Top bedrijf.

Als u service en goed advies wil bent u bij Vrolijk aan het goeie adres. Heel blij met mijn mooie nieuwe ramen.

kras in ruit. binnenkant kozijn op 2 plaatsen beschadigingen

Helaas is mijn vers geschilderd kozijn van binnen beschadigd. Dacht dat binen alleen gekit moest worden. Helaas pas ontdekt toen de ramen gelapt mochten worden.

Jammer dat wij dit via deze weg horen, echter komt de schilder pas nadat het glas is geplaatst en niet tijdens of ervoor (dit ook doorgegeven). Voor wat betreft de kras is het achteraf lastig te bepalen of dit er al in zat of misschien later tijdens schilderen/lappen o.d. ontstaan is, ook hier had u direct contact op kunnen nemen met ons hierin kunnen wij nu niets meer voor u betekenen aangezien u dit meld nadat ruit er al ruim een maand daarvoor is geplaatst.

Komen afspraken goed na en fijne service.

Komen afspraken goed na en fijne service.

Goede ervaring.

Ondanks de drukte goede communicatie en advies en bij het plaatsen wordt er netjes gewerkt.

efficiƫnte werkwijze

Het vervangen van het oude glas in butyleenkit was niet makkelijk.

Keurig nette montage

Nette montage en ook een super service

Goede snelle service

Goede adviezen, heldere communicatie, snel geleverd.

Keurig geregeld volgens afspraak

Wat noet ik er verder over zeggen.....

Prettige mensen, goede kwaliteit, op afgesproken tijd

Van offerte tot Inmeten tot plaatsen: top! Snelle reactie, fijne mensen, plaatsen van het glas: zorgvuldig en netjes!

Op tijd alles keurig afgewerkt

Op tijd alles keurig afgewerkt

Goede en snelle service

In goed overleg de hr- ruiten bepaald. Levering ging ook relatief snel waarbij een aanpassing nog meegenomen werd. Het monteren ging netjes en snel. De ondersteuning bij het materiaal dat nodig was voor de subsidie aanvraag was nuttig. Zeer tevreden dus.

ramen vervangen

Afspraken zijn nagekomen, kwaliteit uitstekend. Aardige mensen en relatief (mbt de arbeidskrapte in den landen) snelle levering gehad. Ik ben blij

Kwaliteit voor een concurrerende prijs

No nonsens, eerlijke en directe communicatie en de glaszetters hebben hun werk uitstekend gedaan. Fijne mensen om zaken mee te doen.

zeer goed

fijne samenwerking, snel en professionele verholpen

Stipt en deskundig.

Stipt en deskundig. Ook het personeel was deskundig en dacht goed mee.

Zeer professioneel

Wij hebben met oud en nieuw 2022 , door vuurwerk brand in de tuin gehad. Door de harde klap is onze woonkamerraam stuk gegaan. Glasservice Vrolijk gebeld en hebben zo snel als ze konden een noodruit geplaats,en nieuwe opgemeten. Na overleg wat voor soort en type dubbelglas er in zou komen is de ruit met spoed besteld. Na wat weken geleverd en geplaats,zeer professioneel gedaan en afgewikkeld. Bedankt nogmaals voor de service.

Tevredenstellend werk

Ik kreeg de indruk dat er meer werk is dan mankracht. Ik heb meer dan een week gewacht op het snijden van wat simpel glaswerk. Dat werd opgepakt als stopwerk denk ik. En daar is helemaal niks mis mee, maar ik zou extra personeel aannemen. Het werk was uiteindelijk netjes gedaan, niets op aan te merken.

Tevreden

Een handje erbij was handiger geweest

Keurig volgens afspraak.

Alles netjes volgens afspraak, zat wat tegen met een kozijn dat scheef was. Hebben ze de tijd voor genomen om netjes op te lossen waardoor ze nog een keer terug moesten komen om het laatste glas te plaatsen. Ook dit allemaal netjes in overleg en keurig op tijd. Zeker aan te raden.

Prima geholpen

Prima geholpen, goed kwaliteit

Vakkundig en betrouwbaar

Dennis en zijn team denken mee, komen afspraken na en ronden projecten tiptop af.

Betrouwbare mensen, vaklui en vriendelijk!

Proffesioneel

De medewerker die bij mij het raam heeft vervangen was vriendelijk, kundig en secuur.

Afspraken zijn goed nagekomen

Snel en zakelijk is de order uitgevoerd

levertijd is helaas lang, begrijp door de markt, mogelijk in toekomst beter. Glaslatten zijn eigenlijk niet te hergebruiken doordat deze te vast zitten om ze netjes en heel los te krijgen, dus standaard aanbieden te vernieuwen.