Superblij met mijn S60-armsteun

Vond op hun site gemakkelijk het onderdeel voor mijn S60 dat ik nodig had - snelle levering in stevige verpakking - zeer correcte prijs - vriendelijke service met wat tips voor juiste installatie

Al ruim 20 jaar mijn 'huissloperij' en ook voor nieuwe en revisie-onderdelen.

Zeer prettige mensen en nooit problemen. Betrouwbaar.

Erg goed

Een gebruikt onderdeel besteld, ziet er uit als nieuw, maar wel voor een tweede hands prijs!

Zeer behulpzaam, meedenkend, goede en snelle service!

Binnenspiegel van onze Opel Corsa was afgebroken. Gisteren besteld, vandaag al binnen!

Onvriendelijke benadering telefonisch

Site niet prettig transportkosten moeilijk te vinden

Duidelijk en snelle levering

Bij hun een onderdeel gevonden die ik nodig had. Besteld en snel en netjes geleverd. Ik ben zeer tevreden met jullie service. Dave Volvo C70 kachel regeling.

CD Player volvo

I command a CD player for my VOLVO C70. All service is perfect and I receive very quickly the box. But volvo garage in my town can't install the cd player in my car (problem of original code ??) Your office accepts to reimburse me. Thank you for this attention and I return the CD player to ELFERINK. Perfect

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Vandaag besteld, morgen afgeleverd. Goede prijs. Dankzij Elferink hou ik mijn geliefde Saab rijdende!

Bisher sehr gute Erfahrungen

Lieferungen bzw. Artikel passen stets und sie kommen relativ schnell.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

efficient telefooncontact en snelle levering kortom betrouwbaar

Op zoek naar een rechterbuitenspiegel van mijn Saab 9.3 versie 2001 kwam ik bij Elferink. Nergens anders te krijgen maar Elferink had het. snel even een telefoontje voor de zekerheid en de bestelling geplaatst. twee dagen later bezorgd. snel en betrouwbaar.

Excellent service !

it is the second time I purchase from Elferink. The online catalogue is very friendly, and the needed item is found quickly and easily. Prices are attractive, and the delivery is very fast. Well done !

snel en vakkundig

Snel en correct desbetreffende onderdeel in huis

Eerlijk bedrijf, Nette afwikkeling.

Mede dankzij hun assortiment rij ik al jaren in mijn saab uit 2000, Uiteraard gaat er eens wat stuk maar dan bestel ik het bij Elfrink.

Schnelle Hilfe, Super Kommunikation

Schnelle und unkomplizierte Hilfe bei der Suche nach Ersatzteilen. Auch mit Tipps sehr behilflich. :-)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Aardig en behulpzaam

Elferink kun je prima terecht met een vraag, ze helpen je goed. Prijs is ook prima en bij Elferink zijn ze redelijk.

snel, duidelijk, goede prijs

en een uitstekende website, vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

Super professioneel bedrijf

Had een instrumentenpaneel nodig voor mijn V40 2.0T. Nergens de juiste te vinden Ik kreeg veel verkeerde types aangeboden gekregen op mijn aanvraag. Elferink had echter wel de juiste in voorraad. Duidelijke foto's en info over de staat van het onderdeel. Aanvraag gedaan waarna je een nette mail met offerte ontvangt inclusief de verzendkosten. Bestelling en betaling verliep erg gemakkelijk, duidelijke website, levering was snel, onderdeel was erg netjes ingepakt en in prima staat. Ik heb het instrumentenpaneel ingebouwd, werkt prima zonder enig mankement. Dit bedrijf is zeker een aanrader! Richard .

zeer snelle service

Mijn overweging was recyclen. Er zijn nog zo veel goede onderdelen tweedehands te krijgen. Elferink laat zien dat het goed, goedkoop en met een snelle levering kan.

Snelle service

Via de website zeer makkelijk te bestellen en snelle verzending

Zoals het hoort

Service met een hoofdletter S

Snel en goed

Prettig

uitstekende snelle service!

zeer goed

Komt keurig afspraken na en snel levering

Snel en correct

Zeer vertrouwd en eerlijk

Lambda sonde begaf het en hier een tweedehands gevonden,dag later in huis maar gaf zelfde fout melding,dus voor een nieuwe gegaan. Een belletje omtrent de retour procedure en werd keurig gecrediteerd. Hier ga ik zeker meer bestellen..top.