekregen

Super behulpzaam

Erg vriendelijke en behulpzaam snelle levering

zeer goed

Zeer goed ruime keuze en goed geholpen. Kom hier vast nog wel vaker.

Goed geregeld, service, planning en aflevering

Badkamer is conform planning keurig geplaatst, alles liep volgens planning. De werknemers waren netjes, ook in huis en de badkamer werd keurig afgeleverd. Tussentijds werden we op de hoogte gehouden van de planning zowel telefonisch als in overleg. Ook meedenken met plaatsing en overleg hierin verliep keurig! Wij hebben goeie ervaringen met Showmagazijn in de aankoop en plaatsing.

Parmentierweg 14 7602 PW Almelo